Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

2 deltagere

Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:07

Goddavs, mine kære individer.

Mit navn er således Jyhém (in-game). Og siden du tog dig den ære, at beskue dette, vil jeg gøre det ganske kort.

- Jeg har et stadig friskt plot, jeg tænkte mig skulle udnyttes. Som der står i titlen, du så som det første, omhandler det Jyhéms korruption indenfor politiets rækker. For at skabe lidt spænding, til denne ret så nye karakter, mangler jeg da et nemesis! Og dét, mine kære individer, er netop det i skal hjælpe lille mig med.
For at gøre det lange, kort: Jyhém er korrupt. Det opdages af den udvalgte partners karakter. De kommer måske op at slås, for at denne beskidte hemmelighed ikke skal komme udenfor denne lille rundkreds. Eller også, så kan det måske ende i en jagt, hvor Jyhém er jægeren - Opdageren er offeret. Måske en gang bestikkelse, kan blive det, tingene ryger ud i?
Ja, som i ser, er der masser af muligheder!

Herunder står de enkle, men dog faste krav, jeg har til min mulige emnepartner.

1: Minimum 15 linjer per indlæg. Jo mere fyld i giver mig, des mere fyld giver jeg jer.
2: Under kreativitets svigt, kontakt mig da over pm - Lad vær med at svare i emnet, hvis du ikke kan få de minimum 15 linjer ned. ^^
3: Forventes det, at du ikke kan svare indenfor 2 dages tid, kontakt mig over en pm. Er jeg uinformeret om fraværet, og det ryger over i 4 dage, så er jeg automatisk ude af det såkaldte emne.
4: Race, køn, alder osv. er som hos så mange andre, mig fuldkommen ugyldigt. Bare vi kan have et fascinerende emne, så er jeg villig til at prøve det meste.

Mvh. (Jyhém).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:37

Det der lyder super genialt, det ville uden tvivl være mig en stor glæde at deltage i sådanne pusseløjer. Jeg skulle mene, at dine krav er fornuftige, yes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:47

Det giver mig sådan en glæde, at vide, at du er interesseret i plottet jeg har fremsat.

Og da det ser ud til, at du vil kunne give mig fremragende svar, så vil jeg med glæde sige, at du er godtaget!

Vi mangler bare at finde ud af starteren af det såkaldte plot. Stedet, er næsten åbenlyst, men siger det lige alligevel: Politistationen. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:51

Lol, ja. Hvis jeg nu ikke lige havde fået fat i det.
Det ville være oplagt, hvis Antionette (eller .. jeg) havde gjort noget, der ville overtræde lovens regler, jeg ved ikke, hvor overdrevet det skal være eller om det er små kriminalitet.
Men det kunne i hvert fald være noget, der ikke behagede dig (eller Jyhém), så det ikke bare blev hendes næsvished i sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:54

Det lyder faktisk temmeligt interessant.

Men det skal ihvertfald komme over på det spor, så Jyhém er på nippet til at blive afsløret, angående sin korruption. Hvordan vi gør det, må vel komme hen af vejen? Eller hvad siger De, miss? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 19:58

Ja, det kunne være en skjult hemmelighed med noget planlagt noget, der ville have indflydelse på noget endnu større, hvad ved jeg.
It souuunds good! Vi skal nok blive rigtig, rigtig, rigtig gode venner.. ... (:<
Og ja, lad os tage det hen ad vejen, så er vi heller ikke forpligtet til den historie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:00

Du får mig næsten til at trippe af spænding, darling!
Og sandt som du siger. Men nu syntes jeg, at vi skal tage det næste skridt, og få skabt tråden, kære individ. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:02

Så lyder det helt som om du vil oprette tråden? Neeeej, hvor herligt! <3

Så kan du starte det, så kan jeg se, hvordan jeg vil reagere på det. Yes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:05

Det gør det så åbenbart, darling. (;

Men det vil dog resultere i, at du skal vente lidt, da jeg lige har en anden lille tråd at besvare, mit kære individ. <3 Men skynde mig, det vil jeg.
- Dog uden at forringe min kvalitet, skal det lige pointeres. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:08

Aaaaah, i såfald. Så vil jeg.... I dunno. Vente, tror jeg. Skriv en pm, når du har oprettet tråden. c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:10

Det vil jeg så gøre, mit kære individ. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:54

Overholder vist også alle dine krav :) 15 linjer eller op over vil jeg kunne over holde. Specielt når min krea er ved langsomt at vænne tilbage efter lang tid. Så jeg vil da også gerne emne :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:55

Sikke en dejlig ting.. Men dog, så må det vist blive med et andet plot, da den ovenover jo allerede er bestjælet af Antionette. (;

Hvis de kommer med et, som jeg finder interessant, så tager jeg gerne imod deres forhåbning om et emne. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 20:56

Grrr, jaeh babe. Plottet er mit. (:<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 21:03

Yeah okay plottet blev taget af dig Antionette i know that, men ja et andet plot eller bare et helt almindeligt emne start eller sådan? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 21:06

Det kunne være rart, hvis vi havde et plot, bare til starten. ^^
- Så har man noget at forholde sig til. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 21:11

Det har du nok ret i, men angående plott er jeg ikke særlig god til at få idéer til hvad der kan ske i sådan et plot xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Giselle Man 5 Dec 2011 - 14:57

Hvis du stadig søger en til det emne, som du jo allerede har planlagt et spændende plot til, så er jeg frisk.

Jeg har først oprettet Giselle idag, men jeg har været på et utal af andre RPG-sider, så jeg "ved hvad jeg laver", hvis det giver mening, at jeg vælger at formulere mig sådan.

Desuden, overholder jeg de krav, du har skrevet op n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Nicholé Søn 11 Dec 2011 - 10:20

Vi talte på et tidspunkt om et emne, men jeg tror aldrig vi kom videre i vores diskution. :D
Nicholé
Nicholé
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 184


Tilbage til toppen Go down

Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.  Empty Sv: Korrupt Politimand Afsløres! (Næsten) - Emnesøgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum