Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed..... (Yukii) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed..... (Yukii) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed..... (Yukii) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed..... (Yukii) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed..... (Yukii) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed..... (Yukii) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed..... (Yukii) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed..... (Yukii) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed..... (Yukii) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed..... (Yukii) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed..... (Yukii)

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 21:17

S: Forêt Skoven.
T: Kl 20:00.
O: Kun mig og træerne.
V: Solen er gået ned, og stjerne blinker matte.
D: En dejlig forårsaften 18/4 2010.

Ting chan sad ved foden af et træ og lyttede spændt. Nattegalen synger en sidste gang. Hun sad stille, så stille at man faktiks ikke lade mærke til hende. Hun åbnede langsomt øjnene og så direkte på fulgen. Fulgen fløj og hun smilede, det var faktisk lidt sjovt. Tænkt den bare fløj, den blev nok forskrækket. Hun sløjtede lidt og rejste sig lidt op og lænede sig af træet. Gad vie om der kom nogen. Måske ^^

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 18 Maj 2010 - 21:19

Yukii kom med lette, slæbende skridt ned mod søen hun havde Kariz med på slæb(Yukii s kæledyr) som hoppede lidt rundt efter en lille plastic nøgle som var lavet af gummi. Kariz løb lidt i forvejen mens Yukii fulgte efter det var lige før at hun ikke kunne få øje på Kariz mer men heldighvis kom den gående stille tilbage til hende, så de gik ved siden af hinanden"Kariz din hurtige laban!"grinede hun stille
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 21:27

Hun så op i luften. Hvert måned ser hun ikke sin elskede le... Den skulle møde de andre leer, og skal lige repares. På en måde, men dne kom snart tilbage, ca ved midnat. Hun sukkede. Nogle gange ville hun havde haft en kæledyr, men leen var hendes eneste ven. Hun sukkede, gad vide hvad hendes far lavede....? Gade vide om hendes le mødes hans..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 18 Maj 2010 - 21:32

Yukii gik lidt videre med et kort smil , hun nåede små hop
fremad mod den fornemmelse af en person, der nok ville
være i nærheden, Kariz var igen løbet i forbvejen hen mod en person"Piv piv"sagde
den til personen!Hey Kariz vent lige!"råbte Yukii efter den hun nåede hen til personen
"Ting chan heeejsa!"sagde hun glad
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 21:36

Hun så stadig i himlen og så på Yukii "Nihao Kii" sagde hun og smilede et skævt smil. Det var da dejligt at se sin gode veninde Yukii. Noget pive dyr piv hele tiden. Hun så ned og så noget hun skulle falde om "NUUUUUUUUUR" kom det ud af hende og bukkede `"Hvad er det for et dyr Kii" sagde hun sødt og ville kæle den..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 18 Maj 2010 - 21:40

Yukii grinede lidt da hun var lige ved at falde bagover da hun så Kariz
så fik hun samlet Kariz op i favnen og holdte det foran hende"det her er Kariz bitte
søde nuttede Kariz tja jeg ved faktisk ikke hvad han er kun at det er en han men han ligner en hun, kat agtig hvad syntes du"spugte hun med et smil

//damn skal logge :///
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 15:42

Hun så tænktsom ud "Jeg syntes nu mere den ligner en lille sød pelsede egern, men ikke en kat, så skal den havde spidsee øre" grinede hun og så på Kariz og smilede venligt til den.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 2 Jul 2010 - 21:03

Kariz spindede lidt og stirrede på Ting chan med sine kolde dybe blodrøde øjne som om den kunne æde hende"Hehe virkelig Kariz er sød, men han være ond man kan vel sige at kinet bedrager"sagde hun nikkende til Ting chan
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Fre 2 Jul 2010 - 21:07

Hun så på den pelsede dyr og smilede da hun så op til Kii "Kii, hvor er du heldigt at havde sig et kæledyr.... Jeg gad godt havde en ræv. En demon ræv" sagde hun og så drømmende ud. Hun elskede ræve, men hun fik en dybt savn inde i sig. Hendes sorte trofaste ven, le.. Hvornår kom den tilbage.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 2 Jul 2010 - 21:09

Kariz kravlede stille hen til Ting chan hvor hendes le var, Kariz satte sig ved leen og kiggede med store røde øjne på den"kariz kan hvist godt lig din le Ting chan hihi det sødt, og tak jeg meget heldig at have ham her mine adoptive forældr esendte mig ham hertil"sagd ehun med et smil og kigged epå kariz og Ting chan"en ræv de da også farlige er de ikke ved du noget om ræve jeg ved ikke meget"sagde hun grinende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Fre 2 Jul 2010 - 21:18

Hun så ned.. Det var da ikke hendes le, den var da ude i aften for at møde andre leer "Nåå.. ej det var en illution af min rigtig le.. det er bare en pind" forklarede hun og så ned på den søde Kariz "Ræve, de er bare søde. Ved meget om dem. Kan bedst lide ørken ræve, sååå nuttet med de store øre" sagde hun og fik nærmest hjerter omkring hende

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 9 Jul 2010 - 18:54

Yukii grinede af hende mens hun smillede kært til hende også"hihi du har hvist mange tanker"sagde hun og nikkede mens hun smillede skævt ned til Kariz"kariz det ikke en læ"sagde hun grinende og løftede ham op"Kariz ved stadig ikke forskel mellem en pind, læ, gren"sagde hun nikkende. Kariz kravlede så fri fra Yukiis greb og kravlede rundt om ting chan
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Fre 16 Jul 2010 - 14:23

Hun smilede og så på den med dybt nuttehed "Hvor er den dog kær.. Hvor kommer den søde Kariz fra.?" Spurgte Ting chan Kii. Imen så hun op på himlen og ventede *Hvornår kommre ud dog...* tænkte hun og så længtesfuld efter hendes sorte le.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 16 Jul 2010 - 14:24

Kariz kiggede på Ting chan og Yukii med et stor forvirrende blik den anede ike hvad de talte om men kunne abre føle at de talte om den"Piv.."sagde hun lidt kun et ord mere gad den ikke sige"Tja mine adoptive forældre forærede mig ham men jeg mener at han stammer fra Dark ground"sagde hun smillende og aede Kariz mens hun så på Ting chan"er der noget galt"spurgte hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Fre 16 Jul 2010 - 14:45

Hun skuldrede lidt "Jeg venter på min le.. Du ved min ven. Leen burde komme nu" forklarede hun og så op i himlen, om den kom. Men det eneste man kunne se var bare himlen. Hun betragte lidt Kariz "Du må være glad for Kariz" sagde hun venligt og smilede lidt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 16 Jul 2010 - 21:17

Yukii smillede et kært smil og nikkede mens hun aede Kariz der så ud til at være ved at falde i søvn"ja det er jeg også men alligevel er der noget der plager mig meget..Det bare den tanke om hvorfor mine adoptive forældre skulle forære ham til mig det ret underligt syntes jeg."sagde hun stille men med en venlig stemme."Ting chan din le er virkelig smuk og den rummer mange kræfter gør den ikk"spurgte hun med hovedet på skrå
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Fre 16 Jul 2010 - 21:29

Hun nikkede lidt "Måske syntes de at du skulle havde en gave" sagde hun mildt og smilede til Kii. Hun så op om håb om den kom "Den rummer mest sorte og dødens kræfter. Kun Demoner med en le kan styre sådan en le. Men jeg kan ikke forstå hvorfor det tager så lang tid. Alle leerne skal bare havde en god behandling, inden den kommer til sin ejer, og nu har jeg ventet i et helt døgn" sagde hun lidt deperat "Jeg håber ikke der er sket min le noget" mumlede hun stille.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 10 Aug 2010 - 8:56

Yukii kiggede på hende med et lille smil og kiggede på leen bagefter den var virkelig stor og så så smuk ud sølvet derpå, hvordan den var fomet"Den er smuk megte men det tror jeg heller ikke sker men har din le ikke også et navn elle rnoget undskyld hvis jeg gætter helt forkert"sagde hun og kiggede ned lidt mens hun rodede lidt ved jordet der smuldrede mellem hendes fimgre hun kunne se leens ende tydeligt hendes blik kunne næsten ikke fjernes fra leen den var så smuk at kigge på men hun vidste at hun ikke måtte gå for tæt på den da den jo rummede mange kræfter
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 17:15

//Den er altså ikke tilbage ;P hun venter jo på den//

Hun smilede og rødmede lidt "Uuhm jeg ved faktisk ikke hvad den hedder.... Men jeg ved bare det er en der står mig nær.. Ved hvad jeg tænker og føler. Som om den er mit andet jeg" sagde hun og smilede "Måkske ligesom din Kariz, måske kan den føler hvad du føler" sagde hun muntre og peget på den dejlige dyr.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 10 Aug 2010 - 17:32

kariz kiggede på Ting chan med store runde øjne som om den var genert eller noget"Pivo"sagde den bare og lignede et surt kæledyr"Nuurh Kariz ej nu skal du da ikke være så sur"grinede Yukii lidt hun kiggede på Ting chan"Måske og den behøves heller ikke noget navn jeg evd enlig ikke hvor det kom fra hvad tror du enlig Kariz er altså race for jeg har ingen anelse"sagde hun og løftede Kariz op foran hende og Ting chan sp de begge to kunne se den

//Upsi ._. ^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 18:33

Hun tænkte sig om. "Måske en demon dyr. Eller en djævls dyr.. Eller bare en specielt dyr art" sagde hun og smilede varmt til Kariz og nussede den i ørene "Yukii, det gøre ikke noget. Den tanker har jeg også tænkt mange gange. Men det er bare en mysterium" lo hun og tænkte på om nogen overhoved vidste det.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 10 Aug 2010 - 18:36

Hun grinede lidt og nikkede så til det hun sagd eom Kariz"Hmm ja det tror jeg nok også Kariz dit lille monster"sagde hun med et lille grin Kariz lignede ligenu en der lavede en mund med et x :x <- Yukii smillede lidt"Det der nok mange de rhar tænkt men må andre enlig røre ved din le er det ikke kun ejeren der kan og må eller sådan noget"sagde hun og smillede ne smule men hun tænkte også lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 18:45

Hun smilede og hviskede til Kariz "nej ikke et monster, mere en dejlig sødt lille dyr ik" hun blinkede til dyret og så på Kii "Hmm, har aldrig prøvet det,men du er velkommen til at røre den.. Når den altså er på vej" mumlede hun og så på himlen igen. *Hvor bliver du af* tænkte hun trist og så på Kii "Men jeg tror ikke at det er farlig.. Men det håber jeg ikke." sagde hun alvorligt, hun var rigtig bange for at hvis en anden en rørte den, ville den falde død om, eller bare være psykis syg eller bare noget værre. HUn var tæt på at tude.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Tirs 10 Aug 2010 - 18:55

Yukii lagde en hånd trøstende på hendes skulder"du skal ikke være ked af det Ting chan den kommer tilbage det jeg sikker på, men hvor er den enlig henne"spurgte hun meget undren mens hun satte Kariz ned så den kunne ligge i hendes skød som den gjorde"Piiiv!"lød det fra den da den lidt efter lidt gabte og faldt lidt afslappende ned i Yukii s skød"Kariz har enlig også vildt skarpe tænder han bed egang mig"sagde hun og nikkede. Så smillede hun lidt"virkelig må jeg røre din le vil der mon ske noget"spugrte hun og kiggede rundt efter spor fra leen
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 19:00

Hun smilede og så i himlen "Den er der hvor de andre leer er.. Og hvor min far er" mumlede hun og så på Kii og Kariz, "Nuuu hvor i passer sammen" udbørd hun og betragte lidt hendes hånd. Indei hende forstillede hun sin le lige foran hende. Ja. Gid den kom "Uhm jeg håber ikke der sker noget, men hvis så, kan jeg helbrede dig" sagde hun og smilede stort over at der ville slet ikke ske noget. Men hvad hvis det gik galt.. Hun blev lidt nede..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum