Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed..... (Yukii) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed..... (Yukii)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Lør 23 Okt 2010 - 21:47

//svare måske i morgen, Men ses ;D skal læse -.- (Reglen er hjemme hos mig at slukke kl 10.. Surt ik :P sees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Søn 24 Okt 2010 - 19:25

//Hihi det er bare helt iorden Ting chan^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Søn 24 Okt 2010 - 21:14

Hun smilede lidt over Kii's opmundring, men hvad mere skulle hun sige. Hun var bare glad indei. "Ja.. Kariz, der kan du se. Kii er bare alt for sød" sagde hun og smilede kært til den lille dyr. Hun så op i stjernerne og holdte lige en kunstig pause, skulle hun besvare Kii's spørgelsmål. Indei ville hun ikke, men på det anden side var Yukii hendes første veninde her. Så hvorfor ikke "Nej.. Han har aldrig gjort mig fortræd, han vil bare ikke se mig. Da jeg blev født da min mor, var han stolt og glad. Men da han så nærmere på mig... Opdaget han noget, som han afsky virkelig meget. Kan du mon gætte hvad..?" spurgte hun og fik sådan en sort skygge i hendes gyldne brune øjne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Søn 24 Okt 2010 - 21:30

Yukii kiggede på Ting chan lidt med et stort blik det havde hun ikke forstillet sig at hun skulle høre. Hun aede lidt voer Kariz s hoved og prøvede at se om hun kunne gætte hvad det var der kunne være afskyeligt. Hun kiggede lidt ned på Kariz"Hihi jeg er da meget sød men kariz er også sød han kan bare være lumsk og lidt drillesyg"sagde hun lidt henkastet til Kariz. "Ting chan tænk at vi to har kendt hinanden i så mange år nu hehe"sagde hun smillende og kiggede op mod stjernerne de var smukke dem alle sammen hvertifald dem man kunne se. Hun så lidt væk fra dem et øjeblik og kiggede nd på Kariz"Din farham har jeg enlig aldrig mødt før"sagde hun tænkende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Søn 24 Okt 2010 - 21:35

Hun forventede heller ikke et svare men sagde svaret "En godhjertet barn... Godhjertet, han afskyre at jeg er venligt, sød og rar. Hvad.. Han forventede jo at jeg havde min sindsyg hjerne fra min mor og morderisk tanker og plus hans onde træk. Derfor" mumlede hun og lo lidt ad det, men i stedet, var det knivstik i hjertet, over at høre sig selv sige svaret "Ja.. Men husk nu på at Kariz tilhøre dig. I to er som to dråber vand.. Næsten, ikke af udseendelse, men den i to er." sagde hun bestemt og smilede et skævt smil. Hun skrabede lidt i jorden "Ja.. Gad vide hvordan han ser ud..?" mumlede hun, faktisk vidste hun slet ikke hvordan hendes far så ud..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Søn 24 Okt 2010 - 21:41

//Pokker. Ok. I morgen er jeg meget længere på ^^ lover det. Men skal logge -.- surt sees -.- Hav en god morgen ;D//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Søn 24 Okt 2010 - 22:10

Yukii kiggede på hende mens hun rystede på hovedet"Han kan da ikke bare mene at du skal være ond når du jo er sød og venlig"sagde hun med et lille nik"Kariz så ud til at være enig i Yukii mens den smillede skjult. Yukii kiggede lidt hen mod nogle træer og buske og lidt ned på jorden ved dem"Husker du ham ikke Ting men ja mig og Kariz hihi jeg kan nok heller ikke undvære ham"sagde hun og nussede Kariz hoved en sule og lidt under hagen. kariz havde glødende røde øjne som altid den smillede ikke rigtigt hvis den gjorde hunne man have svært ved at se det.

//mange tak^^ og ja vi skrives ved Ting :D undskyld hvis det ikke blev så langt svaret//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Man 25 Okt 2010 - 20:12

Hun sukkede lidt "Det anden problem var. At jeg ikke blev født som dreng. Surt ike. Derfor holder han sig fra mig. Imens jeg er en hund som løber efter ham" Sagde hun surt men kunne godt se det var latteligt gjort. HUn så lidt på Kariz og Kii "Altså. Jeg kan ikke huske ham. Jeg ved bare han er min far. Men måske ligner han mig..? Eller en dødninge hoved. Jeg ander det ikke. Derfor ville jeg se ham og måske snakke med ham. Bare være hans datter.. Faktisk misunder jeg Kariz. Han har en som holder af ham, og som gider ham. Snakker og kæler ham" sagde hun og smilede lidt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Man 25 Okt 2010 - 20:20

Yukii kiggede på hende"Ting chan jeg vil enlig gerne møde din far jeg ved det ikke er noget godt men jeg vil være sikker på han ikke gør dig noget"sagde hun og lagde en hånd på hendes skulder. Kariz gik hen til hende med et lille snif til hende for at snuse lidt."Hun smillede lidt Kariz var heldig men hun syntes også at Ting var heldig hvis hun havde hendes forældre ville hun nok også være glad selvom hun ikke sommetide rkunne lig hendes far så var de jo stadig i familie. Yukii kiggede lidt ned*mon jeg vil få Vlad at se ja det vil jeg og når tidn kommer til det vil heg så være stærk nok til...*tænkte hun lidt mens hun så lidt bekymret ud i hendes udtryk
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Man 25 Okt 2010 - 20:30

Hun smilede lidt og lade en hånd på Kii's skuldre "Jeg tror det er en dårlig ide at møde ham. Men hvis du har et ondt hjerte, så kan det faktisk ske at du kan se ham" sagde hun og smilede lidt, men smilet var bange. *Jeg vil ikke miste sådan en veninde* tænkte hun. Hun satte sig ned med et bump. Skulle hun gøre noget, så alt det mørke ikke var mørk. Hun rejste sig op og ledte efter brænde. Hun kunne vel godt varme dem op.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 29 Okt 2010 - 19:40

Yukii kiggede på hende og tænkte lidt"Hmm tror du det men hvor er din far døden henne altså sted bor han et mørkt sted"spurgte hun med et lille smil, et smil der ikke var særlig stort. Hun kiggede på Kariz"Syntes du enlig at kariz øjne er uhyggelige"spurgte hun og løftede kariz op og kiggede lidt ind i hans øjne."Jeg tror ikke det ville ske at jeg får et ondt hjerte selvom jeg enlig på en lidt underlig måde allerede har det"sagde hun og så lidt op mod himlen. Yukii smillede lidt og ussede Kariz bagved det ene ører"kariz du er en lille kæletrold"sagde hun drilsk til ham. Kariz kiggede op på Yukii, og lidt efter Ting der var gået hen efter brænde.*det må være hårdt for hende meget*tænkte hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Mr. Ting Tors 11 Nov 2010 - 19:19

Hun fandt nogle store brænde stykker og små grene. Hun smed det på jorden og mumlede noget. "Ild. Giv mig lys og varme. Lån mig din kræft" sådan noget i den stil hun sagde. En varm lys bredte sig. Hun smilede lidt men så lidt træt ud. HUn satte sig ned og så på Yukii "Hvad har du gjort, siden du tror du har et ondt hjerte.? Hvis du spørger mig. Syntes jeg du er et godt meneske. Desuden bor min far i dødens land eller skyggernes land" mumlede hun, og havde helt glemt ikke at sige far. Hun var andre tanker "Kariz øjne er da søde og nuttet" sagde hun med et smil.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Yukii Fre 12 Nov 2010 - 18:23

Yukii kiggede lidt med et suk ned i jorden mens hun rodede lidt ved de små stykker af grene der lå der"Jeg har to personligheder den her som er min normale side hvis jeg kan kalde det det, og den anden side."sagde hun og kiggede på Kariz"Ja de er enlig meget søde og runde men også nuttede"sagde hun og smillede kært. Kariz så på YUkii med store øjne som om den lige have fået ros som den ikke var vant til at få."Man kan godt kalde det for en lys side og en mørk side inde i en krop"sagde hun stille og kiggede op igen fra jorden, hen på Ting chan"Døden og dig er jo i familie men enlig har jeg tanker om hvordan han er og kan være"sagd ehun og kiggede stadig på Ting mens hun aede lidt for Kariz.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..... (Yukii) - Page 3 Empty Sv: Stilhed..... (Yukii)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum