Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Done with this cold - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Done with this cold - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Done with this cold - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Done with this cold - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Done with this cold - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Done with this cold - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Done with this cold - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Done with this cold - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Done with this cold - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Done with this cold - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Done with this cold

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 12:55

Izobell smilede, da han åbnede sin skjorte. Med hænderne førte hun hans skjorte helt af, så den faldt ned i sofaen. Hun kærtegnede blidt hans skuldre og kyssede ham på halsen. Hans spørgsmål kom en smule bag på hende. "Hvorfor?", mumlede hun og fjernede sig fra hans skød. Hun placerede sig ved siden af ham på sofaen og lænede sig ind over ham. Hun begyndte at kysse hans brystkasse. Ganske blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 13:24

Baal kiggede lidt forlegent, da hun spurgte. "Bare glem det. Det er lige meget, smukke." Da hun satte sig ned og kyssede hans bryst, begyndte han at nusse hendes nakke. Han begyndte at kysse hendes nakke, og derefter kunne han ikke lade være med at lade sine fingre gå hen af hendes ryg og pille lidt ved bh'en, dog ikke åbne den.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 17:11

"Hvis du endelig vil vide det, så tæller jeg ikke", sagde hun imod hans hud. Det ville være lidt underligt at føre regnskab i en lille bog. Men på den anden side, Izobell havde før mødt piger, som rent faktisk førte regnskab. Det var vel så de kunne blære sig, foran dem de kendte. Tit valgte de bare at pynte på resultatet. Izobell havde aldrig følt trang til at blære sig. Hvis hun endelig havde haft styr på det, ville hun heller ikke have fortalt det til Baal.
Izobell genoptog sin kyssen. Hun regnede ikke med, at han ville åbne låsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 19:36

Baal kyssede hende ivrigt på både barm og skuldre. Det var umuligt for ham at stoppe fordi hun var så dejlig. "Jamen, du skulle heller ikke svare. Det var bare et dumt spørgsmål, der fløj over læberne." Han kyssede hendes læber lige efter at han sagde "læber". Derefter satte han sig helt ind til hende og begyndte at nysse hendes bryster og mave.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 19:46

Hans læber fløj hen over hendes hud. Det føltes utroligt behageligt. Hun gengældte hans kys. "Men du sagde det", sagde hun stille. Et lille suk undslap hende, da han begyndte at nusse hende. Izobell løftede hænderne og førte sine fingre ind imellem hans hår. Det var utroligt blødt. Utroligt at det kunne være det, når han nu var lejemorder. Gad vide om hans arbejde fyldte meget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 19:53

Baal nød det at mærke hendes krop mod hans egen. Det var så behageligt, at han et kort øjeblik bare levede i nuet. Men da han kom tilbage til virkeligheden, opdagede han at han havde trukket bh'ens stropper langt ned og kyssede hendres bryster og skuldre. Da trak han sig lidt tilbage og fik lidt røde kinder. "Undskyld. Lod mig bare rive med."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 20:00

Izobell rynkede lidt undrende panden. Det virkede ikke rigtig som om, Baal var til stede. Det var som om, han var et helt andet sted. Et sted indeni sig selv. Derfor sagde hun ikke rigtig noget, da han trak ned i stropperne. Hun førte dog sin ene arm op, og dækkede for sin barm. Hun var ikke parat til at vise så meget af sig selv endnu. Da han trak sig væk, hev hun stropperne tilbage på plads. "Det er.. Det er okay", sagde hun langsomt og sendte ham et lille smil. Hun så hans rødmen og fandt den sød. En tanke slog hende. "Hey!", udbrød hun, "Må jeg ikke give dig massage?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 20:32

Baal smilede henrykt tilbage. "Jo det er jeg helt med på. Så håber jeg at du er godt til at massere. For min krop er gammel og stiv." Han blinkede drillende til hende. Undeforstået at han jo selvfølgelig var rigtigt meget ældre end hende. Han tog fat i hendes baghoved og kyssede hendes læber. Derefter lagde han sig ned på maven på sofaen. "En dejlig sofa skat."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 20:40

Et stort smil bredte sig på Izobells læber. Det afslørede hendes lige hvide tænder. "Vidunderligt!", sagde hun glad. Hun havde ingen anelse om, hvor god hun var til at massere, men hun håbede da, at hun kunne gøre et eller andet for ham. Hun lænede sig ind imod ham og gengældte blidt hans kys. Da han lagde sig ned, kiggede hun lidt på hans ryg, inden hun forsigtigt satte sig overskrævs på ham. Det ville på ingen måde gøre ondt på ham. "Tak", sagde hun blidt, da han komplimenterede sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 20:48

Baal tog en dyb indånding, da hun satte sig overskrævs på ham. Han kunne tydeligt mærke, at hans penis rejste sig, men han håbede ikke, at hun ville lægge mærke til noget. "Tal til mig med din accent, skat. Du ved hvor meget jeg elsker den." Bare det at lytte til den ægte britiske accent var helt fantastisk. Måske var det fordi han selv var skotsk og kunne lave skotsk accent. "Nu venter jeg bare skat." Han kunne ikke lade være med at tale med skotsk accent.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 20:55

Det var stadigvæk underligt for hende, at der var en, som ligefrem bad hende om, at tale med den britiske accent. Hendes ene øjenbryn løftede sig, da hun hørte den skotske accent. Hun havde ingen problemer med at genkende den. "Kommer du fra Skotland?", spurgte hun nysgerrigt. Derefter fugtede hun sine læber og førte sine hænder op til hans skulderblade. Hun bevægede hænderne i cirkulære bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 20:58

Baal kom med et lille støn, da hun begyndte at massere ham. Det gjorde lidt ondt, da hans krop var gammel, men det var stadigt virkelig dejligt. "Mine forældre var fra Skotland, og de ville gerne have, at jeg huskede mine rødder, ved min accent-" Baal lukkede øjnene og lod sine tanker flyve mens hun masserede ham.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 21:04

Izobell smilede skævt. "Du har husket dem længe", sagde hun beundrende. Det var helt utroligt, så længe han havde husket det. Hun fortsatte sine bevægelser med hænderne. Det føltes dejligt, at kunne gøre noget for ham. Det her var hendes chance for at forkæle ham en smule. Og den udnyttede hun fuldt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 21:10

Baal nød hendes massage. Han lå og nød at mærke hendes kærlige hænder, der masserede hans ryg. "Ja. Men nu husker jeg også tydeligst deres død. Men nu nok om min alder og om mine forældre. Det gør mig i dårligt humør. Massere mig smukke!" Han vendte sit hoved og rakte drillende tunge af hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 21:19

"Så behøver vi ikke snakke om det", sagde hun med et smil. Hun skar en grimasse af ham, da hun så hans tunge. Derefter fortsatte hun sin massage. Hun lod sine hænder vandre op og ned af hans ryg, i forskellige mønstre. "Du virker lidt anspændt", bemærkede hun og trykkede lidt hårdere. Hun havde hørt, at det skulle fjerne sådan noget anspændthed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 21:29

Baal begyndte at stønne lidt af smerte og nydelse, da hun begyndte at massere lidt hårdere. "Ja, men efter at have levet så lang tid, bliver man sq lidt anspændt." Han smilede stort ned i sofaen. Kæft hvor var hun dejlig. "Hvor længe havde du sagt at du havde boet her i Terre, smukke?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 21:33

Izobell var lidt i tvivl om, hvordan hun skulle opfatte hans stønnen. Gjorde det ondt på ham? Eller var det fordi han nød det? Nå, hvad pokker. Baal havde evnen til at tale. Hvis det gjorde ondt på ham, kunne han jo bare sige det. "Får du aldrig massage?", spurgte hun og fortsatte. Måske havde han ikke nogen, som kunne gøre det for ham. Hun bed sig let i læben, da han fortsatte med at snakke. "Et par måneder", sagde hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 21:39

"Ja, okay. KUnne ikke huske det. Og nej, det er midst 100 år siden jeg sidst har fået massage." Det drillende toneleje lå i hans stemme, da han talte. "Du skal vide at jeg synes, du er god til at massere, smukke. Gid jeg kunne blive masseret af en dejling som dig, noget oftere." Han kunne langsomt mærke hvordan han blev mindre og mindre anspændt. Kæft det var godt.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 21:46

Izobell var ikke helt sikker på, om han mente det han sagde, eller om han bare drillede hende. Ud fra hans toneleje at dømme, drillede han hende sikkert. "Mange tak", sagde hun smilende. "Du kan bare komme hjem til mig. Jeg vil med glæde massere dig", hun smilede skævt. Hun kunne mærke, at hans anspænthed langsomt forsvandt. Så virkede hendes massage altså.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 21:49

Baal grinede lidt. "Hvor længe har du tænkt dig at blive boende her i Terre? Nu håber jeg ikke, at du pludselig bare forlader mig." Han vendte sig stille om på ryggen og kiggede kærligt op på hende. Derefter trak han i hendes arm for at få hende ned i en højde hvor han kunne kysse hendes læber og hals. "Skal jeg massere dig, skat?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 21:54

Izobell smilede ved lyden af hans grin. Den lyd kunne hun nu godt vænne sig til. "Jeg regner ikke med at smutte lige foreløbig", sagde hun roligt. Da han gjorde mine til at vende sig om, løftede hun sig selv lidt op, så han kunne vende sig om. Da han lå på ryggen, satte hun sig ned igen. Hun lagde sig ned ovenpå ham, da han trak i hendes arm. "Har du lyst?", spurgte hun og kyssede blidt hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 21:58

Baal smilede til hende, mens han lod hænderne blidt køre ned ad hendes nøgne ryg og ende på hendes røv, som han kærligt begyndte at massere. "Ja, da. Nu har du jo været så dejlig at massere mig, så nu kan jeg jo ligeså godt være dejlig overfor dig." Han kyssede hendes læber en gang til inden han satte tænderne i hendes skulder og derefter kysse den.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 22:09

Izobell lo kort af ham. Det var ikke ligefrem det her, hun havde forestillet sig. Hun gengældte hans kys, inden hun begyndte at snakke igen. "Det var ikke lige det her jeg havde forestillet mig, da du sagde, at du gerne ville massere mig", sagde hun med et grin. Hun skar kort ansigt, da han bed i hendes skulder. Det gjorde heldigvis ikke ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 23 Feb 2012 - 22:16

Baal smilede til hende. "Havde også selv planlagt at massere dig ryg. Kunne bare ikke holde fingrene fra mig selv. Din røv er jo så fræk." Han grinede drillende til hende idet han satte sig op. "Nå, nu skal du bare lægge dig på ryggen smukke. Så skal jeg nok massere dig, din babe." Åbenbart var Baal i godt humør idag. Han kunne ikke styre sig selv og hvad han sagde.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 23 Feb 2012 - 22:24

Izobell løftede sit ene øjenbryn. Aha. Interessant information. Da han satte sig op, blev hun automatisk væltet ned på ryggen. Det var et held, at sofaen var så stor. "På ryggen?", spurgte hun undrende. "Vil du massere min mave?", hun lo kort og varmt af ham. Han havde forhåbentlig bare sagt forkert. Det ville i hvert fald være lidt underligt, hvis han havde tænkt sig at massere hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 8 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum