Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

2 deltagere

Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Lør 14 Jul 2012 - 10:00

Hvordan i al verden skal man starte sådan et form af emne? *Hm...*,
det eneste jeg vil ind på er. At jeg gerne vil komme i gang med min karakter.
Selvom den ikke er helt færdig. MEN... MEN... MEN!

Der er nogle ting som DU skal være forbedret på:

* LUCCA ....er en kold blodig vampyr.
* LUCCA ....har aldrig følt kærlighed.
* LUCCA ....kan til tider godt være en gentleman.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Aubrei Lør 14 Jul 2012 - 20:07

Aw, der er slet ikke nogen der vil lege med dig owo


JEG VIL!!! xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Manda Søn 15 Jul 2012 - 8:45

kold blodig vampyr... pff... du kommer bare...xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 16:51

Come at me bro!

Ej jeg frisk på et emner hvis du har lyst til og emner med mig ^W^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 19:26

Hey Lucca...

Hvis du stadig har lysten til et emne mere, så kan Lina godt give dig en svingtur i gyngen?

Hilsen
Galiana

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 18:39

Oh ! Havde ikke lige set at der var en del som havde svaret på mit emne kald ^^' .. Men hvis i stadigvæk er friske så kan jeg godt oprette emne :)
Send mig en besked hvis du vil planlægge yderligere. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 18:54

Jeg er frisk, du.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 18:56

Okay Athene. :) Har du noget i tankerne om der skal planlægges noget, eller skal det bare være tilfældigt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 18:58

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen plot-idéer. Desværre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 18:59

Det har jeg heller ikke, sådan umiddelbart :P. Men har du så et sted hvor du gerne vil have emnet? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 19:04

Næh, det er egentligt ret ligegyldigt for mig. Måske på en café?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 19:10

Det kan det godt være, så sender jeg en PM når jeg har oprettet emnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 20:59

Det lyder godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 18:52

Hvis der er flere som er interesseret i et emne/plot, så kontakt mig over PM :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 6:11

Er frisk!:3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 7:16

Okay skal der være er plot?:-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 14:24

Kan vi ikke bare springe ud i det?(:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:00

Jo kan jeg få dig til at oprette ?:-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~ Empty Sv: Kontakt mig hvis det føles som en mulighed~~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum