Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I kill you, before you realize it! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I kill you, before you realize it! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I kill you, before you realize it! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I kill you, before you realize it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I kill you, before you realize it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I kill you, before you realize it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I kill you, before you realize it! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I kill you, before you realize it! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I kill you, before you realize it! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I kill you, before you realize it! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I kill you, before you realize it!

Go down

I kill you, before you realize it! Empty I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 16:21

Tid: Omkring 23 tiden
Vejr: Overskyet og koldt
Sted: Salles de banquets - Diskotek
Omgivelser: Masse af mennesker og væsner
_______________________________________________________
Som altid var diskoteket fyldt med mennesker og væsner, som danse sammen eller alene som bare gjorde at de så dummere ud. Mændende som prøvede på at score kvinder som var alt for smukke til dem, og sveden som løb ned af de fleste. Lugten af sved og spurt var i luften, eller det var blot hvad mennesker kunne lugte. Hvis man var en vampyr så var lugten af blod stærkere end nogen andet, blodet inde i de svage mennesker og væsner som blot ventede på at blive midt.
Det var nok grunden til at Billie ofte tog der hen, for at kunne lugte så meget blod et sted.. og drikke whisky og blod.. måske endda få lysten til at bruge sin tid på en pige 2sekunder et eller andet sted.
Han sad denne aften ved et af bordene, med et glas whisky i sin ene hånd og med piger omkring sig. De snakkede til ham som om han gad lytte efter, prøvede på at få en opmærksomhed som han ikke gad give dem. Deres billige tøj var ikke noget han fald for, deres synlige hud gjorde bare at lugten af blod blev stærkere og det var det eneste han nød i dette selskab... eller måske også de mænd som så rasende over på ham, næsten ligefrem klar til at slås med ham. Han holde et charmerende smil på sine læber, og sit kolde røde blik lå på glasset i hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 16:39

Det var ikke så sent som det plejede at være, Macy gjorde sig klar til tag på diskoteket. Hun havde ikke været der over før og det er også kun den ene gang, men diskoteket hun skulle til var en af de flotteste klupper på stedet. Macy var iført en sort kjole som gik op til midt på låret og havde et guld bælte rundt om livet. Kjolen var dog nedringet. Hun havde nogle sorte ballerina sko på fødderne nu hun ikke orkede at gå med stiletter. Kjolen sad godt på hendes slanke krop, men med kvindelige kurvede former, som fyldig barm og alt det en kvinde nu skulle besidde. Hende ansigt indrammede af grønne/blå dådyr øjne med de lange smukke sorte øjnevipper og de flotte fyldige læber som var en mild lyserød. Hendes hud er lidt bleg med et strejf af et gyldent solskær.Hendes blonde hår sad op i en løs fletning ned af den ene skulder.Macy gik så ud af døren til hendes lejlighed.

Få timer senere...
Endelig var hun nået frem, efter at ha låst sin dør og gemt nøglen ovn på den udstikkende dørkarmen foroven over døren. Hun havde været med tog et godt stykke tid for at komme hele vejen til denne spøgelses by med yderst creepy looking people?.Hun så sig kort omkring * Mon det snart er midnat?* hun så kort rundt, eftersom hun ikke havde haft noget som helst med der hed mobil eller ur, så hun var lidt tvunget til at gå nær en af de yderst sjuskede klubber og fik kort fat i en af de mange stående kunder og sagde "Hey? ved du egenlig hvad klokken er?" hun passede slet ikke til dette miljø vis man så godt efter. Det fyldige hår, dens smukke glans, den fine gylden brune krop der havde alligevel et lidt blegeligt skær over sig, samt de grønne/blå dådyr øjne og de flotte fyldige rosen røde læber.. de lange stænger af ben hun havde siden hun nu var næsten 1,70 cm høj og hendes spinkle men dog feminine krop, der let kunne skimtes i det lidt... attraktive tøj. Manden forklarede hende hvad klokken var og et gys gled igennem den frysende krop. * Er klokken allerede så meget*. tænkte hun.

Macy smilede skævt til dørmanden da han fik vinket hende frem i køen og lukkede hende ind. Hun kendte ikke til dørmanden, men det nok hendes veninde da havde sagt et eller andet til ham. Hun smilede venligt til dørmanden og fik kommet ind i kluppen. Med det samme hun åbner døren høre hun musikken dunrede i højtalerne og unge forsøgte at vride kroppen i takt til den. Alkoholen flød livligt fra baren, der blev flirtet på livet løs i hjørnerne og på dansegulvet. Alt var godt, alle var glade. De var til fest, så selvfølgelig var de glade. Macy gik hen til et bord, men stoppede hurtig op hvor hun fik øje på Billie. Macy's hjerte begyndte at banke ret hurtigt, hun var nu bange får hvad han kunne finde på at gør. Hun gik lidt tilbage og gik igennem menneskemængeten så det var svært at se hende i det mørke rum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 19:47

Han forsvandt ud af sin drømmeverden, da en bekendt duft kom i hans retning. Hans charmerende smil forsvandt langsomt, i det den blev erstattet af et ondskabsfuld og kynisk smil. Hans kolde blik gled langsomt omkring i lokalet, det gik ikke længe før han fik øje på den flygtende pige som prøvede på at gemme sig.
Han drak det sidste af sit glas før han satte det fra sig, han rejste sig langsomt op og skubbede pigerne til siden så nogle af dem fald på gulvet. Der kom flere hen for at tjekke til dem, mens Billie bare gik væk fra dem og hørte sukkende lyde bag sig.
Han gik langsomt og elegant ind i mængden, søgte efter den kønne menneskepige.
Det gik heller ikke længe før han fandt hende og greb hende i håndledet, og lag sin anden arm rundt omkring hende "hvorfor flygte?" hviskede han ind i hendes øre,
og havde en stor lyst til bare at bide hende. Hun duftede som altid godt og det var noget han kunne lide, men han ville vel heller ikke helt indrømme det.
Folk stod tæt omkring dem og musikken var høj, også selv om det ikke gjorde Billie særlig meget. Så kunne han jo snakkede med hende, uden at folk lag sådan rigtig mærke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 20:13

Macy kiggede kort over skulderen og han havde set hende. Hun prøvede at gå igennem menneske mængeten selvom det var ret svært at komme i gennem dem alle. Hun mærkede pludselig et greb om hendes håndled. Hun vendte sig om og så Billie."Jeg flygter ikke fra nogen"sagde hun nok til han kunne høre det. Macy prøvede at kom væk fra hans greb hvor de nu stod lidt tæt"Slip mig"sagde hun og kiggede ham i øjnene"Hvad er det endelig du vil ha'?"Spurgte hun selvom hun vidste hvad han gik efter. Macy havde svært ved regne ham ud. Måske kunne hun fortælle sandheden og fortælle hvad hendes far havde gjort imod hende, men på den anden sidde var hun bange for om det overhovedet ville hjælpe tænk hvis han stadig afleverede til hendes far så kan hun aldrig kom væk fra dem igen og hun vil aldrig på nogen måder se hendes far igen. Macy bed sig kort i underlæben og kiggede kort på ham. Billie måtte bare ikke få vide at det er hendes på billedet og at det hende der rigtig hedder Christey.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 20:41

Han forblev lidt i stilhed i det han træk hende helt tæt på sig, han holde sit kolde blik på hende "prøv og tvinge mig" hviskede han og rykkede sit ansigt lidt tætter på hendes, han var så stille han kunne så folk ikke begynde at lægge mærke til dem. Selv om han jo godt viste at de fleste mænd der ville, gerne ville flå hovedet af ham... bare på grund af at pigerne bedre kunne lide ham end dem.
Han lag sit hoved lidt på skrå og prøvede på at forstå hende "jeg vil vide hvem du er..." hviskede han og lukkede sine øjne i og rykkede sit hoved hen til hendes øre, han kunne ikke lade være med at tage dybe indåndinger af hende. Hun duftede jo virkelig godt, og han havde svært med at modstå at bide hende "jeg vil have dig" hviskede han som om hun allerede tilhørte ham, og han ikke havde tænkt sig at lade hende slippe.
Han træk sit hoved væk fra hende igen og åbnede langsomt sine øjne igen, hans ondskabsfulde smil blev erstattet med et charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 20:56

Macy studerede ham kort hans greb blev bare strammer og strammer og hun blev ved med at kom ud af hans greb selvom det var ret svært. Hun så at pigerne som sad sammen med ham lidt før så sure på hende som om hun havde trukket ham fra dem. Hun havde på ingen måder bedt ham om at komme hen til hende. Hun kiggede på ham"Hvad vil du vide. DU ved hvad jeg hedder og det nok du behøves ikke vide mere om mig"sagde hun koldt. Hun var sur men også bange. Hun kiggede kort mod pigerne som kom hen i mod dem. De begyndte at rører Billie på kinden"Billie kom med også hvad står du og laver med hende"sagde de og prøvede at trække ham fra hende. Macy havde ikke noget imod det. Pigerne måtte rigtig gerne trække ham væk fra hende. Hun kom ud af hans greb og vendte sig om får at gå uden at sige noget til ham, men hun vendte sig imod ham igen. Hun tog fat i hans jakke og trak ham en smule ind til sig om kiggede ham i øjnene"Du får mig ikke eller ingen får mig"sagde hun og kiggede på ham for sidste gang"Du må hyg dig med dine piger"sagde hun og vendte sig om gik mellem det store menneskemængeten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 21:02

Billie var ligeglad med pigerne, de var blot mad for ham og ikke andet end billig mad. Sådan nogle piger som han ikke gad bruge sin tid på, så ville han heller bruge sin tid på noget som han `ikke kunne få´. Det var så meget sjovere at skulle kæmpe for det, end at kunne få hvad han ville have.
Han svarede dem ikke og så bare på hende, se efter noget som var så meget sjovere at prøve på at få.
"mmh" svarede han hende bare og stod der omringet med piger et stykke tid, før han bare skubbede nogle af dem væk og fulgte istedet efter hende. Han greb atter igen fat i hendes hånd, og træk hende denne gang med udenfor "lad os få noget luft" sagde han og så ikke en eneste gang på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 21:14

Macy gik igennem menneskemængeten og hun mærkede endnu engang et greb om hende. Hun vendte sig om og så Billie"Slip mig og nej jeg skal ikke med dig ud"sagde hun og prøvede og kom væk fra hans greb. Hun mærkede de friske duft og stilheden"Slip mig så"sagde hun og så døre manden"Pliss hjælp mig"sagde hun til døre manden. Døre manden kiggede på Billie"Jeg tror det godt hvis du lader pigen værd i fred og hvis du bliver ved med at forstyre hende så ringer jeg til politiet også kan du heller ikke komme her ind aldrig mere"sagde døre manden og stod kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 21:22

Billie havde bestemt ikke tænkt sig at give slip på hende, man skulle ikke kæmpe for noget også bare pludselig give op. Sådan var han slet ikke, og havde tænkt sig at bruge så meget tid han nu skulle.
Han hævede sit ene øjebryn over dørmanden, og mens han holde stadig fast i hende gik han helt tæt på ham "nu skal du høre her.. jeg er hendes bror, og vores far har forbudt hende at gå ud på denne tid... og det er også umenneskelig, at i alder en mindreåring komme her ind" snerrede han op i hans ansigt, og var bestemt ikke bange for politiet på noget måde. Han viste også godt at han ville kunne komme der ind igen, for der var bestemt ikke noget som skulle holde ham tilbage.
Inden han fik noget svar, træk han hende bare videre ud på gaden og videre hen til den første gyde han kunne se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 21:31

Macy rystede ivrigt på hovedet det var løgn, men dør manden troede selvfølgelige på det han sagde"Nå, men ja så er du jo nød til gå med din bror"sagde han. Hun rystede på hovedet"Han lyver han er overhovedet ikke min bror du må ikke lade mig gå sammen med ham"sagde hun og kiggede på Billie"Slip mig"sagde hun og prøvede at komme fri, men han holde godt fat i hende så det var nu meget svært. Hun så sig kort omkring hvor han endelig førte hende hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 17:23

Billie havde ingen overvejelser om at give slip på hende, han holde hende stramt om håndledet bare ikke så stramt han nu kunne "nej jeg slipper dig ikke" sagde han og forsatte bare ind i gyden, før han skubbede hende op af den nærmeste mur "se.. du tilhøre mig" hviskede han og havde blot sine læber få centimeter fra hendes.
Han holde stadig fast om hendes håndled, mens den anden holde hende inde mod muren ved et tryk mod hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:44

Macy prøvede at kom ffri fra hans greb, men han holde godt fat i hende så hun havde svært ved kommer fri. Hun så sig kort omkring. han havde taget hende med ind i gyden og hvor hun blev skubbet ind i muren holde hun om sin håndled"Auuv.."mumlede hun og kiggede på ham"Hvorfor er du sådan, du var så venlig i starten hvad er der sket med dig Billie?"sagde hun og trak hovedet lidt tilbage hvor deres læber kun var få centimeter væk fra hinanden. Hun lagde hovedet på til siden."Jeg tilhøre dig ikke, du får mig ikke"sagde hun og trykkede sig ind til muren mens hun mærkede han hånd på hendes mave."Hvorfor lige mig..Der de andre piger der gerne vil ha dig vær sammen med dem, og lad mig være ikke fred".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I kill you, before you realize it! Empty Sv: I kill you, before you realize it!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum