Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Love Down Low... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Love Down Low... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Love Down Low... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Love Down Low... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Love Down Low... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Love Down Low... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Love Down Low... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Love Down Low... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Love Down Low... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Love Down Low... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Love Down Low...

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Love Down Low... Empty Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 13:41

Sted: Udenfor stripbaren.
Tid: 04.00
Omgivelser: Fulde mennesker, folk der snakker, en lang kø ind til baren.
Vejr: Skyfrit, sommervarmt.

Grace var træt, hun havde været på arbejde siden klokken ni og nu havde hun endeligt fået fri, men hun var ikke kommet særligt langt. Faktisk havde hun fundet sig den nærmeste bænk som meget passende var lige overfor baren, så hun kunne stadig sidde og holde øje med de mange folk der kom gående ind og ud. Hun havde tidligere på aftenen leveret 3 stripshows, hun elskede det. Adrelinen, opmærksomheden og musikken gjorde hende fuld, beruset om man ville, som var der intet andet i verden der kunne røre hende, og hun nød hvert eneste sekundt hun stod på scenen. Især når der var lækre fyre iblandt publikum. Af og til sad de næsten kun gamle mænd, og andre gange lignede de alle en flok skolelever med bumser i hele hovedet der havde stjålet deres storebrors ID kort. Men i dag så det ganske fornuftigt ud, en god blandet mængde, og Grace var egentligt ganske tilfreds.

Hun havde høje lange støvler på, en rød skotsternet nederdel, en hvid top med guldskrift som dog lige nu blev gemt under hendes sorte lynlås trøje. På ryggen af den stod da Rocket'bomb som var den skole hun havde gået på dengang hun havde lært at danse, for faktisk ville hun havde været danser da hun var lille, og havde bestemt ikke regnet med at ende som stripper i Terre. Men nu gik tingene jo ikke altid som man ønskede at de skulle.

Hun havde en halv øl i hånden, hun drak ikke når hun arbejdede, men en fyraftens øl var der vel ingenting i vejen for. Hun sad med sin iphone i hånden, den havde lyserøde perle på bagsiden og hun skrev med de venner der nu havde sms'et hende imens hun havde været på arbejde. Hun tog en pakke cigeratter op fra sin trøje og tændte en smøg og pustede stille den grå røg ud imellem sine røde læber. Hendes make-up sad perfekt, Freya, som lagde deres make-up var utrolig dygtig og Grace havde ofte drillet hende med at hun ville ønske hun boede i hendes skab til frit brug af make-up lægning hver eneste morgen.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 13:49

Matic havde sat ret meget midt i det hele og set på pigerne der dansede. Han var ikke altid den største fan af strippere, mest fordi han syntes ikke at ret mange af dem faktisk var direkte smukke og sexede, men denne tanke måtte han bide i sig ved den sidste som havde været oppe at danse. Hun forstod sig virkelig på sit arbejde, det var der ingen tvivl om. Hende ville han faktisk gerne snakke mere med, specielt da hun slet ikke mindede om de andre i opførsel og væremåde... Hun virkede ikke, billig som mange af de andre...

Han gik stille ud af baren, og endnu en gang havde han intet fået at drikke. Det var virkelig meget sjældent at han faktisk drak alkohol. Han kiggede sig omkring og så hende så igen, ikke lige noget han havde regnet med men fuck det, det skulle gives et skud. Han gik stille hen til hende.

''Må jeg sætte mig?''

Han satte sig ned, hvis hun da sagde ja til at han godt måtte, og smilede stille til hende. Han skulle lige tænke lidt igennem hvad han skulle sige til denne kvinde for at starte det hele.

''Du ligner en der virkelig elsker sit arbejde... Elsker at se hvordan mænd vil have dig uden at kunne få dig?''

Han smilede bare stille og venligt til hende. Hun var nok vant til at folk ville ligge an på hende, da folk var fulde og hun så rimelig godt ud.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 14:00

Grace kiggede en smule chokeret op da en person pludseligt snakkede til hende, hun sad nærmest gemt i sin telefon men slukkede den stille for at kigge op på dette mandfolk der havde bevæget sig hen imod hende. Grace lagde ikke skjul på at hun var meget overfladisk, det var man nok nødt til at være. De første 100 mænd efter et show kom hurtigt hen og troede at de kunne købe en for en øl og en flaske vodka, men sådan legede Grace ikke. Der var arbejde og fornøjelse, men der var ikke begge dele på en gang: Ikke med mindre de levede op til hendes standarter naturligvis!

Hun kiggede på ham med et undersøgende blik, ganske heldigt ansigt, pænt hår.. Kroppen kunne hun ikke helt vudere med alt det tøj han havde på, men det hun så var da nok til at hun let smilede til ham:"Tjoh" sagde hun bare og tog en sug af sin cigerat, hun pustede røgen den modsatte vej af ham for ikke at genere ham og hun smilede så let til ham imens han begyndte at tale, med en smule skepsis i sine øjne i frugt for at hans næste sætning ville være noget i stil med: kan jeg byde på en drink? efter fulgt af: min bil holder ude foran.

Grace smilede stille til ham da han havde afsluttet sin sætning:"Det kan være belastende til tider" grinede hun let og kiggede så over på ham, han lignede ikke typen der så ofte kom sådan et sted:"Men jeg klager bestemt ikke" sagde hun og tog en slurk af sin øl imens hun let betragtede ham:"Du ligner ikke en der kommer her forbi særligt ofte?" sagde hun, ihvertfald havde hun ikke bidt mærke i ham før, måske han var turist?
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 14:14

Hun havde ret i at han ikke kom den slags steder for ofte, og grunden var jo meget logisk. Han kunne godt lide kvinder, men han kunne ikke lide billige kvinder, eller ihvertfald ikke dem der virkede direkte billige. Det var bare trist og de var ofte også kedelige i sengen.

''Nej... synes at mange stripper ikke er hverken smukke eller sexede at se på, og at de virker billige...''

Han smilede lidt skævt til hende, fordi hun lige skulle fornemme at det ikke var sådan han så hende, og han fortsatte så ganske stille hans ord og snak til hende.

''Men da jeg så dig, og syntes du ikke virkede på nogen af de måder var jeg bare lige nød til at snakke lidt med dig.''

Han smilede igen stille, uden at han direkte forsøgte at skjule hvad han var. Det gjorde han nærmest aldrig, og slet ikke overfor dem han ikke ville have noget imod at forføre...

''Men mit navn er Matic, det er hyggeligt at møde dem frøken...?''

Han lavede en stille håndbevægelse som om han gerne ville vide hvad hun også hed, og smilede så stille til hende.

''Er det her det eneste arbejde du har?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 14:43

Grace kiggede på ham med et let undrende blik da han talte om stripperne på stedet og hun følte sig et øjeblik en smule stødt. Havde han virkeligt bare tænkt til at opsøge hende for at sige at han syntes at hende og de andre piger ikke var særligt kønne? Grace snakkede kun med få af de andre piger, en ung blondine ved navn Misty som ikke var på abejde den aften også Alora som var hende der ligesom styrede det hele, hun kunne godt virke som en hård negl, men Grace vidste hun var god nok på bunden. Der var ingen af de andre piger der sagde hende noget, de var lidt for bitchede til hendes stil, og hvis man var en bitch overfor Grace. Så kunne man roligt regne med at man fik en bitch igen. Grace havde en bror i byen, og folk vidste godt at han havde kontakter der gjorde at man ikke ønskede at komme og klemme med hende som menneske.

Da han fortsatte med at tale tøede hun en smule op, nu havde han godt nok ikke direkte kaldt hende smuk, men hun forstod at han hentydede til at hun altså ikke gik ind under hans 'stipper' standarter, som tydeligt ikke var særligt høje.

Hun smilede stille til ham og tog venligt fat omkring hans hånd efter han havde sagt han navn:"Grace" sagde han og smilede let. HUn havde et alt for sødt navn i forhold til hvad hun lavede og hvad hun rendte rundt og lavede frem for alt, men det var nu det hendes forældre havde valgt at kalde hende og så måtte hun jo følge det flow navnet havde givet hende:"Ja" sagde hun stille:"Men min bror hjælper mig lidt hvis jeg mangler noget" sagde hun og smilede til ham. Hendes bror arbejdede for marfiaen og havde en stor villa udenfor byen som Grace af og til besøgte, men hun holde på at hun ville tjene sine egne penge."OG hvad med dig?" sagde han med et lille smil og lagde sin telefon i lommen:"Hvad laver du?" sagde hun og smed smøgen på jorden og trådte let på den med hendes høje sorte sko der sluttede omkring knæerne.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 14:51

Han kiggede stille på hende, og vidste ikke helt hvad han skulle svare hende. Han kunne dog godt fornemme at hun virkede lidt stødt over det med at han havde sagt at mange af stripperne hverken var sexede eller smukke. Han vidste derfor ikke om han skulle sige det direkte...

''Altså ikke ment som noget ondt om dig... Da jeg mener du er både smuk og sexet...''

Idet hun tog hans hånd lod han sin evne spille ind med det samme, og han slap derfor ikke hendes hånd. Han sad bare stille med hendes hånd, hvis hun da ikke valgt at trække den til sig. Han smilede bare stille til hende.

''Det er dejligt at møde dem Grace, og navnet er lige så smukt som personen der bærer det.''

Han smilede bare venligt til det meste af det hun fortalte ham. Han havde ikke så meget at sige, men det med broren kunne han da godt lige slynge en kommentar af til.

''Ej det må være rart at man kan få hjælp af sin familie?''

Han blev lidt overrasket over hendes spørgsmål, og svarede bare stille på hendes spørgsmål omkring det.

''Har intet lige nu... Men er på udkig efter noget gerne på en klub eller bar eller lignende, og helst om natten...''

Han kiggede hende stille direkte i øjnene...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 15:15

Grace smilede let for sig selv da han komplimenterede hende, hun kunne bestemt godt - vel som enhver anden pige, lide at få komplimenter og hun nikkede let til ham som ville hun sige tak for hans ganske søde ord. Han virkede på hende som en gentlemand, ganske flink og blid i sit sind, noget lidt andet end nogle af dem hun stødte ind i fra tid til anden og denne... anderledes udståling han havde, tiltrak hende på en eller anden mystisk måde hun ikke helt kunne placere.

Da han havde fat i hans hånd mærkede hun en varme brede sig i kroppen og hun lagde let hovedet på skrå imens hun kiggede ind i hans lyse øjne der stod i fin kontrast til hendes brune. Hun trak hånden til sig efter lidt og lagde sin hånd lige over sit bryst hvor hun mærkede hendes hjerte der slog. Som fik hun hjertebanken, hun kunne næsten gætte sig frem til at han havde gjort noget ved hende, men hvad var hun ikke sikker på, men hun kunne mærke det. Hun nikkede bare med et lille smil til ham og mærkede sin telefon vibrere i lommen, men ignorerede den for nu.

"Spændende" smilede hun stille og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv lige nu. HUn var ikke vandt til at være den der sagde noget, hun var vandt til at det var mænd der inviterede hende på drinks, køreture, gåture i skoven eller hvad fanden det nu var for en tankegang de nu end havde og hun vidste derfor ikke helt om hun burde sige mere. HUn tog istedet fat omkring hendes lange brune hår og trak det over sin ene skulder imens hun smilede til ham da han kiggede på hende:"Såååh...." sagde hun som ville hun starte en sætning, men hun fik den ikke helt afsluttet, men krydsede istedet sine ben og kiggede på ham med et let uskyldigt smil.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 15:24

''Du virker meget genert? Er en sexet kvinde som dig ikke vant til at mænd kommer hen til dig og taler til dig?''

Han smilede bare blidt og venligt til hende. Han vidste ikke om hun vidste hvad han var, men denne aften var jo heller ikke det han søgte, det var jo ikke blodet han ville have, nej det var blot hendes krop han var ude efter. Mærke hendes krop imod hans... Han stoppede sin tanke række.

''Har du intet du kunne tænke dig at spørge mig om? Ellers har jeg ihvertfald noget at spørge dig om.''

Han smilede bare venligt og en smule skævt til hende, mens han stille lagde en hånd på hendes knæ. Han virkede som om det var helt naturligt gjort af ham, og at der ikke var noget bag det.

''Du skulle ikke have lyst til at holde mig med selskab på en lille gåtur?''

Han smilede stille og grinede lidt. Han vidste ikke hvad hun nu tænkte om ham, omkring det han nu spurgte om, men han var egentligt også en smule ligeglad med det.

''Jeg tænkte på, hvorfor vælger en smuk kvinde som dig at udstille sin krop på den måde?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 15:31

Grace slog flabet øjnene op da han igen talte til hende og hun kiggede på ham med et undersøgende blik:"Måske" sagde hun selvsikkert:"Eller måske jeg prøver at regne ud hvad du er ude på" sagde hun med et lille smil og kiggede på ham med let hævede øjnbryn som var det et spørgsmål hun sendte afsted imod ham.

Da han spurgte om hun havde spørgsmål til ham kiggede hun på ham, som var det en udfordring:"Hvor bor du?" sagde hun bare med en let seksuel undertone, men faktisk var det nærmere et spørgsmål for at undersøge hvor i klasserne han lå henne. Om han havde penge, om han havde magt, eller om han blot var en fattig lille dreng der levede i en hule i skoven. Noget der faktisk interesserede hende ret så meget:"Hvis du køber to øl med, så er det en aftale!" sagde hun med et bestemt blik og nikkede op imod baren. Faktisk var det en perfekt nat at gå i, stjernerne der stod højt på himlen og varmen der gjorde at man ikke havde brug for jakker og skitøj der fik en til at ligne en oppustet nar: Igen, overfladisk.

"Fordi jeg kan" sagde Grace en smule flabet over hans efterfølgende spørgsmål:"Har du en anden god grund?" sagde hun og smilede imens hun rejste sig op. Hendes nederdel gik til halvvejs nede på hendes lår. Hun lynede let sin trøje op så hendes hvide top kom til syne, varmen var alligevel en smule udholdelig lige nu. HUn drak det sidste af sin øl og smed den så et stykke hen af jorden og kiggede på ham som en hentydning til om han ville hente øl eller hvad det skulle blive det.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 15:47

''Altså jeg kan vel lige så godt være direkte med det? Jeg har skam tænkt tanker om at hive dig med hjem i seng.''

Han smilede skævt og kækt til hende. Det var sandt at det var det han havde tænkt, og som han altid var så fortalte han gerne sandheden om hvad det var han var ude på at få fat i. Han blev en smule overrasket over hendes spørgsmål, hvor var det nu han boede.

''Altså lige nu, bor jeg på hotel og lignende, indtil jeg finder noget jeg finder passende og værende i ordentlig stand... Noget gerne pænt og rimelig stort dog uden at være ekstremt prangende...''

Han havde ikke tænkt sig at drikke selv, men han ville da godt købe hende to øl hvis hun ville, og hvis der var andet hun hellere ville have kunne han da sagtens skaffe det også.

''Det er en aftale... andet?''

Han grinede og smilede stille til hende. Han elskede denne leg der ofte opstod når man drillede hinanden med disse seksuelle undertoner. Det var altid meget morsomt at gøre.

''Du kunne være blevet tvunget... Jeg ved det jo ikke...''

Han rejste sig og hentede øllene og hvis hun havde bedt om andet skaffede han også det med...

''Kommer du smukke?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 15:58

Grace kiggede tydeligt en smule chokeret på ham over den næste sætning han sagde og kørte let sin tunge op til hendes fortænder som lignede hun en der overvejede hvad hun ønskede at stille op med det. Hun betragtede tydeligt hans krop, for når han ikke lagde skjul på noget så gjorde hun da bestemt heller ikke og hun skulle lige sikre sig om han var værd at bruge sin tid på. Der var trods alt en hel bar fuld af mænd hvis det endeligt var med den på.

Hun smilede let for sig selv:"Okay så" sagde hun bare og smilede så havde hun lige indgået en aftale om uforpligtende sex, men ovenpå en aften som denne, kunne hun nu endeligt godt bruge at få et par spændinger løsnet, også selvom hun ikke ligefrem forventede sig ret meget af en så ung fyr, men da hun fornemmede at han ikke ligefrem var menneske kunne hun da håber han havde flere års erfaring på bagen end hvad hans udseende fortalte.

Hun kiggede på ham med et let advarende blik:"Jeg kan ikke tvinges til noget" sagde hun bare og kiggede på ham med et lille smil der og viste at hvad hun sagde var alvor. Men hun tog imod hans tilbud og gik stille efter ham imens hun hev sin telefon op af lomme og svarede tilbage på en SMS hun havde fået fra en veninde om en privatfest udenfor byen, det kunne hun jo så konstatere nu at hu ikke havde tænkt sig at tage til:"Drikker du ikke?" sagde hun til ham med et lille smil. Det var sjældent hun så drenge i byen der kunne gå lige og som ikke kastede op udover hele gaden.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 19:36

''Det må jeg sige du er noget af en frisk pige? Føjer bare til at du er mere atraktiv og sexet...''

Han kyssede hende blidt på halsen hurtigt, og smilede så bare stille. Han havde heller ikke regnet med at hun var blevet tvunget til at gøre det. Men han kunne jo ikke vide om hun var blevet tvunget ud i det gennem penge nød eller andet i den stil.

''Det kunne jo være grundet penge nød eller den slags? Men må sige jeg er glad for at en så smuk kvinde som dig, ikke har valgt at sælge sin krop... Kun vise den frem.''

Han smilede stille og da hun så spurgte om han ikke drak rystede han bare på hovedet af det. Han havde aldrig rigtigt drukket, jo lidt vin en gang imellem eller blod med lidt alkohol i, kunne han også finde på men intet andet...

''Altså en gang i mellem kan jeg godt få lyst til en BLOODY mary.''

Han smilede skævt og blinkede til hende mens de gik. Han spurgte hende så ganske stille om noget mere.

''Hvordan har du det egentligt med at gøre det andre steder end en seng?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 19:45

Grace smilede blot flirtende til ham og smilede stille da han kyssede hende på halsen, han havde en elegance over sig som ikke ret mange mænd hun mødte havde, og det tændte en flamme inde i hende, han virkede både elegant og som en gentlemand, for selvom han var ærlig og direkte, så var han ikke ubehøvlet, og det kunne hun godt lide:"Tjoh ser du" sagde hun en smule flabet:"Jeg kommer fra en familie hvor jeg har fået hvad end jeg pegede på i universet, og jeg gide ikke at de skal betale for mig mere - jeg kan godt klare mig selv" sagde hun og blinkede kækt til ham. Hendes far og mor havde givet hende alt, hun havde gået påd en fineste pigeskole i London og hendes bror havde gået på kostskole, Dengang han blev myndig og deres mor døde flyttede de begge:"Og nu vil jeg klare mig selv" sagde hun bare gentagende.

"Hør her mister" sagde hun med et smil og tog let fat omkring hans halskrave med en sensuel bevægelse:"Det kan godt være jeg er fræk... Men jeg er ikke billig, og derfor er min krop ikke til salg" sagde hun og aede hans kind i en rolig bevægelse inden hun vendte sig om.

Hun kiggede om på ham da hans næste spørgsmål kom på banen og hun kunne ikke lade være med at grine let:"Senge er for nybegyndere" sagde hun bare flabet og kiggede på ham med et smil:"Eller du er måske ikke enig?" sagde hun og vidste jo ikke om han var en af de kedelige små drengebørn der altid havde haft en fast kæreste osm han havde lagt og hukket i en en kedelig dobbelt seng, også efter at være blevet single var blevet mr. karlsmart og taget ind til byen.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 20:07

''Jeg forstår dig udemærket... Det er aldrig rart at føle sig afhængig af andre.''

Han havde selv fået en del penge efter hans gamle herskerinde var død ved en vievandsforgitning. Han havde nemlig været så heldig at trods det at han var sexslave den gang havde hun alligevel valgt at give ham alt i hendes testamente da han også var det nærmeste hun havde på en ven og på familie.

''Det er jo det jeg siger... Det er skønt at ikke alle smukke, lækre og sexede piger er billige... Det er absolut ikke tiltrækkende.''

Han var uenig og enig på samme tid. Det kom an på hvilken form for sex man var til at skulle have. Blød, vild, 'romantisk', hyggeligt, bondage, alt i alt kom stedet også meget an på hvad man søgte af sex.

''Altså... Jeg er enig og uenig... en seng er god hvis det handler om blød, hyggelig eller romantisk sex, selvom et dyreskind foran kaminen stadig er at foretrække... Men mange andre steder egner sig klart bedre til vild, hård sex...''

Han gav hende den ene af de øl han havde tage med, og sagde så grinende og drillende til hende, om at det bare var for at lukke munden på hende...

''Ja det var enten den eller noget andet jeg skulle bruge for at lukke munden på dig...''

Han sagde det fuldstændig useriøst og drillende, men kyssede hende blidt på halsen igen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 20:17

Grace smilede til ham og nikkede så, det var da heller ikke fordi at hun ikke havde været forbi en seng nogensinde, men nu var det hun søgte ikke en vild forelskelse, og det håbede han heller ikke at hun skulle møde, hun kunne ikke overskue at vikle sig selv ind i følelser og alt det der, hun kunne godt lide at flirte uskyldig, at have sex med fremmede - eller, ikke helt fremmede, men folk hun ikke kendte særligt godt om man så ville, og ellers bare nyde livet. Faste forhold var noget hun skulle have engang når hun var blevet 40 og ikke en dag før. Men på den anden side, så havde hun jo erfaret fra sine veninde at kærlighed aldrig helt var til at forvente.

Grace tog imod den øl han gav hende og åbnede den med sin lighter og tog så en slurk af den, hun havde brug for noget koldt og forfriskende efter en lang aften, og nu var det ikke ligefrem fordi at tre øl på en hel aften ville gøre hende særlig fuld, hun var ret så hærded. Mange mænd gav hende alvedens former for alkohol efter et godt show, så der skulle en del shots til før hendes fuldskab blev synlig.

Da han kom med sin flabede og grinene bemærkning, grinede Grace blot og stoppede kort op imens hun mærkede hans læber imens hendes hals:"Nååh der er alligevel en badboy gemt i dig?" drillede hun og berørte let hans mave for at mærke hvad der gemmede sig derinde bag, for at mærke om han mon trænede."Hvor er vi på vej hen?" sagde hun til ham med et lille smil og kiggede ind i hans lyse øjne med et lettere forførende blik:"En hemmelig hule?" drillede hun.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 20:26

Hans mave var da en smule trænet. Ikke nogen direkte tåbeligt tydelig sixpack, men det kunne da mærkes at der var muskler på hans mave, og ikke bare en fedtklump, og hvis hun fik det af ham kunne man da også sagtens se aftegningen af en sixpack.

''Vi kan også kalde det for en pervers person?''

Han grinede med et skævt smil, og et enkelt blink med øjet, imens han sagde det meget drillende. Da han absolut ikke anså sig selv som værende pervers, sexglad var han da, men der var vel forskel?

''Jeg tænkte vi bare kunne gå indtil vi fandt et sted der passede os, eller ventetiden blev for meget?''

Han lod en hånd glide op af hendes baglår, og gav hende et let slag i røven. Han kyssede hende samtidigt lidt ned af halsen og bed hende lidt dog uden at bide hul, og uden at bruge hugtænderne.

''Men må jeg spørge hvor du helst ville foretrække at gøre det?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 20:36

Grace smilede let da hun mærkede hans hårde mavemuskler, hun var helt igennem overfladisk og var der noget der blævrede, så så han nok ikke regne med at få noget som helst ind i hende. Hun lagde heller ikke skjul på at hun var overfladisk, præcist som han ikke var bange for at sige hvad han ønskede, eller hvad han var ude på.

Da han lod en hånd glide op af hendes baglår mærkede han hvordan et kæmpe sus af varme gled om igennem hendes krop og han mærke hvordan at hendes flamme blev tændt, som havde han trykket på en knap indeni hende der havde tændt for alt hendes indre begær.

Da han stille spurgte hende hvor hun helst ville gøre det, greb hun fat omkring hende krave og skubbede han tilbage imod et træ nogle meter bag ud:"Lige her" hviskede hun inderligt, og det var tydeligt at høre at hun var blevet ganske vild i varmen over hans berøringer. Hun anede ikke hvad hun hed til efternavn, havd hans forældre hed, hvor han oprindeligt kom fra, om han havde nogle søskende eller noget som helst andet, og for at være ærlig var hun lige nu: pisse ligeglad. Hun greb fat omkring han baller og klemte dem let imens hun stilte sig helt tæt op af ham.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 20:46

Han kunne sagtens mørke hvordan hun pludselig var blevet tændt og da hun skubbe ham op imod træet greb han også bare fast om hendes baller og holdt hende også bare ind imod ham, hvor han lod deres læber mødes i et lidenskabeligt kys. HAn lod stille sin tunge skille hendes læber ad og byde hendes tunge op til dans.

Han åbnede stille hendes hættetrøje og smed den hurtigt på jorden, og lod hurtigt hendes t-shirt følge efter. Han lod sine hænder glide op af hendes ryg, og legede lidt med hendes bh, for at finde ud af om hun havde front lås eller bag ved...

Han fjernede ikke mere af hendes tøj da hun lige skulle have lov til at vise hvor meget hun havde lyst til at gøre det. Han holdt stadig kysset, mens den anden hånd nussede hendes inderlår under hendes nederdel, og kærtegnede også hendes underliv en gang i mellem...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 20:58

Grace kunne ikke lade være med at smile og mærke hvordan hendes hjerte stille begyndte at hamre da han tog hendes hættetrøje af, det var derfor hun elskede hvad hun lavede, ikke bare nu, men i hendes liv. Hun levede for den hjertebanken, for det adrelinsus, for den fornemmelse i maven. Hun kyssede ham lidenskabeligt igen og masserede stille hans tunge med hendes imens hun lod sine hænder glide op af hans mave under hans tshirt og mærkede hans mave og brystkasse.

Hun tog fat omkring t-shirten halvejs nede og trak den over hovedet på ham imens hun slap hans læber og kyssede hans brystkasse imens hun fra tid til anden lod hendes tunge snige sig ud og let slikke på den silkebløde hun.

For hver gang han kørte sin hånd op af hendes hår kunne man høre hendes vejrtrækning sukke, det var ikke helt støn, men sukkende lyde der sagde at han havde gang i noget af det rigtige. Hendes BH som havde en sort farve med et lyserødt mønster, lige så piget sm hende selv og macthende hendes gstreng. Den havde små guldspænder bag sig. Hun var ligeglad med at de stod i en offenlig park og at folk i realiteten kunne gå forbi og se hvad de havde gang i, hun kunne lide det - også med publikum på.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 21:12

Han fandt spænden til hendes bh, og med en elegant bevægelser havde han hurtigt åbnet den og smidt den på jorden oven på det andet tøj... Han nød hendes kys ned over hans bryst, og han kunne ikke lade være med stille at trække hendes gstreng af hende under nederdelen og så lade et par fingre glide op i hende.

Han greb fast i hende og vendte dem rundt så han holdt hende op mod træet, og han lod så stille sine kys glide ned over hendes hals i stedet og hviskede stille mod hendes hals, da han var nød til at spørge...

''Må jeg bide?''

Han gjorde i det samme øjeblik hans fingres legen og dans noget vildere, for at hun også lige skulle koncentrere sig om det istedet for at han havde sagt noget. Det var jo også vigtigt for ham... Han fjerende hendes nederdel hurtigt også... Hun så jo langt bedre ud, uden tøj på...

Han rev hende så ned at ligge på græsset, og fik hurtigt fjernet hendes støvler/sko... Så hun lagde nøgen under ham... Hans fingre legede bare vildt og han vidste også hvor han skulle ramme...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 21:21

Grace smilede stille imens hun igen rejste sig helt op og kyssede hans hals med små blide bevægelser, hun anede ikke hvad klokken var og hun kunne mærke hvordan vejret så småt var ved at være køligt, men lige nu sørgede hendes puls for at hun ikke mærkede den mindste smule kulde, men tilgengæl bare mærkede hvordan hendes krop gav efter for de spændinger hun havde bygget op hele dagen efter en lang dags arbejde.

Da hun mærkede hvordan han stille legede med hendes indre blev hendes vejrtrækning en smule langsommere, og langt tungere imens små støn kom ud imellem hendes helt røde læber. Hun lænede nakken tilbage:"Mmmmhhh" fik hun mumlet ud imellem de små støn hun udbrød.

Hunn mærkede hvordan hendes mave snørrede sig sammen da hun mærkede græsset på sin ryg. Havde hun kunne åbne hans bukser havde hun gjort det, men lige nu måtte hun istedet gribe hårdt fat i græsset under hende for at sikre sig hun ikke lettede imens hendes ryg let svejede og hendes hovedkastede sig bagover i noget der næsten mindede om små skrig og fra tid til andet blev hans navn da også indvolveret i hendes lyde, lige på dette område var han bestemt ikke ny begynder som hun havde frygtet trods hans unge look, han vidste lige hvad hun ville have.

Netop også derfor følte hun sig lammet, fordi hendes krop spændte sådan, og hendes negle borede sig ned i jorden under hende.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 21:30

Han elskede at kunne se en kvinde nyde det så meget at hun bare lagde lammet og ude af stand til at gøre noget under ham. Den følelse var fantastisk at kunne give en kvinde. Nok noget der var kommet med at have været sexslave gennem meget lang tid. Han kyssede hende så stille ned af halsen og ned over brystet, han lod sine kys finde vej ned til hans fingre i hende, hvor han langsomt lod sine kys og hans tunge tage overfor fingrene.

Han ville normalt have ladet hende fjerne hans tøj, men for at være ærlig gad han ikke vente, så mens han lod sin tunge lege tog han resten af sit eget tøj af.

Han var ret glad for at hun havde givet ham lov til at bide. Vidste hun mon præcis hvad hun faktisk var gået med til? sikkert ikke, men han ville jo heller ikke skade hende med det.

Han havde gennem sin tid også lært at bruge tungen, og vide hvad kvinder ville have der og ellers lyttede og bemærkede han også bare de signaler hun sendte...

HAn stoppede ganske langsomt og kyssede hende op af kroppen igen...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 21:46

Grace grinede ikke, men igennem hendes lyde var der et smil at ane på hendes læber. Da han stille bevægede sig ned over hendes krop slap hun græsset med den ene hår og placerede den istedet på hans hoved hvor hun let masserrede has hår i takt med de bevægede han lavede pressede hun stille sin krop ned imod ham af ren nydelse og hun masserede græsset med den anden hånd imens hendes høje lyde fortsatte og der var der mennesker i hundred meters afstand var de nok ikke itvivl om hvad de to unge mennesker havde gang i.

Da han stille kravlede op af hendes krop trak hun vejret tungt et par gange som havde hun været på joggin løb imens hun et øjeblik forsøgte at få vejret igen:"I was wrooong" sagde hun med et kækt smil:"You know' exactly what you're doing..." når hun slog over i det engelske var det meget tydeligt at høre hendes britiske accent der skinnede igennem. Hun var nemlig opvokset i Oxford og det kunne hendes accent desværre ikke skjule:"Og du er kommet af tøjet helt alene" drillede hun imens hun let lod sine hænder køre ned af hans mave og ned til hans nedre dele og tog fat omkring hvad end størrelse han nu måtte beside, for som en ægte kvinde - skulle man jo lige mærke på varene, om man havde købt noget af værdi eller man havde fået katten i sækken med ind i skoven. Hun lænede sit let op til ham imens han lå over i hende og hviskede så stille i hans øre imens hun let nappede til det."Hvad kan du lide?" sagde hun stille og kyssede roligt hans øre imens hendes tunge let dansede imellem det.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 21:52

Han mærkede at hun greb omkring hans lem. Han var lidt større end middel, men ikke meget. Men om ikke andet havde han da en rimelig ide om hvordan han skulle bruge sin krop til at tilfredstille en kvinde...

''Hvad jeg kan lide... Stort set alt der kan katagoriseres under sex... Men lige nu? At du viser de læber kan bruges til andet end kys...''

Han bed hende blidt i halsen, og kyssede hende ellers rundt om på halsen, og flyttede sig kun hvis det var fordi hun flyttede sig væk fra hans rækkevidde eller direkte bad ham om ikke at kysse hende mere. Han sad en smule afventende for at finde ud af om hun ville gøre det han havde bedt om eller ej. Det var bare lige det han havde brug for som en start...

Hans fingre gled stadig kærtegnene over hendes hud, og han nød at mærke hendes bløde hud under hans fingre. Det var en utroligt dejlig følelse...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Raquel Tirs 14 Aug 2012 - 22:10

Grace satte sig drillende op, hun mærkede hvordan græsset under hende var blevet en smule fugtig efter at hun havde svedt, og nå ja.. Vel også været en smule liderlig, men det var nu ikke forsvundet endnu. Hun kiggede på ham da hun sad overfor ham og sad et par sekunder og stirrede på ham, om ikke andet for at drille og lænede sig så frem imod ham imens hun placerede en finger på hans bryst:"Down ... Dog" sagde hun med et kækt smil imens hun let skubbede til ham med sin finger imens hun pressede ham bagefter ved at flytte sig frem imod ham.

Da han lå på ryggen lod hun et øjeblik sine bryster hvile på hans kinder, uden at kvæle ham, blot for at se om hun kunne tease ham en lille smule nu han havde klaret hende ganske udemærket. Hun kyssede stille hans hans, hans overarme, hans bryst, hans mave... Sprang over hans lem, og kyssede ham så fra knæende og op af inderlårene og lod sin tunge danse henover hans hud for let at drille ham i håb om at det ville hjælpe hans flamme på vej.

Til slut gjorde hun hvad han havde bedt hende om. Hun lod stille sin mund glide ned over hans lem og lagde sin hånd i munden af den. Det var bestemt ikke et felt hun var nybegynder i, af alle ting var det faktisk nok det hun havde lavet mest i sit liv, startet da hun var bare 14 år - ja, hun havde været tidligt ude, men når man gik på pigeskole, så var man ret så lysten efter drenge når man endeligt kom udenfor.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Love Down Low... Empty Sv: Love Down Low...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum