Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
FAQ Er det tilladt at have flere brugere? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

FAQ Er det tilladt at have flere brugere?

Go down

FAQ Er det tilladt at have flere brugere? Empty FAQ Er det tilladt at have flere brugere?

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 27 Sep 2012 - 11:29

Flere brugere

På Vie La Mort er det tilladt at have mere end en bruger. Førhen var reglen, at man holdt sig med et maksimum på fem karakterer, men denne regel eksisterer ikke længere. Det er naermere bare en opfordring, at man ikke opretter 10-20 karakterer, det er ufattelig svært at jonglere så mange på en gang.

Der er intet galt i at have flere karakterer og der er intet galt i kun at have en enkelt. Det er op til den enkelte person at vurdere, hvor mange karakterer, man kan holde styr på. Personligt var Liam min første bruger og i lang tid var han min eneste karakter. Nu har jeg et par andre, som jeg også holder af, men Liam er nu min baby!
Vi opfordrer til et maksimum på fem brugere, da man sjældent kan arbejde med flere. Vi ser helst at alle karakterer på siden er gennemarbejdet og bliver holdt aktive i mere end blot et emne eller to.

NPC'er kan med fordel oprettes her på siden også. På den måde kan man inddrage vigtige personer fra ens hovedperson/hovedkarakters liv, og måske finder man ud af, at det faktisk er en ret genial karakter, som man vil arbejde dybere med. NPC'en kan også bare være en nøgleperson, altså en karakter, der kun tages i spil, når den er nødvendig for at fa handlingen til at ske.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum