Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army Empty Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tirs 30 Mar 2010 - 21:02

Tid :: 11:21 Om morgen
Sted :: Rundt omkring i afrika,
Omgivelser :: fyldt med fattige folk men ikke der hvor de er.
der er der, Øde og Krig
Dato :: irl
Vejr :: glo Hedende og Solen bager mega,



Yuuki sad i en af Helikopterne på vej til afrika, der var blevet medinger om assistance, fordi der var krig der over mellem to bande leder, Efter som det hold Yuuki var på skulle stå for at holde orden i afrika/america skulle de have tjek over landet og byen, De fik slået lejer på en ødeslette flere kilometers kørsel væk fra en lejer, yuuki havde håbet på at se Lucifer efter som han os var i militæret, hun vidste ikke om det var på samme hold overhovedet??, hun kiggede stille rundt i det hun smilede, der var så smukt her og der var os få dyr at høre omkring, hun stod på sletten og kiggede sig omkring, Øde, øde og atter øde, Hun var iført små stramme shorts og En stram top, for ikke at dø i alt Heden, Først skulle de ha slået alle ting op og ha overblikket over hvad der skulle ske hvem der stod for hvad og hvor de skulle bryde ind for at beskytte beboerne i nærheden, Yuuki så på et telt hun skulle sove i men det var ikke et enmands men 5 personers hun smilede lidt men var dog lettere nervøs efter som hun skulle dele det med 4 andre mandelige kollegaer, hun kiggede lidt rundt og tog en af vandflaskerne og gik hen af mod teltede for at hjælpe med at samle senge,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 1:36

når km der fra kom nogen forskellig militær køretøjer køre mod den ny opstå leje, det var militær folk som kom køre da de skulle stå leje med de andre militær folk, nogen var spændt og andre ligeglad, fx Lucifer som sad i en jeep for sig selv, han var General/Admiral, han har nogen militær bukser på og en lidt mørke grøn t-shirt som sat tæt på hans krop og en lille militær hat, de hold lidt ud for deres andres leje hvorefter de begynde af stå deres leje op, Lucifer var rimlig hurtig til af for stå sit halv store telt op, og begynde af tager sin ting der ind, når gik ove til de andre for af ser hvem det var og alle fik hurtig af der var en kvinde i den anden leje, Lucifer var ligeglad så om der var 100, kom han ikke i militær for af være sammen med kvinde ud over det nu dejligt engang imellem af kvindeligt besøg om natten, han har en kniv ved den en side og en pistol ved den anden side, han var en af de enster som måtte går med våben ud for øver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 13:11

Yuuki kiggede mod alle militærkøre tøjerne, Hun grinte lidt og rystede så på hovedet og tog lidt af sit vand og sagde"Sig mig?? får vi besøg af De overordnet??" de nikkede og kiggede lidt på hende, der var mange af drengene der Tjekkede Yuuki ud, Men Hun var jo os kun iført de små Stramme lyse Sand farvede shorts der var lidt slidte og den Grå grønne Top der sad stramt og viste hendes mave lidt, hun strøg sit hår til side og sagde"Jeg går hen og ordner sengene" hun gik der hen og hjalp drengene og da hun var færdig smilede hun lumsk og lagde sig i en af sengene og lukkede øjnene og nød den glo hede varme der ramte det store halv åbne telt. hun kunne høre køretøjerne stille holde ind og høre folk der steg ud, Yuuki var jo bare soldat men mest Snigeskytte efter som det var hendes speciale, hun strøg sig blidt hen over maven med et smil og gabte stille i det hun kunne mærke på hendes mave hvor varmt hun virkelig havde det, hun tog lidt vand og lukkede endnu en gang sine øjne og tænkte om Lucifer måske?? var blandt de nye men slog hurtigt tanken ud igen, han kunne umuligt være general ? eller kunne han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 20:27

han pakke nogen flere af sin ting ud og lad nogen papir på sit bord som han lige havde være ud af henter, hans sniper lå på hans sove, det var hans ejen og var specielt laver til ham, han kiggede kort nogen af papir igemmer, dem kun han godt lad ligger frem da de ikke var hemmelig for de andre, efter noget tid rejse han sig op og går ud midt i den store leje og råber højt "stå rart", så alle vil kom ud og stå klare, det var det nemmer for ham på den her måde i sted for han skulle går rundt imellem telter, han stå og venter med hænder bag på ryg og så af folk kom løbe rundt omkring fra mens han stå og smiler lumsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 20:33

Yuuki lå allerede i sin egen drømme verden om at svæve på en candy floss sky og spise langsomt af den i mens hun bare blev opvardet som en prinsesse og stille og rolig ikke skulle rør en finger, Hun lå med sin vand flaske over sig så da der blev råbt så højt Sprang hun nærmest ud af sengen landet jo den tørre sandet jord med vandet over sine bryster, Hun skrig"Argh!! for helved da os!!!" og rejste sig stille op i det hun tog vandflasken op og satte låg på den og så at der allerede stod en helt række og tænkte*Fuck!!!! bare ikke forsent på min første dag helt gennem blødt i vand og Med total uglet morgen/bolle hår!!!* hun gik pinligt berørt og stille ud af teltet og stillede sig helt henne i hjørnet og gned sig søvnigt i øjnene uden at ha set hvem der egenlig havde råbt. hun tog om sin top og vred den med hænderne så hendes mave nu var endnu tydliger at se og kun brysterne var dækket med toppen og sagde"Årh det typisk den sidste og driv våd... kan det blive endnu mere pinligt! eller være???" alle fyrene kiggede på Yuuki med åben mund fordi hun stod der og så helt sexet og driv våd ud, og selvfølgelig fordi hun kom for sent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 20:59

han stå stille og roligt og venter på af de sidste skulle kommer kun han ser af der mangle en, det var kvinde som mangle kun han ser da der ikke stod nogen mellem mænd, da Yuuki endelig kom ind på sin plads og mænd havde svær ved af hold øjne for dem selv, LUcifer var ikke på virker af det og han kun godt ser af det var Yuuki man det var ikke nu hvor der skulle hygge snakke, "der er når en som ikke kan hold varm ud, der bliver nogen hård dag for dem her i varm" sagde han for af håner hende, "så vil jeg gerne ser 50 stærke på sted" råbet han og kiggede på dem alle sammen, de vidste godt hvorfor de fik det, det var fordi en var kommer for sent, "1, 2, 3" råbet han, de skulle tager dem som han talle ellers skulle man bare tager flere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:03

Yuuki kiggede lidt mod Ham der gik og råbte og så det var Lucifer! og tænkte*årh! lucifer den.... den ... den!!! han skal nok få betalt når vi skal til at spise så skal han bare få igen sådan at ydmyge mig!* hun kiggede lidt væk og uden at sige noget begyndte hun med de andre uden besvær, hun havde trænet til denne dag hårdt og med sine små løb og trænings dage hun havde holdt hemmelige. hun kiggede mod lucifer skift og tænkte*det her betyder krig uanset om han er min overordnet eller ej ! jeg skal nok få taget hævn det kan jeg love for at jeg gør* hun var ved de sidste ved at kollapse men fik sig taget sammen og fik taget resten da alle vær færdig så de ikke mere på hende men hørte fuldkommen efter og hun vidste godt det var hendes skyld og forløbig ville ingen nok have kontakt med hende eller noget som helst, Yuuki kiggede mod Lucifer men sagde intet og viste ingen følse dette var jo et job intet andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:13

han smiler bare lumsk til hende da han kun ser hvordan hun så på ham, han forsætte med af tælle hørt så ingen snyd, "det var godt så regn jeg ikke med nogen kommer for sent mere og jeg mener ingen gerne det og kvinder forstå" råbet han og kiggede på dem alle sammen igen, han var vandt til af råbe gemmer de mange år han havde være i militær og han elsker af råbe af de andre, "det her er ikke nogen legepladsen som om nogen tror det, så er det ikke det og jeg sendt gerne nogen hjem hvis de tror det, vi er her for af laver fred mellem nogen bande som ud æver kring mod hinande" råbet han og kiggede rundt på dem, "arbejde begynde imorgen kl 800 med en god løbe tur så i få krop igang" råbet han og venter lidt med af råbet det næste, "trak af" råbet han som det sidste og gik roligt mod hans leje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:18

Yuuki kiggede lidt spydigt mod Lucifer og da han sagde de måtte træde af gjorde hun det sandelig også med 90 % og gik bare direkte hen til sit telt og tog en vandflaske og begyndte at gå lidt væk fra lejeren, hun kunne allerede mærke sin top var helt tør igen og smilede lidt men var stadig sur på lucifer drillede han hende mund kun eller var han død alvorlig og utrolig påtrængende fordi hun var kvinde i militæret, yuuki så stille omkring sig og satte sig lidt væk fra lejren med en stol hun havde trukket de lange mil med sig og sad bare midt i den glo hede ørken og kunne se lejren nogen meter fra sig hun satte sig med rykken til den og kiggede mod solen i det hun så væk igen og kiggede på vandet og lod det stille drybbe ned af hendes hænder der var mød beskidte af det tørre sand og tænkte*Hmm .... måske burde jeg bare vende mig til at lystre ham og dog ... det lucifer ha! ham har jeg sku aldrig lystret uanset hvad det var og hvad der er bedre ved det er at han sikkert mangler blod disse dage og jeg taget mit bare tag mit blod tilbud til mig!* hun kiggede lidt ned i sandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:36

han bliv ikke ram af hendes spydigt og tog sig ikke af det, han gik bare videre over til sit telt hvor han sat sig i stol ved bord og tog nogen andre papir frem og begynde roligt af lære dem og kiggede på de billede som var med, han tog ud efter en termokandel og tog låg af og hænger lidt op af låg, det var blod han havde i den, han skulle bruge lidt engang imellem så behøver han ikke i nogen dag, han drak det og tog låg på igen og lad den væk, når han kom ud til by vil der være meget blod som han kan tager af og måske skulle han sige undskylde til Yuuki men så var det i militær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:41

Yuuki rejste sig stille op og kiggede på en helikopter der kom de spurgte angående om de kunne låne en snigeskytte til en mission de sku ha om aften men den ville være yderst farlig. yuuki hørte det og løb hurtigt der hen i det hun sagde"Jeg Melder mig!" hun smilede lidt og de nikkede i det de fortalte hende hvornår de kom igen og hentede hende fordi de havde mistanke om at deres base ville være under stort snigeskytte angreb om natten, yuuki gik ind til Lucifer og sagde"sir jeg tager i sted i aften Kl 2200 og er først tilbage 6000 må jeg få tilladelse til at tag med og jeg undskylder meget min forsinkelse fra morgen af det vil aldrig ske igen" hun stod ret i mens hun sagde det og kiggede ikke på ham men bare ud i luften og ventede på svar fra ham, der var blevet sagt at det var farligt at gør den mission fordi man skulle gør den alene, Yuuki havde allerede fundet våben frem og var egenlig ret ligeglad om hun skulle komme til skade bare hun kom lidt fra lucifer efter den store episode fra morgen af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:58

han sad roligt ind i sit telt og arbejde med nogen planen og tænke over hvem der skulle overtager mens han er ud på mission i nogen dag medmind hans planener bliv laver om som han ikke regn med, han kiggede sig over skulle da en sagde sir bag ham, han så af det var Yuuki, han rejse sig op og stille sig frem af hende og kiggede kort på hende, "tilladelse er giver søn for af være tilbage til kl 800 og du er tilgiver lad det ikke sket igen og så smutte med dig" sagde han og laver hovednød, hvor efter han sad sig ned og arbejde videre efter hun var går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:04

Yuuki sukkede stille og gik der fra i det hun tænkte på om lucifer overhovedet var klar over at det var det de kaldte en selvmords mission, hun gik ind i sit telt for sig selv og tog sit special våben frem og tog det over skuldren i det hun stod og ventede på de kom og hentede hende men inden hun gik da hun kunne se helikopteren listede hun stille ind på Lucifer og kyssede ham blidt i nakken og hvisket"vis vi ikke ses igen" hun løb hurtigt ud fra teltet og hoppede op på helikopteren og sad stille ved nogen andre og kiggede på hvor lejren blev mindre og mindre i mens var det rigtig at der var nogen snigskytter om den anden lejr og der var faktisk allerede blevet skudt en men de kunne intet gør andet end at vente og lade som ingen ting fordi vis de først viste svaghed eller panik ville det gå helt galt. yuuki steg stille af helikopteren der fløj sin vej igen og gik ind til de andre i lejren og de så på hende og sagde"hvorfor ! har de sendt en pige!!! vi bad om en Elite Snigeskytte til at beskytte os" Yuuki så fornærmet på dem og sparket til en stol og sagde"Jeg træt af fordomme om at piger ikke er gode nok! jeg er den bedste inde for mit fag og jeg skal nok beskytte jer ! bare i gør jeres pligt så kan jeg garantere alle er dræbt ! inden i morgen når solen står op!" hun smilede og gik stille ud fra teltet og kiggede rundt, allerede nu vidste hun hvor de var efter som hun kiggede efter de bedste steder at lægge og skyde fra, de var flere meter væk.. men Hun skulle nok fange dem når solen gik ned indtil videre måtte hun vente ved en af jeepene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:26

han sad ind i telt og arbejde stadig bare og høre godt af der gik ind mod hans telt men de plejer af stop og sige sir eller noget andet, han kiggede sig kort over skulder da hun kysser ham i nakke, han når lige af få øje på af det var Yuuki han smiler bare af hende og vendt tilbage til sit arbejde med papir, efter nogen god time og det var begynde af bliv mørke lad han papir væk og rejse sig og tog sniper over skulder, han måtte nok find en der kun tager over, han snakke kort med en anden som sagde ja til af tager over mens han er væk, han gik ud for leje hvor de ikke kun ser ham mere, hvor han slå vinger ud og flød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:32

Yuuki sendte signal med hånden til at de skulle blive og finde alle deres håndvåben frem og være klar vis nogen prøvede at lege selvmords bombe, Yuuki listede stille i nattens mørke op mod en af stederne, hvor hun blev mødt af en fyr med en kniv i hånden han tog hårdt fat i hende, Men yuuki nået at stoppe kniven foran hendes hals og skubbede ham af sig og skar halsen over på ham i det blodet stod ud på hende, hun tog kniven i munden og tog stille våbnet fra sin skuldre ned og lagde sig klar fordi hun kunne høre en af de andre komme, hun smilede ondt og skød ham direkte i hovedet i det hun løb hen til ham og slukket hans walkitaki, og kiggede rundt, Hun smilede ldit og slog lydløst sine vinger ud der var 5 tilbage, hun smilede og lod sig lette og fløj nærmer en af de andre i det der skete det der ikke måtte ske hun blev ramt af en kniv direkte i armen, En af de indfødte kiggede på hende helt lammet og råbte"EN ENGEL! EN ENGEL!!!" Yuuki tog våbnet frem og skød ham hvor efter hun tabte det og landet, Hun kiggede rundt og famlede efter det i mørket og fik fat i det hvor hun løb bagved et af ligene og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:41

han flød hurtig og lydløs over natten himmel ud nogen så ham, han landet i en ødeladet bygging og lad sig til rart og gør sin sniper klare, her skulle han så være og undersøge by for bander og hvor deres baser ligger hvis de er i by, hvis de ike er så flytte de leje her ind hvor de ikke er lige så sårbar som på åben sletter, jo mørke det bilver jo mere kold bliver det, og han havde ikke noget mere tøj med eller et tæppe ud over det gør sgu ike det vild for ham han er vandt til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:48

Yuuki så på sin arm og tog stille noget om den og bed sig i læben og valgte at smide sit våben og tog vingerne ud og gik mod dem med kniv de var meget troende og vis de så en engel ville de nødig angribe men en engel smurgt i blod ville de være fuldstændig bange for, Yuuki fik øje på en af dem og fløj der hen og nedlagde En af de fjendtlige og stak kniven i hans hals og holdte ham for munden i mens så han ikke skrig eller noget, så tog hun stille hals lysdæmpede pistol hun fandt på ham og skød en af de andre i baghovedet og smilede ondt, Der var kun 1 tilbag nu men hvor han var, vidste hun ikke, indtil hun blev angrebet bagfra, óg han HAVDE EN BOMBE! på sig, Yuuki så på ham i det han løb ned mod basen skød hun ham direkte i benet så han ikke kunne rør sig, han sprang sig selv så der lød et ovenlig brag og der stod en røgsky langt op fra alt sandet der var blæst væk, hun kiggede på ham og så rundt og tog stille sine vinger ind og gik over og tog sit våben og sagde"jeg er færdig her ... få mig hjem" de kiggede på den blodige Yuuki men nikkede og kørte hende hjem af efter som helikopter ville være for farligt nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:00

han lod stille og hold øre med by fra hvor han lå, han høre brag og tog sig ikke af det første da by gik hele amok, folk fra de forkellig bande løbe frem og tilbage og skylde på hinande nogen død eller bliv sår og hele tre bliv ikke ram, han begynde roligt af skylde dem som så ud til af har en højre rang ind de andre, hans sniper sagde ikke en lyd og var kraft, han når af dræber en dele ind de så da opdage hvor han var, han løbe hurtig væk der fra og overfalder hurtig en og drak hans blod og løbe ud fra by og flød tilbage til leje, da han landet ud foran hans telt var leje hele død eller folk lå og sove og nogen få gik rundt og hold vagt ud for by med inførød, det var blivet kold nu da sol var går hele ned, han smid sig t-shirt og tør kort blod af sig og gik over hvor de havde vand for af vaske sig lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:08

Yuuki kiggede rundt og sukkede stille det var ikke sådan her hun havde forstillede sig det ville blive og især ikke med lucifer men nu opdagede hun jo os hvordan han egenlig var som general og hvordan hans følser var, kolde og utilregnelige som altid, hun kiggede lidt rundt og så på sit sår i skuldren det var meget dybt men hun bed smerten i sig og tog stille noget stramt bandage om sin skuldre og lånte en af fyrenes jakker for at det ikke skulle opdages hun var skadet, Hun tog en af deres sprut flasker og drak lidt af den i det hun os hældte det på sit sår for at rense det og sagde"Ha en go tur hjem drenge" de smilede og sagde farvel til hende i det de satte hende af, de fleste vågnede da Yuuki kom tilbage med jeepen og blev sat af men lagde sig til at sove igen, yuuki gik stille hen og tog en flaske og listede hen mod sit telt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:21

han kom over til vand sted og tog lidt vand og vaske sig hurtig, planen gik ikke som han regn med så der vil nok går når dag ind han tog der over igen, nu hvor de vidste af der havde være en snigskytte ved dem, de ved bare hvornår tid han havde være der så de vil nok være mere opmærke som på hvad de laver, da han havde vaske sig gik han tilbage mod sit telt da han så noget lyse ud for leje og bil lame, han gik der over og så af det var Yuuki som kom tilbage, "godaften så er men tilbage igen fra mission" halv spurget mens han gik roligt over mod hende, han har bar overkrop og militærbukser på og bar fødre, det var kold synes nogen men ikke i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:25

Yuuki så mod Lucifer kort og rødmede meget over at se hans bare overkrop igen og strøg håret til siden og gik lidt videre uden at vise tegn på at hun vidste han gik hen til hende og sagde stille i det hun næsten nået sit telt i alt sin hast for at skjule hun var kommet til skade og at blodet presset på sagde hun"ja det er jeg godnat general" hun kiggede lidt over på ham og fik et smil frem og var næsten ved sit telt nu men kunne mærke at forbinding røg men ville ordne det når hun kom ind i teltet indtil videre kunne han jo ikke se hun var skadet eller noget ved mindre han havde tænkt sig at holde hende der ude i noget længere tid eller over i hans telt for at snakke med hende, Hun kiggede på ham og sagde"jeg tager mig en lur og er oppe og klar til kl 800 som du sagde jeg sku"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:38

"jamen godnat" sagde han og gik roligt videre efter hende, han kun godt duft af hun blødet man hun vil nok ikke fortælle ham det, da hun sikke var sur på ham i nu over det der sket om morgen, "det er godt af høre af du er det" sagde han og kiggede kort på hende ind han gik videre og stop op da hun ikke kun ser ham mere, han gab ikke nogen lyder fra sig når han gik i bar føder, hvis han gæt rigtig vil hun kom ud om lidt og prøve af find noget af forbinde med medmind hun har i sig ejen ting og måske skulle hun også har det vaske eller ind nu sjov der var et dyr i hendes seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:43

Yuuki kiggede på sin seng og tænkte*hvorfor! bevæger mit lagn Sig! ARG!!!!H! Slange!! årh! Lucifer vis det dig der har gjordt det så du død!!!!* hun tog stille slangen op og tog den udenfor og lagde den ned i det hun gik med raske skridt over til Lucifer og sagde"Okay lucifer var det dig der havde lagt den der! slange i min ... min seng arg" hun tog sig lidt til armen og så det blødte ned på jorden nu og sagde"Det ikke sjovt vis det er det du tror" hun kigggede lettere alvorligt på ham og tog jakken af og så på sit sår foran ham, mens hendes meget kostbare blod flød ned af hendes krop, hun kiggede på ham og sagde"Lad det ikke ske igen vis det var dig!" hun kiggede lidt på ham og begyndte at gå i det hun havde lagt den blodige forbinding med blod på foran ham og gik hen til vand stedet for at vaske blodet af og rense såret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:55

der var nok et dyr i hendes seng og kiggede roligt op på hende da hun kom går mod ham, "kære lille smukke Yuuki godt nok drille jeg dig og hånner dig foran de andre og er ond mod dig man dyr kun jeg aldrig find på og jeg mener det, så noget kan sket her ud af der er et dyr i en seng" sagde han roligt få af prøve af overbeviser hende, han tog forbinding hun havde ladt foran ham og smid det ud for hende og gik roligt med hende nu hvis hun fik bruge for hjælp, som godt kun være når hun bløder som hun gør, han stå lidt på afsted for hende og kiggede roligt rundt, "undskylde det imorges Yuuki men så er mit arbejde her ind i militær" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:59

Yuuki kiggede på lucifer og tog stille noget vand over sit sår og bed sig underlæben af bare smerte og sagde stille efter næsten at ha bidt hul i sin læbe" det ... det er helt okay det er dit job og jeg ikke kommet her for at veninde snakke jo og det er du jo heller ikke og jeg ved at det var dig der havde gjordt det med det dyr! lucifer men bare rolig en dag gør jeg hævn" hun smilede lumsk og gik hen til ham og sagde"hvor er der egenlig forbindinger her??" hun kiggede på ham lidt og sagde"sig mig hvorfor står du så langt fra mig er du bange for mig eller???" hun kiggede lidt på ham og gik stille mod ham og strøg ham blidt over kæben med et smil på de lyse læber og tog om såret igen med sin blodig hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum