Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 14 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:39

han sad roligt og hørt musik, det var ikke så højt af andre vil kun høre det, medmind man lad øre op til hans så vil man nok godt kun af høre hans musik, han tog sig ikke rigtig af at hun sad og prikke til ham engang imellem, efter noget tid prikke han igen bare for af drille hende lidt, da hun var færdig med af ser film kiggede han roligt på hende, "når vil du sove nu eller havde du tænke dig af ser en film mere" spurget han og kiggede roligt på hende og et svagt smiler på læber, han tog den ned høre telefonerne ud af øre så han bedre kun høre hvad hun sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:46

Yuuki kiggede på lucifer i det hun smilede og sagde"Hmmm det ved jeg ikke vil du da gerne ha jeg falder i søvn så du kan overfalde mig og suge alt mit blod" hvisket hun i det hun begyndte stille at grine over tanken og kiggede på klokken der var stadig få timer til de landet. hun kiggede på skærmen og sagde"jeg tror ikke der rigtig er nogen andre film jeg vil se?? det jo ikke fordi de viser præmiere film eller noget andet end film man har set og det sååååå kedeligt for det meste så jeg tror bare jeg springer over hvad med dig skal du ikke snart sove for ikke at suge blod ud af alle her på grund af din sult" hun prikkede ham let på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:52

"næ jeg spurget bare for du gab gerne af sove ind du giver på toilet ikke andet" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han kiggede kort rundt og nogen få af vendt sig om på den anden side for af sove videre, "okay det er også op til dig om du vil ser andre film og ja det er kedeligt af flyve med fly for der er ikke noget af laver" sagde han og kiggede roligt på hende, "utroligt af du bliver videre med af spørger til det og jeg har svar af jeg ikke behøve før jeg kommer hjem så behøve stadig væk ikke smukke selvom du godt vil har det" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:56

Yuuki tog et blad og slog Lucifer oven i hovedet med det i det hun kiggede på ham og sagde ldit fornærmet"Nej ikke fordi jeg vil ha du skal ha lyst til det men fordi vis du er trængende er jeg nød til at spære dig inde et sted til vi kan skaffe dig blod et eller andet sted fra og jeg har taget det tilbage jeg vil ikke ha du bider mig min hud skal ikke ødelægges af bid sår og vi os kun venner så det ville virke forkert.... vis du bed mig.... fjolle og desuden er jeg jo i militæret og de fleste sover og er forsvars løs så sig vis der er den midste bekymring om at du er sulten fordi så får vi dig ned til bagacen og får dig lænket eller sådan noget eller skaffer dig blod på en eller anden måde??" hun roede sig ldit i håret og så ud af vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:08

"når okay og det skal jeg nok hvis jeg bliver sult som jeg ikke gør" sagde han og kiggede roligt rundt, "det er også hele iorden af du ikke vil har det" sagde han roligt og strøg hende kort over hendes hår, "ja det skal jeg nok" sagde han og tog høre telefonerne i øre igen og læner sig tilbage i sæd og slappe af, om nogen time lander de i luft havnen så vil der ikke går lang tid før han var hjem og rigtig kun slappe af i krop ved af hop i pool og dovne i vand, ind han laver sig noget mad og gik i seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:14

Yuuki sukkede stille i det hun lagde sig op af lucifer og stille tog armene om ham og sagde"Undskyld Lucifer og du må.... du må gerne bide mig men kun når du virkelig har lyst til at bide mig kun den dag du ikke syntes du kan lade vær og det behøves ikke være når du sulten men bare når du føler dig fristet og har rigtig lyst til mig" hun blinkede og tænkte*hvilket bliver aldrig* hun smilede sødt og holdte stadig om ham og faldt i en lille søvn på ham efter at ha hørt hans svar tilbage. hun drømte om da hun kom hjem og alt skete men få timer efter vågnede hun og kiggede lidt på lucifer i det hun kom i tanke om hun aldrig havde sagt ja til at han gerne måtte finde de kontakter og gør så hun kunne uddanne sig som sygeplejerske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:21

"det går noget og okay" sagde han og kiggede kort ned på hende, han læner sig tilbage og lukke øjne og slappe af, han sove ikke han slappe bare af i hele krop, han lod hende sove op af han arm da han ikke gab af ligger den om hende, da hun våge havde han købet et ny glas med voka i, han sad stadig og hørt musik fra sig iphone, når få af de andre var og våger og sad og hygge sagde ikke så høj så de vække ikke når af de andre i fly, en time senere lander fly i luft havnen, hvor han tog høre telefonerne ud af øre og pakke det væk, hvor han rejse sig op og gik ud af fly sammen med de andre og gik over for af få deres ting så de kun kom hele hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:29

Yuuki kiggede på lucifer og syntes han gik hurtigt ud af flyveren men det var vel typisk lucifer at haste sig efter som han sikkert os ville hurtigt hjem af. yuuki kiggede stille på lucifer og gik os ud fra flyveren og tog sine ting i det hun kiggede rundt endelig i luft havnen i terra... på en måde sukkede hun over dejlige varme var væk men på en måde glædet hun sig til at begynde på sin karriære som Sygeplejerske. og hun havde bestemt sig for at være den bedste og mest sexet sygeplejerske der var på hele di morga´s hospital, hun kiggede efter lucifer og sagde"hey lucifer angående det med sygeplejerske vis der nogen du kender der kan få mig igang med en uddannelse så ring endelig på min iphone du har jo mit nummer og så kan vi lige snakke en dag om?? det angående at flytte sammen men det bliver nok først til noget når nero flytter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:36

han tog sin ting da de kom frem så han kun, han kigger sig kort over skulder og kiggede på hende, "jamen dav Yuuki, jo det gør jeg og du skal selv ring så er chance for af du kommer store" sagde han og smiler roligt og tog noget papir fra luft havnen og en kulge pen og skrev et nummer ned på papir, "du skal ring på det her og du skal regn med af de tager dig ind sammen dag til en samtale, og så går det max to hvor du få af vide om de vil har dig eller ikke" sagde han og smiler roligt, han krammer hende roligt, "kom nu godt hjem, vi ses en andre god gang" sagde han og kiggede kort på hende ind han gik videre, han vinker kort til hende ind han gik ud og tog en taxa.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:43

Yuuki rødmede let og krammede lucifer og sagde"Tak lucifer jeg ringer eller siger hvordan det er gået når vi mødes igen??" hun smilede sødt og stod der og vinkede til hans taxi eller rettere vinkede til ham da han blev kørt væk. Hun sukkede stille i det hun kiggede ned og ventede på at der kom en taxi og hentede hende da der endelig gjorde smilede hun og kørte stille med den hjem mens hun kiggede en sidste gang på militæret. Hun vinkede ud af vinduet til alle sine venner der stod tilbage og nogen skulle tilbage til basen og nogen skulle af sted igen

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 14 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum