Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 2 af 14 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:10

"nej det er du ikke og det er jeg heller ikke og det gør du bare hvis du tør" sagde han og kiggede roligt på hende, "det har vi over i fælles telt" sagde han og kiggede kort på hende ind han kiggede kort rundt, "det er jeg bare vandt til af gør her i militær og det har også noget med af gør hvad vagt ikke kan find på af sige hvis de ser det af vi er sammen her om natten" sagde han og kiggede ned på hende da hun stod over ved ham, han strøg hende kort over hende kind og lad en arm om hende og gik mod fælles telt, "stikke din tommelfinger i sår så du stop næste bløde indtil jeg få lad en forbinding på dig smukke" sagde han og gik roligt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:14

Yuuki kiggede stille mod Lucifer og sagde"hvorfor skulle jeg da ikke turde det hva??" hun kiggede lidt undrende på ham og rødmede da han sagde det på den måde og sagde"Jaaah okay tror jeg men vi jo bare venner vi jo ikke... jo ikke et par eller noget altså så der kunne vel intet ske desuden er du vel os ligeglad du har jo hånet mig rimelig meget i dag" hun lød lidt såret men smilte så over den hævn hun nok skulle få og den skulle nok være rigtig sød, men ved mindre Lucifer fandt en udvej som altid og tog den efter som han ikke rigtig turde at være lidt slem som Yuuki, hun grinte lidt over at tænkte over hævnen men sagde så" okay det skal jeg nok og du skal ikke kalde mig smukke nogen skulle nødig høre os og tro du var vild med mig eller noget" hun kiggede på ham og smilte lumsk fordi hun drillede ham der ved at gi lidt igen, hun vidste jo godt han ikke gjorde noget når hun gav igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:27

"for du er bange for af jeg giver igen" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det er vi men det kan de jo ikke vide af vi er, da de ikke kender os" sagde han og kiggede kort på hende, skulle han stikke en tommelfinger i hendes sår nu hvor hun ikke gjort det, nej det kan være alligevel, "vil du så heller har af jeg kalde dig grim" spurget han og smiler kort, nu var de der næste over ved fælles telt, da de kom der over gab han slip på hende og gik ind i det og kom ud lidt efter med en forbinding i hånd, "hvor vi du helst har af jeg ligger den i dit telt eller mit eller her" spurget han og kigede på hende, han var sgu ligeglad hvor det bliv han skulle nok få lad en op hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:32

Yuuki rødmede let og tog forbindingen og sagde"Jeg... bare kald mig mit navn jeg ikke nogen prinsesse eller noget desuden ´så er jeg født sådan her men det ikke ens betydning med at kærlighed og alt det andet bras er meget lettere" hun begyndte stille at gå hen mod en af jeeperne og satte sig omme bagved, og så stille på lucifer og sagde"jeg ligeglad hvor det er" hun tog stille hånden over det åbne sår og sagde"desuden stikker jeg ikke en finger i mit sår det simpelthen for ulækkert!" hun så på lucifer lidt og sagde"Ja men vis du gir igen så gir jeg bare endnu hårde igen desuden er jeg ikke bange for dine hævn Lucifer de ikke så lede som mine vil være" hun blinkede til ham ondt og sagde"Hjælper du ikke lige med forbindingen pleas søde" hun smilede rigtig nuttet nu og kiggede på ham med de blanke blå øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:45

"okay så gør jeg det Yuuki" sagde han og kiggede kort på hende, han gik roligt videre, "du er også så kedeligt af du ikke giver så noget" sagde han og smiler drille til hende, han gik stille over til hende da hun sidder sig i en jeep og spurget om han ikke vil hjælp hende, "jo det vil jeg godt hvis du smid blus så forbinding ikke er ud på din blus" sagde han og smiler roligt, han regn med af hun vil smid den, nu havde han set hende noget gang i lidt tøj, han tog lidt vand og vakse det sidste blod væk ind han begynde af ligger forbinding, "når hvad med det vi snakke om hjem hos dig, skal du ind og sove hos mig i natten eller sove du i din andre seng eller hos en andre mand" spurget han for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:49

Yuuki rødmedee let og tog blusen af i det man kunne se hvor lang flængen var og sagde"av av av pas nu på Lucifer det gør stadig lidt meget ondt" hun kiggede på ham i lidt tid og rødmede så over at sidde der i bh foran ham og sagde stille" haha meget sjovt lucifer. det ved jeg ikke jeg ved bare at her er utrolig koldt men som du sagde ville det jo ikke være godt vis de så vi lå i samme seng så jeg må nok bare gå hen og sove helt heeeeeeeelt alene for mig selv ensomme mig" sagde hun for at drille ham lidt og piv så igen da han tog forbinding om flængen, hun kiggede stille på ham og strøg ham over kinden med et smil og sagde"Men hvor ville du helst ha jeg sov i nat" hun smilede lumsk men spurgte helt ærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:03

"jeg skal nok pas på din krop" sagde han roligt og lad forbinding videre, "ja det er rigtig noget og nu var det også for sjov af jeg sjov," sagde han og strøg hende kort ned af hendes ryg da han var færdig med af lig den, "det skal jeg ikke bestemmer om hvor du skal seng og du sove ikke helt alene da der er andre i telt" sagde han for sjov, han var stor set ligeglad om hun sove hos ham eller hos sig selv eller hos en andre mand, "bare tager blus på igen medmind du vil går rundt ud" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:07

Yuuki kiggede på Lucifer, hun fanget hans blik i rigtig lang tid men sagde intet men tog stille sin trøje på da hun fik sit blik væk fra hans og sagde"jeg ved det var for sjov men nogen gange ville jeg ønske du mente det smukke" hun blinkede og strøg ham blidt over kinden og kiggede ham i øjnene i mens og sagde"Jeg ligger inde ved mig selv ses 800 i morgen" hun kiggede stille på ham og begyndte stille at gå mod teltet og tog sig stille til skuldren og tænkte hun måtte nå det til tiden hun kunne umuligt tag armbøjninger med denne arms tilstand, og så ville det bare fosse ud med blod i stedet, Da det var aften og Lucifer sov listede hun stille hen til ham og fandt hans kande med blod i, og tog det stille og puttede sand i det og fandt hans ekstra forsygninger og gemte dem ved hende med et smil go gik stille tilbage og få minutter efter skulle de op, Yuuki stod allerede klar udenfor før nogen af de andre, men de var der os til tiden senere hen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:21

"det var godt af du vidste det og hvorfor vil du det" spurget han og kiggede lidt mærkeligt på hende, han nikke bare til af hun sove over ved hende selv, da hun gik, gik han også bare ikke over til sit telt, han måtte find den anden som havde love af tager over for ham mens han er væk, som han ikke behøve nu, det bruget han noget tid på, nu er der kun 4 timer til han skal op så nu giver han ikke af går i seng, da han kom tilbage om morgen få af drikke lidt blod som han enlig ikke behøve, fandet han ud af det var sand i dem, hvorefter han bruge det sidste tid på af gør det rer hvor han ligger dem på pakke, lige nogen min ind kl var 800 råbet han "stå rart" så alle kun høre det, han har godt set Yuuki man sagde ikke noget til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:14

Yuuki smilede inden hun gik ind i seng og sagde"jamen det da min lille hemmelighed hvorfor" hun gik stille hen til sengene og lagde sig i det hun stirrede for det meste af natten op i loftet på teltet og kunne godt høre lucifer smutte men lod sig ikke bemærke af det næste dag så hun på lucifer og vidste godt hvad der stak ham så hårdt i siden at han var så sur... han blod jo fordi nu skulle han jo finde resurser andre steder når pakkerne var væk, og menneskernes blod her var dopede og ulækkert blod med masser af sygdomme. yuuki kiggede på lucifer og stod ret og ventede på ordre men tænkte nødig på at han måske kaldte hende til samtale men regnede ikke med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:23

han stod og venter på af de sidste folk kom ud af telt, alle var der til tid i dag, det var godt for hende eller skulle han være ond og lad dem træne lidt efter de har løbe, han kiggede kort rundt mellem dem hvorefter deres stølver for af ser om de havde pudser godt, det kun han altid sidder dem til ser på dag, "så løbe vi, efter mig" råbet han og begynde af løbe i sit ejen tempo som var hurtig for nogen, han løber rundt i leje i godt en time hvor af køre dem hele ud, "tager vi 20 styrke" råbet han og kiggede kort rundt, "1, 2, 3" råbet han for af tælle igen, han venter lidt til de var færdig ind han gab den næste order, "så er det om på ryg og giver mig 100 mave" råbet han og begynde af tælle igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:29

Yuuki fulgte Lucifer og faktisk efter det han sagde igår blev hun lidt bange nu fordi han var jo general og det lod han sandelig ingen glemme i dag kunne hun høre men hun fugte godt med men da han sagde 20 styrke skar det i hende, hun gjorde som han sagde og kunne mærke såret langsomt åbne sig igen, Hun kiggede på lucifer men fulgte bare det han sagde og så om og tag de 100, hun gjorde det så godt hun kunne mens hun kunne mærke såret langsomt bløde igen, hun bed tænderne sammen og lukkede stille øjnene fordi smerten næsten var udholdelig, vis han ville hævne sig måtte han gør det meget meget! bedre, hun smilede da hun var færdig med de andre og de stillede sig på række igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:35

han tælle roligt videre for dem og kun ser på hende af det gør ondt i skulde, må hun bare lad af pas bedre på sig selv, "godt folks kommer fordi ers telt om 10min og ser om i har pudser ers støler rigtig, trak af" råbet han og bliv stå med hænder bag på ryg mens de forkelling til deres telt, han gik over til vand sted og tog lidt vand ned i en flaske og drak sig lidt, ind han roligt begynde af tjek de forskellig om de havde pudser deres stølver rigtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:41

Yuuki havde ikke gjordt det men var straks i gang med det , men hva der var være var at hun skulle hen til Lucifer igen og ikke nok med det så skulle hun ha fået syet sit sår ellers ville det springe op igen og igen og igen, hun kiggede stille mod det sted lucifer var og sukkede lidt og tog sig til den blødende skuldre, nogen fyre så på hende og sagde"Hård general hva??" hun kiggede stille mod dem og sagde"Næææh det okay jeg har oplevet være" hun smilede sødt og rejste sig stille op i det, de gik alle der hen og yuuki kom også med hun så på lucifer mens hun holdte den ene hånd på sin skuldre over såret for at det ikke blødte kraftigt men uden at vise tegn på smerte eller noget, men normalt ville hun ha besvimet på stedet over så meget blod når det var hendes egen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:25

han gik roligt rundt mellem de mange telt og tjek stølver, nogen sad han til af pudser igen, da han endelig kom over til hendes telt kiggede han roligt på deres stølver, han kiggede kort på dem og kun godt ser af hun blødet fra hendes skulde, det var blødet svagt i gemme hende blus, "går over og få det syet og så må vi ser om du kan kom med på missios om nogen dag" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han gik videre og tjek videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:30

Yuuki kiggede stille op på lucifer og tog en taske over armen, det var den med alt hans blod hun smilede lidt og sagde da hun gik forbi ham" bare rolig jeg skal nok være klar til den dag" hun gik stille hen til syge teltet og de så på såret men måtte gi op og henvende hende til byens hospital hvor hun skulle ind og ha det syget og ha bedøvelse for ikke at være døden nær når smerten ville sætte ind, en engel kunne jo godt dø, men ville så bare forsvinde helt, yuuki kiggede på dem og saggde"hvornår bliver jeg hentet og transporteret til byen" de kiggede på hende og sagde"En her fra lejeren køre dig og garantere din sikkerhed i byne husk der er jo oprør så det er med at passe på" hun nikkede stille og stillede tasken fra sig og gik stille over til en jeep og satte sig ind og ventede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:46

han nikke bare da hun snakke til ham, det var hun sikke, det var han ligeglad med om hun var, han bliv færdig med af tjek gik han over til sit ejen telt, han når af arbejde lidt med nogen planen ind der kom ind fra sygeteltet og sagde af han skulle køre en ind til hospital, han kiggede kort på mænd og nikke bare, han vidste hvem der var, eller det kun han gæt sig til, han rejse sig op og gik ud til jeeper og så af Yuuki sad og venter, han sad sig bag rart og starte jeep og begynde roligt af køre ind mod by.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:51

Yuuki kiggede lidt væk fra Lucifer da han satte sig ind der var maneg kilometer i øde marken og til byen så de ville få masser af alene tid og ikke nok med det men os stilhed vis ingen af dem brød den men selvfølgelig ville yuuki bryde den hun kiggede, lidt på lucifer og sagde stille"så er du sur på mig?? siden du sikkert allerede har fundet ud af min lille hævn mod dig?? eller rettere sagt sikke det kan støve i ørknen hva??" hun begyndte at grine lidt men tog sig så til såret lidt heldig vis turede hun ikke selv presse en finger i det fordi det ville gør utrolig ondt i hendes skuldre, især nu hvor den var så øm og revnet to gange op og helt smadret af morgen træning, og bare bilen ikke stoppede så hun skulle gå og høre på lucifer skælde hende ud vis han altså overhovedet var sur eller turde ?? , hun kiggede lidt ned og tænkte*Dumme sår*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:12

han køre lidt hurtig da de alligevel var langt fra det hele og så var det og svær af ram dem når de køre hurtiger, han havde ikke tænke sig af sige noget bare køre hende ind til hospital og så hjem til leje og arbejde vild, mens hun vil bliiver syge vil han går ud af jagt da hun nu havde ødeladet han det han havde i sit telt, "nej det er jeg da ikke" sagde han kort og køre roligt videre,, da de næmer sig by sat han fart lidt ned og køre roligt gemmer by til hospital, hvor han stop jeep og hop ud af den og gik ind på hospital.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:17

Yuuki kiggede på Lucifer og tog fat i ham og sagde"du er jo sur på mig efter som jeg gjorde det men jeg syntes os det var synd for dig og ville give dig resten men efter jeg fik denne behandling om morgen så ændret jeg mening og kom til at ødelægge alle de andre poser" hun så lidt flovt og skam fuldt ned i jorden og gik stille efter ham og ventede på svar hun kunne godt forstå vis han var rigtig sur på hende, hun kiggede på lucifer, folk kiggede meget på hende da hun kom gående ind ligesom om alt var iorden med hendes arm og blodet stadig løb stille, Hun kiggede lidt på det snavset hospital, der kom en læge der var ringet til og tog i mod hende., hun kiggede på lucifer og sagde"skal du med lucifer?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:28

han kiggede kort på hende da hun tog fat i ham, "nej det er jeg ikke" sagde han kort igen og gab ikke af snakke om det og især ikke på et hospital, da den kvindelig læge kom og tog mod hende, kiggede han kort på hende og ryster på hoved da der kun måt være kvindelig læge til sted når det var kvinde som kom ind og kun mandlig lævge når det er mænd der kom, de forsvinde ind af en dør hvor han gik ud i by og gik på jagt og kom tilbage ind hun var færdig med af bliv syge, han sad på en stol og venter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:33

Yuuki skrig da hun blev syet ved det sidste fordi bedøvelsen var ved at gå af, hun kom ud efter noget tid med noget forbinding om såret os og kiggede stille mod Lucifer og vidste hvad han havde været ude og lave efter som han jo intet fik nu sådan. hun kiggede ikke på ham efter som han var sådan mod hende. hun vidste at han inderst inde var lidt vred.. hun gik forbi ham og sagde"jeg går hjem" hun gik hen af mod jeepen for at tag sin jakke og så ville hun efter noget tid flyve mod lejeren hun ville ikke sidde der ved hans side igen, hun kiggede sig ikke rigtig tilbage hun var sur på sig selv over hun havde såret Lucifer sådan. med at ødelægge det. hun om hen til jeepen og tog stille sin jakke og begyndte at følge de spor de havde kørt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:45

han sad roligt og kiggede kort roligt og kiggede kort på hende da ud kom ud af syge stue, han nikke bare til det hun sagde om af hun gik hjem, det gør sgu ikke noget for ham bare hun kun pas på selv sig var det fint, han sad sig op i jeep og starte den efter hun havde tager sin jakke, hvorefter han køre tilbage til sin leje, han køre hurtiger det her gang da han var alene i jeep, da han kom tilbage til leje sad han sig i sit telt og lukke det ind og begynde af arbejde med nogen planen, han behøve ikke lys da han kun ser i mørke som om det var mørke det kun han efter han var blivet halv vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:51

Yuuki gik for sig selv helt stille og kiggede ned i jorden lidt hun sukkede stille og sparket til jorden og sagde"Flot ... hvorfor sku han bekymre sig han er da ligeglad .... så hvorfor burde jeg ikke være ligeglad dette er ikke en leg men vi har ingen gang fået nogen opgaver i nu og desuden er jeg allerede blevet skadet og han hader bare at være barne pige for mig måske burde jeg slet ikke snak med ham mere så ville han slet ikke opdage jeg eksister og så ville alt måske være godt". hun kiggede lidt og så et dyr og løb efter det, en knug, hun fik den fanget og fik nogen ovenlig blå mærker men fik den dræbt med sin lille lomme kniv. og tog en pose hun havde i lommen og fik noget lidt meget blod ned i den fordi hun kunne jo ikke tappe den andet end at lade det løbe ned i den og skjulte den og kom først hjem til lejeren rigtig sent fordi hun havde gået hele vejen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:58

han havde arbejde på de forskellig planen havde har få som han så skulle fremlægge for de andre med rang som ham, hvor han så bruge hele aften på det hvorefter han bruge lidt tid på af snakke med nogen af de andre, de var de enster som var våge i nu eller andre sove ud over dem og hende da hun ikke var kommer tilbage til leje, han røg hurtig en smør mens han gik tilbage til sit telt, hvor han lukke det og ligger sig dovne på sin seng men sove ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 2 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 14 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum