Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 13 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:09

Yuuki smilede stille og sagde"planlægge min ferie måske jeg regner med en ferie nede ved stranden ved hotel dela sun det så lækkert der og så regner jeg med at søge efter en lejlighed ldit udenfor byen terra måske?? eller søge efter en at bo sammen med en der kan finde ud af at rydde op og gør ren og sådan så jeg ikke skal gør det efter personen og så vil jeg søge arbejde og ja der er virkelig så meget jeg skal ha gjordt jeg tror næsten ikke der tid til alt det jeg har tænkt mig??" hun grinte stille og kiggede lidt på lucifer og rystede på hovedet i det hun sagde"lucifer altså skal du drikke her os?? haha har du savnet dine øl og vodka flasker og sådan der hjemme??" hun grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:15

"okay lyder til af du har meget af ser til og du kan stadig godt flytte ind hos mig, jeg har plads til det og du forstyre ikke og jeg kan gør ren og rydder op efter mig selv og en da laver mad" sagde han for sjov det sidste da hun godt vidste af han kun det, "hvad vil du arbejde med" spurget han efter en lille pause og kiggede roligt på hende, "ja det vil jeg enlig gerne, og ja det gør jeg, er vandt til af drikke lidt hver dag" sagde han og kiggede på hende, og tog en tår mere af sin voka, "hvis du flytte ind hos mig få du dit ejer værelse som du bestemmer over og jeg blande mig ikke i det" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:21

Yuuki kiggede stille hen på lucifer og uglede blidt hans hår i det hun lagde sig halvvejs op af ham og sagde"årh du taler virkelig din sag for hva lucifer for at få mig til at bo ved dig" hun blinkede til ham og kiggede lidt rundt i det hun lænte sig tilbage i stolen og kiggede stille ved vinduet og sagde"Men jeg er ikke sikker i nu men måske ender det med jeg bor ved dig altså bare som venner intet andet, og angående hvad jeg vil søge som arbejder?? hmmmm det aner jeg virkelig ikke faktisk?? ja ... jeg ved det ikke måske noget med tøj eller hår frisør ... hmm eller bartenderinde eller tjener jeg ved det egenlig ikke eller sygeplejerske" hun grinte lidt ved tanken om sig selv som sygeplejerske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:28

han køre kort en hånd gemmer hans hår så det sad normal igen, "ja synes du ikke og du elsker alligevel min mad og elsker af drille mig å det kun ikke være bedre og så var det og nemmer for dig af få massage" sagde han for sjov bare for af god sin sag bedre, han drikke det sidste af sin voka hvorefter dame kom og tog han glad, han løft en hånd som tegn til han ikke skulle havde mere, "det må du også godt bare bor os mig som venner inget andet" sagde han og smiler roligt, "okay det find du nok ud af hvis du overhoved vil arbejde nu hvor du har så mange penge i for vej" sagde han for sjov og kysse hende svagt på hår da ingen kiggede, "ja sygeplejerske vil lige være dig med lidt for lidt lille tøj om bryst, ej bare sjov smukke" sagde han roligt og smiler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:32

Yuuki grinte i det hun prikkede lucifer på panden og sagde"Nåårh så du ville gerne ha jeg blev sygeplejerske og ´kom hjem fra arbjede i utrolig kort tøj og ja?? var bare utrolig lækker og forførende" hun grinte og prikkede ham i siden og kiggede stille på ham i det hun sagde"Hmm?? men jeg tror jeg overvejer at blive sygeplejerske og overvejer om jeg skal bo ved lille dig og få mit helt eget værelse og rigtig hygge mig" hun grinte og lænte sig tilbage igen og så mod ham og sagde"Hmm... det bliver såååh lang en tur tilbage" hun tog lidt af snacken og kiggede på lucifer og sagde"forresten tak for det du har givet mig selv om du ikke behøves det og alle har brug for et arbejde nu når jeg kommer til at tænke på penge selv om jeg rig har jeg brug for noget at lave i min fritid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:37

"ja da selvfølgeligt vil jeg det og imens hvis du kommer hjem i det hvis du bor hos mig" sagde han for sjov og smiler drille til hende, "for af side det, drømmer de fleret mænd og kvinde i så noget tøj" sagde han og kiggede kort på hende, han gjort ikke men hvis hun spurget de andre mænd fra militær ved de fleret svar ja til det, "ja det kun du hvis du flytte hjem til mig" sagde han og smiler roligt, "det var så lidt og nej det behøve jeg ikke men jeg plejer af giver hvis jeg skla har noget og du kan bare svømme eller træner eller begge dele hjem hos mig i sted fro af arbejde" sagde han og kiggede roligt på hende og strøg hende kort over hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:41

Yuuki rødmede let og sagde"Jaaa måske men hvad så vis jeg fik en fyr med hjem og skulle date med ham og sådan ... hvad tror du dog ikke de ville sige til at finde dig ej jeg laver bare gas med stadig??.... heh" hun grinte lidt og så på lucifer og nød at han strøg hende over hendes hår. hun kiggede på ham og bed sig let i underlæben og sagde"jeg har vist holdt dig vågen temmelig længe hva der allerede gået en uhyggelig 1 time haha hvilket der kun er 17 timer tilbage nu det såååh lang tid at sidde i en flyver og rigtig intet lave sådan andet end at sidde og spise og drikke og ja gå på toilet e film og snakke og ja?? sove" hun grinte lidt fordi det var måske lidt meget men så igen ikke så meget som man kunne gør på et krydstogt skib.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:47

"ikke rigtig noget da jeg vil sige af jeg er din bo ven og hils kort på fyr ind jeg vil går ind til mig selv eller går ind af træner eller svømme og så slem er jeg heller ikke ved første indtryk, ikke når det er i mit hus" sagde han og smiler roligt, "ja det har du og nej her er ikke rigtig noget af laver ud over af går på toilet sammen og hygge sig med hinande" sagde han for sjov bare for af drile hende lidt, han køre arm læner mellem dem op mellem sæder hvorefter han ligger en arm om hende og hiver hende roligt indtil sig, "og hvis du tager en fyr med hjem er det okay for jeg bestemmer ikke over dit liv og så kan du også nemmer få hjælp hvis han er vold mod dig" sagde han og kysse hende svagt på hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 18:54

Yuuki kiggede stille på lucifer og roede sig stille i håret og sagde"jaaaah måske?? du er jo ikke så slem at møde men stadig du er jo lidt slem nogen gange haha" hun grinte stille og kiggede da han løftede den op mellem sædderne og rødmede let da han tog hende ind til sig og sagde"ja du kunne beskytte mig mod fare .. og vold selv om du er lidt farlig os haha" hun smilede rigtig sødt og kyssede ham blidt på kinden og sagde"Er du ikke bange for at nogen skulle se at du holder om mig som om vi er et par??" hun smilede sødt og kiggede rundt og mod vinduet og lagde sig stille helt op af hans side med hendes og sagde"Årh jeg egenlig lidt træt men jeg tror jeg holder mig vågen de første timer men det burde du måske ikke gør" hun kiggede lettere bekymret på lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:03

"ja det kan jeg men nu er jeg jo også en bad ass som du sige" sagde han og smiler roligt, "ja det kun jeg og ja det er jge men jeg kan bare ikke besytte dig mod mig selv" sagde han og kysser hendes svagt på hendes hår, "nej det er jeg ikke for de sjov ellers er de igang med af drikke sig fuld mere ind de er i for vej og så er der dame så kom forbi nogen gang og prøve af sælge nogen ting" sagde han og ae hendes svagt på hendes side med tommelfinger, "når du må ellers godt sove og nej jeg behøve ikke bare fordi jeg ikke kan kom til noget blod ud af bid nogen, jeg kan godt overlever ud, som jeg har sagde engang før smukke" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:07

Yuuki lagde sig tille op af ham og kiggede stille på ham i det hun nikkede svagt til det at han godt kunne overleve uden blod i så lang tid. hun kiggede stille mod sæderne og sagde"Jeg er så træt måske.... måske tager jeg en lille lur og ja de er nok rigtig fulde så de opdager sikkert ikke du sådan kæler om mig og nærmest tvinger mig til at bo ved dig som en rigtig djævel med alle de gode tilbud og løfter" hun blinkede til ham i det hun lukkede øjnene og grinte lidt over det med djævel fordi lucifer var jo navnet på den der opdigtede helveds herre. hun smilede sødt og lagde sig tæt på af lucifer og sagde"Hvor er jeg dog glad for at du er her lucifer og ikke er kristen" hun kiggede lidt på ham og sagde"du er ikke kristen vel??" hun grinte lidt og havde helt glemt om han var eller ik??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:21

"okay det gør du bare og ja det er de sikke" sagde han og lad roligt sit hoved mod hendes, "jeg er ikke nogen djævel og jeg tvinger dig ikke til af bor hos mig, jeg tilbud dig det og jeg kæler nu ikke om det, eller det vil jeg ikke kender det" sagde han og smiler roligt, kæler for nogen var noget mere sensuel efter hans mener, "det er da godt af du synes det" sagde han og kiggede roligt på hende, han kiggede lidt underligt på hende da hun spurget om det sidste, "nej da, det er jge sgu fander ikke, hvis jeg er noget af det så er jeg satansike" sagde han og kiggede roligt på hende, ind han begynde roligt af ae hende op og ned på hendes side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:28

Yuuki smilede skævt og sagde"Godt fordi jeg tror på intet af det jeg er nemlig atheist ... men det helt iorden vis du er lidt satanisk??" hun grinte fordi dem hun nok havde datede gennem årene var altid satanisk aldrig en der havde troet på ham der gud eller var atheist.. Hun kiggede stille på lucifer i det hun rødmede let og sagde"Hmm... jeg ved du ikke tvinger mig men du kommer med nogen gode grunde til at flytte ind ved dig og ingen andre men jeg ved stadig ikke men vis det er jeg skal bo ved en ender det nok med at være dig så bare rolig jeg kommer ikke til at bo ved andre og så kunne jeg jo os som du sagde drille dig vær dag" hun kiggede stille rundt og så på sin finger den var helet næsten, og såret ved halsen var allerede blevet til et ar der næsten var væk. Hun kiggede stille på lucifer og sagde"Hmm nåårh ja lucifer regner du med at få flere tattoer??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:36

"okay og det regn jeg heller ikke med af du havde noget imod det" sagde han og kiggede roligt på hende, "nej det vil jeg ikke jeg kommer bare med god tilbud til hvis du flytte ind hos mig" sagde han og ae roligt hendes side videre, "okay det var godt af høre af du ikke flytte ind hos andre, ej bare roligt jeg er ligeglad med om du flytte ind hos en andre, som sagde bestemmer jge ikke over dit liv" sagde han og kiggede roligt på hende, "måske det kun godt være jge kun find på det, hvorfor da vil du godt havde af jge skal har hele dit navn på min vestre overarm" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:43

Yuuki over rødmede da han sagde alt det med at han spurgte om hun ville ha hele hendes navn på hans venstre arm. Yuuki kiggede stille op på lucifer og sagde"nej det slet slet ikke det jeg-.... øøøhm heh du får mig helt til at rødme lucifer altså men nej det var ikke derfor bare jeg overvejede om jeg skulle ha en tattooo?? men jeg er ikke helt sikker?" hun kiggede stille på ham i det hun sagde"jeg... jeg mener det er jo din krop jeg kan jo ikke bestemme om du vil ha mit navn på din krop eller ej altså vis du vil er det vel fint nok med mig??" hun grinte lidt og kiggede stille på ham i det hun stille begav sig til at drikke sin ice tea færdig i mens hun lå op af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 19:49

"når du er så sød når du rødmede og ikke ved hvad du skal sige" sagde han roligt go smiler sødt, "det var nu heller ikke det jeg regn med af du hentyder til og det kan godt være af du skulle få laver dig en lille en" sagde han og strøg hende kort ned af hendes side, "og nej det gør du ikke og nej det havde jeg ikke lige tænke mi af få laver, apsser heller ind til den tyder jeg er smukke" sagde han og kysser hendes svagt på hendes hår, han løft hoved fra hoveds da hun begynde af drik det sidste af sig ice tea, "når skulle vi ser af få lidt søvn eller har du noget du vil snakke om" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 20:19

Yuuki kiggede stille på lucifer og smilede i det hun sagde"ja måske ? regnede med en på håndledet og hvor er du sød lucifer men os sjov når du sådan smiger mig" hun blinkede til ham og langde sig stille til rette igen op af ham og kiggede på ham i mens hun stille sagde"jeg ved egenlig ikke rigtig hvad jeg skal gøre lucifer ?? jeg føler mit liv er så kedeligt jeg har jo intet at lave i verdagene måske burde jeg blive sygeplejerske heh eller noget i den stil??" hun kiggede på de andre der lå stille og sov og sagde"jeg går lige ud og vasker mit ansigt jeg føler pludselig min krop er så varm" hun grinte stille i det hun rejste sig og fik sig møvret forbi lucifers ben og grinte i det hun stille var ved at lande på ham på en meget pervers måde og gik stille ned til toilettet og gik der ind uden at låse fordi hun skulle bare ha noget vand i hovedet og toilettet var ikke så stort så det var hurtigt gjordt mens hun kiggede sig i spejlet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 20:39

"okay det vil nok også ser pæn ud til dig smukke, ja måske er jeg" sagde han og kiggede roligt på hende, "okay det var ikke så godt af du har det på den måde, hvis du vil sygeplejerske kan jeg prøve af forhøre mig hos nogen af dem jeg kender søde" sagde han og smiler roligt, "ja det gør du bare" sagde han og tog ben indtil sig så hun nemmer kun kom forbi hende, han gab hende ind hun sad sig på ham ellers havde det nok ser noget pervers ud, da hun kom forbi ham rejse han sig op lidt efter for af få lidt liv i krop, han gik kort frem og tilbage ind han sat sig ned igen og klør sig kort på kind, hvorefter han sad sig til retter i sæd og venter på af hun skal kom tilbage og sidder sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 20:44

Yuuki havde det så varmt og hun troede hun var ved at få feber fordi der var så stor tempratur skifte fra varm til kold og hun var ikke vand til det. Hun kiggede stille rundt og pludselig faldt hun til jorden. hun vågnede få minutter efter på gulvet på grund af hun havde slået hovedet... og slået sig selv bevidstløs. hun blødte ned fra hovedet. Hun tog sig hurtigt for hovedet og kiggede sig i spejlet lettere chokeret tog hun vand i hovedet og tog papir for det åbne sår i panden ved hår skildning og kiggede rundt efter noget at forbinde med eller gemme såret og blødning plaster et eller andet... hun tænkte*Bare lucifer ikke er lidt sulten og han heller ikke kan lugte jeg bløder....* hun fandt endelig noget plaster og tog for sin pande til sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 20:57

han sad og slappe af i krop da han hørt et bump ned mod toilet, hvor han rejse sig og går roligt ned mod toilet og ud om dem som halv lå på gulv og sove, da han kom ned til toilet bank han svagt på på dør, "er du okay der ud" spurget han svagt for ikke af vække de andre som lå og sove, han læner sig roligt op af væg bag sig og venter på af hun skal svar på hans spørgsmål, han kiggede kort rundt og kun ser af alle sad og sove ind han retter blik mod toilet dør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:02

Yuuki fik et chok da hun hørte lucifer banke på og i alt chokket låste hun hurtigt døren for at han ikke skulle opdage hvor klodset hun havde været igen og sagde"jeg.... jeg?? ja jeg er okay hvorfor spørg du da jeg kom bare .... bare til at rage noget ned fra væggen intet andet jeg er helt okay bare sæt dig tilbage" hun tændte vandet ... men blodet løb stadig lidt. Hun tog plastret på efter at ha ranset det og lyttede stille til døren om lucifer var gået og tog stille sit hår ud af elastikken og lod det være løst så det lige dækkede hendes plaster/sår...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:08

"okay godt af høre jeg hørt bare et bump, men det må var det du kom til af rage ned fra vægger"sagde han og smiler roligt, hendes puls er hurtig ind normal, hun lyver overfor mig ellers fik hun bare et chok af mig, "okay jeg sidder mig ned igen, ses om lidt" sagde han og gik tilbage til sig plads, han sad sig til retter og slappe af i krop og venter på af hun skulle kom tilbage fra toilet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:15

Yuuki åbnede stille og så rundt i det hun stille gik ned til lucifer og satte sig inde ved vinduet igen og tog noget snacks og kiggede stille på ham man kunne ikke se plastret over hendes lange sår-.. det var allerede halvvejs blødt igennem plastret men ikke helt og det var nok os snart stoppet alligevel. Hun kiggede stille på lucifer i det hun smilede til ham og sagde"årh se alle dem der sover hvor er de dog trætte undtagen mig jeg tror jeg vil se Spider man" der var en skærm længere nede men os i sæderne hun tændte den i sædet og kiggede i mens hun ledte efter høre telefonerne til skærmen i sædets arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:22

han kiggede kort ned af gang da hun kom ud fra toilet, "når så kom du smukke" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja de er trætter og jeg tror også af du skulle sove men det kan være lige meget" sagde han og smiler roligt, han kiggede roligt på hende og strøg hende kort over hendes kind, "lyder som en god ide, hygge dig med det så læse jeg lidt imens" sagde han og smiler roligt og fandet sig iphone frem og gik på net med det og tjekker de forskellig side med nyheder, efter noget tid sat han høre telefonerne til sig iphone og hører så musik på den, hvor han læner sig tilbage i sæd og slappe af man han sover ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:32

Yuuki så stille på lucifer og rødmede let i det hun pustet ud fordi hun var så lettet over han ikke opdagede såret på hendes pande. hun kiggede stille på lucifer i det hun stille satte sig tilbage i sædet og så filmen mens hun var i lidt barnlig lege humør så nogen gange i smug prikkede hun til lucifer blidt for at drille ham ldit hun kunne ikke lade vær efter som hun syntes det var så sjovt at drille ham- hun kiggede stille ud af vinduet mens hun stille sukkede. og tænkte*hvor er der dog kedeligt når ingen snakker med hinanden og hvor var det dog godt han ikke opdagede min lille .... hemmelighed om at jeg besvimet ude på bade værelset*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure of the Army - Page 13 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum