Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:56

Kajika rødmede let og så mod ham i det hun så på hans utrolig specielle hænder og nikkede i det hun lagde sit hoved på hænderne af sine egne med albuerne mod bordpladen og sagde"Hmm...." hun sukkede i det hun lukkede øjnene for at slappe af og sagde"okay jeg klar" hun så stille op mod ham og tænkte*gid drømme var virkelighed og burde jeg virkelig...* hun så mod ham og var fuldstændig klar nu til at han ville bruge hans magi på hende.. mens de var ved dette betragtede hun hver eneste af hans negle og sympolerne på hans hånd hans udseende og hans smukke tøj han havde syet selv som sagt og tænkte*godt fokusere på noget andet end ham* hun rødmede let og fokuserede på noget andet end ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 13:16

Ashton satte sig overfor hende så de begge var i øjenhøjde med hinanden. Hans smil forstummede derefter idet han lod sine øjne ligge på hende.. Et spild af farver begyndte at danne sig i takt med hans negle, blot i hans pupiller denne gang. De sugede til sig.. holdt fast i hendes blik og lod det fokusere uden nogen chance for at se væk igen overhovedet. Verden omkring deres blikke blev tågede idet hans egen eksistens forsvandt som en damp for hendes øjne.. kun hans blik hang ved og var fortsat centeret for al fokusen.. det trak og sugede og snart ville det blive sværere og sværere at holde fast på virkeligheden og ikke falde tilbage imod den åh så attraktive søvn fyldt med de dejligste drømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 13:26

Kajika så på hans propiller og sagde"Ashton" han var pludselig væk foran hende og hun forstod det ikke rigtigt og før hun vidste af det var hun sig selv helt tilbage hvor hotellet var og der var ingen Ashton at se.. kajika løb stille neden under i receptionen og som de plejede at betragte hendes smukke ydre gjorde de det ikke denne gang, hun så undrende på dem og tænkte*hvad i....! kan det passe.... ingen i denne verden ser på mit ydre men indre og de ikke sender forførende frække blikke til mig!!! ja!!* kajika smilte i det hun løb udenfor og hen til sine venner og spurgte dem en efter en og ingen så hende som kæreste men mere som en nuttede søster og hun smilte meget og tænkte*sådan...! det kunne ikke blive bedre.. denne verden er perfekt ikke flere drenge til at rande rundt og vil ha mig og slåsse med hinanden om mig* .. i mens hun var inde i denne drømme verden , var hendes krop stadig ude i den virkelig verden og ikke nok med det så fordi hun slappede sådan af kom hendes små blonde katte øre frem og den lange smukke hale der var en smuk hvid blå sløjfe bundet om ved spidsen.. kajika var helt væk i den fantastiske drøm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 13:30

Ashton rettede sig op og betragtede hende. Hans øjne virvlede stadig i sit væld af farver. Det ville fortsætte så længe hendes drøm var intakt. Han rejste sig og gik hen og betragtede maden kort. Selvom øjenkontakten var brudt, ville hun stadig ligge i drømmen så længe han ville tillade det. Han stak sin pegefingernegl ned i et jordbær blandt frugterne og klemte det ind imellem læberne med et tænkende blik imens han betragtede Kajika. For første gang havde han ikke et kæmpemæssigt smil plantet på sig, men en mere dyster facade idet han kiggede på hende.
Arbejde er jo nu engang blot arbejde.. hvorfor skulle det gøre nogen forskel? Han burde ikke bekymre sig om det.. Han havde altid været en af dem der havde setr andre som mere end blot kunder.. Han fnes kort stille for sig selv og slugte jordbærets rester..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 13:34

Kajika var stadig helt væk mens hun så utrolig nuttede ud, hendes katte øre vibrede blidt mens hendes hale stille gik fra side til side glad og hun var het væk i denne drøm... hendes tunge kørte let om læberne i virkeligheden mens hun i sin drøm gik rundt og nød at være sig selv og fyre ikke sådan var efter hende som de plejede hvor var det dog dejligt at blive set for den man virkelig var.. kajika vågnede få minutter efter og tog sig blidt til hovedet i det hun var ved at blive suget stille ud af den dejlige drøm igen og var nær sig selv.... Hun havde slet ingen anelse om at Ashton havde set hendes lille katte hemmelighed .... mens de smukke glas klare negle kørte hen over hendes hår og lod blidt elastikken løsnes og det lange smukke hår faldt smukt og pjuskede over hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 13:40

Ashtons ansigt lyste igen op i et mindre smil idet han kiggede hen på hendes opvågning. hans øjne forlod farverne og blev igen blot gyldne som en guldring med en sort sten i i form af hans pupil.
"Jeg antager at det var tilfredsstillende?" sagde han så og kiggede hen på hende med et spørgende blik.. han havde godt lagt mærke til hendes ører men ville ikke lægge meget vægt på det overhovedet. Han tog et jordbær mere inden han rettede sig op og gik kort ud på altanen og tog hatten af sig, så det halvlange gyldenblonde hår kort blev taget med i vinden. Han tog derefter sin taske til sig og lænte sig op ad balkonens gelænder og tog den lille krukke op med de små lys. Han brettede begge sine ærmer op og afslørede noget der lignede en metaltråd der lå under hans hud. Den ligeså havde den hvide glans over sig.. som de små lys. Derefter tog han krukkens låg af og fiskede lysene op med fingrene og indsatte dem i armene, så tråden lod til at lyse lidt mere op. Han stilte den nu tomme krukke og brettede ærmerne ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 15:57

Hun så stille på ham og sagde"ja det var utrolig meget jeg.... jeg vil gerne modtag dit special tilbud til mig... vis det er iorden det burde være nok dage til prøve at komme ud af Set´s onde klør og slippe fri fra alle disse fyre og især ham...." hun rømmede sig let og så genert fra ham i det hun mærkede på sit hoved lettere undrende og stivnede mens hårene rejste sig i hendes nakke og hun skrig højt"NEJ!!! det kan.... nej nej nej! det løgn .... sig det løgn." hun så flovt mod Ashton og prøvede at få de nuttede øre og hale ind mens hun stille var lettere panisk slagen over han havde set hende ha det og sagde"undskyld... det var ikke mening du skulle se det..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:30

Ashton kiggede undrende ind igen, så hatten tippede af hans hoved. "Hvad råber du op for." han kiggede på ørerne og smilte sødt. "Haha. Cu-ty!" sagde han med en løftet finger og gik derefter ind til hende og lagde hænderne op og nussede kort det ene øre.
"Det er der da ikke noget i vejen med." sagde han og betragtede ørerne i en tid. Længe siden han egentlig havde set en neko.
"Fint nok. Du vil lave en aftale. Hvor mange procent vil du højst bruge." sagde han så og smilte. Han var egentlig lettet over hun ville lave løsningen. Han magtede ike flere zombielignende trunter med meget utilfredse kærester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:34

Kajika grinte og sagde"Hmmm.... højest 20.. procent ellers syntes jeg det for meget af min sjæl du får vis det nu er jeg bliver afhængig" hun rødmede let og prikkede ham på næsen og sagde"åårh øøhmm syntes du virkelig jeg er.... jeg er nuttede??" hendes hale bevægede sig glad fra side til side og stivnede et sekundt da han nussede hende ved det ene øre og rødmede utrolig meget over den meget kærlige nussen og bed sig let i pegefingeren nuttede og en smugle forførende mens hun betragtede ham og sagde"så Ashton... lad mig gætte efter som du er rejsende af en slags så? har du vel heller ingen kæreste? eller har du en ... et eller andet sted i denne store verden" hun grinte kært og skrev under på kontrakten med en smuk sammen sat skrift

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:42

Ashton slap roligt hendes ører og noterede ned på kontrakten.
"Selvfølgelig synes jeg det. Af alle dyrene i den her verden, er katten nok det mest tiltalende." sagde han med et kort smil og skrev selv under på kontrakten. Han lyttede kort til hendes prase om kærester. "Jeg har ikke megen erfaring med kærester eller lignende. Mit arbejde udgør at mange tror at jeg er helt og holdent forelsket i dem. Pokker også tage de metoder. Mennesker tror det er kærtegn på det meste." sagde han så og rakte hende papiret med et smil. "Så nej. Det har jeg ikke."
Han nikkede da hun havde skrevet under, og derefter foldede han det sammen, så det blev mindre og mindre, til sidst på størrelse med et spillekort og underligt nok, skiftede det også udseende og blev til et kort. Ruder Dame.
Han satte det i hattebåndet med et smil. "Tid til at forsegle kontrakten." sagde han og så imod hende inden han tog et skridt frem for at give hende hendes 10 dages drømme.
Han tog kort blidt fat om nakken på hende og pressede sine læber imod hendes i en tid. Hans mund var iskold og føltes som om han åndede igennem hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:48

kajika nikkede og sagde"virkelig?? hmm det har jeg ikke fået nogen som helst hindt om at du måske er forelsket i mig haha men det er du heldigvis ikke og sådan noget med kærester er heller ikke... ja du ved sådan min kop te... fordi der er så mange problemer med det" hun så på sit kort kontrakt og sagde"Wauw... ruder dame hvor smukt" hun grinte i det hun stille så på ham og over rødmede da han tog blidt om hendes nakke og kyssede hende, men hun rødmede blot uden at kysse tilbage i det hun regnede med dette var det der forseglede det hele og det var det han havde ment med nogen troede han måske var forelsket i dem..
Hun mærkede blidt de kolde dejlige læber og lukkede øjnene et kort øjeblik for bedre at kunne føle den følse af at han nærmest åndede nyt liv ind i hende og regnede stærk med hans slags forseglelse af kontrakten snart var færdig...... og ikke varede ved...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 16:57

Ashtons læber formede et bredt smil idet han slap hende igen. Han tog et skridt tilbage og nikkede til hende. "Værsågod. 10 dage for kun 6 fragmenter." sagde han og tog sin pegefinger op imod sin mund. Han nedsatte en letter skarp tand deri, og fik revet huden åben, hvorefter han lod blodet dryppe ned i den modsatte håndflade. Der var noget sært ved blodet.. det var af sølv og lyste op som små stjerner. Det landede på hans hånd. 1..2..3..4..5..
6 små stjerner. Han smilte veltidfreds og brettede ærmet op igen og indsatte dem blandt de andre små stjerner i den lysende sølvtråd under sin hud, som snorede sig i mønstre op ad begge arme og ned over brystkassen, hvilket ikke kunne ses selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 20:33

Kajika rødmede let og sagde da hun strøg håret let til siden"årh det var sådan du mente med nogen piger troede du var vild med dem fordi du kyssede dem" hun smilte og rødmede let i det hun ikke tog det så tungt fordi han jo havde gjordt det ved alle sine kunder at kysse dem efterr som der sikkert ikke var nogen andre former for hvordan han kunne gør det.. kajika så stille på sine hænder bagefter og tog sig let til hovedet mens hun bed sig let i underlæben og tænkte*Hmm.... så... så nu tilhøre noget af min sjæl altså hans??* hun så ham stille i øjnene og sagde"hmm jeg føler mig ikke anderledes og heh det bånd du snakkede om det kan jeg slet ikke føle der intet? der føles anderledes egenlig men jeg vil væde med i aften når jeg lukker mine øjne blidt i at jeg vil endelig få sovet ovenlig igennem for første gang i 1 år og nogen måneder" hun tog sig blidt til kinden og lod de lange smukke katte ligende glas negle glide hen af den bløde hvide hud og brød den kolde kontrast i hendes fejlfri hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:47

Ashton smilede og nikkede til hende. "Jeg er altid glad for at hjælpe." sagde han muntert, men dog som en mere udtonet munterhed. Han havde ikke det barnlige smil udover hele ansigtet mere, men nu en mere moden udgave. Erfaring og viden afspejledes nu i hans gyldne øjne i stedet for barnlig uskyld og klodsethed. Han var nok ikke helt så opflavrende, som man tit og ofte så ham. Han betragtede hende i en tid imens han vuderede om han rent faktisk havde gjort noget godt i løb med sit lettere groteske embede. Han så lidt på Kajika.
Hun var nok ikke en af dem der ville falde ned i sindsygen når hendes kvote var nået, vel? Ashton smilede kort. Ville hun mon ende med at falde ned i Abyssen eller noget andet?
Forhåbenlig ikke.

//Srry lack of krea x)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 18:59

kajika betragtede stille Ashton med varsomme øjne i det hun gav ham et glad kram og sagde med en blid stemme og tonen var helt ren og ærlig"tak Ashton du er virkelig en skatter uanset om du ejer noget af min sjæl" hun kiggede på ham og rødmede let i det hun slaap ham lettere alvorligt og roede sig lidt fabrilsk i håret mens hun prøvede at finde en grund til at holde lidt mere på den spændende Ashton fordi han var virkelig facinerende men hun ville ikke flirte med ham eller noget.... hun ville bare gerne lære han mere at kende og måske ende med at blive rigtig gode vennr med ham og for alt i verden håbede hun ikke at blive afhængig af hans lille velskabte drømme verden"jeg kan godt forstå egenlig" hun rørte blidt sine læber med en finger og sagde"hvorfor.... nogen piger, bliver afhængig af dette" hun rørte blidt hans underlæben nærmest strejfede den blidt og sagde med intense blide forførende øjne, mens den spinkle smukke slanke finger med den glas ligende negl, kørte over på underlæben"på grund af dine kolde neutrale læber" hun blinkede lettet over at hun kunne sove ovenligt netop på grund af ham, og hans død bringende kontrakt.. kajika bevægede sig ud på balkonen og kiggede stille ud over byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:29

Ashton betragtede hende stille idet hun rørte hans læber og fortalte hvad hun nu ville. Han betragtede kort hende gå ud på balkonen inden han smilte meget kort for sig selv og lod blikket løfte sig kort til hans hats skærf. 'Hvad tror du?' mimede han derimod og smilte kort endnu engang. Det ville ikke kunne høres af hende.. En sær ringende tone lød kort for hans øre som et svar idet han nikkede og bevægede sig lidt rundt. 'Det tror jeg også.' mimede han så og strøg hatteskærfet hvori alle kortene sad på ræd og række med billedsiderne vendt ind imod det bløde stof som omgav den håndsygede farverige hat. Sådan var alt hans tøj. Unikt og lavet på mange forskellige slags stof. Ikke noget der kunne købes..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:36

Kajika betragtede stille Ashton da hun vendte sig hurtigt mod ham og så ham blidt i øjene dog med et lettere gennem borende blik og var let forbundet med ham, mens vinden blidt fik hendes hår til at flagre elegant hen over hendes skuldre mens hun sukkede let og kiggede ud over byen igen mend selveste ryggen til byen, dog kiggede hun til siden.. Kajika tog sig let til læberne og tænkte på alle de fyre der havde så ihærdigt prøvet at rør dem og så ... Ashton fik hende i første sekundt men det var så heller ikke et rigtig kys, kun blot en simpel kærtegn. Kajika gik stille og elegant hen til ham og fik et smil over de fyldige formede læber og strøg blidt Ashton over hans kæbe og lod ikke sit blik vige fra hans et eneste sekundt i det hun grinte kært og sagde"så Ashton? kommer dette til at påvirke vores nye bekendt skab at du ejer en del af mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:53

Ashtons smil blev lidt blivere.. "På den måde du fører det frem lyder det som om du håber på det." sagde han og smilte atter med de let spidse tænder inden han kort lagde hovedet imod siden, så hans hår kort bevægede sig efter tynden. "Har jeg ret?" sagde han muntert med et lidt drillende udtryk. Smil. Smil til verdenen selvom dit motiv er så pokkers uhumskt.
"Aaaanyway jeg siger tak for handelen endnu engang ærede frøken." sagde han med endnu et strålende smil inden han kort tippede på hatten og nikkede til hende bare for at lade som om han var en normal forretningsmand bare et øjeblik. Et kort spøgende grin kom fra ham derefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:31

Hendes hænder var dybt begravet i hinanden og hun vendte sig om mod Ashton dog med et smil over læben og nikkede glad"det var os en fornøjelse at handle med dig Ashton men jeg tror nok det bedst vi lader vores veje skilde nu og at du kommer tilbage til din lille forretning... angående at få sjæle og sådan" hun sukkede dybt i det hun gik ud på altanen og lod armene blidt dumpe ned på det smukke hvide gelænder og sukkede mens hendes lange hår flagrede smukt med vindens blide puslen gennem de smukke blonde hårlokker der strålede tilbage til solen mens de hav blå dådyr øjne spejdede over byen som vidste hun at hun ej kunne fortsætte i en verden uden retfærdighed...

Så?, jeg vil sige farvel til dig nu Ashton og held og lykke med din drømme forretning,
jeg håber du bliver meget? Øhm.. hvad kalder man det nu?...
rig på oplevelse og ej rigdom?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." - Page 2 Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum