Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Behave and you can stay ~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Behave and you can stay ~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Behave and you can stay ~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Behave and you can stay ~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Behave and you can stay ~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Behave and you can stay ~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Behave and you can stay ~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Behave and you can stay ~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Behave and you can stay ~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Behave and you can stay ~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Behave and you can stay ~

Go down

Behave and you can stay ~ Empty Behave and you can stay ~

Indlæg af Gæst Tors 26 Sep 2013 - 22:44

Sted~ Moira's hus ved stranden
Tid~ 22:00
Vejr~ Det er overskyet og det blæser
Omgivelser~ Det der er i hendes hus [ Billeder på profil]
~ Dragovich~ 
______________________________________________
Der var forbandet koldt uanset, hvor man befandt sig.. Udenfor fordi det regnede som bare fanden og den kraftige blæst var også med til at gøre noget af arbejdet. Hele huset var også koldt.. Der var i hvert fald ikke ret varmt, men det kunne der findes midler på. Kvinden i huset gik ud på badeværelset og tændte for det varme vand, ventede på at badekaret var fyldt tilstrækkeligt inden hun lod sig klæde af og satte sig ned i vandet. Man kunne vel kalde hende for et luksusdyr... Det ville de fleste i hvert fald gøre, det store to etagers hus, en fin bil og ikke nok med det... Husket havde udsigt over havet.. Hvilket ellers normalt var skide dyrt, men det her hus,... Det havde faktisk været temmelig billigt, men det var nu mere fordi hun flyttede der ind med sin daværende forlovede for 2 år siden... Men efter han fandt en anden kvinde... Så beholdte hun huset og bilen... Hvilket hun var temmelig tilfreds med. Lyden af blæsten der susede udenfor fik hende til at gyse, ikke fordi hun som sådan havde noget imod det... Hun ville altid gerne have haft en som kunne bo ved hende... Måske endda tage sig af hende. MEN! lige nu... ville hun bare være sig selv...
Hun sukkede kort, eftersom hun allerede havde sidder der i 25 minutter. Hendes hud var begyndt at rynke, så hun lignede en gammel bedstemor, men det var bare så rart at sidde der i badekaret og nyde det varme vand med de mange bobler i fra sæben som hun havde skummet op. Hun måtte nok hellere komme op.. Hun havde endnu ikke fået noget at spise, men sådan var det at arbejde på sygehus... Der var ikke altid tid til at tage pauser, men et eller andet sted var hun sådan set også lidt ligeglad.. Hun spiste som regel når hun kom hjem. Hun gik op af vandet og trak proppen op, så man langsomt kunne se hvordan vandet langsomt forsvandt ud i intet. Hun tørrede sig og fandt den sorte kjole frem og et par trusser med matchende BH til, tog det på og betragtede sig selv i spejlet med et smil. Den sad godt på hendes lille fine krop, og strammede de helt rigtige steder over hendes bryst og hendes talje, hvilket fik hende til at se mere feminin ud. Hun smed hendes tøj til side og gik ud fra badeværelset. Hvad skulle hun dog lave en aften som denne? Hun sukkede inden hun gik over i køkkenet og startede for en el-kedel. Hun havde aldrig lært at drikke rigtig kaffe... Så det var instant i stedet... Mens hun ventede så hun ud mod havet, det var mørkt og hun kunne se hvordan de mange fyrtårne kastede deres lys ud fra kajen. Det var smukt... Hun hørte en klik lyd og vendte sig igen mod kedlen inden hun fandt hendes krop med kaffen i og hældte vandet over det. Duften af kaffe var over alt og det passede hende udmærket. Det havde en afslappende effekt på hende. 
Hun gik ind i hendes stue og satte sig i hendes sofa og stillede koppen fra sig, hvorfor var hun dog så dårlig til det med mænd? Hvorfor var det hun ikke bare fandt en date? Hun sukkede dybt for sig selv og begyndte at sippe af hendes kaffe inden hun tændte for tv'et, hvor der som altid kun var lort! Men det eneste der så ud til at være noget ved var et eller andet underligt program omkring kriminelle... Hun sukkede inden hun lænede sig tilbage og gav sig til at se tv.. Ventede på der måske ville ske et eller andet. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Bjørn Fre 27 Sep 2013 - 5:34

Dragovich kom går ned mod stranden, han var våd og træt men nu var han der snart, så må han håber at der var nogen hjem og det var Moira der åben og ikke hende kæreste, som han ikke kun husk navn på lige nu, nu kun han ser huset længe frem, giv der var nogen hjem og at de vil tro på ham, nogen min efter var han ankommet til hoveddør, han trykke på ringeklokke, nu måtte han bare vente og ser, han var iklædt nogen sort cowboy bukser og en kong blå hættetrøjen som så mere sort ud på grunde af regne, han trykke igen på ringeklokke da han ikke synes at der rigtig sket noget, han kun høre en kommer mod dør fra den anden side, han fandt et billede frem fra sin sport taske som han havde over den en skulder, "godaften Moira, du kan sikke ikke kende mig, men meg er din og din kæreste gammel ven ven, Lucifer" sagde han og rakte billede frem, hvor de alle tre var på, de havde være til en fest den aften, "er det ikke så jeg må kom ind" spurgte han og kiggede på hende, så kun han da kom i lå for blæst og regne bare i ,idt tid, hvis hun nu ikke vil tro på ham.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Gæst Fre 27 Sep 2013 - 10:05

Hun hørte ringklokken og så i retning af døren med det samme. Hvem var dog ude på denne tid af døgnet? Hun rejste sig fra sin sofa og gik over til sin dør og så ud gennem dørspionen. Hun tog ingen chancer. Hun så en høj mand, rødt hår og røde øjne... Hvem var han? Han virkede bekendt på en eller anden måde, men hun vidste ikke lige hvor. Hun åbnede døren og lyttede til mandens ord. Han kendte hende... Hendes navn og han vidste hvor hun boede, det skræmte hende. Hun  beundrede denne mand, studerede ham og tøvede så ganske kort da hun så billedet. Det var hende, hendes kæreste og ham, de måtte jo kende hinanden. Hun trak tilbage i døren og lod ham komme ind, uden at sige et eneste ord. 

" Min kæreste skrottede mig Lucifer... Det er 2 år siden" sagde hun og så ud i natten inden hun lukkede døren og vendte sig mod ham " Han skred fra mig fordi han fandt en ny... Men sådan er i mænd jo" sagde hun og smilte kort for sig selv inden hun gik tilbage og satte sig i hendes sofa, mens hun stadig betragtede ham. Hvor var hun uhøflig " ÅÅrh... Vil du have noget at drikke? Kaffe eller noget?" spurgte hun og lod en hånd glide gennem det røde hår inden hun smilte kort til ham og afventede hans svar, for så ville hun gå op og lave noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Bjørn Fre 27 Sep 2013 - 15:26

Han smiler kort da hun lukke ham indfor, det var da dejlig at han måtte det, må han ser hvor længe det vare, "det gør mig ondt af høre og ja så er vi, jeg var ikke meget bedre selv dengang" sagde han og smiler svagt, dengang hoppe han næste fra den en til den næste, han lever mere live som player, det fortryder han, derfor vil han mere prøve at have en og hold det, han gik lidt med i huse, han kun godt huske det, de flytte sammen her ude, men det viser sig at hun beholde det, han kiggede over på hende da hun snakke til ham, "kaffe eller en whiste" sagde han og smiler rolig, kun godt tyder på at han få lov at være her i lidt tid, "må jeg låne toilet så jeg kan skifte til noget tør tøj" spurgte han da hun havde rejse sig op for at hente det en eller det andet til ham.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Gæst Man 30 Sep 2013 - 21:36

Hun så på ham med et kækt smil på læberne " Ja det sagde du selv" hun vendte sig mod ham og bed sig kort i underlæben " Er instant kaffe okay?" spurgte hun og bed sig usikkert i underlæben. Hun håbede.. Eftersom hu ikke havde andet, det var det hun selv var vandt til at drikke. Whiskey... Det havde hun ikke, så han måtte nøjes med kaffen, hvis han da kunne drikke det. Hun nikkede ganske kort " JA gør du bare det... Det er et lille et her nede, og der er et stort et ovenpå" sagde hun med et smil på læberne.

Hun vendte sig mod sin elkedel og startede vandet igen, lod det komme op og koge inden hun hældte det udover de 3 teskeer instant kaffe, som hun havde puttet i et kaffe krus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Bjørn Man 30 Sep 2013 - 21:51

"ja det er fint nok, bare det er noget men kan varme sig på det"  sagde han og kiggede kort på hende, han gik mod den lille af dem, det vidste han enlig godt men han gad ikke at sige det, han gik ind på badeværelse, hvor han klædt sig af og frem noget tør tøj frem, han kom tilbage til stue nogen min efter, han var klædt i nogen mørke blå bukser og en sort T-shirts, "det gjort godt at få noget tør på" sagde han og stille sin sport taske ved køkken bord, "jeg håber at jeg ikke kommer og forstyrre dig" spurgte han og kiggede på hende, han havde tørre sit hår så godt som han nu kun, ud at bruge et håndklæd, da han ikke havde spurgte om han måtte låne et.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Gæst Man 30 Sep 2013 - 22:08

Hun så på ham med et smil og rystede kort på hovedet " Slet ikke... Efter han skred er det tid jeg har massere af" sagde hun med et kort smil på læberne " Der har ikke været en mand i huset siden dig.. Hvilket er ret underligt" sagde hun og rettede blikket mod ham og smilte kort til ham inden hun gik over til ham og satte koppen foran ham. Hun lod en hånd glide gennem hendes lange røde hår inden hun svagt sukkede " Men hvad er grunden til du opsøgte mig igen Lucifer... Du må have en idé med det" sagde hun med et kort smil på læberne inden hun gik over til sin sofa igen og tog sit eget krus med kaffe og tog en tår af det.

" jeg går lige op og skifter til noget andet... Den kjole her giver mig stress" sagde hun og bed sig kort i underlæben inden hun satte kruset fra sig på bordet igen. Hun gik over mod trappen som førte til etagen ovenpå og gik op af den. Hun gik over til sit skab og sukkede. Hun kunne ikke tage det sædvanelige på---- Eftersom at det ville virke underligt nu hvor Lucifer var en barndomsven.... Men ak ja.. Hun var et eller andet sted fuldkommen ligeglad. Hun lynede kjolens lynlås ned og lod kjolen falde ned over hendes hoster og ned på gulvet. Hun rakte ud efter en sort kjole, der sad mere løst, så hun nemmere kunne trække vejret. Hun overvejede at blive der oppe, bare for at se hvad Lucifer så ville gøre.. Om han ville komme op til hende eller blive nedenunder.... Hun ventede der oppe og så efter hvad hans næste træk var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Bjørn Man 30 Sep 2013 - 22:17

han nikke kort til det hun sagde, så vidste han at hun var single og at der ikke lige puls kom en mand ind af dør, han tog imod kruse med kaffe, "tak" sagde han og smiler, det var dejlig med noget varmt, "ja der er enlig en grund til at jeg kom her men det kan jeg fortælle når du har få skifte" sagde han og smiler, han kiggede kort efter hende da hun gik op af trappe til første sal, han gik over til sofa og sat sig ned i den med krus i den en hånd, han tog en tår af kaffe, rigtig kaffe vil være bedre men det her gå også, bare han kan få varm, han rejse sig op fra sofa, nu synes han enlig at hun har være lang tid om at skifte, han tænke sig kort om end han begynde at gå op af trappe, hvor han gik mod hendes soveværelse, da han når til dør, banke han kort på og tog en tår af kaffe mens han afventer et svar fra hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Behave and you can stay ~ Empty Sv: Behave and you can stay ~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum