Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

2 deltagere

Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 2:43

Heej alle!

Jeg har i fire dage arbejdet på at lave et pc-spil over en historie som kørte på et Star Wars rollespilshold som jeg styrede på et tidspunkt.

Jeg er lige blevet færdig med demoen, så tag da lige og download den og skriv hvad i mener! Spillet fylder ikke mere end 70MB.
HUSK NU! LÆS MIG-FILEN ER DER IKKE FOR SJOV!

Screebshots:

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Maintitleo

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Ingamew



Link til download: DOWNLOAD

Giv mig noget feedback!
Håber i kan lide spillet :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 18:06

Op^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 18:11

Fuuuuuuck hvor fedt :D !! Det ligner noget i stil med Hanako spillene der hedder Aveyond O_O
Vidste ikke man selv kan lave sådan nogle :O
Jeg prøver det med det samme!! <- overekstatisk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 18:23

SYYGT!!! Zamba du er sq da bare for nice - det samme med dit spil!! XD

hvordan har du lavet det spil Oo altså med et specielt program eller noget? :'O
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 19:31

Hehe mange tak ^_^ Giv kritik når i har spillet det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 19:32

Skal jeg nok (Når jeg har fundet ud af hvordan man installere den asiatiske halløjer xD)
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 20:40

I tilfældet du ikke åbner min besked:
Oi. Er kørt fast i spillet meget tidligt. Det er den der dør der skal åbnes med passwordet: Nepharian.
Well.. det virker ikke. Ligemeget hvor mange gange jeg trykker på de rigtige knapper i rigtig rækkefølge, så siger den det samme.
acces denied.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:39

^OP lille emne! Jeg vil ha kritik ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 10:01

WOW Oo'!!!!!!! (et udbrød på vej xDD) hvor er det bare seeejt n____n elsker star wars især lyssværd yaaaya!!! ^__^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil) Empty Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum