Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Time for the truth - Personen bag Scarlett EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Time for the truth - Personen bag Scarlett

4 deltagere

Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Scarlett Man 9 Dec 2013 - 2:40

Det bliver en lang forklaring, så jeg beder jer om at have tålmodighed og læse dette til ende, for det kommer nok til at ændre jeres syn noget på mig.

Det der egentlig startede som en joke er nu gået hen og blevet alvor.

Jeg har ikke været helt ærlig omkring mig selv og nu har jeg strukket den derud, hvor jeg efterhånden frygter, at den ikke er til at redde, men jeg prøver alligevel. Jeg undskylder derfor mange gange på forhånd og håber på, at folk kan tilgive mig.

Jeg har ment alt hvad jeg har sagt om det måtte være på sms eller i chatten.

For nemheds og min egen egoismes skyld vil jeg remse op, hvad der passer:

Jeg er 23 år.

Jeg er født d. 17 November 1990

Jeg bor i Vordingborg.

Jeg læser til datatekniker.

Jeg holder af at klatre.

Jeg er noget af en computernørd og jeg bruger meget tid på LoL og Diablo III.

Udover dette er min personlighed den samme som den altid har været. Jeg har på ingen måder haft facader i den anordning.

MEN jeg er ikke en pige/kvinde. Jeg er en dreng/mand. Som sagt tidligere så undskylder jeg mange gange for, at jeg ikke har været ærlig. Jeg har ingen anelse om folks reaktion, men jeg frygter det værste. Hell selvom min samvittighed har været ved at æde mig op, har jeg stadig haft svært ved at skrive dette, fordi ikke har lyst til at skuffe folk. Nu føler jeg bare, at jeg har kørt den langt nok og jeg føler efterhånden, at jeg har holdt folk for nar.

I det tilfælde, at der skulle være tvivl, så er det her min facebook: https://www.facebook.com/mathias.henriksen1?ref=tn_tnmn
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 6:15

Fedt at du kommer med den der :) Men aldrig lyv om hvem du er:D Personligt er jeg ligeglad med om du en mand eller kvinde (nej jeg er ikke gay) Jeg ser ikke så meget på selve personen jeg ser mere på hvordan han/hun skriver for jeg er typen som ikke blander IRL og RPG sammen. Men når det er sagt ærlighed kommer man længest :D Så jeg siger det klart og tydeligt no hard feelings :D Godt du endelig kommer clean ud med det
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 6:18

Beside of that: Diablo III god stil LoL ikke så meget :P
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Scarlett Man 9 Dec 2013 - 7:09

Jeg takker for den positive respons Zero ^^
Det startede som en joke mellem mig og en kammerat.. Det var aldrig meningen at det skulle gå så skævt..

Og om LoL er god stil er nok et spørgsmål om synspunkt :3
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Grin Man 9 Dec 2013 - 8:09

Ligesom Zero er jeg da bare glad for ærligheden :3 Men det har nu ikke ændret at jeg syntes du er awesome, eller at jeg elsker at skrive med dig - både via chatten og emne. ^^ <3

~ Your Grinnie ~
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Scarlett Man 9 Dec 2013 - 8:34

Well the feeling is mutual Grin :3
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Dai Lør 21 Dec 2013 - 21:10

Jeg ved ikke om du fik fat på det, men mit syn på dig er stadig uændret :)
Jeg nyder at skrive med dig og jeg ser ingen grund til at stoppe :)

Som Zero skrev er det ikke kønnet men personligheden som tæller :)
Du er stadig den samme Scarlett for mig som du altid har været :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Time for the truth - Personen bag Scarlett Empty Sv: Time for the truth - Personen bag Scarlett

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum