Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Personen bag Chariot. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Personen bag Chariot. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Personen bag Chariot. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Personen bag Chariot. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Personen bag Chariot. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Personen bag Chariot. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Personen bag Chariot. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Personen bag Chariot. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Personen bag Chariot. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Personen bag Chariot. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Personen bag Chariot.

Go down

Personen bag Chariot. Empty Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 13:24

Personen bag Chariot. 1zmmds4

Så har vi det på plads. n__n

Har før haft andre brugere her inde og nogen kan nok godt genkende mig når i ser mig. :3
Men...! Now.. i only have 2 users.
Chariot & Kelsey.
Og ja bag skærmen der er jeg en pige! hæhæ, hvis i ikke har regnet den ud endnu. *fnis* i:

Personen bag Chariot. 34palci

Mit navn er Michelle, er en pige på 17 år gammel og bliver kaldt Kitty af alle mine venner/veninder. Jeg bor i Nordjylland, sammen med mine forældre(begge mine forældre er 47 år gammel) og lillebror(er 15 år). Jeg har ingen kæledyr, men har haft en kanin ved navn Pjuske. :3 Mine bedsteveninder hedder Henriette(også kaldt Kenny) og Marie(også kaldt pipper) <3 jeg har ingen bedste ven, men derudover har jeg to url bedste venner :3 som jeg måske snart skal møde IRL! xD Den ene hedder Jesper <3 og den anden hedder Rolf <3 de får mig altid et smil frem på læben. :3 i really love them.. as a friend way. Udover det så er jeg single og ikke forelset. Jeg har aldrig røget og heller ej været fuld før. Er stadigvæk jomfru, hvilket jeg er stolt over at fortælle til andre. Hvor de fleste syntes at det er mærkeligt at jeg ikke før har prøvet disse ting. Men. Jeg har fødselsdag den 13. oktober, det vil sige at jeg snart bliver 18 år o; .. cant wait :3 hihi. jeg har msn og mobil. Og facebook of course. :3

Ja, som i har bemærket, er jeg alternativ/emo/scene kid, hvad end i vil kalde det. :3 Jeg er perfektionist angående med mit hår! ... har det sådan med at når jeg er inde i byen og hænger ud med mine venner, skal jeg tit kigge ind i et spejl for at se hvordan mit hår det sidder <___> Efterhånden syntes jeg selv at jeg er ved at være god med at være udadvendt, elsker at møde nye mennesker og få nye venskaber, :3 bare det så er nogle folk jeg kan stole på.. Jeg elsker at være til koncerter, har været til en del. To the dreams koncerter, en tokio hotel koncert, en beyoncé koncert, og... så kan jeg ikke huske om jeg har været til flere? -___- xD haha. :3 jeg elsker musik, det er en del af mig, noget som jeg ikke kan undvære. - Jeg spiller lidt på guitar. Men ikke så meget. Elsker at tegne og være kreativ på computeren. Jeg kan finde på fjollede og mærkelige ting, har det med at jeg kun vil kede med mig selv, når jeg er alene, ellers finder jeg næsten altid på noget at lave, når jeg er sammen med nogen. Af og til går jeg inde i kildeparken i aalborg, hvis du bor i nærheden vil du nok få mig at se, hvis du træder dine fødder der ind. :b .... elsker at give og få krammere!! det er så skønt og herligt at få ;D' jeg har psykiske problemer og med det er jeg ved at finde ud af hvad jeg præcist fejler... jeg har af og til også mange humørsvingninger, men det ligger mest til mine psykiske problemer.... og der er mange som har svært ved at forstå det, specielt når jeg prøver at forklare det med 100 ord-.-'' men jeg kan fx ikke klare at gå ind i små butikker, det har jeg det svært med, for det meste kan jeg heller ikke være i nærheden af mange mennesker. - Jeg ... ja... ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, men jeg får snart et svar på hvad jeg præcis fejler -.-... så jeg kan sige et ord i stedet for 100 andre ord. :3 hihi. ehm.... jeg ved ikke om der er mere at skrive, andet end hvis i ikke tror på at jeg ikke er den person på billederne så er her to videoer med mig på. ;'D

https://www.youtube.com/watch?v=07Q0Ctw9N-0&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=f6QgAqTT3pA&feature=related
Personen bag Chariot. E64swk


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:31

Selvom jeg ikke har skrevet med dig før her inde, så lyder du som en mega fed person i virkeligheden! ^^ And I looooove your hair!! O_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:39

Thanks for that, Rea :3
hihihi.

er på vej til at få noget andet awesome hår. XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:47

Du lyder som en mega fed person og kan godt li din tøjstil;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:49

Orh tak :j

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:52

er du stor fan af the dreams og tokio hotel fan??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:14

ikke direkte stor the dreams fan, er noget skuffet over deres nye musik,
men ellers er jeg stor tokio hotel fan, ja :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:15

Når okay;) jeg er også stor tokio hotel fan var du med til ders koncert her 1. marts??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 9:26

Ja, selvfølgelig :3
Jeg stod inde i den der cirkel, over i Toms side. ;3
hvor stod du henne? kan gætte mig frem til at du også var med til den. :j

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 14:33

okay ja jeg var også med, jeg stod i venstre side;) det var en manga fed koncert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:46

Okay awesome!! ^^ Hvad det for noget hår så? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Chariot. Empty Sv: Personen bag Chariot.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum