Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere!

2 deltagere

Go down

Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! Empty Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere!

Indlæg af Dean Søn 8 Jun 2014 - 21:11

Hej Venner.

Uha det var engang så populært at lave disse "hvem er du IRL?" emner. Jeg havde engang et herinde jeg nu har slettet da det er 3 år gammelt og ville gerne lige dele med jer hvem jeg er i dag. 7 år er jo noget tid siden! Jeg vil først gennemgå lidt om hvem jeg er også derefter vil jeg gerne fortælle hvilke sider af mig der findes i de 7 karakterer jeg pt har på VLM. Så det bliver god godnat læsning og orker i ikke at læse så fair nok! Men gør i - så whoop whoop! Jeg ejer: Dean, Nathan Sanders, Nicole Sanders, Lawrence, Edward Thompson, Theodor & Anastasia.

Om mig
Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! 1376650_10201597684640549_450359155_n
Mit navn er Camilla og jeg er altså en pige IRL! Jeg er 23 år gammel og bor pt i Odense. Jeg har tidligere både boet i København, Vejle, Tønder og Ranum! Wuhu... Jeg er meget udadvent, optimistisk. Smiler næsten altid og elsker alle mennesker. Jeg elsker at møde nye folk og bare chille!

I er derfor også velkommen til at tilføje min skype: CatfishDK
Jeg går ofte under "dæknavnet" Catfish, blandt andet fordi jeg elsker TV showet af samme navn.

Nå lad os snakke lidt om mine karaktere.

Dean
Dean er uden tvivl min mest... Ja elskelige karakter. Det er nu 4 år siden at jeg første gang mødte Dean og han er den eneste karakter jeg aldrig tror jeg kan nænne at slå ihjel eller glemme. Dean er bare min "baby". Dean er mit alterego og han er bare fantastisk. Jeg tror han har mange sider af mig gemt inde i sig, ikke fordi at jeg tager stoffer eller voldtager nogen, men meget af hans personlighed er nok sådan jeg er eller ønsker jeg ville være. At være direkte, ligefrem og ikke altid pakke tingene ind. Jeg elsker at lege med Dean og han ender altid med at tage mig ud i situationer jeg ikke først havde tænkt. Han udfordre min kreativitet og er bare en fantastisk karakter!

Nathan Sanders
Nathan er jo Dean's lillebror. Jeg oprettede Nathan et års tid efter Dean fordi at jeg havde brug for noget modspil til Dean. Nathan er virkeligt bare en "god dreng" en good guy og på mange måder minder Nathan nok meget om mig. Nathan er sød, blid og vil gerne passe på folks følelser, også selvom det ikke altid er for det bedste. Jeg holder meget at Nathan og selvom jeg ikke altid har ham så meget i spil så er han ikke en karakter jeg kan forestille mig sådan lige at slippe!

Nicole Sanders
Nicole er Dean's datter. Som du nok har opdaget nu har jeg et par karaktere opbygget omkring Dean. Det er 2 år siden nu at Nicole blev NPC'er ved Dean, og det er først indenfor de sidste par måneder at hun har fået sit eget liv her på siden og ude i verden. Nicole er nok et billede af hvordan jeg ser mig selv være endt med nogen af de ting jeg har været igennem livet, hvis jeg var gået de samme veje som hende. Fordi hun gerne vil gøre det gode, men altid ender i lort for ikke at stå udenfor flokken.

Lawrence
Egentligt startede Lawrence som en sjov idé mig og en veninde fik efter at have læst Fifty Shades Of Grey, jeg havde ikke regnet med at Lawrence ville blive en karakter som jeg nu har spillet med i 2 år - men jeg kan ikke helt slippe ham. Han er meget svær at plotte med, men alligevel så ender jeg altid med at finde på en masse underlige ting og rode ham ud i ting. Lawrence er nok sådan som jeg ville ønske folk så mig. Som en moden, stilbevidst person der altid kunne sige de rigtige ting på det rigtige tidspunkt. For sådan er Lawrence inde i mit hoved og derfor er det bare så sjovt at skubbe ham ud hvor han ikke kan bunde!

Edward Thompson
Edward er en af de karaktere der stadig ikke er helt under huden på mig, jeg har ikke helt fundet min balance med ham endnu og jeg tror vi skal plotte en smule mere "sammen" for at finde rytmen. Edward er en utrolig spændende karakter fordi han er en god blanding af en masse ting jeg kan genkende i mine andre karaktere. Edward er galant, chamerende og fantastisk når han vil være det, og ondskabsfuld og led når han vil være det.

Theodor
Uha... Hvem er så syg at oprette en pædofil præst? Ja det er jeg åbenbart... Mange bliver chokerede når jeg siger at jeg har en pædofil RPG karakter, men for det første så emner jeg aldrig i form af pædofili, det ligger alt for langt fra... Ja... Bare nej... Men det som Theodor kan og gør, er at han udfordre min kreativitet, han udfordre evnen til at sætte mig ind i folks hoveder og ofte tager det mange timer for mig at svare i de emner jeg har med ham, fordi at jeg ikke altid kan finde ud af præcist hvordan han skal reagere på verden, han er en sjov men svær udfordring for mig, og det er derfor jeg elsker ham! Jeg har givet Theodor et stort hjerte, som jeg har ved alle mine karaktere, jeg kan ikke klare når de bliver hjerteløse nok også fordi at jeg IRL tror på at alle er gode nok på bunden!

Anastasia
Ana er min nyeste karakter, hun er også en af dem jeg lige skal finde balancen med. Fordi at jeg aldrig før har spillet så sød og uskyldig en pige. Hun har altid et genert smil på læberne, rødmer uden nærmere eftertanke og er bare... En stor modsætning af mig selv irl - men på den helt modsatte side af skalaen en sådan en som Dean.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere! Empty Sv: Sig hej til mig! - Personen bag 7 karaktere!

Indlæg af Mallorie Lør 14 Feb 2015 - 11:55

SIDEN HVORNÅR HAR NATHAN VÆRET EN GOD DRENG?!

~~ Btw hej<3 Du sød.
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Bosted : Egen lejlighed.

Antal indlæg : 511


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum