Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Fault in our Stars  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Fault in our Stars  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Fault in our Stars  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Fault in our Stars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Fault in our Stars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Fault in our Stars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Fault in our Stars  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Fault in our Stars  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Fault in our Stars  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Fault in our Stars  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Fault in our Stars

3 deltagere

Go down

The Fault in our Stars  Empty The Fault in our Stars

Indlæg af Gæst Lør 7 Jun 2014 - 22:57

The fault in our Stars.
Titlen på en bog , med det kunne meget vel ligeså godt have været hovedoverskriften , i Millicents liv.

1. Hun havde været AL for tæt på at miste Gordon som hun ( også ) elskede, grundet sit   forhold til Andrija.

2. Hun HAVDE været så heldig at miste sit job , grundet hun var forlovet med ...Andrija igen.

3. Og SÅ havde hun været AL for tæt på at miste Andrija!... grundet lederskabet for Libra.

4. Hun HAVDE allerede mistet sig selv totalt til ...Andrija.

Men NU havde hun så endelig FÅET noget!  Whuuu....
Hun havde nemlig 'fået' ...en hel forfærdelig stor stak filer , der alle skulle tygges nøje igennem , som tak for hjælpen ,med kærlig hilsen fra  Libra.*suk*

Det meste var old news, gamle papir af Adrianas som ikke længere havde nogen relevans. Men een ting havde fanget hendes øje, i sterinlysets skær.
Torturmester havde der stået ?  Haha ...sålænge hun havde roret i Libra skulle tingene forgå ordenligt.Men det måtte jo også være en fejl! Eller en aprilsnar måske ?
De var altså frihedskæmpere, ikke nazister eller sociopater.
Millicent rakte ud efter sit glas med vin , og smagte på druerne. Frugt og mos agtigt, lidt som en frisk forårsdag , fyldte smagen hendes mund og svælg.
Gosh hvor hun dog savnede solen.
Nå,
Hun måtte have en be eller afkræftning på dette tortur for Libra shit,  og valgte at håndterer det på sin egen privat facon.
Var fyren her virkelig tilknyttet Libra- eller havde deres sekretær Mother, glemt at indtage sin sorte jordemodere kaffe, den dag hun tastede disse oplysninger ind?
She would have the answers soon enough.

Millicent indledte sin mail...

God eftermiddag Mr. Grin.

Jeg er nysgerrig på noget , tillad mig at spørge .
Deres navn dukkede op i mine filer , derfor denne henvendelse.
Jeg beder dem be eller afkræfte deres rolle i organisationen Libra .

Jeg håber de er sympatisør og ønsker yde en aktiv støtte ,
Så at vores by og dens indbyggere kan ånde frit , når vi lykkes i at løsne den fra mafiaens kvælertag.

Er dette tilfældet , skal vi have en fælles forståelse for arbejdsmetoder , som jeg håber de
Vil være villig til at drøfte med mig? Over skrift eller over en drink , alt efter deres præference.

Med venlig hilsen
Libra organisationes Leder

Black Swan.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Grin Lør 7 Jun 2014 - 23:16

Grin havde siddet ovenpå et enkelt, tyndt menneske af hunkønnet. Hendes arme var brækket i den forkerte retning, så albuerne nærmest så ud til at være splittet i to. Man kunne lige antyde skyggen af en frigjort knogle, der havde boret sig en smule ud igennem hudens åbne rifter. Blodet var der som altid, fulgte Grin igennem tykt og tyndt; bogstaveligt talt.
Han havde ikke bare myrdet voksne, ældre, unge og børn. Han havde ingen form for diskrimination, så ingen var i virkeligheden sikker fra hans greb, hvis han først fangede en. Og det havde han altid været i stand til, i sidste ende.

En kort bippen rev ham ud af hans kaotiske tankefærd, og Grin blinkede overrasket. Godt nok havde han skaffet sig en håndbar telefon, men ingen havde fået hans nummer. Eller vent.. Grunden til han overhovedet havde en telefon, på trods af at hans kendskaber aldrig holdt længere end et par timer før de, bogstaveligt talt, døde hen; den var glemt efter så lang tid med så mange 'events'.
Men den lysende skærm og de sorte bogstaver viste tydeligt at han ikke selv var blevet glemt af den latterlige Libra eller hvad det nu var de kaldte sig selv. Og deraf huskede han så sandelig også den modige kvinde, der havde tilbudt ham et yderst interessant job som torturmester. Ha! Det var han sådan set allerede. En mester i det han gjorde bedst, fordi han nød at gøre det.

Grin læste beskeden færdig et par gange, før han med langsomme, men sikre fingre begyndte at lade sine tanker omkring den formelle besked flyde ned i tastaturet og derved vise sig selv som en fin, sort skrift på den hvide skærm.

Jamen dog.
Sikke en skarp lille en de er, min sorte svane.

Tænk at de har kunnet finde noget på mig, som ingen andre har været i stand til. De har virkelig lirket min interesse nu.. Om dét var klogt gjort, finder vi vel ud af, min sikkert velsmagende lille fugl.

Jeg er personligt ravende ligeglad med denne 'mafia'. De er en flok uforvarende, skuespillende kællinger, der ikke forstår den sande nydelse ved at lade blod flyde. Se den dryppe ned af små, yndige kroppe, der for evigt vil være kunstværker af lidelse.. Hvis jeg da ikke er for sulten, og indtager dem som dagens måltid. Eller timens, for at være rettere. Umættelig, ville mange kalde mig så sandelig.. Hvis de da havde tid og styrke til at tænke på trods af smerten jeg gerne skyder igennem deres skrøbelige korpus'er.

Men ja.. Nu hvor du er så dumdristigt høflig at spørge mig, lader jeg mig da gerne set af deres sikkert smukke øjne.. Åh, bare ved tanken begynder jeg at savle. Øjne på spyd er virkelig en delikattesse, mange går glip af. Måske jeg kunne byde dem en smagsprøve, så du kan se, hvad der mangler i dit stakkels, meningløse liv, min kære fuglebasse.

Jeg venter ved en lokal café, men tro ikke at jeg vil vise mit smukke ansigt til en, der ikke er modig nok til at være alene.
Og selv hvis de skjuler sig, vil jeg vide hvor de er. Jeg vil jage dem, torturere dem, spise dem og skide dem ud igen!

Hvis det er forstået, så vær klar.
Må natten være dig trofast - indtil jeg finder dig.

- Mødestedet vil være ved den lokale café, mon si eur, klokken 2 om natten.
Vi ses imorgen, min lille stakkels fugl med den snart brækkede vinge.

Åh ja, glemte næsten at spørge.. Hvad er der sket med den spinkle 'leder' af jeres fjollede company?
Har en anden end mig selv nået at fange hendes uhæderlighed og synke tænderne i hendes døde blod.. Det håber jeg virkelig ikke.
Haha. Men sådan er verdenen jo. Må den der finder først, æde først.
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 9:48

Der skulle gå et døgn før hun igen satte sig tilrette med sin bærbar .

Denne gang havde hun allieret sig med en flaske rødvin , der skulle være surrogat for de manglende trusser , der sikkert lå ved Andrijas side , oppe i deres seng.
Hendes humør skrantede som hun sad der uforløst , filtret ind i det spind hun kaldte Andrija.

*Nå, might as Well check up on business*
Hun klikkede et par gange og maile sprang frem . Et smil kom også frem, på Millicent. * yeah... Bingo darling* der var svar fra Mr. Grin, og faktisk var hun spændt på at læse det.

Som hun læste hans ord , blev hun mere og mere blown away.
Hvad fanden ? Var det en joke?

Millicent læste brevet påny og skubbede vinen til side.
Hun kneb øjnene sammen og hviskede " Hvem ER du?"
Hun var ikke i tvivl længere. Det var ikke en joke. Ordene sendt , var al for velovervejet og bag hver eneste sætning lå en hentydning på spring.
Det tog pusten fra den unge vampyr.
Hendes instinkt signalerede DANGER og hun emnet måske at have ramt lige ned i åren på en ustabil småpervers Hannibal Lectet wannabe.
Men ... Det vat nok kun ord. De fleste bindegale gjorde ikke alvor af deres ord. Gudske lov.

Og hun ville ikke ligge under for hans små trusler, men tage handsken op.
Hvis Millicent fik bekræftet at han Var han så farlig som han yndede at lade hende vide, skulle han leveres over til Scarlett.
Scarlett var hendes inside connection i politiet. Så kunne hun tage over.
En plan begyndte at forme sig i Millicent livlige tanker.

Hendes hænder arbejde rutineret på tastaturet , da hun adresserer ham, once again.

Mr. Grin.

Jeg kan se de er en herre med ordet i deres magt og deres fascination for drama er ganske fængslende.
Spørgsmålet er , om de også har format nok til at udvise en helt igennem galant opførelse ,da jeg samler handsken op , og bekræfter et møde efter deres bud.
Det håber jeg.
Fordi jeg er en venlig sjæl med skæv humor , vil jeg lade de passiv agressiv trusler passere denne ene gang.

~ Black Swan.

PS
.. Og hvad angår den forrige leder - de fandt en bedre!

Der blev trykket afsend.

Millicent lukkede ned for sin com, men inden da blev yderligere en mail sendt afsted, dog med et andet navn i modtagerbjælken.


Om hun var bedre end Adriana tvivlede hun nu stærkt på. Men hun var anderledes end hende - og tiderne skiftede. FUN ønskede en ved roret hvis handlinger ikke kunne forudses. En der var innovativ og tænkte uden for boksen.
Hun var tilpas egenrådig og substrukturer til aldrig at gøre som forventet - blev hun ofte skudt i skoene. Så måske var det derfor?
Adriana var nu kommunikations chef i en af FUNs mange afdelinger.

Millicent følte sig ængstelig, da hun med langsomme skridt , søgte ovenpå for at putte og søge i hi, før daggry ville ristede hende til aske.
Mørket pirkede til hendes minder om kælder opholdet , hendes fangen skab. Og nu denne... Besynderlige mail. Burde hun orienterer Andrija om den ?

Inden hun faldt hen flød ord rundt i hendes tanker ..

* min sorte svane... Brækkede vinge... Spise øjne ... Finder Dig*

hun lå uroligt da hun klynkede lavmælt i søvne " ikke et dun... Ikke eet dun kommer du nær"
Joo- underbevisstheden havde fanget hvilke sort sky af fare der hastigt trak sammen , ovenover Millicents hoved - og sikkert snart ville bryde ud og bringe uvejr.




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Grin Søn 8 Jun 2014 - 15:48

Grin havde fniset af pigebarnets svar, imens han var igang med at gumle sig igennem noget der forhenværende havde været en form for tå.. Eller måske en finger? Han var ikke helt sikker, fuldstændig opslugt af denne mystiske svane, han ville kunne lægge sine øjne på om ikke så længe.
Interessant ville det ihvertfald blive.

~ Time Jump ~

Der var gode ti minutter indtil klokken slog 2, men Grin sad allerede på taget af den lille café, stirrede ned på de tomme sæder og rene bordflader. Hans ben var krydset, den ene fodtip vippede let til vindens melodi, imens håret dansede i en erotisk forestilling sammen med de mange, kolde stød fra nord blæsten der tvang det sorte, klistrede silkestrenge fremad.
De mørke øjne reflekterede lyset fra halvmånen, som om de fik styrke af den hvide nuance, imens den slimede tunge lod til at fugte de tynde, aflange læber, farvet rødt af måltidet for en halv time siden. Sulten efter mad var han ihvertfald ikke - endnu.

Da det var midt om natten, var caféen selvfølgelig lukket og slukket, men det betød ikke noget for Grin. Han havde let truet sig ind, gjort alvor af truslen om at skære halsen halvt åben på den fede ejer, og havde derfor enkelt nok kunne tage nøglerne og lukke sig ud på tagets domæne, en dejlig plads for den, der skulle overvåge og i agtage.
Nu manglede bare nattens svane at brede sine vinger, gøre sig til festens midtpunkt og derved starte de kommende 'events'.
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Tess Tors 12 Jun 2014 - 21:16

Hun sad på sin sofa med fødderne slået op. Hun zappede fra den ene kanal til den anden. Hun sukkede og nød sin rolige dag. Hun havde ikke løftet en finger og det gad hun skam heller ikke. Det havde været en vild uge og hun havde virkelig fortjent denne her dag. Væk fra venner og veninder. Væk fra en skør organisation og samtaler. De havde tidpunkter burde hun værdsætte noget mere.
Hun stoppede ved historie kanalen. Der var noget om Kejser Akihito af Japan så meget vidste hun nemlig. Hun havde hørt rygter om, at han var unaturlig væsen, djævel for at være præcis. Han var i hvert fald i ledtog med en af de fire kronprinser. Hun sukkede endnu engang og satte sig op. Hun tog sit glas med rødvin i. Hun drak det sidste og rystede på hovedet. Hendes hår stod til alle sider og hun havde stadigvæk sin nattøj på. Hun følte den virkelig ikke i dag. Klokken var dog blevet mange efterhånden og hun burde tænke på aftenmaden til hende og Muffin, hendes kat.

Hun vandrede over til toilettet for at børste tænder og sætter sig selv i stand, men hun nåede ikke så langt. Mobilen begyndte nemlig at vibrere som sindssyg og hun fløj over til den. Hun satte sig på wc brættet med tandbørsten i munden. Black Swan stod der på displayet. Hun rynkede sin pande og låste sin mobil op så hun kunne læse beskeden:

Titel: Mission.
Subjektet: Grin, male.
Race: ukendt.
Evner: ukendt.

Penny Cash,

Dette betragtes som en red code assignment.
Udvis største grad af forsigtighed.

Grin forventer at møde Lederen af Libra, Black Swan.
Du vil udgive dig for dette.
Din opgave er i prioriteret rækkefølge .

1. Afklar om Grin er mental forstyrret.

2. Ved formodning om Grins forvrænget trusler ER støttet af levende handlinger ,
afsluttes mødet og du kommer i sikkerhed.

3. Dernæst kontakter du Scarlett, så hun kan lede politiet til Grin.

4. Er Grin rimelig rationel, skal tilknytning til Libra be- eller afkræftes.

5. Ved et eventuelt samarbejde med Grin, skal det understreges at tortur,
lemlæstelse og andre grove metoder IKKE bifaldes og IKKE benyttes i Libra.


Rendevous :den lokale café, mon si eur, klokken 2 om nat.

~ Black Swan.


”Who the fuck is Grin.. hvad er det overhoved for et navn?” sukkede hun og rejste sig op. Hun kiggede på klokken og hun blev enig med sig selv, at hun stadigvæk havde noget tid. Tankerne fløj i den stakkels piges hoved. Hun skulle udgive sig for at være lederen. En leder som hun aldrig i hele sit liv havde set! Hun anede ikke engang hvad lederens rigtige navn var endnu. Hun fløj forvirret rundt og var nu i gang med at børste sit hår. Hendes mobil vibrerede endnu engang og denne her gang havde Black Swan sendt samtalen mellem hende og Grin. Han lød jo helt fra forstanden. Hun rystede på hovedet og gjord sig selv klar.

Hun måtte indrømme, at hjertet hoppede lidt af spænding. Selvom dagen i dag skulle være for hende, så var hun på en måde lettet over, at Black Swan havde sendt hende ud på en mission. En mission som var umulig at takke nej til, selvom hun faktisk risikerede sit liv. Men så langt tænkte Tess overhovedet ikke.

Klokken 1:58

Tess.. Tess lignede ikke Tess. Tess lignede den onde dronning fra snehvide. Eller i hvert fald en frækkere udgave af hende. Hun havde en lårkort tæt siddende sort kjole på. Hendes lange og lyse ben var ikke lagt i skjul, tværtimod blev de fremhævet af den lårkorte kjole. Det hele så elegant og dyrt ud. Selv de røde sko vil brænde når de ramte folks øjne. Hun smilede og var næsten bange for den person, der smilede tilbage i spejlet. Læberne var stærkt malet røde og håret var sat op i en meget fin knold, mens noget af håret hang ud i siden. De grålige øjne lyste meget stærkt og hun kunne nærmst vende til udseendet her. Hun lignede en man ikke skulle nærme sig. En kvinde med ben i næsen. Men sådan som hun så ud nu, sådan forstillede hun sig Black Swan så ud. Navnet stod da meget godt til tøjet.
Hun kunne med et høre en bils horn og hun kendte den. Hun fik fat på sin frække og gik stille ud af hendes lejlighed. Chaufføren i den sorte Maybach Landulet kunne nærmest ikke få øjnene af hende og hun smilede blot til ham og satte sig på bagsædet. Under turen læste hun Black Swans besked om og om igen så hun ikke glemte nogen af spørgsmålene. Det var lige før, at hun selv kunne svare på spørgsmål nummer et. Bare ved at læse samtalen mellem ham og Black Swan igennem.
”Miss Swan. Velkommen til Mon Si Eur” sagde chaufføren idet han åbnede døren for hende. Hun trådte langsomt ud, bange for at skvatte ned på asfalten. I aften skulle hun virkelig opføre sig som en kvinde, der vidste hvad hun havde gang i. Da hun var kommet ud nikkede hun taknemlig til chaufføren og han kørte afsted.

Hun betragtede kort stedet og det overraskede hende ikke hvor dødt, der så ud. Klokken var trods alt langt over de flestes sengetid. Hun blev dog en smule forskrækket da hun gik over til caféen, hvordan hendes hæle bankede ned i asfalten. Hendes lange frakke fløj bag hende som var det nogle vinger. Hun standsede op foran den lukket café og ventede på at møde denne her.. Grin.
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Millicent Tors 28 Aug 2014 - 16:57

// collecting history - håber du kommer tilbage igen Grin, kinda looking forward to this one //
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Grin Lør 27 Sep 2014 - 11:26

//UNDSKYLD DET TOG SÅ LANG TID D: Men flyttede til egen lejlighed, og selvfølgelig viste det sig at der var en ødelagt ledning = lig med nul internet. Og så sku jeg selvfølgelig vente en måned på at der kom en elektriker, der gad ordne det shizzle. Men nu jeg tilbage med net og smil på læben~ Håber jeg kan blive tilgivet. xD//

Otte minutters ren ventetid var slet ikke så slemt, som de fleste ville syntes. Grin brugte tiden til at danse på kanten af loftet, dristig som få, imens han nynnede sangen 'This is Halloween' til de blinkende stjerner i himlen. Det var næsten sjovere for ham end at torturere. Men kun næsten.

Endelig viste en ret så luxuriøs vogn sig, for at smide en noget så yndig dame ud i de så usikre gader, og selv i mørket og fra den distance, kunne Grin se at hendes opmærksomhed for en stund var rettet imod en lille kasse; sikkert en håndholdt mobil af de nyere slags. Men det gad Grin da slet ikke bekymre sig over; på den anden side virkede det dog en smule mistænkeligt, at hun behøvede en form for bekræftelse fra den lille beskedboks.
Grin løftede skeptisk det ene øje, bøjede begge knæ og lod armene hænge slapt i luften, faretruende tæt på at falde ned fra kanten, og funderede over om hun mon havde en delikat lille hemmelighed i posen.
Hvis det var sådan, ville han med glæde lirke den frem, uanset hvad der skulle til. Det ville nærmest være en fryd at prøve at pille hendes mentalitet fra hinanden.

"Hrrrrg.."

Grin trak de abnormt lange læber baglæns, kryllede næsen i dybe folder, og lod da en afskyelig spyt klat flyve igennem luften og med lidt held, ramme det mål, savlet var tiltænkt; tøsebarnet foran den låste dør.

Uanset om den ramte eller ej, ville han læne sig forover med et alarmerende smil, og derved selv falde som en kugle imod jorden, men inden han ville knalde ind i jordfladen, ville kroppen forandre sig - styrke enhver muskel og sene, til et dyrisk udseende, som kun kunne betegnes som en muskuløs og sjovt nok afmagret varulv, der kort ville grynte lidt efter at have ramt jorden med sine enorme bagpoter, for så at rette sig helt op i hans 2,01 cm enorme højde og stirre direkte ned på tøsen, som han sikkert ville stå lige foran med en faretruende hylen imod den halverede måne.
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

The Fault in our Stars  Empty Sv: The Fault in our Stars

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum