Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 11 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Ons 13 Jan 2016 - 15:39

Han kunne ikke lade vær med at grine lidt over Sebastians mindre panik.

”Det kan man vel godt sige.” Grinte han og lagde hans arme op omkring Sebastians nakke, trak ham lidt ned og kyssede hans læber. Han sukkede blidt og brød kysset inden han kiggede op på ham igen.

”Hvor er hende pigen endelig i dag? Hende som hjalp dig?” Spurgte han blidt. Han vidste slet ikke hvor gammel Sebastian endelig var. Han havde selv en rimelig god idé om hvor gammel han selv var. Men han tænkte ikke over det i hverdagen.

”Ohh! Et andet spørgsmål. Har du nogensinde fået den i numsen?” Grinte Joshua og lænede sig lidt frem så hans egen bagdel blev nusset på Sebastians lem. Hans badebukser var presset lidt ned, siden hans hale var ude, så de hang lavt omkring hans hofter.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Ons 13 Jan 2016 - 15:54

Sebastian grinte bare lidt. Det var måske noget han ikke helt havde været forberedt på. Han kyssede Joshua igen, og lagde hænderne om ham.
Han så noget overrasket ud da Joshua pludselig spurgte til pigen..
Hans blik sank en smule. "Hun er borte.... for længe siden" sagde han blot.

Han så dog noget chorkeret på ham da han spurgte om han nogle sinde havde fået den i numsen. Han løftede et øjenbryn og så på Joshua "ligner jeg en der har det?" spurgte han bare, og tog fat om Joshuas bagdel, og trak ham helt ind mod sig, og lidt ned. Man kunne tydeligt mærke at han var hård.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Ons 13 Jan 2016 - 16:03

Joshua mærkede hvordan Sebastian blev lidt trist da han spurgte ind til pigen. Han nikkede blot og var utrolig glad for at hans mor var en dæmon, så hun ikke ville dø af alderdom.

Dog rødmede han utrolig meget da han mærkede hvordan Sebastian trak ham ind til sig da han svarede og han stønnede svagt da han blev skubbet ned i hans skød og mærkede hans hårde lem imod hans bagdel. Orh, ikke hans Dominante side igen! Nej, ikke nu! Han skulle ikke bukke under for den, nej nej nej!

Joshua sank svagt og kom i tanke om hans anden gave, han brugte den ikke ofte, men han ønskede at Sebastian ville lade ham gøre det.

Han vende sig rundt, så han sad overskævs på hans skød og hans hale stak op fra vandet bag ham.

”Sebastian? Jeg har en lille evne.. Som lader mig se et minde fra en person, som rør dem meget..” Han kiggede lidt ned og lod hans hænder glide hen over hans brystkasse.

”Og.. Jeg kunne godt tænke mig at se en af dine? Hvis jeg må?”
spurgte han blidt, imens han gled fremad og lod hans slanke og skællede brystkasse rør ved Sebastian.

Hans øjne var dobbelt så store når han var hans rigtige form og de var virkelig sorte, men det fik blot hans utrolig søde udseende til at blive mere sødt. Han rødmede lidt, bed sig i underlæben og lod hans øre sænke sig svagt imens han gjorde hans bedste for at tigge og se nuttet ud, dog nussede han sin bagdel lidt på hans skød i mellem tiden, for at understrege hans mindre manipulation.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Ons 13 Jan 2016 - 22:15

Han blev overrasket over det Joshua sagde, et minde? Han å lidt eftertænk som ud. Han vidste ikke hvad det skulle være da, da han jo havde været alene det meste af hans liv, ud over hans arbejde. Og ud over det Joshua allerede havde hørt. "Jeg tror kun jeg har det jeg fortalte dig om..." mumlede lidt

Han så på Joshua. "men du må da gerne prøve" sagde han med et smil. Han regnede ikke med at der ville komme mere frem, ud over måske senere i hans liv med hende da hun blev en KVINDE. Han så på Joshua med et undskyldende blik. "men jeg lover ikke for hvad du ser"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Ons 13 Jan 2016 - 22:26

Joshua smilte til ham og kiggede op på ham med et blidt smil. Dog kom han lidt i tvivl, hvad nu hvis han så ham sammen med en anden kvinde? Hvordan ville han ikke reagere på det? Han bed sig selv i underlæben og trak vejret dybt. Når han brugte denne evne, var det altid det minde som betød mest for personen, det som havde påvirket dem mest.

Han greb blidt Sebastians kæbe, kyssede ham blidt inden han åbnede hans øjne og stirrede ind i Sebastians. Hans øjne blev helt sorte, som stjerne himlen og så lys dukkede op i dem.

Sebastian ville føle at Joshua næsten kravlede ind i hans hoved og mindet ville blive hivet frem med magt og vist for dem begge to. Det var ikke ubehageligt eller gjorde ondt, dog ville det være meget grænseoverskridende for nogle.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 2:15

Han måtte indrømme at han var lidt nervøs! Både for hvad Joshua ville se. Men også for hvad han mon ville syntes om det. Og noget sagde ham at det ikke ville gøre ham glad.

Han kyssede Joshua igen, og så, så ind i hans øjne, hvilke der havde forandret sig meget. Han mærkede hvordan hans minde poppede op i hans hoved, og hvordan han næsten så det foran sig.

I hans minde så man det fra hans øjne. Det startede med at man var i en skov, hvor der var et utrolig smukt sollys ned, i den lysning Sebastian stod i. Man kunne se at det var forår/tidlig sommer. For sovbunden underham var fyldt med små blomster, der næsten lignede et tæppe.
Der kom en ung kvinde til syne mellem træerne. Omkring en 17-18 år. En utrolig smuk kvinde, med lys hud uden den mindste fejl, hendes hår er ildrødt og hendes øjne smaraut grønne. Man kan se at det foregør for mange år tilbage, måske mens der var riddere, i hvertfald var hendes tøj meget middelalder agtigt. Hun smilede utrolig meget og kærligt. Og hun har en kuruv med mad med.
Da hun kommer helt hen til ham, sætter han sig ned og fortæller hvor meget hun betyder for ham, og hvor meget han holder af hende. Og derefter frier han til hende.
Hun siger ja med et kæmpe smil, og man kan se at hun er virkelig lykkelig, hvilket Sebastian selv er. Mindet stopper ved et kys.

Da mindet var over, mærker Sebastian en tåre trillede ned af hans kind. Han havde næsten glemt hvordan hun så ud. Men hun var virkelig så smuk som han huskede. Han blinkede et par gange, og tørrede tåren væk. Og man kunne ligefrem føle hvordan han havde mistet vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 9:14

Han vidste endelig ikke hvorfor han overhovedet ville se dette minde? Hvad ville han have ud af det? Måske at han var i det? Han vidste det endelig ikke, men han fortrød det utrolig meget da han så det.

Følelserne eksplodere i hans brystkasse og han mærkede hvordan han havde svært ved at trække vejret da hans øjne blev normale og han kiggede ind i Sebastians. En mærkelig følelse af at tage noget forkert, at være på en person som var en andens dukkede op i ham og han kiggede lidt ned og sank.

”D-.. Det var e-et smukt minde..”
Hviskede han og han kæmpede meget imod tårerne som pressede på i hans øjne. Han havde aldrig prøvet at være så tom for ord før, han vidste slet ikke hvad han skulle sige.

Sebastian havde været gift? Han havde levet et liv med en anden person? Og nu ville Joshua gerne have den samme portion kærlighed, som han havde givet til en før? Var det her grunden til at Sebastian gerne ville vente? Var det fordi han ventede på en grund til at afvise Joshua?
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 9:30

Sebastian sank en klump, og skulle lige have luften tilbage i sine luger inden han var helt sig selv. Han tørrede sine øjne, og så på Joshua med et undskyldende smil "undskyld.. jeg.. jeg ved ikke lige hvad der gik af mig der" små grinte han.
Puha! Det var godt nok noget han ikke havde regnet med ville komme til at ske! Han havde aldrig troet at han skulle se det minde igen.

Han fornemmede at Joshua ikke var i særlig godt humør. Han lod en finger glide ind under hans hage, og vende hans ansigt op mod sig. "hey... er du okay?...Jeg advarede dig om at det måske ikke var noget du ville syntes om" sagde han med et mildt smil. Han havde selv lidt svært ved ikke at have splittede følelser.
På den ene side var han glad for at han havde fået lov til at gense det, men det gjorde ham også trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 9:48

Joshua mærkede den varme finger under hans hage og han kiggede op på Sebastian, hans mørke øjne var helt blanke og det var tydeligt at han kæmpede imod tårerne. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde grædt, men det her havde ramt ham, hårdt.

”De-Det ved jeg.. Det er sjældent jeg ser noget som gør mig glad i folks minder.. Man kan vel sige jeg har noget at leve op til der..”
Hviskede han og hentydet til hans minde.

Joshua kunne virkelig ikke ligge låg på hans følelser som sagde at han ikke burde være sammen med Sebastian, siden han var en anden persons.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 9:53

Sebastian så de blanke øjne og blev overrasket over dem. Han betragtede Joshua da han talte, og blev rimelig overrasket over hans ord. "Noget at leve op til?..." Han kunne ikke lade vær med at bliver overrasket over hvor meget dette minde havde påvirket Joshua.
Han smilede og kyssede ham en enkelt gang.

"du har intet at skulle leve op til! Det er mange år siden... og jeg lever et andet liv nu, i en anden tid!.. og du skal ikke gøre andet end at være dig selv! Bare det at du bliver så påvirket fortæller mig jo at du kan lide mig mere end bare mit uddsende" sagde han med et smil.
Han kunne godt lide Joshua, og det her med Joshua var et nyt kapitel, og havde intet med hans tidligere liv at gøre "Joshua, det er flere 100 år siden hun døde!.. Du har intet at frygte omkring det minde" sagde han stille, og trak ham lidt ind mod sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 9:58

Joshua kiggede utrolig overrasket op på ham da han hørte hans ord.

”Ja selvfølgelig gør jeg det?!” Han satte sig mere op og kiggede Sebastian lige ind i hans øjne imens han holdte hans hænder på hans kæbe.

”Sebastian jeg har aldrig taget nogen med herud i mit eget lille spa, grunden til at min mor derinde så meget overrasket ud, er netop fordi jeg aldrig har taget nogen med herud, jeg har aldrig fortalt om mine første år her på jorden til nogen før og.. Jeg kan ikke forvandle mig 100% over for nogen ud over dig.. Jeg.. Kan virkelig godt lide dig Sebastian.. Det..” Han bed sig lidt i hans underlæbe og mærkede hvordan hans hjerte bankede imens de små tårer gled ned over hans kinder.

”Jeg kan mærke at du.. Kan holde lidt styr på mig, som ingen andre har kunne..” Hviskede han blidt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 10:03

Han smilede da Joshua sagde at han selvfølgelig tænkte på mere end hans udsende. Han smilede da Joshuas hænder lå mod hans kæber, og han så på ham
Han lyttede til hvad Joshua sagde, og blev både overrasket, men også glad. Han kunne ikke undgå at smile over det. Og lagde blidt sine hænder mod hans kinder, og tørrede hans tåre væk, mens han smilede roligt og mildt til ham.

Han Kyssede ham roligt et stykke tid, og afbrød så kysset og kiggede på ham "jeg kan Virkelig også godt lide dig!.. Det har jeg kunnet fra jeg mødte dig første gang! Det er også derfor jeg gerne ville vente. Jeg ville ikke have at vi lavede en masse, og det så måske viste sig at du set ikke brød dig om mit virkelige JEG" sagde han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 10:13

Joshua smilte glad og mærkede hvordan hans hjerte bankede afsted i hans brystkasse da han hørte Sebastians ord. Han snøftede svagt og lænede sig frem for at kramme ham blidt imens han puttede hans slanke krop ind imod hans brystkasse.

”Bare rolig, selv efter jeg har bollet dig i numsen, ville jeg stadig godt kunne lide dig.” Sagde han med en stemme som godt kunne lyde alvorlig, men hvis man kendte ham lidt, ville man kunne høre den drillende tone imellem linjerne.
Joshua snuste blidt til hans hud og nød den dejlige duft.

”Se, spa bade hiver altid sandheden frem, de er så dejlige! Specielt fordi jeg nu har lært at du er den som modtager her i vores lille forhold!” Fniste han og kildede Sebastian lidt i nakken med hans lange negle.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 10:26

Han smilede da Joshua puttede sig ind til ham, Og lagde armene om ham. Dog blev han noget overrasket over det Joshua sagde, men valgte at overhøre det for denne gang.
Han slappede bare af og nød bare at sidde sådan her, og at de nu havde lært en del mere om hinanden.
dog rynkede han sine bryn lidt da han hørte det Joshua sagde.
Han tog fat om hans hofter, og pressede ham ned mod sig, så hans lem tydeligt kunne mærkes mod Joshuas bagdel.

"så det er mig der modtager? Hvorfor er det så dig der kommer med de der små søde støn så snart du mærker min pik mod din røv?" Spurgte han med en dyb men rolig tone. Han lod sine hænder glide ned mod Joshuas baller, som nu var frie fra badebukserne på grund af hans hale.
"hvordan kan det være at du så godt kan lide at jeg rør ved dig her?.. hvis det er mig der skal modtage?" Spurgte han bare, og begynde at kysse Joshua op af hasen.
"du er godt klar over at hele din krop modsiger dig helt vildt så snart jeg bare så meget som kysser dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 10:32

Joshua gispede højt da han mærkede hvordan han blev ved rundt og hans bagdel blev presset imod hans lem, et svagt støn kom fra ham da han mærkede den varme hånd imod hans bagdel og han kiggede op på Sebastian med en dyb rødmen på hans blålige hud.

”F-Fordi.. Je-jeg vil narre dig!” Gispede han og lagde hans hoved til siden så hans lange blå hår kom væk fra hans hals og han mærkede de varme kys imod hans gæller, hvilket sendte små elektriske stød af nydelse igennem hans krop.

”S-Sebastian, j-jeg kan ikke h-holde d-dig til-tilbage når d-du er såda-sådan her!” Gispede han højt og vred hans krop imod hans bagdel imens den virkelig kaldte efter mere.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 10:43

Han kunne ikke lade vær med at smile over Joshua. Det morrede ham faktisk at Joshua var så opsat på at prøve at drille sebastian og spille den dominerend!
Men samtidig var han virkelig sensitiv, og der skulle ingen ting til at få ham til at stønne af nydelse bare fordi man kyssede eller rørte lidt ved ham.

Han hørte hvad Joshua sagde, og smilede skævt over det. Han fjernede sine hænder, og stoppede kyssende. "okay.. jeg skal nok stoppe" sagde han bare roligt, og lænede sig bare tilbage, og lagde armene bag nakke, lukkede øjnene og nød vandet.
Men han nød nok aller mest at Joshua nok ville side og være utrolig ærvelig fordi han ikke fik mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 10:48

Og det var lige det Joshua var, han sad og surmulede lidt imens han kæmpede for at holde hans stive lem nede i badebukserne som heldigvis var lidt for store til ham når han var i denne form.

Han vendte sig rundt og lagde sig hen over Sebastian på hans mave, så de lå bryst mod bryst. Han puttede sig ind til ham som om han var en dejlige blød madras og lod hans hale svinge rundt over vandet.

”Hmm, du er en drillepind.” Knurrede han utilfreds og kiggede op på ham med kølige øjne imens han hamrede hans hofter i hans mave så han kunne mærke det stive lem. Denne leg ville helt klart blive hans ende! Det var han sikker på, for han var ved at eksplodere efter Sebastian.

Men når de så endelig fik hinanden, så var han helt sikker på at det nok ville gå vildt for sig.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 11:15

Sebastian kunne ikke lade være med at morre sig over at Joshua var så ivrig efter det her. Han grinte da han kalde sebastian for en drillepind, og mærkede tydeligt hvordan han pressede hans lem mod ham.
Han så på Joshua "Joshua dog!... du er jo helt opspændt" Grinte han lidt.
Han rettede sig lidt op, og kyssede Joshua mod panden. "vi kunne jo smutte hjem? Ligge og putte lidt, ingen jeg laver noget lækkert aftensmad til os?" Sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 11:20

Joshua gryntede utilfreds da Sebastian lige skulle kommentere hans ivrige krop. Han nikkede lidt inden han bevægede sig tilbage og dukkede undervandet, hvor han havde tænkt sig at drille Sebastian lidt mere inden de skulle op.

Han var ret glad for boblerne, siden det så ville være svære for Sebastian at se ham, et lille smil dukkede op på hans læber og han bevægede sig flydende op imellem hans ben, hvor han blidt greb fat i kanten af hans badebukser, hev dem lidt ned og slikkede hurtigt spidsen af hans lem inden han skød tilbage i vandet med et grin og gemte sig i bunden af karret i håb om at Sebastian ikke ville dykke ned og hive ham op.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 12:09

Sebastian undrede sig lidt da Joshua sank ned under vandet. Han vidste ikke helt hvad han havde gang i, Men han var ret sikker på at det var noget der ville drille sebastian.
Han blev chorkeret da han mærkede at Joshua trak ned i hans bukser.
Et overrasket gisp kom fra ham da han mærkede hvordan Joshua slikkede ind over spisen af hans lem. Han mærkede hvordan det gik op gennem hele kroppen. Han kunne tydeligt mærke at han havde utrolig meget lyst til Joshua, men han havde ikke lyst til at deres frste gang kulle være her.
Ikke et offentlit sted.
Igen han var nok meget gammeldages.
Han rakte armene ned, og trak Joshua op. Han kyssede ham i det han kom op, og så på ham bag efter "kan vi tage hjem? Jeg vil virkelig gerne røre mere ved dig.. men.. ikke her?" Sagde han og bed sig lidt i læben.

Måske var det ikke ligefrem sex han tænkte. Men de kunne jo sagtens ligge ud med at i det mindste røre ved hinanden. Det havde de heller ikke gjort endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 12:13

Joshua sprællede lidt da han mærkede hvordan Sebastian hev ham op fra vandet og han kiggede op på ham imens han trak de lange blå hårlokker væk fra hans ansigt og han spandt som nogen anden kat da han blev kysset.

Et lille sejrs grin dukkede op på hans læber og han hoppede op fra boblebadet hurtigt, hvor han forvandlede sig tilbage til hans menneskelige form og trak hans badebukser op. Han bøjede sig ned og hev begge håndklæder op til dem, hvor han rakte Sebastian det ene imens han tørrede hans hår med sit eget.

”Sååå, se jeg sagde jo at jeg nok skulle få dig vild i varmen.” Grinte han og kiggede rundt imens han tørrede hans krop lidt og trak håndklædet omkring hans skuldre.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 12:32

Sebastian kunne ikke lade vær med at smile over hvor hurtigt Joshua kunne komme op af vandet, han steg selv med op efter han havde hevet sine badebukser op.
Han så på Joshua over det han sagde. "jeg har haft lyst til at røre mere ved dig siden vi tog afsted hjemme fra mig!.. Men nu havde jeg heller ikke regnet med at du ville gøre sådan"

Sagde han romigt, og kyssede Joshua lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 12:40

Joshua kyssede ham blidt tilbage og greb hans hånd efter han tog nøglen til deres skab, derefter hev han ham blidt med tilbage til deres omklædnings rum, hvor han hurtigt tørrede hans krop, mest fordi han var ved at blive kold. Han fik deres hans tøj på og ventede til Sebastian var færdig før han førte ham med ud til indgangen.

”Tænker du lige skal sige hej til min mor.”
Sagde han glad inden han hev ham ud til den smukke kvinde ved indgangen, hun var i gang med nogle papir, men så hurtigt op med et blidt smil da de kom ud.


Well hello there – Sebastian   - Page 11 2h4ytu1


”Årh Joshua, er det en ny ven? Første gang jeg ser dig tage en med herop.”
Smilte hun blidt og gik om til dem, hvor hun blidt tog Joshua i hendes favn og krammede ham.

”Annabel, dette er Sebastian. Sebastian, dette er min mor, Annabel.” Han præsentere dem hurtigt for hinanden, imens han stadig holdte Sebastians hånd.

Hun så hurtigt at de stod tæt og holdte hinanden, kiggede derefter op på Sebastian og smilte meget, dog var det tydeligt at man ikke skulle slås med denne kvinde.
   
”Hmm? Sebastian, jeg burde vel ikke være bekymret for min Josh, gør jeg?” spurgte hun før hendes øjne hurtigt forandrede sig til nogle som lignede Joshua, dog var det en meget mørkere blå. Men de forsvandt hurtigt igen og hun rakte blidt hendes hånd frem.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 13:03

Han måtte indrømme at han blev noget overrasket over at Joshua ville have at Sebastian skulle møde hans mor. Han fulgte med, og Smilede da hun kom om til dem. Han smilede da de krammede hinanden, og så på hende.
Han kunne mærke en klump i halsen da han hørte hvad hun sagde.
Han klemte Joshua's hånd lidt, men smilede så bare til hende. "Nej...ikke så længe han er sammen med mig" sagde han beroligende. Hans øjne forandrede sig til de dæmoniske øjne et kort øjeblik.
Han var jo fra en anden tid end denne, og det var han klar over at hun også var. Derfor tog han blidt hendes hånd, bukkede sig ydmygt og kyssede hendes håndryg. Han så på hende med et roligt smil.
"Jeg lover at tage mig godt af ham" sagde han med et smil.
Hans blik gled over på Joshua med et smil. Han havde kun prøvet det her med at skulle stå overfor en svigermor en gang før, og hun var BESTEMT ikke venligt indstillet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 14 Jan 2016 - 13:09

Joshua mor nikkede tilfreds før hun slap dem afsted, han vinkede venligt tilbage til hende før de gik imod bilen.

”Det gik da meget godt? Tror hun er glad for jeg endelig finder en som er ordentlig.” Grinte han svagt før han smed tasken ind i bilen og hoppede ind på sædet. Han var stadig ikke glad for denne maskine og greb Sebastians hånd hurtigt da han tændte motoren.

Han puttede sig lidt op af hans arm imens de kørte og Sebastians minde dukkede op i hans tanker en gang til. Han sukkede lidt og gemte hans ansigt væk i hans arm før han lukkede hans øjne og fordømte hans nysgerrighed og hans evne.

Joshua skulle altid ødelægge mange ting for sig selv og han hadet det inderligt, han ville ikke ødelægge dette for Sebastian. Så det meste af køreturen sad han blot og lyttede til musikken i radio og puttede sig ind til hans arm imens han snuste lidt til hans ærme og duft.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 11 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum