Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan 2016 - 13:21

Sebastian smilede til Joshua "ja hun bed da ikke hovedet af mig" grinte han lidt. Han smilede og blev ærligtalt overrasket over at Joshua selv satte sig ind i bilen uden at han skulle distraheres først.
Han smilede og holde Joshua hånd.

Da de kom hjem, gik han ud af bilen, og åbnede døren for Joshua. Han så på ham "nu gør du det igen?... er stille og spekulere! sagde han roligt til ham da han var kommet ud.
Han tog hans taske og hans hånd i den anden hånd. "du er nød til at fortælle mig hvad er plager dig, ellers kan jeg jo ikke vide om der er noget galt eller ej" sagde han med et smil. Og kyssede ham roligt inden han låste døren op, og de gik ind, og blev mødt at et kor af miawen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 16 Jan 2016 - 9:22

Joshua var utrolig overrasket over at Sebastian bekymrede sig så meget når han var stille, hvilket man også skulle med ham, for det var ofte tegn på at der var noget galt.
Han gik med ham indenfor, tog hans sko ogjakke af og væltede hurtigt i sofaen da han kom derind.

"Det er nok fordi dit minde plager mig lidt.. hende kvinden, jeg kunne tydeligt mærke at du elske hende meget højt.." hviskede han lavt og kiggede op på Sebastian før han puttede sig i hjørnet af sofaen.

"Jeg kan ikke lade vær med at tænke på det.." mumlede han og trak svagt på hans skuldre.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 16 Jan 2016 - 16:20

Han blev utrolig overrasket over at høre det Joshua sagde. Hans minde? var det, det der gik ham så meget på?
Han satte sig over i sofaen ved siden af Joshua.
"Joshua.. det... det er mange år siden... over 1000 år siden at jeg mistede hende.. og.. Jeg lever et andet liv nu.. Jo jeg savner hende, en.. det har jeg snart gjort i over 1000 år men.. det er bare på en anden måde nu"

Han nussede Joshua på kinden. og smilede varmt til ham "hvis det overhoved hjælper det mindste...Og ja jeg ved jeg måske kommer til at lyde total frembrusnde og forhastet.. men.. Jeg har ikke følt det samme som jeg følte for hende i de 1000 år.... Ikke.. før jeg mødte dig"
Han bed sig i læben, dette kunne enden ende med at jage Joshua langt væk, eller ned med at han bare blottede alt og lignede en kæmpe nar hvis Joshua ikke havde det på samme måde.

Han kyssede Joshua lidt på kinden "Jeg kan virkelig godt lide dig,.. og.. Jeg har bare aldrig haft det med nogle, på den her måde i de 1000 år"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 16 Jan 2016 - 17:09

Josh krøb hurtigt over til ham da han mærkede det blide kys på hans kind. Han smilte lidt lyttede til hans ord.

Han hoppede helt op i hans skød med hans ben på hver side af Sebastians og kiggede op på ham med hans hænder på hans brystkasse.

"Hør.. jeg har altid været typen som gik ind for engagement knald og flere dater på en gang.. jeg plejer at være vildt kold.. men du har forandret mig Seb.. jeg har kun lyst til at være sammen med dig.. og selv din Dominante stemme og udstråling kan få mig helt tavs og.. tændt! Jeg holder virkelig af dig.. Både din bløde side og dominante.." Hviskede han og kiggede op på ham med et genert smil.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 17 Jan 2016 - 19:44

Han så lidt overrasket på Joshua da han satte sig op på hans skød. Han lyttede til hvad han fortalte, og kunne ikke undgå at blive lidt overrasket over det Joshua fortalte. Og han som havde regnet med at Joshua ville løbe skrigende bort.
Han kunne ikke lade vær med at smile. Han var virkelig glad for at høre det Joshua sagde.
"Du aner ikke hvor glad jeg er for at du siger det!" sagde han stille.

Han lagde en hånd mod Joshuas kind, og trak ham ned og kyssede ham ømt og bidt. Han kunne mærke hvor glad han var blevet over det Joshua havde sagt. Han kunne ligefrem mærke det kilde i hele kroppen.
Han afbrød kysse lidt og så på ham "Joshua.. jeg er vild med dig.... VIRKELIG vild med dig" sagde han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 17 Jan 2016 - 20:19

Joshua lyttede il hans ord og smilte stille for sig selv over det imens han blidt deltog i kysset og hev Sebastian helt op til sig. Han lod hans fingre glide ind i håret på ham og holdte godt fast i det.

"Jeg er virkelig også blevet forelsket i dig Seb." Hviskede han og kiggede ind i hans øjne, før han lod hele hans krop presse op imod hans. Lysten til ham skød op i hans krop og han mærkede Hvordan hans lem blev stift i hans bukser.

En dyb rødmen skød op i hans kinder og han kiggede op på Seb med et lille smil.

"Undskyld.. jeg.. ugh.." Han vidste ikke helt vad han skulle gøre, mest fordi han vidste at Seb ville have de skulle vente, men deres leg havde kørt ham så langt ud nu at han ikke vidste om han kunne vente!
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 18 Jan 2016 - 21:33

Han mærkede Joshuas stive lem mod sig, og hørte hvad han sagde. Så han undskylde over det.
Han tog fat rundt om Joshua, og vende om hurtigt rundt, så han lå på ryggen i sofaen. Han kyssede ham grådigt, og tog fat i hans sweater og rev den hurtigt af. Han så på ham, "det er mig der er nød til at undskylde... for jeg kan ikke holde vores aftale" sukkede han med en brummende stemme.

Han kyssede ham ned af halsen, og trak ham ned mod sig, og pressede sit underliv mod ham. Han trak rasten af Joshuas tøj på overkroppen af, og smed også sin egen. Han bukkede sig ned og kyssede Joshua krop, og det var tydeligt at han var opstemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 18 Jan 2016 - 21:41

Et højt gisp kom fra ham da han blevhevet ned i sofaen med Seb over ham, Josh smilte og bed sig i underlæben da han mærkede Hvordan hans tøj blev hevet af.

Han blev pludselig nervøs. Vad nu hvis han ikke var god nok til Seb? Hvad nu hvis han ikke kunne tilfredsstille ham? Hvis han nu ikke var lækker nok?

Små søde støn kom fra ham da han mærkede Hvordan Seb bevægede dig ned over hans krop og pludselig greb Josh ham og rystede på hans hoved.

"Jeg vil ikke have du skal gøre det, bare fordi jeg er tændt.. jeg vil ikke tvinge dig til noget Seb.." hviskede han og det var tydeligt hvor nervøs han varbldvrt, siden hele hans krop rystede.

Han var slet ikke sig selv lige nu, Josh var jo normal selvsikker og kæphøj. Hvordan kunne han ligge der og være nervøs og usikker? Sebastian betød virkelig noget for ham sidenhen han havde det sådan her.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 11:02

Han så meget forbavset ud da han så at Joshua rystede på hovedet. Men... Han troede at Joshua gerne ville! Og nu?
Han kunne dog ikke lade vær med at smile da han hørte hvad Joshua sagde. Han mærkede tydeligt hvordan Joshua begynde at ryste. Han trak ham op og krammede ham ind til sig.
"hey.. hey! Tag det roligt!.. hvad sker der?" Spurgte han og så på ham.

wow han havde ikke troet at Joshua ville reagere sådan på det. "jeg gør ikke noget jeg ikke har lyst til... jeg sagde lige at jeg ikke kunne holde aftale.. men.. det er ikke ensbetydende med at jeg gør noget jeg ikke har lyst til" Han så på ham, og nussede ham i håret. "Jeg har virkelig lyst ti dig, men.. hvis du stadig heller vil vente?" Sagde han roligt, og nussede Joshua.

Han havde aldrig regnet med at Joshua ville reagere sådan. Han kyssede ham lidt på panden. "Undskyld hvis du blev forskrækket"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 14:13

Joshua puttede dig ind i hans favn og begyndte langsomt at falde lidt ned. Han pustede lidt ud og lagde sig ned i sofaen igen med hans normale selvsikre smil.

"Alt det snak om følelser og sådan må måske havde hylet mig lidt ud af den.. Du kommer virkelig underhuden på mig.." Grinte han lidt og greb Sebastian og hev ham ned i et intimt kys imens han svingede hans ene ben rundt om hans hofte.

Ha havde virkelig forandret sig efter at have slappe sådan af i nærheden af ham og følt sig så tryg ved ham. Sebastian fik ham virkelig til at falde ned på jorden og tænke over tig, som ha normalt ikke ville have gjort.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 14:47

Han smilede over det selvsikre smil! Og hvad han sagde. Han smiled over det, og bukkede sig ned og deltog i kysset. Han lod sine hænder glide op af hans ben. Han tog lidt hårdt fat om Joshua, og løftede ham op.
Han bar ham ind i sengen, og lagde ham ned mod madressen. Han kyssede ham grådigt.

Det var lidt utroligt at han allerede nu havde droppet sin egen regl. Men på den anden side, så vidst han, at han ikke ville fortryde det. Han havde bare så utrolig meget lyst til Joshua lige nu.

Han lod sine hænder glide ned over hans krop, og nød at mærke hans hud under sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 16:59

Et overrasket gisp kom fra ham da Sebastian løftede jam op og bar ham ind i sengen, hvor han små fniste hele vejen derind.

Han stønnede svagt da ha mærkede det hede kys og greb omkring bæltet på Sebastians bukser og hev den op imens han lod hans frie hånd glide ned foran og greb blidt fandt i hans lem, dog havde han stadig hans underbukser imellem hans hånd og huden.

"Vi kunne stadig følge din regel lidt.. og bare lege med hinanden med hånden?" Hviskede han imens han små smilte lidt og ville fremprovokere hans dominante side igen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 17:27

Et dybt suk undslap hans læber da han mærkede Joshuas hånd der gled ned i hans bukser, godt nok uden for underbukserne, men bare det at Joshua rørte ved den var noget der fik hans puls helt op og køre. Han kunne mærke at han blev mere og mere ophidset.
Og han havde bare lyst til Joshua. Men... han måtte stadig indrømme at det irriterede ham at han kunne overholde sin egen regel.
Han var sikker på han ikke ville fortryde det hvis de havde sex. men alligevel. Det var nok ikke på den her måde han havde regnet med at deres første gang skulle være.

Han så på Joshua da han hørte hvad han sagde. Hmm Joshua havde jo egentlig ret, de behøvede ikke at have sex, men de kunne godt tilfreds stille hinanden alligevel.
Han kyssede Joshua lidt grådigt, men afbrød lidt kysset mens hans pande stadig hvilede mod Joshuas pande. "er du sikker på det ville være okay med dig?" Spurget han men han sukkede tungt mod hans læber over det han mærkede mod sit lem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 17:37

Joshua hev hans bukser lidt ned og lod hans fingre glide hen over underbukserne, over Sebastians stive lem.

"Mmhh.. bare jeg kan tilfredsstille dig, så er jeg glad." Hviskede han blidt imens han greb blidt rundt om hans lem og nussede den endnu mere.

Han trak selv vejret utrolig ungt og mærkede Hvordan ha selv var virkelig ophidse og vorden han næste kunne føle at hans bagdel bad til at mærke de stive lem inde i sig. Men han ville vente, for hans skyld. Plus han ville også selv gerne have at deres første gang skulle være helt speciel.

Joshua bed sig selv i læben, greb Seb og trak ham rundt så han kom op og sidde på hans skød.

"Jeg fandt lige på en god måde." Smilte han, imens han hev sine egne bukser ned, så han sad med hans ben på hver side af Sebastians og lod hans eget minde lem komme frem. Han greb Sebastians lem og hev den blidt op af hans underbukser, derefter lod han dem røre hinanden og lukkede hans hænder omkring dem. Joshua trak vejret tungt og begyndte at køre hans hænder op og ned omkring deres lem. Han stønnede blidt og rødmede utrolig meget imens han lænede dig frem og hvilede hans pande imod hans skulder.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 17:49

Han kunne ikke lade vær med at smile over Joshuas svar.. Hmm det var nu det helt rigtige svar. Han bed sig lidt i læben, og sukkede mere tungt da han mærkede hvordan Joshua tog mere fat om hans lem. Årh han havde ventet længe på at mærke det her.
Han blev dog noget overrasket over at blive væltet rundt, og så blot på Joshua da han sad over ham. Så på ham mens han tog sine bukser af, og lagde hænderne mod hans hofter, som hvis han slet ikke kunne holde dem væk.

Han hørte hvad han sagde, og betragtede hvad han havde gang i.. Han smed hovedet tilbage da han mærkede hvordan deres lem blev presset let sammen. Han sukkede over det, og begynde lavt at stønne da Joshua begynde at bevæge sine hænder. Han mærkede Joshuas hoved mod sin skulder, og bukkede hovedet lidt ned, og kyssede mod hans øre.

"Hvor er du dejlig" Sukkede han ind mod hans øre, og lod sine hænder glide ned og gribe om hans baller. Han klemte dem lidt, og tog ellers lidt mere fat om dem, og bagynde at bevæge Joshua lidt om mod sig, og ned igen, så deres lem automatisk blev gnubbet mere mod hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 18:43

Han gispede svagt og mærkede hans læber imod hans øre og nydelse skød op igennem hans krop da han mærkede de varme hænder på hans baller.

Små søde støn kom fra ham da Sebastian valgte at støde ham imod sig og Joshua væltede lidt frem så han lå helt op af Sebastian og blot Holte omkring deres lem imens han nådesløst blev skubbet op og ned.

"Årh.. det er virkelig dejligt.." hviskede han imod Sebastian og bed let I hans skulder imens han mærkede vorden ha bevægede hans bagdel i hans hænder.

Der var der et lille ønske fra ham, han ville virkelig gerne mærke Seb mere ind i sig, dog ikke hans lem endnu, men en lille finger ville måske ikke skade? Dog vidste han slet ikke hvad Seb ville syntes il det. Ville han tro at Josh kun var her for sex?

"Seb.. hvis du har lyst.. Må.. du gerne.. putte.. en finger.. op i mig.. me kun.. hvis.. du vil.." fik han sagt imellem de søde støn han kom med og kiggede op på ham med utrolig røde kinder og virkelig bløde øjne, siden hans dæmoniske øjne var kommet frem.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 19:24

Han kunne ikke selv undgå at stønne over det her! Det var ufattelig ophidsende at mærke Joshua på denne måde! Den måde hvor deres lem blev presset mod hinanden. Og de endelig var tæt på hinanden, og fysiske.
Selvom han selvfølgelig gerne så sig oppe i Joshua, at have "rigtig" sex med ham, så var det lige før det ikke kunne blive bedre lige nu.
Men de startede jo roligt ud, hvilket egentlig også havde været hans hensigt, han vidste bare ikke hvordan han skulle sige det til Joshua.

Han troede at Joshua for alt i verden bare gerne ville have sex med ham. Men han havde selv forslået dette, så det måtte betyde at han også gerne ville tage den med ro.
Han hørte hvad Joshua sagde, og blev mildest talt lidt overrasket over det.
Han smilede dog roligt, men også tændt over det.

Han fjernede lidt den ene hænd fra Joshuas balle, og førte den op og nussede Joshua på kinden, og så over læberne "hvad med om du så lige gør dem våde først?" sagde han med en lidt rolig men dyb tone. Han var ikke dominerende, men det var der hen af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 19:43

Et stort smil dukkede op på hans læber og han fniste svagt, dog greb han Sebastians fingre I hans mund og suttede blidt på dem imens han lukkede hans øjne og stødte hans hofter stadig imod hans hænder.

Hans tugt dansede omkring hans fingre og han tog 3 af dem det ind i hans mund og kiggede op på ham med hans mørke øjne som virkelig udstrålende hans lyster.

Han lod dem blidt glide ud af hans mund og slikkede op langs dem som e sulten kat.

"Sådan skat." Stønnede han og slikkede sig omkring hans mund.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 20:07

Han bed sig en smule i læben da Joshua tog hans finger i munden. det var svært at forklare, men han så bare så meget mere lækker ud, og fræk ud.
Han smilede selvsikkert da Joshua lod hans finger glide ud af hans mund.
Han førte sin hånd om til Joshuas balle igen, hvor han lod en enkelt finger glide ind over Joshuas hul.

Han kyssede ham lidt grådigt, og lod så en finger glide op i Joshua. Han begynde at bevæge den, samtidig med at han pressede Joshua mere ned mod sig, og hans lem, og bevægede ham lidt hurtigere. Hvilket også fik ham selv til at stønne lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 20:21

Joshua gispede højt da han mærkede fingeren inde i ham og han stønnede højere nu. Nydelsen skød op igennem hans krop og han bed lidt hårdt ned i Sebastians skulder, mest for at kontrollere sig selv lidt. Han peb svagt og bevægede hans hofter med Sebs bevægelser.

"Så.. dejligt!" Stønnede han og puttede hans ansigt under Sebastians kæbe imens han kæmper imod orgasmen som allerede nu truende i hans krop.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 20:37

Han kunne ligefrem mærke hvor opspændt og tænkt Joshua var i sin krop. Han smilede lidt over det, og kom med en lidt øm lyd da Joshua valgte at bide ham i skulderen. Men det var nu helt okay.

Han rte hvad Joshua sagde, og smilede bare over det. Han kyssede lidt ned mod Joshuas skulder, og stønnede lidt over hvordan Joshua lod sine hofter følge med.

Han smilede lidt for sig sel, og lod en finger mere glide med op. Han kyssede Joshua lidt imd over skumderen og halsen. "bare rolig.. Jeg skal nok stikke min pik op i din lille stamme røv på et tidspunkt" hviskede han ind mod hans øre, mens han tog et pastere greb. Han nappede ham lidt i øret. "bevæg sine hoftee lidt mere"
Selvom han nok ikke ville være helt ved det, så kom hans dominerende side mere frem nu, men Joshua havde jo også givet udtryl for at han kunne lide den. Så forfor ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 20:44

Han stønnede højt og han lænede hans hoved imod hans imens han hviskede i hans øre.

Da han sagde hvad han skulle, gjorde han det med det samme og hamrede hans hofter imod hans hænder og tilbage imod Sebastians fingre imens hans støn blev mere skingre og højere. Den dominante side var så lækker at han rystede næste af ren nydelse og han kiggede op på ham med bedende øjne.

"Mere Seb.. giv mig mere.." gispede han svagt og rødmede endnu mere imens han arbejde afsted.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 21:08

Han kom selv med et lidt højt støn da han mærkede hvordan Joshua hamrede sig mod sine hænder. Årh det var vidunderligt at ligge sådan her med Joshua.

Han hørte hvad Joshua tiggede sådan om, og lod sin anden hånd glide længere ind, og lod endnu en finger glide op i ham, så han havde begge hænder i arbejdede omkring Joshua hul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 21:15

Joshua skreg næsten op og da den sidste figen blev presset op, kunne han ikke mere og Joshua mærkede Hvordan orgasmen ramte ham og han skød sød op i hans egne hænder og på deres maver.

"Arh! Seb.." Skreg han og kollapsede ned over ham imens han hev efter vejret og nussede hans ansigt imod hans hals. Han slap stille og roligt og kiggede op på Sebastian. Imens han bevægede sig lidt længere op til ham.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jan 2016 - 21:37

Han smilede over det skrig der kom fra Joshua, og hvordan Joshuas krop trak sig sammen. Han nød at høre hvordan han stønnede og at man kunne mærke i hele hans krop dirrede under orgasmen.

Da Joshua kom, og Sebastian mærkede den varme væske mod hans mave, sukkede han tilfreds. Han trak stille sine finger ud, og kyssede Joshua mod kinden da han lagde sig ned mod ham. Han nussede ham lidt ind over ballerne. "du har en sød stemme når du stønner" Sagde han med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 12 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum