Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 4 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 0:51

Sebastian smilede da Joshua tog en smøg og tænde den. Han gik bare og nød smøgen. Men han måtte nu erkende at han ikke fik så meget ud af dem mere som i gamle dage hvor der ikke var lige så mange andre ting tilsat.

Han hørte hvad Joshua spurgte om, og smilede lidt. Han trak på skuldrene "det kommer an på om der er nogle jeg finder interessante... eller hvor fuld jeg bliver" det sidste kom mere med en latter. Han vidste ikke om han skulle have en med hjem. Det havde han godt nok ikke planer om, men man vidste jo aldrig hvad er skulle ske.

Efter lidt tid var de på resturanten, og de nåede næsten kun lige der til før pigerne så dem og kom stormene total dresst up og næsten talte i munden på hinanden. En af pigerne tog Sebastian under armen og lænede sig lidt op af ham "vil du ikke sidde ved siden af mig Sebbe?.. jeg vil virkelig gerne høre mere om de der biller du laver" kom det fra hende i en tone der næsten kunne klistre sig fast til hen.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 0:55

Da de kom hen til restauranten så Joshua tøserne kom hamrende ud til dem. Han smilte varmt til dem alle sammen, dog kom der en isende følelse igennem hans krop da han så pige klistre sig op af Sebastian’s arm og en voldsom vrede blussede op i hans brystkasse. Dette var ikke normalt for ham, han var aldrig sådan her? Joshua slikkede hurtigt hans læber og mærkede en lille hånd glide ind i hans hvorefter han kiggede over og så en anden pige gribe hans hånd og kiggede op på ham.

”Hey Jo, lyst til at sidde med os?” Spurgte hun og en anden pige greb hans anden arm og slæbte ham afsted ind i huset. Han grinte lidt og nikkede blidt til dem inden de næsten skubbede ham ned i en stol og satte sig på hver side af ham. Dog nåede hans smil ikke helt op til hans øjne, da hans øjne havde fået en utrolig mørkeblå farve.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 1:04

Sebastian smilede bare til den pige der havde spurgt om de skulle sidde sammen. Tja hvorfor ikke? "klart" sagde han med et blidt smil. Dog irriterede det der kælenavn ham stadig! SEBBE?! hvad var det dog for noget at kalde ham.

Da de kom ind, sad Joshua og de 2 piger på den ene side af bordet, og Sebastian satte sig på den anden side sammen med pigen han ikke engang vidste hvad hed.

De fik bestilt, og pigen ved siden af Sebastian spurte hele tiden om noget nyt og snakkede meget. Heldigvis var Sebastian godt til at være høflig. Han smilede, nikkede og svarede når han følte han burde.
På et tidspunkt mærkede han dog noget sært. Hun havde lagt sin hånd på han lår, og nussede hans inderlår. Han var ikke den skarpeste hvad det angik, men han forstod godt at denne pige ikke havde i sinde blot at være venner. Men han valgte nu bare at smile til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 1:17

Joshua sad og små snakkede lidt med pigerne, men han kiggede ofte over på Sebastian og lod godt mærkede til at han reagerede på noget og Joshua kunne hurtigt regne ud hvad det var. Han skulle virkelig kæmpe for ikke at forandre sig, virkelig kæmpe. Han bed sig svagt i underlæben og sukkede dybt da maden endelig kom og de kunne begynde at spise.

Han tog nogle gode tåre af hans rødvin og slikkede hans læber lidt imens han kiggede meget over på Sebastian i håb om at få øjenkontakt med ham.

Imens de spiste svarede han blot på en masse af pigernes spørgsmål, om hvad hans næste shoot skulle være, om han nogensinde havde fået taget nøgen billeder, om hvilken type piger han kunne lide. Dog kom det sidste spørgsmål, da han havde spist op, lidt som en overraskelse.

”Har du endelig fundet en kæreste Jo?” Spurgte hende den ene og han kløjs lidt i hans rødvin.

Han grinte svagt og rystede på hans hoved. ”Nej, jeg er ret kræsen. Dog hvis jeg skulle have en kæreste, så ville personen nok havde meget travlt med at holde styr på mig, da jeg er lidt af en vildkat.” Sagde han med et glimt i øjet og sendte et blink til Sebastian.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 1:27

Mens de spiste sagde Sebastian ikke ret meget. Han svarede på spørgsmål, og blev lettet hver gang pigerne begynde at tale med hinanden så hans hjerne ikke hele tiden skulle finde på svar.
Han rettede blikket lidt op da der var ved at være færdige med at spise og han hørte hvad Joshua blev spurgt om. Han lyttede til hvad han fortalte, og så han blik, hvilket der blot fik ham til at sende ham et varmt smil.
Han tog en stor tår af sin vin. Han og Joshua alene havde snart tømt en flaske.

Sebastian satte sig lidt mere tilbage i stolen for at slappe en smule af. "Hvor vil i hen og drikke? en bare eller et diskotek?" spurgte den ene af pigerne pludselig.
Sebastian nåede slet ikke at sige noget før en af pigerne udbrød "et sted hvor vi kan danse!" Sebastian opgav med det samme alt håb om en stille og hyggelig bar, da det viste sig at alle pigerne var med på den ide.
Han smilede bare lidt opgivende "det lyder fint.... men jeg vil lige smutte på toilettet" sagde han roligt

Han rejste sig, og gik ud på badeværelset, og tog noget vand i hovedet. Han var slet ikke vandt til at skulle fokusere så meget på en person. Han var set ikke god til det med mennesker, og nu havde han alt for mange tanker i sit hoved. Han havde selv lagt mærke til hvor ofte hans blik var gledet op på Joshua mens de spiste, at han lagde mærke til hvordan Joshua slikkede sig om munden når han havde drukket, og når deres blikke var mødtes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 1:34

Joshua smilte svagt og var glad for et diskotek blev valgt, så havde han virkelig mulighed for at fange Sebastian’s opmærksomhed inden tøserne gjorde. Han så ham smutte ud på toilettet og han tømte det sidste fra flasken op i hans, hvor han hurtigt drak det og kunne så småt begynde at mærke en lille smule af vinen, efter en halv flaske. Han sukkede svagt, det var dyrt at være i byen som en dæmon.
Han lyttede til tøsernes snakken og mærkede hvordan en af dem lod hendes hånd glide op af hans lår. Et mildt smil dukkede op på hans læber og han kiggede på hende med et løftet øjenbryn.

”Jeg skal også lige hurtigt ud og pudse næsen.” Sagde han med et smil og gik hurtigt ud på toilettet hvor han fandt Sebastian.

”Phew de tøser giver virkelig en, en hård tur.” Sagde han med et grin og gik hurtigt over og tændte for det kolde vand i vandhanen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 1:42

Sebastian stod blot og kom vand i hovedet da han hørte Joshuas stemme. Han smilede lidt til ham "jeg er ikke rigtig vandt til at have så mange omkring mig på en gang... og så som de snakker!" grinte han lidt og henydet til at der næsten ikke havde været et stille øjeblik mens de havde været der fordi de der tøsser knævrede der ud af.

Han slukkede for sit vand, og lænede sig op af vaskens bord mens han så på Joshua "jeg tror virkelig jeg har brug for at drikke mere end den der flaske vin hvis jeg skal holde til det en hel nat" grinte han lidt. Godt at han ikke manglede nogle penge. Han sukkede lidt "Når men de forventer vel også at man betaler" grinte han lidt.

Han smilede lidt til Joshua. Han lagde mærke til en hår tot hus Joshua der sad forkert. Han rettede kort på den, og så roligt på ham med et blidt smil "jeg skal nok give.. men så skylder du en drink" sagde han og puffede lidt til Joshua inden han gik mod døren igen for at gå ud til pigerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 1:50

Joshua smilte og han stoppede dog lidt op da Sebastian kom hen og rettede på hans platin blonde hår. Han smilte utrolig selvsikkert, greb Sebastian’s arm dog inden han kom hen til døren, gik helt tæt ind på ham imens han lagde hans arme tæt omkring hans nakke og pressede hele hans krop op imod ham, specielt hans hofter. Hans varme tunge gled ud og slikkede en lille vanddråbe væk som var ved Sebastian’s mundvige.

Han grinte og tog hurtigt et skridt tilbage inden han drejede rundt på hans hæl og smilte utrolig charmende.

”Der var lige noget vand.” Grinte han imens han rettede på hans trøje og gik ud af døren. Han morede sig utrolig meget over det her og var virkelig klar på at feste og score Sebastian totalt. Han gik over til pigerne, bukkede sig foran og lagde en arm og dem han havde sat imellem, så hans bagdel strittede lidt.

”Er de damer klar?”
Spurgte han med en stemme som næsten sang.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 2:01

Han stoppede lidt undrende op da Joshua tog fat i ham. Han vende sig og blev noget chokeret over hvad Joshua gjorde. Han sivnede lidt da han mærkede hans tunge ved hans mundvige. Han så efter Joshua da han gik.
Okay nu var han da først forvirret! For det meste i ham sagde at Joshua havde gjord det der fordi han flirtede. Men samtidig.. så sagde han noget andet, og han flirtede også med de der tøsser.

Han havde på fornemmelsen at han ville få hovedpine i aften.. og ikke på grund af alkoholen. Han valgte dog at slå det ud af hovedet. Han gik ud der fra, men noget i hans hoved slog til ham da han så Joshua med pigerne. Okay han kunne umuligt have ment noget med det.
Han gik selv hen til bordet og så på sin bordame "når jeg smutter op og betaler.. i kan bare vente på mig der ude hvis det er" sagde han

Han gik op for at betale og kom tilbage til de andre lidt efter. det havde ikke været helt billigt, men det var okay.
Han kom ud til de andre, og hans arm blev med det samme viklet ind i pigens. Der lænede hovedet op af hans arm. "du er virkelig bare sådan en gentleman sådan at betale for os alle sammen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 2:06

Joshua snakkede lidt med pigerne imens han kiggede op efter Sebastian, han brød sig ikke om at han betalte det hele, dog skulle han nok give nogle gode drinks her til aften. Han stod uden sammen med pigerne imens han rettede på hans tørklæde og smilte til Sebastian da han kom ud.

”Skal v-” Nåede han ikke at sige før tøsen havde viklet hendes forbandede arme omkring Sebastian’s arm igen.

Joshua bed sig i underlæben og gik over til Sebastian og lagde hans arm omkring hans nakke og smilte til ham, imens han trak ham afsted hurtigt og råbte lidt op.

”Wooooh!! Fest!!”
Dansede han afsted med Sebastian og piger løb efter dem og grinte højt. Joshua gjorde nu mest dette for at redde ham lidt fra tøsen, og for at få noget af hans egen stolthed tilbage igen. Sebastian var hans og kun hans..
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 2:15

Sebastian smilede bare varmt til pigen, men blev noget overrasket over Joshuas arm der faktisk fik pigen til at slippe og gå sammen med dine veninder. Han grinte lidt af Joshua og lavede lidt en grimasse da Joshua valgte at råbe ham ind i øret.

Han fulgte bare med og grinte lidt. Denne aften skulle nu nok blive sjov, han kende ikke Joshua særlig meget endnu, men han kunne allerede nu mærke at han var en fest bombe og at det aldrig ville være kedeligt omkring ham.
for bedre at kunne gå på den måde Joshua ville lagde Sebastian en arm om Joshuas læn for at de støttede hinanden.

Da de kom til stedet, kunne Sebastian høre hvor meget larm der egentlig var. De fandt en sofagruppe og igen ende det med at drengene sad på hver sin side med pigerne ved sig. Den ene af pigerne reddet dog drengene ved at sige "Kom piger lad os gå op og bestille nogle drinks og nogle shorts"
Pigerne rejste sig og Sebastian åndede lettet op.

Han vende blikket mod Joshua med et smil. "hvad siger du? Hvad skal vi drikke?" Han grinte lidt "jeg regner med at du heller ikke er helt nem at gøre fuld, så jeg tænker at vi bare køber en flaske og deler?" spurgte han og trak sin pung op af lommen. Han rejste sig, og da det var lidt svært at høre hindanden og han ikke gad råbe, lænede han sig bare ned over Joshua og lod den ene hånd hvile på sofa ryggen bag Joshua "er du okay med at sidde her selv mens jeg henter?" spurgte han roligt og så på ham. Deres ansigter var ikke langt fra hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 10:15

Joshua smilte da pigerne forlod bordet og han kiggede over på Sebastian, hans øjne lyste svagt op i mørket da han hørte hvad han sagde. ”Jooo, det kan vi lige så godt, den halve flaske vin gjorde ikke det store.” Grinte han og mærkede hvordan Sebastian rejste sig og lænede sig pludselig ind over ham.

Han bed sig selv svagt i underlæben og grinte til Sebastian. Han lod hans finger hurtigt glide op over Sebastian’s brystkasse og op til hans læber hvor han blidt pressede dem svagt imod Sebastian’s læber.

”Jeg kan godt klare den her selv imens, skal nok reservere et sæde ved siden af mig til dig.” Han blinkede lidt med hans øjne og lod derefter Sebastian gå op i baren. I mellem tiden lænede han sig lidt hen over det ene sæde og fyldte meget mere end før så to af pigerne hoppede over på hans venstre side og Sebastian endte på hans højre hvor den sidste pige satte sig ved siden af ham.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 10:54

Han så meget overrasket på Joshua da han lod sine finger finger glide op af hans bystkasse, og da han mærkede dem mod sine læber, skulle han virkelig tage sig sammen for ikke at gøre noget dumt. Joshuas finger var virkelig bløde, og han havde svært ved ikke bare at lukke øjnene og nyde det.

Han smilede over det Joshua sagde, og nikkede "det lyder godt"
Sagde han og gik op i baren for at bestille en flaske en den lidt dyre vodka, og noget til at blande op med, selvom det kunne være lidt lige meget med det.
Han kunne nemt drikke rent vodka.

Han kom tilbage lidt efter kom han tilbage med en flaske vidka med sodavand, og en flaske shorts. Han havde råd til det srlvom han allerede nu havde brugt omkring 800. Han satte det på bordet og atte et glas til Joshua "versgo og tag" han så lidt op efter pigerne, gad vide hvad de lavede siden det tog så lang tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 10:59

Joshua smilte meget og kiggede op da Sebastian kom tilbage, han rettede sig op og greb hans glas imens han kiggede på det Sebastian havde købt.

”Duuddeee.. Jeg giver næsten omgang okay? Du har allerede betalt vores mad.”
Grinte Joshua og kiggede på ham imens han åbnede vodkaen, fyldte begge deres glas næsten og hældte derefter noget sodavand op i, mest for lidt smag og udseendet af deres glas. Joshua tog hurtigt en tår og skar kort ansigt imens hans rystede hans hoved.

”Phew!! Lang tid siden jeg sidst har fået vodka.” Grinede han og kiggede op på Sebastian. Han lod mærke til at Sebastian kiggede rundt og han gjorde selv det samme. Gad vide hvor deres fangirls var hende og pludselig kom de løbende ned med tequila, citroner og salt. Åhh nej.. Tænkte han hurtigt og vidste godt hvor det led hen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 11:32

Sebastian smilede bare over det han sagde. "jaja det finder vi ud af" sagde han roligt. Det var ikke noget han gik så meget op i. Han smilede over Joshuas blanings forhold. Han tog selv en stor tår, og lavede en lille grimasse. Ja okay den var godt nok lidt krass.

Han så selv lidt overrasket ud da piger kom med en masse shorts glas og Tequila. Han skar lidt en grimasse. Han var ikke god til det men det var okay. Han sende Joshua et blik, det ville blive sjovt at se pigerne falde på stripe og gå under bordet fordi de ikke kunne følge med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 11:38

Joshua smilte lidt og lod dem sætte sig ned før de begynde med body Tequila på hinanden. Han drak mere af hans eget glas og tøsen ved siden af ham trak i hans ærme.

”Din tur Joshua.” Sagde hun og smed noget salt ned imellem hendes bryster og tog citron stykket i munden. Han sukkede svagt og gjorde det ret hurtigt, dog stønnede tøsen under ham lidt og han kiggede utrolig overrasket på hende. Okay, han skulle have mere alkohol ind i systemet for at kunne følge med til det her.

Han satte sig lidt mere op og tømte hans hals imens han kiggede over på Sebastian. Hmm, måske.

Joshua greb salten og fik noget til at sidde fast på hans egen hals, tog et citron stykke i munden og gav Sebastian et lille glas med Tequilaen.

”Tør du?”
Mumlede han med et glimt i hans øjne og lænede sig lidt tilbage i sædet, så Sebastian var nød til at læne sig tæt ind over ham for at gøre det.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 12:22

Han måtte erkende at han ikke rigtig havde regnet med BODY tequila. Men fair nok! Han smilede bare lidt over det de lavede, og han kunne ikke lade vær med at smile over Joshua. Hold da op de der piger var godt kørende. Han tømte sit eget glas og blandede lidt mere.
Den ene spærrede øjnene lidt op da hun så hans blanings forhold. "bliver den ikke list stærk?" spurgte hun han rystede blot på hovedet over det.

Han kunne ikke lade vær med at blive overrasket over det støn der kom fra tøsen da Joshua slikkede salten væk. Okay hvor meget havde de der tøsser lige drukket oppe i baren? De virkede allerede gost kørende.

Han så mod Joshua da han begybde at putte salt på sin hals. Han smilede blot over det Joshua sagde med om Sebastian turde. "er du sikker på at DU tør?" grinte han bare. Han vende sig mere mod Joshua og lænede sig ind over ham. Han satte den ene hånd mod sofaens ryg, og den anden mod Joshuas nakke.

Pigerne begynde at fnise og huje over det. Hvad var det med piger og deres man on man opsesion? Sebastian lænede sig helt ned og valgte at slikke Joshua op af halsen. Og egentlig kunne det gøres meget hurtigt, men han tog sig selv i at slikke langsomt op af hans hals mere end en gang. Haan rettede sig op, og shotet hurtigt, og da det virkelig smagte grimt, skynde han sig og bide fast i sitronen. Men på grund af den lidt hurtige måde han gjorde det på, fik han presset citronen læbgere ind i Joshuas mund, så det faktisk ende med at deres læber mødtes.

Han tog sig selv i nok at vide lidt for længe i den citron, men trak sig så væk. Han så på Joshuas med et roligt vlik, men i virkeligheden var hans hoved ved at eksplodere!.
Pigerne var allerede ved at smelte over i sofaen. Og det var også som om de overhoved ikke opfangede noget som helst. Han satte sig tilbage på sin plads, og tog Citronen ud, og smed den i et af de tomme glas før han næsten tømte sit glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 12:34

Joshua grinte og mærkede hvordan Sebastian tog omkring hans nakke og lænede sig ind over ham. Et svagt støn kom fra ham da han mærkede den utrolig bløde tunge glide over hans utrolig sensitive hud, gud hvor det føltes rart. Han kiggede op da Sebastian tog shootet og smilte da det nu var citronens tur. Joshua gispede da han lænede sig så hurtigt ind til ham, han mærkede hvordan stykket røg længere ind i hans mund og deres læber mødtes. Okay, det kunne han kun havde gjort med vilje! Tænkte han og et sejrs råb tornede inde i hans hoved. ENDELIG!

Han kiggede op på Sebastian da han trak sig væk og lagde skallen ned i glasses. Et grin kom fra Joshua og han kørte en hånd igennem hans eget hår da han hurtigt tømte hans eget glas og kiggede rundt på pigerne. De var i fuld gang med flere shoots og det var tydeligt hvor meget de allerede havde kastet indenbords.

”Måske er det på tide med noget dans?” Spurgte Joshua, tøserne jublede og hoppede hurtigt væk fra bordet, hvor Joshua hurtigt greb Sebastian’s arm og trak ham med ud på gulvet.

Han skubbede blidt Sebastian op foran sig, lagde hans egne arme omkring hans hals og et utrolig selvsikkert smil dukkede op på hans læber.

”Lad mig vise dig hvordan en vand dæmon kan bevæge sig.” Hviskede han ind i Sebastian’s øre og slikkede lidenskabeligt kanten af den andens øre.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 12:56

Sebastian var ved at drikke ud igen da han hørte hvsd Joshua sagde. Åh nej!! Ikke dans! Han bed sig en smule i læben da Joshua trsk ham med ud på dansegulvet. Han værken kunne eller havde lydt til at danse!
Han så lidt overrasket på Joshua da han lagde armene om hans nakke. Og hørte hvad han sagde. Og smilede lidt over det, men kom dog med et gisp da han mærkede Joshuas tunge langs hans øre. Det var virkelig dejligt!

Han skulle til at sige noget da han dog mærkede en hånd i sin. Den ene af pigerne så på ham "kom nu drenge! Lad os se hvad i kan" grinte hun lidt mens alle pigerne begynde at danse op af dem begge.
Sebastian vende kort blikket mod Joshua. Men sagde ikke rigtigt noget. Han løsnede Joshuas grab om hans nakke og vende sig mere mod pigerne der virkelig ikke lavede andet end at gøre sig til overfor Sebastian og Joshua.

Den ene af pigerne begynde at danse på af Sebastian med ryggen til, så hun gnuppede numsen op af ham. Om det var høflighed eller hvad vidste han ikke helt, men han lagde dog sine hænder mod hendes hofter, og dansede med selvom han bestemt ikke var til at danse.
Han skævede dog ove mod Joshua en gang i mellem. Han kunne ikke helt forklare det, men der var noget over ham. Noget der gjorde at han nok hellere ville have at det var Joshua der stod her ind den tøs der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 13:07

Joshua knurrede svagt, dog ville Sebastian havde været den eneste som kunne have hørt det, da de blev trukket lidt fra hinanden, han mærkede hvordan de to andre piger prøvede alt hvad de kunne, for at få en reaktion fra ham. Dog kiggede han mest over på Sebastian og det var tydeligt at han ikke var tilfreds.

Han sukkede svagt og mærkede hvordan den ene pige også gnubbede hendes bagdel imod hans underliv, han kiggede ned på hendes med utrolig kolde øjne og mærkede den anden pige stå bag ham og kørte hendes brystkasse imod hans ryg. Joshua sukkede svagt og trak sig lidt væk fra dem.

”Jeg.. Skal lige ud på toilet..” Mumlede han svagt og gik hurtigt væk fra dansegulvet med en elegant bevægelse. Det var tydeligt at han var utrolig vred og jaloux.

Da han kom ud på toilettet stødte han lige ind i et kæmpe bjerg af en fyr, en stank ramte ham og Joshua skar ansigt. Varulv.. Han sukkede dybt og kiggede op på fyren med hans eget kolde og hårde blik.

”Flyr dig, kød bjerg..” Knurrede han vredt til varulven og tog et skridt tilbage så manden kunne smutte.

”Smut selv, splejs..” Sagde han hårdt og greb fat i Joshua’s krave og løftede ham op fra gulvet Joshua sukkede mere og greb varulven’s hånd, dog var han ikke forberedt på at han kastede ham, så Joshua blev pludselig kastet igennem luften og ud imod dansegulvet.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 13:36

Sebastian lagde faktisk godt mærke til at Joshua ikke så særligt tilfreds ud, og hans legesyge og pjattede opførsel var der slet ikke mere mens pigerne dansede op af ham.
Det var nok også det der fik ham til at gå efter ham da han gik ud på torilettet. Skønt tøsen ikke var særlig vild med det.

Han var på vej ud mod toriletterne da han lagde mærke til hvordan Joshua blev kastet gennem luften. Han nøede lidt at gribe ham så han ikke faldt.
"er du okay?" spurgte han og lagde mærke til det store kød bjerg der blot stod og grinte.

Sebastian søgede for at Joshua kom på benene inden han gik direkte mod fyre i høj fart, og hamrede en knytnæve lige i ansigtet på ham hvillet fik ham til at få i gulvet. Hans hud på hans knorer var et kort øjeblik brunlige, og det ligbede næsten drageskæld, men det kunne ses at det var ligsom sten. De blev dog hurtigt sig selv. Han gik over til Joshua "kom" sagde han og tog hans hånd og trak ham med ud på torilettet. Det var tydeligt at han var rat gal i skallen. Han slap Joshua da de kom ud på torilettet, og tog noget papir og og tørrede sin håbd der var kommet lidt blod på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 13:40

Joshua gispede da han mærkede hvordan Sebastian greb ham, han kiggede op på ham med overraskede øjne og mærkede hvordan Sebastian satte ham på gulvet igen, helt forsigtigt. Et grin dukkede op på hans læber da han så hvordan Sebastian gik lige hen og hamrede hans knytnæve lige i synet på varulven, hvilket fik varulven til at ende på bagdelen.

Han mærkede den varme hånd i hans og smilte helt da han blev trukket med ud på toilettet. Han stod og kom lidt til sig selv imens han så på hvordan Sebastian prøvede at tørre blodet af hans hånd. Joshua’s øjne lyste svagt op og han lod hans egen hånd kort glide hen over Sebastian’s og blodet samlede sig i en lille bold, som han sendte ned i vasken.

”Sådan..” mumlede han svagt. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre, han greb Sebastian’s hænder og holdte den tæt.

”Tak.. Fordi du reddet mig.” grinte han og kiggede op på ham med hans lyseblå øjne.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 13:57

Sebastian så pp Joshua da han kørte sin hånd over Sebastians. Han sukkede bare lidt, og faldt mere til ro. Hans dårlige side var lige ved ar komme frem der. Han havde et hidsigt tempramangt når det kom til den slags.
Han mærkede Joshua hlbder i sine, og så på ham. Han smilede mildt til ham da han sagde tak
"det var så lidt" sagde hsn roligt, og lænede sig op af vasken.

Han så på ham "hvad er der med dig?.. Du virker pludselig til at vlre i dårligt humør?" spurgte han. Han havde stadig fat i Joshuas hænder. Han var så småt begyndt at kunne mærke alkoholen. Men han havde også fået meget på kort tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 28 Dec 2015 - 14:54

Joshua tog endnu et skridt frem og stod imellem Sebastian’s ben imens han stod og nussede hans hænder lidt. Hvorfor blev han nu pludselig så nervøs? Var det alkoholen? Han havde jo kastet en masse ind på kort tid og hans krop kunne ikke tage alt for meget på kort tid. Han grinte svagt og kiggede op på Sebastian imens et skævt smil spillede på hans læber lidt.

”Jeg er måske lidt jaloux.” grinte han svagt og kiggede op på Sebastian, han følte sig lidt fanget her i skæret af de så varme brune øjne som kiggede på ham lige nu.

Han hørte musikken forandre sig ude i diskoteket og bassen hamrede afsted. Imens de stod derinde på toilettet i det svage lys. Han grinte svagt og lyttede lidt til sangen.




Joshua kiggede op på Sebastian og bed sig svagt i underlæben imens han gik helt tæt på Sebastian og lod hans øjne lyse svagt op i mørket i et lyseblåt skær.

”Jeg kan ikke lide hvordan den pige klæbre sig så meget op af min Jord Dæmon.” Sagde han med et utrolig seriøst toneleje. Han mente dette og det var meget normalt for hans element at de så en person og derved så dem som deres ejendel og ingen skulle pille ved den.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 28 Dec 2015 - 18:55

Han så lidt på Joshua og bed sig en smule i læben da Joshua stillede sig tættere på ham. Han kunne ikke helt forklare det, om det var fordi de begge var dæmonder, eller hvad. Men det var som om han bare ikke kunne fjerne øjnene fra de smukke blå og glimtende øjne der var rettet mod ham

Han kunne ikke helt lade vær med at smile lidt over det Joshua sagde. Så han var Jaloux? Han smilede lidt flabet "Du er da velkommen til at danse med hende! Hun er også virkelig sød!" sagde han blot. Han vidste udemærket hvad Joshua mente, men det behøvede Joshua jo ikke og vide.

Han hørte godt hvordan musikken skiftede, det var ikke helt hans kop tea, men alkoholen hjalp på at han ikke rigtig fulgte med.
Han var så småt begyndt at blive fuld. Han så dog på Joshua da han hørte hvad der blev sagt. "hans jord dæmon"? Han løftede det ene øjenbryn en smule, men smilede så bare roligt. "Tror du ikke det er bedst at vi kommer ind inden pigerne ender med at drikke det hee?" spurgte han pludselig.

Han rettede sig mere op, og begynde at gå mod døren, dog med Joshuas hånd i sin egen, han vende hovedet og så på Joshua "vi har jo alligevel det meste aften selv... de der tøsser holder ikke længe på den der måde!" grinte lidt.

Da de kom ind til bordet sad pigerne bare og ventede på dem. De så yderst glade ud da de så drengene. "godt i kom drenge! vi har lige fundet på en lille leg vi skal prøve!" smågrinte hun med en fuld stemme, og de andre begynde at grine lige så meget.
Den ene pige tog en isterning op, og satte den mellem tænderne med noget der nok skulle være et frækt smil.
"isterningleg!!" sagde en af dem, hvor efter pigen med iset i munden, vende sig mod sin veninde og skulle så give hende is-terningen, og selvom den slags sikkert kunne gøres nemt, så lignede det mere et kort snav.
Sebastian kunne ikke helt lade vær med at se lidt chokeret ud, det der var jo næsten værre end body tequila

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 4 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum