Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.)

Go down

A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.) Empty A few years break, and shes back.(Præsentation af personen bag.)

Indlæg af Magmi Fre 16 Jun 2017 - 18:35

Hej Alle sammen ^^

Nogle af jer, vil måske vide hvem jeg er, måske ikke. Men jeg er tilbage på siden nu ^^ efter flere år hvor jeg har været væk her fra. Mit fravær har primært være grunden skift af uddannelse og en del flere private ting.

Men mit navn er Stefanie ^^, og jeg var meget på denne side for 6 år siden og et år frem, under to karakteren: Euuzia og Zhadalina, dog var dette ikke deres navne, men var profilens navn ^^ og endelig er jeg i stand til at være en del af denne vidunderlige rollespils verden igen ^^ Nej hvor jeg har savnet at være her.

Men tilbage til lidt om hvem jeg er ^^, som nævnt er navnet Stefanie, og er i starten af 20ende som er bosat i Aalborg, hvor jeg altid har været bosat. Jeg har spillet rollespil (LARP) siden jeg var elleve og har nydt det lige siden, og det er blevet en større og større del af mit liv siden ^^ dog, fandt rollespil en pause de første år på universitetet, og mit gymnasie liv. Det er så her vi er nu, hvor jeg er i gang med at gøre Rollespil til en stor del af mit liv igen.
Jeg læser samfundsfag og psykologi med baggrund inde for medicin studiet, drømmen med det er at undervise på gymnasiet, og være mentor/tutor for unge der har det svært socialt, psykisk og seksuelt.
Jeg har oplevet en del i mit ^^, nok til at sige den sætning hvor folk ikke rigtigt kan gå imod det. Jeg er født i fysiologisk stereotypisk mandelig krop, men i dag, tror jeg ikke at nogle kan sætter finger på nogle rester af min fødsels krop. (Med andre ord, så er jeg transkønnet), dette har medført en del modgang, og nogle vidunderlige og forfærdelige minder.

Men! Er utrolig glad for at være tilbage, og glæder mig utrolig meget til at fortælle en masse vidunderlige historie sammen med jer.

Ønsker nogle af høre mere om hvem jeg er, eller bare snakke, hygge eller alt muligt andet ^^ så skriv endelig, bare vær opmærksom på, at grunden en skade takket ecstasy (Jaaa…var dumt i know, men en god historie), er der nogle følelser jeg ikke kan føle, en af disse er skam. Så, som en side effekt at dette, er jeg begyndt at svare på ting, lige meget hvad spørgsmålet, lige meget hvo, så, bare lige et heads up.


ps: hvis nogle gerne vil skrive et plot, emne eller andet med mig ^^ så send endelig en PB men har tænkt mig senere i dag om at lave en "Emne/Plot" tråd.

Ellers regner jeg med at gå tilbage, til det jeg gjorde den gang med at lave flere åbne tråde.


Sidst rettet af Magmi Zulki Bamm Fre 16 Jun 2017 - 18:43, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : Added the ps: part+name change.)
Magmi
Magmi
Novice (Rank 1)

Bosted : Lejlighederne i Terre (Addressen er offenlig)

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum