Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

zann bang! xD =privat emne?! xD

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:42

Zann trak på skulderen og så på hende med et smil "hvorfor prøver du at være så nuttet" spurte han for at give igen han var hurtigt med sin sandwich og lænede sig tilbage i sin stol så han vippede på den og så på himlen lidt trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 18:02

"Øh.. ådan er jeg bare" grinede hun nuttet. "Øh.. Men du prøver at forføre mig det er anderlede." sagde hun og smilede nuttet til ham. Hun smilede nuttet, og trøg let hendes hår til side. Hun mærkede blikke om var rettet mod dem, somom de forventede at det var et kærligheds drama de havde gang i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:32

Zann tog fat i en tjener og bedte om en øl han så på Lilly og smilede hans øl kom og han drak det hele med det samme derefter bedte han efter en ny og fik det den drak han osse med det sammen og sådan blev han ved længe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:34

"Hvordan øh.. Kan du drikke så meget?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå, men hun kort betragtede ham nuttet.
Lilly bed sig kort i underlæben, og det så nuttet ud. Hun rødmede let og smilede nuttet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:45

han smilede roligt "jeg er en Dæmon jeg kan ikke blive fuld" sagde han roligt men så alligevel lidt beruset ud han så lidt skævt og kunne næsten ikke sidde stille han havde allerede drukket 10 glas med en kvart liter i men han smilede bare som om der var intet i vegen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:48

"Ømm.. Zann, skall vi Øh.. Ikke gå lidt udenfor?" spurgte hun stille, og rødmede svagt.
Han så da ellers lidt fuld ud ikke? Eller tog hun bare fuldstændig fejl eller hvad?
Spørgsmålene slog hende, før hun rejste sig og fik hendes taske op fra gulvet. Hunrakte ham en hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:55

Zann smilede roligt men blev siddende "skal vi ikke smutte hjem til mig" spurte han og lænede sig op af sin arm med et smil "kom nu jeg ber dig" han smilede forførende og charmerende "desuden tror jeg ikke jeg kan finde hjem selv fordi kan ikke engang gå" han rejste sig og var ved at falde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:58

Hun fik ham op og stå, og fik ham med ud af døren. "Ømm.. Jov, men øh.. Jeg kunne vel ikke evt. Sove på gulvet eller sådan noget, altså kun hvis jeg må" smilede hun nuttet til ham, hun fik han s ene arm op over hendes skulder og fik ham til at stå orndeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:48

Zann smilede "lige over på den anden side af døgnkiosken ovre ved siden af biblioteket øverste etage nummer 103" sagde han roligt som adressen "og nej jeg har 2 senge vis det skulle være" han smilede roligt og begyndte at gå bortset for det var den forkerte vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:18

"søde lille en du går den forkerte vej..??" sagde hun og førte ham den anden vej. "Ømm.. Okay, men jeg sover altså bedst på gulvet lige PT" smilede hun nuttet. Hun fik ham med over bag kiosken og hen til nummer 103.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:35

Zann smilede "det får du ikke lov til kun vis du sover i et hjørne har du hørt at hjørner er 90 grader" sagde han og grinte lidt mens han gik han fandt sine nøgler frem og låste op han åbnede døren men kom i tanke om noget han tog fat i hende og hoppede bagud døren sprang han havde sat en bombe fast til døren til folk som prøvede at åbne den på den forkerte måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:01

"Uff..." lød det let far hende, da hun pludselig var frem og tilbage, væk fra døren. "Hvad.. havd skete er lige??" spurgte hun lettere chokket, og kom til at tage fat i hans arm, fordi hun var lettere nervøs. Hun rystede kort.. "Ømm.. Jeg er varmere, hvis jeg dog bare har min rigtige skikkelse" sagde hun og smilede nuttet tiil ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 15:58

Zann var stadig fuld så han grinte bare og lagde ikke mærke til hun tog fat i ham han rejste sig med stor besvær op og gik mod lejligheden "det er fordi snigmordere er efter mig" sagde han og grinte lidt "de ved ikke jeg er et spøgelse" han faldt sammen af grin over det han syntes det var evigt skægt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:09

Hun smilede let og nuttet til ham.. "Ømm.. Zann.. Jeg øh... tror altså du er fuld" sagde hun og kiggede kort å ham, før hun kørte en hånd gennem det bløde lange hår. Hendes kropsbygning var smal, og spinkel, men meget veltrænet, men det kunne ikke ses, særlig godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 15:05

"nej tror du" sagde han og fik rejst sig op og gik vaklende ind i lejligheden og hen i et hjørne "dejligt varm ved du at vis man bliver her vil man dø fordi hjørner er 90 grader" sagde han og grinte lidt mere han gik hen mod sin seng "kom her" han tog fat i hendes arm og lod dem begge falde ned i sengen og han faldt i søvn med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD - Page 2 Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum