Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music to lift the Spirits (Cara)

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 13 Mar 2018 - 20:18

Følelsen af at være tæt på ham var dejlig, og det var virkelig rart bare at sidde i karret sammen med ham. Det var sjovt hun aldrig havde prøvet det før, men det kunne hun sige at hun havde prøvet nu. De blikke han sendte hende gengældte hun med et bredt smil på læben, hun kunne ikke andet end at gengælde det, og hun havde meget lyst til det. Hun nød at sidde ovenpå, det var også lidt for at hun kunne drille ham, der var ikke noget der føltes mere intens end de to i karret, med den duftende sæbe, og så tæt på hinanden, krop mod krop. Som altid havde hun intet imod det, det var virkelig rart og det føltes rigtigt dejligt. Hun kunne virkelig godt lide at kigge på ham, han fangede bare tit hendes øjne, og det var svært for hende at kigge væk, nu var han også meget tiltrækkende, og hans udseende var virkelig flot"Jeg elsker at kigge på dig Kaylan...Du har så flot et udseende"sagde hun med ærlig stemme, og et smil på læben. Derefter holdte hun øjenkontakt med ham, og kørte nogle fingre kærligt hen over hans hår, hvorefter hendes anden hånd langsomt bevægede sig ned ad hendes lår under vandet.

Hun stoppede ikke, nej hånden fortsatte ned ad hendes lår, og den nærmede sig hans lem hvorefter hun sendte ham et lusket smil, og så rørte hun ved hans lem en smule, først toppen derefter langsomt resten, hun kærtegnede det blidt, og drillende, hvorefter hun holdte øjenkontakt med ham"Jeg kan slet ikke lade være med at drille dig..Især ikke når du er så tæt på mig...Når stemningen er så intens og lidenskabelig"sagde hun med blid og forførende stemme. Efter at hun havde holdt øjenkontakt med ham lidt, rykkede hun sit ansigt tættere på hans ansigt, hvorefter hun nærmede sig hans hals, og ikke nok med det så begyndte hun at kærtegne hans lem stadigvæk med den anden hånd der var under vandet, godt igang med at drille ham. Da han så nævnte at han ville bide igen, blev hun både overrasket men kunne heller ikke lade være med at smile af det, og det var da yderst interessant, ja det var faktisk meget spændende.

Lidt efter lidt, stoppede hun så med at kærtegne hans lem, og kørte hånden langsomt op ad hendes lår igen, hvorefter hun kørte hånden langsomt op ad hans bryst, og hendes læber rørte ved hans hals, hun slikkede ham så op ad halsen, hvorefter hun bagefter plantede nogle kys på hans hals, nogle blide kys, og hun kunne godt lide den måde hun drillede på, og hun kunne godt fornemme at han sikkert også kunne lide det. Efter at hun havde kysset og slikket ham op ad halsen, trak hun sig tilbage og holdte øjenkontakt med ham igen, hun holdte en hånd på hans bryst, og den anden placerede hun rundt om hans nakke"Der er virkelig mange muligheder, og der er så mange ting vi kan"Sagde hun blidt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 13 Mar 2018 - 20:29

Lidenskaben og begæret var intens mellem dem, og han kunne roligt sige hvordan det var det bedste karbad han nogensinde havde prøvet. Deres kroppe så tætte, hud mod hud og så de vidunderlige blikke de sendte hinanden. Som hun smilede så intenst og kærligt til ham, kunne han slet ikke få øjnene væk fra hende. Hun var så sexet og smuk at han havde svært ved at finde ord til at beskrive det godt nok.
Så bed han sig kort i læben og svarede: "Du må kigge alt det du vil.... Du må gøre lige det du vil.... Jeg nyder det.... Og jeg kan slet ikke få øjnene fra dig.... Du er smukkere end ord kan beskrive.... Og når du siger så søde ting, kan jeg ikke undgå at blive mere varm...."

Så sukkede han stille som hun strøg ham over håret hvorefter han kort betragtede hendes hånd der bevægede sig så frækt. Da hun så begyndte at kærtegne hans lem, sukkede han lidt dybere og så hende så meget dragende i øjnene. "Jeg vil ikke have du stopper med at drille mig.... Og jeg driller nok bare igen..... Jeg kan ikke lade være...." Hendes hånds kærtegn på hans lem var frækt og virkelig dejligt, han kunne mærke hvordan hun tændte ham meget endnu en gang. det var virkelig dejligt og han ville ikke have hun stoppede.

Da hun så kyssede ham op af halsen og kørte tungen op af hans hals, lagde han hovedet tilbage og smilede varmt. Det var så helt fantastisk og der var ingen tvivl om han nød det, det virkede også til hun elskede at gøre det ved ham. Han gav hende et varmt smil da hun lagde hånden om hans nakke og nussede ham på brystkassen hvorefter han sagde: "Det er der ja.... Og vi skal nok prøve dem alle sammen..." Så rakte han selv hånden ned under vandet og nussede hende mellem benene og kunne mærke hendes dejlige underliv
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 13 Mar 2018 - 21:45

Da han nussede hende mellem benene kunne hun slet ikke lade være med at bide sig en smule i læben, det føltes bare rart og dejligt, og det var tydeligt at han drillede hende, hvilket hun ikke havde noget imod. Det var så fedt de begge to kunne drille hinanden så meget, og det var dejligt de kunne pirre hinanden, ja næsten helt derhen hvor det var hårdt og svært ikke at tage hinanden her og nu, dog havde de haft skøn sex, og nu var i karbad sammen, denne nat her var meget interessant og meget hyggeligt. Dog var Cara meget sikker på at denne nat ville bringe mange spændende ting, og mens de sad tæt i karret kom hun i tanke om noget, de havde jo helt glemt jordbærrene og den gode champagne, men det var måske også træls at gå ind efter dem, hun smillede til Kaylan og kærtegnede hans bryst med fingrene"Du er virkelig sød Kaylan, tusind tak...Men du er virkelig den flotteste jeg har set, du må også kigge så meget du vil, og gøre lige hvad du vil"sagde hun og holdte øjenkontakt med ham, hun havde et varmt smil på læben, og kunne slet ikke lade være med at føle sig glad og tryg.

"Jeg stoler på dig...Jeg tror på dig...Og jeg føler mig tryg hos dig"sagde hun så med en blid stemme, og lod hendes hånd der var på hans bryst glide lidt op mod hans ansigt, der lagde hun hånden kærligt på hans ene kind, mens hun betragtede ham et øjeblik dog flyttede hun næsten ikke sit blik væk fra ham, det kunne hun slet ikke få sig selv til. Desuden var han så betagende, og flot, han havde en helt særlig udstråling. Da han så nævnte at hun ikke skulle stoppe med at drille ham kunne hun slet ikke lade være med at grine en smule, ikke ondt eller noget nej et blidt og kærligt grin"Jeg tror heller ikke jeg vil kunne stoppe, jeg nyder rigtig meget at drille dig, det er både hyggeligt...Og intens..Men også lidenskabeligt"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå.

Det var rart at høre at han var frisk på at prøve en masse, fordi det var hun også, og pludselig mens hun holdte øjenkontakt med ham og stadigvæk sad ovenpå ham i karret fik hun et tænkende udtryk i øjnene, og på resten af ansigtet"Savner du noglegange dit hjemland"spurgte hun så undrende, og holdte hendes hånd hvilende på hans kind.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 13 Mar 2018 - 21:56

Det var vidunderligt hvordan det kunne være så intenst, både hvordan de havde vidunderlig sex men også hvordan de kunne pirre hinanden. Det var dejligt at kunne nyde hinanden på den måde og lade sig blive helt opslugt af lidenskaben der var så voldsom mellem dem. Han havde også noget han ville prøve på hende men det skulle være lidt en overraskelse og det ville også lidt afhænge af hvordan hun drillede ham. Men det skulle nok blive rigtig dejligt, han ville give hende nydelse på en helt særlig intenst måde men nu måtte han se hvad hun gjorde.
"Hvor er du sød.... Det gør jeg måske også..... Hvem ved?..... Du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set..... Intet jeg har set er smukkere...." Det gav en helt vidunderlig varme indeni at høre hende sige sådan

Han så hende intenst og kærligt i øjnene som hun kørte hånden op af hans brystkasse og smilede nydende som hun lod sin hånd hvile på hans kind. "Det glæder mig utrolig meget at høre..... Jeg vil også have du har det sådan..... Du skal have det godt sammen med mig.... Og Cara?..... Jeg stoler på dig..... Helt og holdent...."
Hun var så betagende smuk at han slet ikke kunne kigge væk, det ville han nu heller ikke. Så nussede han hende ned af ryggen og videre ned under vandet hvor han placerede hænderne på hendes balder og gav dem et varmt og fast klem. Da hun grinede kærligt og sagde hun elskede at drille ham, blinkede han til hende og sagde: "jeg elsker når du driller.... Du må drille alt det du overhovedet vil..... Men pas på.... Man ved aldrig hvordan jeg kan finde på at drille igen...."

Da hun så kiggede på ham og spurgte om han savnede sit hjemland, smilede han roligt og svarede: "Nogen gange gør jeg jo..... Men lige nu gør jeg ikke..... Hvis ikke jeg havde forladt Arcadia.... Så havde jeg aldrig mødt dig...."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 19 Mar 2018 - 12:06

Det var virkelig hyggeligt både stemningen, men også de to siddende i karret, og med den dejlige duft af sæben der var før blevet puttet i vandet, gjorde det svært ikke at slappe af og føle sig rolig, det var så hyggeligt, og rart. Det var virkelig ikke noget hun havde prøvet før, så det var ret spændende og interessant, ligemeget hvad de måtte lave. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun holdte blikket på ham, og da han så nævnte at hun var den smukkeste kvinde han havde set, kunne hun slet ikke lade være med at sende ham et blidt smil, og et varmt blik, det gjorde hende meget glad at høre det, og det gjorde hende glad, hun var meget glad for at høre de ord fra ham. Det gjorde hende også varm indeni, og når det kom fra ham betød det bare lidt mere end hvis det havde været nogen anden, det var underligt tænk at sådanne ord kunne betyde så meget når det var en person hun næsten havde mødt, eller ja en person hun havde mødt og vidste lidt om"Tusind tak..Det gør mig glad at høre de ord fra dig"sagde hun med en blid stemme og lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt.

Det var hun glad for at høre, hans ord om at han faktisk stolede på hende, det var virkelig godt, og det gjorde hende næsten lettet, han skulle nødig være bange for hende, så det var godt at han ikke var det. Det var en rar følelse at han stolede på hende, og det gjorde bare at hendes smil blev større, og hendes blik gled lidt ned ad ham, hvor hun stoppede blikket ved hans bryst"Det er jeg glad for, jeg kunne aldrig finde på at skade dig...Eller drikke alt dit blod"Sagde hun lidt drilsk, men ikke ondt ment, det var bare en lille drillende måde at sige de ord på. Dog var hun sikker på, at han også vidste at hun ikke ville kunne skade ham og gøre ham ondt, men dog kunne hun sikkert ikke lade være med at smage på hans blod, og hun kunne sikkert heller ikke lade være med at bide ham på et tidspunkt, men hun huskede at han havde nævnt at han måske også ville bide igen, det ville hun ikke have noget imod, det ville kun blive interessant og drilsk"Det er altid sjovt at drille...Og det endnu mere sjovt når man ikke kan stoppe"Sagde hun og blinkede til ham hvorefter hun sendte ham et bredt smil.

Og han havde ret, havde han aldrig forladt hans hjemland, havde han aldrig mødt hende, ja hun var næsten sikker på de ikke havde stødt ind i hinanden i parken så, men så var det godt at han havde forladt hans hjemland, selvom hun godt kunne forstå at han savnede hans hjemland. Hun havde set et vision af hans hjemland, og det var virkelig flot, det var utrolig smukt, aldrig havde hun set et sted så unikt, og fantastisk, og hun kunne hurtig få tanker omkring, hvordan det måtte være at være der, hvordan det ville føltes"Jeg forstår dig godt...Og du har helt ret, det er dejligt vi stødte ind i hinanden...Og det er heldigt for havde du ikke forladt dit hjemland så havde jeg aldrig mødt dig"sagde hun og fik en tænkende mine over ansigtet, hvorefter hendes blik hvilede sig på hans ansigt igen"Selvom man kan tro på skæbnen ville gøre så vi mødtes ligemeget hvad...Så ved man jo aldrig...Uanset hvad er jeg glad for at have mødt dig Kaylan"Sagde hun med blid stemme, og et matchende smil på læben.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 19 Mar 2018 - 12:23

At nyde et lækkert karbad var en ting. Men det blev bare så meget mere særligt når man rigtig gjorde noget ud af det og kunne nyde det med en så fantastisk som hende, det var utrolig dejligt. Sæbens behagelige duft og det dejligt varme vand gjorde det dejligt men hun gjorde det endnu mere fantastisk. Hendes utroligt smukke krop mod hans, hendes fortyllende blik mod ham og så selvfølgelig den måde de bare nød hinanden på. Han rakte hånden op og lagde den mod hendes kind imens han så meget intenst i hendes smukke øjne imens han sagde: "Og hvert et ord er sandt...... Jeg har svært ved at holde hænder og øjne fra dig..... Det tror jeg slet ikke jeg kan.... Og jeg vil egentlig heller ikke.... Jeg vil meget hellere nyde dig så meget som muligt......"

Han elskede hendes vidunderlige smil som hun så ned af ham og han kunne da heller ikke lade være med at grine da hun så drilsk kommenterede at drikke hans blod. "Du må gerne drikke.... Jeg har hørt det er noget ganske særligt at blive bidt.... Men pas på..... Måske bliver jeg endnu mere tændt af det....." Det var virkelig dejligt den måde de drillede hinanden på med alt fra små drilske ord til berøringer eller hvad de nu lige fandt på. Hun havde virkelig også en lækker måde at pirre ham på og han ville gøre alt hvad han kunne for at hun følte sig som noget særligt.
Så hvis hun bed ham, ville han garanteret også bide igen men nok på en anden måde end hende og lidt andre steder. Men det var sikkert at det ville blive interessant og pirrende. Så gengældte han hendes drilske smil med et der var lige så drilsk og forførende inden han sagde: "Du må drille alt det du overhovedet vil..... Hvis du da tør..... Det vil da gøre det endnu mere specielt at tage ud og spise..... Hvem ved hvad jeg kan finde på....."

Selvom han savnede sit hjemland så var han helt sikker på nu at det var det rigtige at tage afsted. Og han havde da også meget mere at vise af det hvis hun selvfølgelig spurgte om at se mere. Der var noget ganske særligt der stod som et klart minde, et han gerne ville dele med hende når det var.
"Jeg er lige præcis hvor jeg skal være...... Lige her med dig....." Hendes tænkende blik gjorde ham nysgerrig og hun svarede da også hurtigt hvilket fik ham til at smile endnu mere. "Jeg er også uendeligt glad for at have mødt dig..... Jeg tror da også du skal have din egen private koncert med mig..... Hvis du selvfølgelig vil..... Skæbne eller ej..... Det her er der ingen der kan tage fra os....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 19 Mar 2018 - 13:34

Da han havde lagt hans hånd på hendes kind, kunne hun slet ikke lade være med at sende ham et blidt smil, det føltes dejligt, hans hånd der rørte ved hendes hud, og det var som om i samme øjeblik det skete kunne hun mærke hendes hår rejse sig på armene, kun fordi det føltes rart at han havde placeret hans hånd på hendes kind, det gav en dejlig følelse indeni hende, og hun kunne slet ikke lade være med at kigge væk fra ham, hendes øjne mødte hans, og hendes blide smil der blev sendt til ham.  Hun kunne godt lide bare at kigge på ham, ja hvordan de til tider bare havde øjenkontakt, det var virkelig noget særligt, og intens, Cara kunne også godt lide hans øjne, hun fandt også hans udseende meget interessant og unikt.  Det var også meget svært for hende at holde hænderne fra ham, men der var bare også noget over det, at de gerne ville røre hinanden hele tiden, det var virkelig svært at lade være"Det hele føltes så hyggeligt, og jeg nyder det virkelig...Jeg havde aldrig troet jeg skulle føle mig tryg men det gør jeg hos dig Kaylan"sagde hun med et smil og ærlig stemme, det var virkelig sjældent hun kunne føle sig tryg, og mærke den intenshed og stemning der var mellem hende og Kaylan.

Det havde været alt for lang tid siden at hun sidst havde oplevet  noget der var tæt på de ting. Hun fjernede ikke blikket fra ham, og da han nævnte at han måske ville kunne lide at hu bed ham, kunne hun ikke lade være med at hæve et øjenbryn, og mens hun sad ovenpå ham lidt, gik der lidt minutter før hun hoppe af ham, og satte sig ned ved siden af ham, hun havde et undrende udtryk i øjnene, det var lidt underligt at høre de ord, det havde hun ikke troet. Dog fik hun hurtigt et smil på læben, og kørte hænderne rundt i vandet"Det er spændende...Jeg har aldrig før smagt elver blod..Eller ja den slags type blod før, så når øjeblikket kommer bliver det en oplevelse"Sagde hun og kiggede hen på ham med et større smil.
"Dog bliver det noget jeg ser frem til...Og jeg er spændt på hvordan du vil reagere på det"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå. Hvorefter hun bare nød at kigge på ham, hun kunne hurtig få ideer og tanker til, hvordan hun skulle gøre det, når det skete men hun ville ikke skynde sig, hun kunne godt undvære blod i øjeblikket, det var ikke fordi hun var døden nær, hun havde været vant til ikke at drikke blod hele tiden.
Måske det var en sjældenhed for vampyrer, men hun var jo også unik, og anderledes fa andre vampyer.

Da han nævnte at det ville blive spændende at tage ud at spise, og det ville helt sikkert også blive hyggeligt, kunne Cara slet ikke lade være med at fremkalde nogle billeder i hendes hoved om hvordan det ville blive, og hvad de ville lave, og alle de muligheder der var. Hun kunne ikke lade være med at smile ved tanken, og lod blikket falde ned i vandet, hendes øjne der gled langsomt ned ad hendes krop , den våde og velformet krop hun havde. Det våde hår hang bare lidt slasket ned ad ryggen, og hun fjernede ikke smilet fra hendes ansigt, hun var bare i godt humør, som hun altid havde været i hans selskab. Hun kunne ikke være andet når hun var sammen med ham, allerede fra første øjeblik hun så ham til at snakke med ham, til at sidde i karbad med ham, havde fået hende til at indse at han var rigtig sød, elegant, høflig, tiltrækkende, flot, unik, drilsk, let at snakke med, og så var han god til at få hende til at smile og være i godt humør"Jeg vil meget gerne have en privat koncert med dig, det lyder virkelig hyggeligt og spændende"sagde hun med blid stemme, og et blidt smil på læben, hun drejede så kroppen en smule hen mod ham"Jeg ser allerede frem til den koncert, og jeg er sikker på det bliver godt"sagde hun og nikkede hvorefter hun holdte øjenkontakt med ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 19 Mar 2018 - 14:27

Det gav en dejlig varm fornemmelse indeni at røre ved hende bare at mærke hendes perfekte hud mod hans. Og den måde hun kiggede på ham imens var meget intens. Han vidste ikke helt hvordan han skulle beskrive det godt nok men han havde aldrig nogensinde prøvet noget så specielt og lidenskabeligt som han havde med hende. Det gjorde ham virkelig glad og varm, for han havde egentlig aldrig troet at noget så specielt fandtes. Men hun overraskede ham på en meget positiv måde og han kunne slet ikke lade være med at smile igen. Og så var det jo rigtig dejligt at de begge to nød sådan at være tætte og rørte hinanden, han kunne i hvertfald ikke helt lade være. Og når hun så kiggede så dejligt på ham, så var det jo endnu bedre.
"Jeg nyder det virkelig også rigtig meget..... Det er hyggeligt og dejligt..... Og jeg er virkelig glad for du føler dig så tryg ved mig....." Han kunne slet ikke lade være med at smile, for han kunne høre på hendes stemme at hun mente hvert et ord.

Så smilede han varmt til hende som hun lagde sig ned ved siden af ham hvor han så lagde armen let om hende imens han lyttede til hendes ord. "Det er jeg glad for du siger..... Du må helt selv vælge hvornår..... Jeg har hørt at man kan smage Fae's følelser i deres blod...... Så det håber ejg du kan lide....." Han vidste selvfølgelig ikke om det var sandt men han håbede det så hun rigtig kunne nyde det. For så ville hun også mærke endnu mere hvor meget han nød det sammen med hende. En ting var selvfølgelig at hun havde sagt det.
Han kunne slet ikke lade være med at kigge på hende som hun lå så smukt ved siden af ham, hvor var hendes krop og smil helt vidunderligt. Han vidste jo ikke hvor meget hun havde behov for blod men på en måde glædede han sig til hun bed ham for det ville garanteret blive både intenst og spændende.

Ganske rigtigt ville det blive interessant at se hvad de begge to kunne finde på under sådan en middag, det ville blive skønt. Og det ville selvfølgelig også blive rigtig dejligt at komme ud og spise sammen med hende, bare at nyde hinandens selskab som de gjorde lige nu. Han kunne slet ikke lade være med at smile over hvor dejligt det var sammen med hende. Så så han hende meget intenst i øjnene inden han sagde: "Jeg vil spille for dig lige præcis hvornår du vil have det..... Og jeg har allerede nogle melodier i tankerne..... Så vil jeg da håbe du kommer til at nyde det.... Jeg glæder mig også rigtig meget til at spille for dig igen...."
Stille rakte han hånden under vandet og strejfede hendes underliv inden han igen kørte hånden op af hende og grinede ganske kort. "Ups..... Var det mig der gjorde det?....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Fre 23 Mar 2018 - 15:15

Følelsen af at han havde lagt armen om hende som hun sad ved siden af ham, føltes rigtig dejligt, og det var rigtigt hyggeligt. Vandet de sad i var nu også meget dejligt, det føltes afslappende og forfriskende, og duften fra sæben kunne stadigvæk duftes og det var fantastisk, det var rigtig hyggeligt. Nu var hun også i godt selskab, så alt andet end hyggeligt kunne det ikke blive, fordi det var hyggeligt, og det var interessant det de tit endte med at lave. Allerede nu havde de lavet mange ting, men hun var sikker på de nok skulle lave en helt masse andre ting sammen. Det var som om de kun lige var startet, og der var næsten uendelige muligheder for hvad de kunne lave, hvilket kun var godt, og gjorde tingene lidt mere interessante. Cara kunne ikke undgå at blive lidt nysgerrig omkring det, og kunne slet ikke lade være med at forestille sig de mange ting de skulle lave sammen, og de sikkert ville ende med at lave sammen, hendes blik var rettet på ham, og hun sad tæt op ad ham i karret, skulder mod skulder, og hun nød at havde hans arm om hende, det føltes tryggende og det gav også en følelse af at han ville have hende tæt på sig, hvilket hun slet ikke havde noget imod"Jeg kan ikke andet end at være tryg ved dig Kaylan"sagde hun med et nik og et bredt smil på læben, det var tydeligt at høre at hun var ærlig, og mente hvad hun sagde.

Da han nævnte at man hvist kunne smage en fae's følelser i deres blod, det havde hun slet ikke hørt før, men det lød spændende og kunne slet ikke gøre andet end at give hende nogle billeder i hovedet, omkring hvordan det måtte være, og smage, og hvis det passede at hun ville kunne smage hans følelser i hans blod, så kunne hun måske finde ud af noget med hans følelser, måske der var nogle ting han ikke havde fortalt endnu, som hun kunne finde ud af, det var næsten et spørgsmål om tid, men hun vidste godt at det nok skulle komme, hun var sikker på at hun før eller siden ville smage hans blod, og hun var sikker på at hun ikke ville skade ham, eller såre ham, hun kunne slet ikke få sig selv til det, og det gode ved Cara var at hun jo havde en god selvkontrol, så når hun først havde sat tænderne ned i en, ville hun være i stand til at stoppe igen"Det vil jeg virkelig glæde mig til, jeg er sikker på det vil komme til at lyde rigtig godt"sagde hun og lod hendes fingre stryge hans mave, hvorefter hun slet ikke havde flyttet øjnene væk fra ham, de var stadigvæk rettet på ham.

Det var altid så svært at kigge væk fra ham, hans udseende fangede hende tit, og det var slet ikke noget hun klagede over, det var noget intens, og noget lidenskabeligt. Mens hun sad og kiggede på ham, med et bredt smil på læben kunne hun slet ikke lade være med at få ideer til alle de ting de kunne lave sammen, der var mange muligheder"Hvem skulle have troet vi ville ende i dit karbad her"sagde hun og grinte mildt, hvorefter hun så flyttede blikket væk fra ham, og kiggede ned i vandet, ja hendes øjne gled langsomt ned ad hendes krop, hvorefter hun holdte det brede smil på læben. Det var lidt sjovt at de var endt her i karbadet sammen, men det var meget hyggeligt, og afslappende, hun nød det rigtig meget, det var så sjældent hun kunne slappe af og bare nyde det fuldt ud. Det var sjældent hun havde oplevet sådan noget her, men klagede ikke det var fantastisk, bare følelsen af hendes krop der føltes så let i vandet, og hvordan vandet rørte ved hendes hud, ja hvordan vandet rørte ved hendes hår, det hele var fantastisk, og føltes rart.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Fre 23 Mar 2018 - 15:26

Et dejligt karbad var noget man altid kunne nyde, men det var bare så meget mere når han sad sammen med hende. Det dejligt varme vand omsluttede dem og duften af sæben var stadig lækker og behagelig, og så kunne han selvfølgelig ikke lade være med at kigge på hende. Det var en aften der havde udviklet sig utrolig lækkert og natten ligeledes. Deres bekendtskab var kun lige startet så der var så utrolig mange muligheder for dem endnu. Og det var jo ikke til at sige hvor meget deres følelser for hinanden udviklede sig.
Så smilede han varmt til hende og sagde: "Det er jeg glad for du siger..... Jeg har det også utrolig dejligt sammen med dig.... Og når jeg ligger mig i min seng, kommer du med..... Så kan det ikke blive bedre....."

Fordi Kaylan var det han var så var tid noget mærkeligt noget, det var ikke noget han tænkte så meget over. Det gjorde også at når han fik varme følelser, var han heller ikke bange for at vise dem. Det var der heller ingen grund til og når man nu kunne mærke de blev gengældt så var det endnu bedre. Og på en måde så var han virkelig spændt på når hun valgte at bide ham. Både fordi han ikke havde prøvet det men også fordi hun ville kunne mærke hans følelser så det var jo spændende at se hvad hun sagde til det. Og han havde en klar idé om han virkelig ville nyde når hun bed ham, alt andet hun havde lavet var jo rigtig dejligt.
"Du siger bare til..... Så vil jeg spille det bedste jeg overhovedet kan.... Hvis jeg da kan koncentrere mig når du sidder foran mig....." Det var en både drilsk og kærlig kommentar da de jo havde svært ved at lade være med at drille hinanden

Der kom et lille grin fra ham som hun kommenterede de sad sammen, hvor han så nikkede en gang og sagde: "Ja det er en dejlig ting...... Jeg har aldrig nydt et karbad så meget...."
Stille strøg han hånden over hendes arm og ganske blidt hen over hendes bryster inden han sagde: "Jamen dog.... Var det mig?..... Ups....." Han elskede jo at drille når hun reagerede så dejligt
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 6 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum