Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music to lift the Spirits (Cara)

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 2:16

Han var rimelig koncentreret om nogle detaljer i hendes ansigt da hun så lagde sig lidt mere ned så han så det ikke med det samme, men vendte dog blikket mod hende som hun sagde hun lå godt. Hans øjne skinnede nærmest og hans smil voksede som han så hvordan hun lå både sexet og smukt hvor han så sagde: "Det vil jeg rigtig gerne tro.... Du ser ud til at have det rigtig...... Behageligt......." Hun var så utrolig smuk, hendes øjne varme og forførende, hendes krop tryllebandt ham nærmest lige som resten af hende også gjorde. Det var tydeligt hvordan silken så ud til at kunne glide af hende og han ønskede på en måde også at det skete. Hun lod jo til at elske at drille ham meget. Så han skulle nok finde på en måde at drille igen.

Så gik han lidt videre med detaljerne og havde en meget forførende glød i sine øjne som han kiggede på hende og han kunne heller ikke lade være med at trække på smilebåndet da hun så spurgte hvad han ville gøre. Hvad jeg ville gøre?..... Hmm.... Jeg ville nok elske det.... Og så ville jeg drille igen..... Bare værre på en god måde..... Hvad kunne du da finde på at gøre?....." Han var egentlig spændt på hvad hun kunne finde på at svare, for han havde en idé om hun kunne blive slem på en god måde og utroligt forførende.
"Jeg føler mig også virkelig heldig over jeg må male dig..... DU klarer det helt fantastisk så jeg håber da jeg kan male billedet godt nok....."

Da hun så spurgte om hvad han mente med hun havde noget rosen ikke havde, smilede han og strøg kort hånden gennem sit lange hår inden han sagde: "Sensualitet..... Perfekt skønhed..... Og min fulde opmærksomhed..... En rose kan jeg sagtens se på.... Men slet ikke på samme måde som jeg kigger på dig....."
Hans øjne fangede ligeledes hendes og han havde et smil der ikke kunne komme væk igen hvilket var virkelig dejligt, den måde hun kiggede på ham, gjorde ham helt varm indeni og hun måtte kigge alt det hun overhovedet ville
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 2:35

Hvad hun kunne finde på, hun kunne jo finde på rigtig mange ting og som sagt så kunne hun sagtens være slem, og det havde hun også på fornemmelsen at han kunne være. Men det gjorde ingenting, de kunne begge to godt lide at drille hinanden, så mon ikke de også kunne lide at være lidt slemme mod hinanden, selvfølgelig på en god og intens måde. Hendes blik hvilede sig lidt mere på Kaylan, før hun kiggede ned ad sig selv, lukkede kort øjnene og lod hendes hånd der havde været ved hendes bryst glide lidt ned ad brystet, og der stoppede hun ikke hendes hånd fortsatte med at glide langsomt ned ad kroppen mens hendes øjne var lukket, hun havde dog et smil på læben der var lokkende. Da hendes hånd så nærmede sig kanten af silket der lå hen over hendes underliv stoppede hun, det eneste hun gjorde inden hun åbnede øjnene var at køre nogle fingre rundt på silken ved hendes underliv, selvfølgelig var et udenpå, men hun ville drille ham og vise ham hvad mere hun kunne af de slags ting. At han ville drille igen, hvis hun gjorde det fik hendes nysgerrighed frem igen, det var hun da lidt spændt på, så hun åbnede øjnene, drejede hovedet lidt mere, og kiggede på ham med et varmt blik, og et bredt smil.

"Det lyder lidt interessant...Jamen jeg kan ikke lade være med at drille dig jo...Det er rigtig svært"sagde hun og nød at ligge på sofaen og bare kigge på ham, hvergang kunne hun høre når hans pensen ramte lærred, og hun kunne se på hans bevægelser at han var godt igang, og at han faktisk hyggede sig. Der var hvist nogle der tit syntes det var kedeligt at stå og male i så lang tid, men det virkede ikke til at Kaylan syntes det, det fik hun da indtryk af, og hun kunne ikke undgå at forestille sig hvordan det ville se ud, tænk hvis han ville have det hængende i hans galleri, eller hvis han ville gemme det, ja det kunne også være hun fik det det var aldrig til at vide endnu, hun var nød til at vente til det færdige resultat af maleriet"Jeg er sikker på maleriet bliver godt...Du er jo en fantastisk kunstner...De malerier du har malet som jeg har set er virkelig flotte, og unikke"sagde hun og sendte ham et varmt smil.

Og da han så kørte hans hånd igennem det flotte hår han havde, kunne hendes øjne ikke undgå at følge lidt med, hans flotte ydre var betagende, hun kunne slet ikke få øjnene væk fra det. Hans ord omkring at hun havde sensualitet, perfekt skønhed, og hans fulde opmærksomhed var noget hun blev glad af at høre, igen var det nogle søde ord han kom med. Hendes varme smil blev en smule større, ærlighed var dejligt, og hvergang han sagde de søde ord til hende, måden han gjorde det på, hans stemme alting var rart, og intens men på en helt særlig måde. Hun troede på ham, hun vidste han ikke løj omkring det, det var ærlighed"En rose kan man også sætte i vand...Det kan man ikke med dig...Men man kan nyde dit selskab mere end man kan nyde en rose"sagde hun både med et mildt grin, og et intens blik og bredt smil
Cara var også meget spændt på at se hvordan han ville drille hende, og hvordan han ville gøre for ligenu malede han men han havde altid mulighed for flere ting når han var færdig, men det var ikke til at vide, dog var hun lidt nysgerrig spændt på det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 2:49

Da hun så lukkede øjnene og smilede så dejligt som hendes hånd gled ned af hende, stoppede han kort med at male for at se hvad hun gjorde. Og ganske som han troede, var det et helt fantastisk syn. Den måde hun kærtegnede sin egen perfekte krop og både stedet og måden hendes hånd var da hun igen åbnede øjnene. "Du kan ikke lade være simpelthen?..... Det håbede jeg lidt på du ville sige....." Så lagde han endnu en gang palletten fra sig og gik hen for at knæle foran sofaen igen hvor han sagde: "Jeg tror heller ikke jeg kan lade være med at drille dig så...."
Han placerede et par fingerspidser meget blidt utrolig tæt på hendes bryst uden at røre hvorefter han kørte dem meget langsomt ned af hende til hans fingre mødte den lækre silke. Der strøg han kanten af silken som om han ville tage det af hende inden han så rejste sig op igen og blinkede til hende. "Nu driller jeg vel ikke for meget......"

Så gik han tilbage og fortsatte med at male detaljer på, der var efterhånden ikke så lang tid igen, men lang nok tid til de stadig ville kunne drille hinanden. Selvfølgelig ville de nok fortsætte mere når han var færdig, det var han nærmest sikker på. "Du smigrer mig.... Men jeg er da glad for du synes jeg er en dygtig kunstner..... Det her maleri håber jeg fanger din skønhed godt nok....."
Hans blik vandrede over hende som hun lå der og smilede så vidunderligt intenst, han måtte indrømme det var svært at holde koncentrationen på maleriet men det gik stadigvæk.

"Jeg håber du stadig har det godt.... Det ville være trist hvis ikke du kunne lide vores..... Aften?"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 3:20

Se det havde hun lidt gættet, at han faktisk ville drille hende igen, og ligeså meget som hun drillede ham, ligeså meget ville han drille hende det kunne hun mærke, for følelsen af hans fingrespidser tæt mod hendes bryst kunne hun ikke undgå at kigge på ham mens han gjorde det, hendes øjne fulgte ham under det han gjorde, det føltes rart og dejligt, selvom han faktisk ikke rørte hende så meget, men det var tydeligt at han drillede hende, hun kunne slet ikke undgå at smile, og da han så rettede sig op igen, og gik tilbage til hans lærred lod hun hendes blik falde kort ned mod silket ved hendes underliv"Jeg troede du ville tage det af....Måske sidder det i vejen hvem ved"sagde hun og blinkede drilsk næsten lokkende til ham, og hun kunne da heller ikke lade være med at sende ham et blidt smil. Så lod hun hendes fingre der var ved det stykke silke der var ved hendes underliv snitte en smule, så det faktisk så ud som om hun ville tage det af, men hun gjorde det ikke. Hun kunne godt lide at drille ham, ligesom at han drillede hende.

Han drillede meget, men det blev ikke for meget, hun kunne godt lide det, og næsten ville ønske at han havde fortsat med at drille hende, men hun nød skam også at drille ham. Så fjernede hun den anden hånd der havde lagt ned ad siden på hende, hun lod begge hænder køre hen over silket der lå så fint ovenpå hendes underliv, det meste af silke stoffet var efterhånden gledet ned, det havde været indimellem hendes ben, over benene men nu var begge ben lidt frie for stoffet, det var kun hendes overliv og det område der var dækket med silke stoffet. Cara betragtede ham med øjnene, mens hendes opmærksomhed var rettet på ham, og hun lagde hovedet på skrå mens hun lå afslappet og elegant i sofaen"Det er aldrig til at vide, hvor vi ender henne... Men det her at du maler mig...Driller mig det er...Hyggeligt"sagde hun med et bldit smil, og lod hendes fingre køre lidt rundt ved kanten af silke stykket ved hendes underliv, det var hele tiden som om hun ligesom ham ville tage det af men ikke gjorde det.

Hun var meget sikker på at det maleri ville fange hendes skønhed, det gav hende også et lille glimt i, hvordan det ville se ud igennem hans øjne. Ja hun var meget spændt på at se det, det var stadigvæk pænt af ham at han ville gøre det, og hun syntes da efterhånden hun klarede det meget godt som hans model. Han var en virkelig god kunstner uden tvivl, han var helt klart den bedste hun havde set, og det var ærlig snak"Du er virkelig den bedste kunstner jeg har mødt...Jeg har aldrig set så smukke malerier som dine...De udstråler allesammen...Og de er så unikke...Din teknik er så unik og fantastisk"sagde hun og sendte ham et blidt smil, og et varmt blik. Da han så spurgte om hun stadigvæk havde en god aften nikkede hun til ham, og hun flyttede slet ikke hendes blik, dog kørte hendes fingre stadigvæk lidt rundt ved kanten af silke stoffet"Det har jeg...Jeg har det meget godt, og jeg kan ikke bare lide vores aften jeg elsker den"Svarede hun og kunne mærke hvordan hendes hår ramte hendes ene bryst en smule, men hun flyttede det ikke, hendes blik var på ham og hun kiggede ikke væk"Hvad med dig"spurgte hun så af samme spørgsmål han havde givet hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 3:35

Selv den måde hun flyttede hænderne på var virkelig lokkende og han troede da også for en kort stund at hun ville fjerne det. Men hun drillede ham meget og lod være, dog nød han stadig udsigten. Han elskede virkelig hendes måde at drille på, for hun fjernede det ikke bare helt men gav ham nærmest lyst til mere, hvilket han heller ikke lagde skjul på. Inden han fortsatte med at male, drejede han sig mere over mod hende og holdt fast i hans buksekant med en finger og stod afslappet så hans bukser blev trukket meget lidt ned, en måde at drille hende på.
"Det var jeg også ved...... Ja måske sidder det i vejen..... Jeg er meget fristet til at finde ud af det...." Derefter malede han videre med nærmest sensuelle penselstrøg.

Det var en både spændende og forførende måde at pirre og drille hinanden på, som om de opbyggede lyst og spænding hos hinanden på en meget sensuel måde. Han havde heller ikke rigtig lyst til at stoppe men samtidig med var det fristende at se hvad hun kunne finde på. Hendes ord var dejlige at høre og han kunne fuldt ud give hende ret. Aftenen var stadig ung og natten var der ligeledes masser tilbage af. "Nej det er jo lige det.... Måske hopper vi i poolen.... Måske viser jeg dig de sidste ting..... Det her er den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med at male.... Og så den måde du frister mig på.... Den er virkelig dejlig....." Han kunne ikke lade være med at nyde synet af hende som hun lå så frækt foran ham og den måde hun kærtegnede silken lige over hendes underliv fristede ham utrolig meget.

Han smilede endnu mere ved hendes ord om hvor dygtig hun syntes han var, det var altid dejligt med ros, specielt når det var fra hende. Det gav en rigtig dejlig varme indeni. "Jeg er rigtig glad for du kan lide mit arbejde.... Der er heller ikke så frygtelig lang tid tilbage så du kan se det og forhåbentlig lide det...."
Han holdt en kort pause fra at male da han så smilede forførende og varmt til hende. "Jeg elsker også vores aften.... Specielt fordi der er så meget tilbage af den....." Det var hurtigt udviklet til at være en mere og mere intens aften
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 3:57

Da han sagde at der ikke var særlig lang tid tilbage til at hun kunne se maleriet, kom hendes nysgerrighed igen, og den var stor fordi hun kunne snart ikke vente med at se det, godt nok havde hun en god tålmodighed, men spændingen at han snart var færdig med at male hende gjorde, at hun slet ikke kunne vente meget længere men hun var nød til det, og det gjorde da heller ikke så meget så kunne hun drille ham lidt mere, hvilket hun også gjorde, det gjorde hun blandt andet ved at føre den ene hånd op mod hendes hals kærtegnede den lidt, og lod den glide langsomt ned ad hendes bryster, hvorefter hun bed sig blidt i underlæben, blot for at drille ham lidt mere. Havde hun bidt hårdere var der sikkert kommet blod, men hun bed ikke så hårdt igen kun på en blid og forførende måde, og synet af at hans bukser kom lidt ned gjorde at hun var nysgerrig på, om han kunne finde på mere, men han drillede hende det var tydeligt.

"Du lokker mig jo næsten hen til dig...Selvom jeg ikke kan ligenu, så nyder jeg da at ligger her og kigge på dig..Følge dine bevægelser"sagde hun med et smil, og blinkede drilsk til ham. Det var meget hyggeligt at drille hinanden, og næsten ønske at de begge to ville se lidt mere men at de ikke kunne fordi de drillede hinanden så meget som de gjorde. Cara lyttede til hans ord, og hun kunne ikke lade være med at smile af dem, ja en tur i poolen det kunne være ret hyggeligt, og meget afslappende, det var da en god idé men så igen det var den anden idé også, at se lidt mere"Jeg er meget spændt på at se hvad det bliver til"sagde hun så og sendte ham et varmt smil, mens hendes øjne var rettet på ham. Da han så fik nævnt at det her var den bedste oplevelse han havde haft med at male, kunne hun ikke undgå at få et glad smil på læben, og hendes blik blev intens og næsten strålede"Det er jeg glad for at høre..Det ville være træls hvis det ikke var en god oplevelse"sagde hun så med en bestemt og blid stemme.

Hun var helt enig, der var masser af aftenen tilbage, og det var tæt på at natten ville nærme sig, dog var der masser af tid endnu inden det ville ske. Så lod hun hendes blik falde ned på silke stykket ved hendes underliv, og hun bed sig forførende og lokkende i læben igen"Det kan være du vil fjerne det...Hvis det er i vejen"sagde hun og blinkede drilsk hen til ham. Det var tydeligt at hun drillede og lokkede en smule, men det var kun fordi han lokkede og drillede, og hun havde intet imod det hele, hun kunne godt lide det, rigtig meget.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 4:12

Han stoppede næsten med at male som hun kørte hånden over hendes hals og så lækkert ned af hendes fyldige bryster, det gav ham absolut appetit på mere hvilket hun lod til at være fuldt ud klar over. Hun vidste lige hvordan hun skulle drille ham og han havde bestemt også tænkt sig at drille hende mere. "Kærtegner du ligefrem dig selv for min skyld?..... Så er jeg da endnu mere glad for du gerne ville males..... " Han bed sig kort i læben inden han kort kørte hånden over sin egen brystkasse imens han sagde: "Hvem ved.... Måske lokker jeg dig.... Og så lang tid er der jo ikke tilbage inden maleriet er færdigt....."
Han elskede virkelig synet af hende og han kunne mærke hvordan hun kærtegnede sig selv på den måde fordi hun havde lyst til at gøre det, både for hans reaktion men lige så meget for dem begge to.

"Du må kigge alt det du vil......." Det lod hun heldigvis også til at gøre, og han lod hende også kigge fuldstændig som hun havde lyst til. Detaljerne var efterhånden som de skulle være og det var da også blevet utrolig godt. Han havde i hvertfald gjort sit allerbedste for at hun skulle kunne lide det.
Om hun på et tidspunkt ønskede han også skulle have mere af var jo ikke godt at vide. Endte de i poolen skulle han jo have det sidste af eller også kunne der ske andet. Og selvom de var i vandet skulle de nok finde en måde at drille hinanden på højest sandsynligt mere end de gjorde nu. "Det er skam en rigtig god oplevelse..... Også fordi jeg maler dig...." Det var tydeligt en drilsk kommentar om hele situationen de var i, man kunne nærmest mærke hvordan det var blevet hedt mellem dem.

Da hun så nærmest bad ham om at fjerne det, smilede han forførende og intenst til hende som han lagde palletten fra sig og gik hen til hende endnu en gang hvor han så knælede. "Det er det da.... Synes du ikke?....." Så lagde han hånden på hendes side lige ved hendes bryst så et par af hans fingre meget drillende lige strejfede det inden hans hånd så kærtegnede ned af hendes side. Men han stoppede så ikke og lod hånden glide ned over hendes hofte på en måde så silkestoffet blev skubbet helt af og afslørede hendes underliv. Han gav hende endnu et intenst blik inden han sagde: "Dejligt...... Var det bedre?......"

Så rejste han sig og gik tilbage til maleriet hvor han igen holdt ved hans buksekant med en enkelt finger og sagde: "Maleriet er færdigt....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 16:09

Følelsen af at hans hånd kærtegnede hendes side, og mødte hendes hud føltes utrolig dejligt, hun bed sig lidt hårdere i læben, men stoppede lidt efter lidt da hun kunne mærke at silken var taget væk fra hendes underliv, ja det vil sige nu var der ingenting der dækkede mere, hvilket for hende slet ikke gjorde noget det havde hun bestemt ikke noget imod. Dog vidste hun ikke hvad han syntes om hendes krop nu, hvor den bare lå så elegant og yndefuldt på hans sofa, hun holdte dog blikket fast på ham lidt, mens et blidt smil bredte sig over hendes læber. Endnu mere rart og dejligt føltes det da nogle af hans fingre strejfede hendes bryst, han var god til at drille uden tvivl, men hun kunne også godt lide det, og hun kunne selv godt lide at drille ham. Silken der var blevet skubbet af og efterladt hende helt nøgen, og da han så havde rejst sig op, kunne hendes øjne ikke lade være med at følge ham"Det var da meget bedre...Det føltes faktisk rart...At ligge på sofaen helt nøgen...Den blødhed fra sofaen der møder min hud det er dejligt"sagde hun med et varmt smil, og sendte ham et forførende blik.

Hans ene finger ved hans buksekant var drillende for hende, men dog kunne hun heller ikke undgå at kigge væk, hendes blik var på ham, intet andet, det kunne jo også være at han gjorde noget det var aldrig til at vide, dog gjorde han ikke det. Hun lagde armene kort over hovedet, men da han nævnte at maleriet var færdig var hun blevet spændt rigtig meget, så hun rejste sig op fra sofaen"Det lyder dejligt, jeg kan ikke vente med at se det"sagde hun venligt, og da hun så stod oprejst, valgte hun at gå hen imod ham med et bredt smil. Hun var virkelig blevet spændt på, hvordan maleriet kom til at se ud, dog var hun meget sikker på at det var smukt, det var jo som sagt ham der havde malet det. Det kunne ikke være andet end smukt og unikt, bare alle de malerier hun havde set han havde malet, den kunst og teknik det hele var fantastisk. Da hun så stod foran ham, lod hun blikket glide ned over ham, før hun kiggede på ham med et drilsk blik, og et bredt smil, og for at hun så kunne se maleriet gik hun op til hans side, så hun stod ved siden af ham"Wow...Kaylan...Det er jo helt magisk"sagde hun da hendes øjne mødte maleriet, hun var helt overrasket over det, den måde han havde gjort det på, detaljerne, hendes figur og udstråling det hele, ja alting passede bare perfekt sammen.

Det var virkelig et smukt maleri, det var tydeligt at se på hende at det maleri var noget unikt og at det var så smukt malet, hun kunne næsten stå der og beundre det i timevis så smukt var det. Hun lagde armene hvilende over kors så hun stod afslappet og kiggede på det, hvorefter hun drejede hovedet en smule så hun kiggede på ham"Det er virkelig smukt..Tusind tak...Jeg elsker det virkelig"sagde hun med blid stemme, og holdte øjenkontakt med ham som hun stod ved siden af ham. Aldrig før havde hun set et maleri af hende så smukt som det Kaylan havde malet, hun var overrasket på den gode måde, og hun beundrede det rigtig meget. Mens hun stod der med armene hvilende over kors og havde set det færdige maleri, tænkte hun faktisk ikke over at hun stod der nøgen ved siden af ham, det havde hun intet imod. Enhver anden havde kastet sig over hende med det samme, men ikke ham, der var noget særligt over Kaylan, selvom hun ikke ville have noget imod hvis han kastede sig over hende, hun ville sikkert ende med det samme ved ham"Du har virkelig gjort det helt unikt, og specielt...Jeg er vild med det"sagde hun med et varmt smil, og et blidt blik.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 16:56

Hans smil var intenst og forførende som hun lå der foran ham, og hvilket fantastisk syn det var. Egentlig ville han meget gerne røre mere men det kom nok også til at ske, for det virkede som om de slet ikke kunne lade være med at drille hinanden mere og mere. "Du ser også fantastisk ud sådan der...... Hvem ved hvad vi kan finde på?.... Måske at drille mere..... Jeg kan i hvertfald ikke love dig at jeg lader være......" Det var tydeligt at han virkelig nød synet af hende men samtidig var han også helt vild med hendes måde at drille ham på. Måske havde andre bare sprunget på hinanden men der var noget sensuelt og frækt over deres leg.

Så trådte han lidt til side så hun bedre kunne komme til at se maleriet men han fjernede ikke sit blik fra hende på nogen måde, han elskede jo synet. "Så må du hellere komme og se det....."
Han bed sig let i læben som hun kom hen til ham og hans smil voksede markant da hun så fik øje på maleriet. Det var det billede han havde lagt allermest arbejde i nogensinde og hun havde været en helt fantastisk model.
Da hun så kiggede lidt om på ham, smilede han varmt og forførende hvorefter han stillede sig bag ved hende og lagde hænderne blidt på hendes hofter. Så kunne hun også mærke ham helt tæt på og han vidste jo ikke hvad hun kunne finde på endnu. Men en ting var sikkert, kemien og intensiteten mellem dem var utrolig stærk. "Jeg er glad for du kan lide det..... Selvom det var svært at koncentrere sig når du lå så dejligt foran mig..... Men det var nu et dejligt syn..... Og det er det stadig....."

Som de stod der, nussede han hende forsigtigt på hofterne og sukkede glad, det var dejligt at røre hende og han kunne da heller ikke lade være med at drille hende mere. Det virkede jo som om de begge to ville friste hinanden til at gøre mere. "Du må få det hvis du vil have det...... Men nu hvor billedet er færdig..... Er der så noget andet du har lyst til?.... Svømme..... Se mere.... Eller noget helt andet?"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 18:01

Mens hun stod ved siden af ham og havde nydt synet af maleriet af hende kunne hun ikke undgå at bide sig i læben igen, kun fordi han havde lagt hans hænder blidt på hendes hofter, det føltes rart og fik hende til at kigge lidt mere på ham, før hun kiggede på maleriet igen, det var så betagende og smukt, det var helt svært for hende at kigge væk fra det. Hun var meget sikker på, at det maleri ville fange hendes øjne både tæt på som det ville langt væk fra, det var vildt at han kunne male så smukt og få det til at se så betagende, yndefuldt og elegant, for ikke at nævne detaljerne han havde brugt, de var ligeså smukke som hele maleriet. At han stod bagved hende tæt på føltes dejligt, hun havde intet imod det, og med hendes blik hvilende på maleriet havde hun et bredt smil på læben. Hun var meget glad for, at han ville male hende, det var det virkelig nok det smukkeste maleri hun nogensinde havde set, og det var tydeligt at se, at han havde brugt lang tid med det"Det er jeg glad for at du siger...Jeg kunne godt lide at være din model...Og hvis du en anden gang får brug for det, så siger du bare til"sagde hun med et smil, og kiggede op på ham med et blidt smil, og hun blinkede lidt til ham.

Nu var spørgsmålet så, om det var en svømmetur de skulle nu, eller om det var noget andet, der var en masse muligheder som de kunne, dog var det alt for lang tid siden at hun svømmet, og mærket noget vand mod hendes hud, og siden de var godt igang med at drille hinanden, kunne det sagtens føre deres drilleri hen til poolen, ja hvem kunne vide hvad der ville ske det var ikke til at vide, men det var måske også det som gjorde det hele spændende. Cara mærkede så at han nussede hende ved hendes hofter det føltes dejligt, og hun holdte hendes blik på ham, hvorefter hun lagde en arm rundt om hans nakke, og kiggede på ham med et blidt blik"Der er rigtig mange ting jeg har lyst til...Men jeg tænker en svømmetur, hvis du er frisk på det"sagde hun med en venlig stemme, der havde lidt lokkelse over sig. Hun lokkede måske lidt, og der lå noget drilsk i hendes blik, men hun var sikker på at det ville blive meget hyggeligt at bade i poolen sammen med ham.

Der var helt sikkert noget kemi mellem dem, og deres drillerier mod hinanden føltes både rart, og dejligt, men det var også meget intens. Denne aften her var langt fra slut, og natten var end ikke begyndt endnu, en vampyr som hende og en elver, eller ja nærmere en Fae som ham, der skulle nok ske noget det var hun sikker på. Cara drejede kroppen en smule hen imod ham, og hun ventede på hans svar om han var frisk på en tur i poolen sammen med hende"Hvis ikke kan vi sagtens lave noget andet...Jeg er frisk på hvad du har lyst til"sagde hun med et smil, og et varmt blik. Hendes blik hvilede sig på hans ansigt, og hun lagde hovedet lidt på skrå som hun stod der og kiggede på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 18:15

Han var egentlig også rigtig stolt af hvor godt maleriet var blevet, men han var også sikker på det var fordi han havde haft så vidunderlig en model som hende. Allerede nu var aftenen blevet hed og dragende og han kunne nærmest ikke vente med at finde ud af hvad der ellers ville ske. Det eneste der var helt sikkert var at det nok skulle blive virkelig intenst, og hvis hun ville overnatte så var han mere end frisk på det.
Han gengældte hendes smil som hun kiggede op på ham hvorefter han blinkede drilsk til hende og sagde: "Jeg vil meget gerne male dig igen..... Og næste gang kunne det være jeg skulle prøve at male dig hvor du havde lidt tøj på....
Og så se om tøjet stadig var der når billedet blev færdig?"
Det var egentlig en lækker idé og han håbede da på hun var frisk på ideen.

Da hun så lod til gerne at ville med ud i poolen samtidig med hun havde lagt armen om hans nakke, smilede han endnu en gang varmt og nærmest for førende inden han sagde: "Så lad os gå ud til poolen..... Og hvis du har lyst til at fortælle det, så vil jeg da gerne høre mere om hvad du har lyst til..... Så er det jo aldrig godt at vide om jeg vil fortælle mine tanker også...." Som hun drejede sig mere over mod ham, strøg han hånden om på hendes ryg og holdt den meget lavt så han strejfede hendes ene balde lidt. Han var helt væk i de blikke hun gav ham og så selvfølgelig synet af hende som hun stod der helt nøgen og utrolig smuk, hun var virkelig fristende og dejlig. Derefter gik han ud til poolen sammen med hende.

Da de så kom der ud, smilede han dragende til hende og tændte så på en kontakt så der kom et roligt og behageligt lys der ude hvorefter han stillede sig foran hende. "Her er vi så..... Skal jeg finde noget vi kan bade i eller skal jeg gøre noget ved det jeg har på?..... Måske du endda vil hjælpe mig hvis det er i vejen?....." Nu havde hun jo drillet ham til at gøre det ved hende så kunne det jo være hun ville gøre noget lignende for ham. Under alle omstændigheder var det en helt fantastisk aften og han ønskede ikke den skulle slutte
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 19:20

Det var blevet til en tur ud til poolen, hvilket også var meget hyggeligt det var jo det hun havde tænkt på at de kunne efter han havde malet hende. Da de så stod ved poolen var der nogle enkle ideer der poppede op i hendes hoved, og her ved poolen var der ganske hvist også en masse muligheder, så det var bare hvor de skulle starte, hun så frem til at mærke vandet i poolen, den var stadigvæk så flot som da han kort viste hende den, hvor han gav hende en illusion af hans hjemland. Som de stod ved poolen var der mange ting hun havde lyst til, og der var mange ting hun kunne gøre og på den ene side havde hun bare lysten til at vise ham det, og på den anden side havde hun lyst til overraske ham. Hun kunne godt lide at stå og kigge på ham, og følelsen at han stadigvæk drillede hende og rørte ved hende føltes rart, og det var dejligt.  Da han så stod foran hende, og det var ikke langt væk fra hende, hun kunne se at han stod tæt på hende, så hun kunne slet ikke lagde være med at kigge på hans overkrop.

"Jeg er frisk på at vi bader nøgne...Så det betyder at det sidste stykke tøj du har på skal af"sagde hun med et drilsk smil, og et forførende blik. Da han nævnte at det han havde på skulle gøres noget ved kunne hun ikke undgå at blinke lidt til ham, hvorefter hun havde en drilsk idé, men det ville måske gå udover hans tøj, men på den anden side kunne det sagtens tørre. Hun holdte blikket på ham lidt, hvorefter hun trådte lidt tilbage men hun havde taget fat i hans hånd, så han ville følge med hende. Han vidste sikkert ikke, hvad hun havde tænkt sig, men ideen var måske lidt snedig, og lusket.  Dog var hun spændt på hvordan han ville reagere, hendes drillende smil der på samme tid var forførende var placeret på hendes ansigt, og hun trådte lidt flere skridt tilbage til hun faktisk ramte ned i poolen, og hun fik hevet ham med, det luskede ved det hele, at trække ham med ned i poolen var at nu var han næsten nød til at tage hans bukser af"Nu er du næsten nød til at tage dem af jo"sagde hun drilsk, og blinkede lokkende til ham.

Vandet føltes dejligt, og hun gav slip på hans hånd snart de var kommet ned i vandet, hun stod så op af kanten i den ene side af poolen, og mærkede hvordan vandet føltes mod hendes hud det var så forfriskende. Med lukket øjne lod hun hendes hår hænge løst, og kunne mærke hvordan det ramte hendes ryg, og hvordan det flød i vandet omkring hende. "Det føltes fantastisk det her... Det er alt for lang tid siden jeg har mærket vand på den her måde"sagde hun med et blidt smil, og kiggede i retningen af ham, hun var spændt på hvad han havde tænkt sig, og hvad han ville gøre. At han ville vide hvad hendes tanker var kunne hun godt forstå, hun var også spændt og nysgerrig på hans tanker, og nød virkelig at være i poolen ligenu, hun åbnede kort øjnene for at kigge rundt en smule, omgivelserne her ved poolen var virkelig flotte, og så vendte hun blikket op mod himlen den var utrolig smuk. Det var enlig også første gang hun havde været nøgen i noget vand, og pool, for det havde hun aldrig prøvet før"Kaylan det her er virkelig hyggeligt...Og jeg vil gerne males af dig igen"svarede hun med et smil, og var spændt på at se hvad han ville gøre, for han havde sikkert ikke regnet med at hun ville hive ham med i vandet. Hendes ryg mod kanten af poolen i vandet, det var en rar følelse, ja gad vide om han ville drille hende ligeså meget hun ville drille ham, eller måske havde han tænkt sig andre ting, det var slet ikke til at vide.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 19:35

Som de stod der ved poolen, kunne han nærmest se i hendes øjne hvor drilsk hun ville blive men han kunne selvfølgelig ikke sige helt præcist hvordan. Men mon ikke han nok skulle finde ud af på den ene eller anden måde. Han kunne slet ikke få øjnene fra hende og hendes perfekte krop. Hendes brystvorter strittede stadig men han håbede da på det var fordi hun godt kunne lide de ting han gjorde
Da hun så nævnte en af hendes ideer, nemlig at de skulle bade nøgne, blinkede han drilsk til hende og sagde: "Tør du at være nøgen med mig?..... Hvem ved hvad jeg kan finde på?...... Eller hvad du kan finde på......." Så tog han ligeledes hendes hånd og fulgte med hende, meget spændt på hvad hun kunne finde på. Og ganske rigtigt opdagede han det først da hun trådte ud i poolen og på den måde trak ham med ned i vandet. Det var en rigtig god måde at gøre det på og han grinede også varmt da hans hoved kom over vandet igen.

Så nikkede han stille som han kørte håret bagud så det også var noget mere tydeligt hvordan han havde spidse ører. Derefter sendte han hende et meget drilsk blik inden han sagde: "Det kan du have ret i..... Jeg må hellere tage dem af......" Så åbnede han bukserne langsomt og fik dem elegant af imens han holdt balancen i vandet og nu kunne man se hvordan han kun havde sorte meget tætte boxershorts tilbage. Hele tiden stod han med blikket fastlåst på hendes perfekte velformede krop der glinsede så lækkert på grund af vandet, men også det fantastiske blik hun så på ham med. "Det er også længe siden jeg har været her ude.....Og ja det er virkelig hyggeligt her sammen med dig..... Hvordan vil du så males næste gang?"

Ganske vist skulle de bade nøgne og han havde jo stadig lidt på, men det var fuldt ud med vilje. Han havde nemlig en drilsk lille idé til hende også. Han kiggede kort ned af sig selv og smilede intenst imens han sagde: "Nu fjernede jeg jo silken for dig..... Måske du kunne fjerne det sidste for mig?"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 20:07

Da han var kommet op til overfladen holdte hun hendes blik på ham, hvorefter hun lagde hovedet lidt på skrå, og kørte hænderne rundt lidt i vandet som hun stod og nød vandet mod hendes krop. Det var virkelig hyggeligt, vandet var dejligt, og det gjorde hende glad at se at han ikke havde noget imod at hun havde hivet ham med ned i vandet, det var en drilsk idé jo, og det virkede hvist også til at han havde en drilsk idé så hun lod blikket hvile sig på hans ansigt, og så kunne hun ikke lade være med at smile forførende til ham, og hun vidste godt hvordan hun kunne tage hans boxershorts af ham, det havde hun faktisk en lusket idé til, så hun svømmede hen til ham i vandet, stoppede da hun stod foran ham. Så blinkede hun til ham, og sagde ikke noget, men dykkede blot under vandet, og som vampyr kunne hun sagtens have gjort det hurtigt, bare at trække hans boxershorts af men det gjorde hun ikke, nej hun ville gøre det på en ligeså drillende og forførende måde.

Mens hun var under vejret kærtegnede hun hans inderlår med få fingre, han kunne helt sikkert mærke det, og så lod hun hendes ansigt nærme sig hans boxershorts kant, hvorefter hun langsomt træk hans boxershorts ned ad hans ben så han fik dem af, så lagde hun dem forsigtigt på kanten af poolen, og hun svømmede derefter op til overfladen, så svømmede hun ind til kanten af poolen igen, og sendte ham et forførende og lokkende blik"Det var da meget bedre var det ikke"sagde hun og blinkede til ham, og derefter grinte mildt, og en smule drilsk. Ja nu var der mange ting de kunne, og hun var slet ikke færdig endnu, der var mange ideer i hendes hoved, og der var mange muligheder, hendes blik hvilede sig på ham, og hun lagde hovedet lidt tilbage mens hun bare nød vandet omkring sig, det var så dejligt"Kaylan"sagde hun så hvorefter nogle minutter lod hendes blik igen hvile sig på ham, og hun sendte ham et blidt smil.

"Tænk at du tør bade med mig...En vampyr det havde jeg slet ikke troet, men jeg er glad for det"sagde hun med blid stemme, og sendte ham et varmt smil, det var hun meget glad for at han havde turde at bade sammen med hende, hvem skulle have troet det. Så ventede hun enlig bare på, hvad han ville og hvad han havde tænkt sig, det gjorde hende lidt nysgerrig og spændt. Ja hvad kunne han finde på, og hvad havde han tænkt på det vidste hun ikke men hun var spændt på at se det og måske opleve det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 20:18

Hans anmodning om hans boxershorts fangede hun vist ganske fint og han kunne nærmest se hvordan hendes tanker drejede sig omkring at være så drilsk som overhovedet muligt. Så da hun svømmede lidt hen mod ham og dykkede, smilede han varmt og lod hende gøre som hun ville. Det var nok svært at høre under vandet men han sukkede nydende som hun kærtegnede ham op af inderlårene. Da hendes ansigt så også kom tættere på, smilede han meget intenst og elskede den måde hvorpå hun trak hans boxershorts helt af. Nu kunne han selvfølgelig ikke vide hvor meget hun lagde mærke til men Kaylan var absolut ikke nogen lille mand mellem benene.

Da hun så kom op igen og lænede sig mod poolens kant, smilede han endnu en gang meget intenst til hende og blinkede en gang. "Jo... Meget bedre..... Jeg elsker din måde at drille på...... Så lad os nu se....." Så gik han tættere på hende med meget elegante bevægelser imens han nærest slugte hende med øjnene og stod så til sidst helt henne ved hende. Der rakte han så ned under vandet og strøg hende op af låret så hans hånd kom meget tæt på hendes underliv imens han sagde: "Selvfølgelig tør jeg bade med dig..... Og hvem ved.... Måske kan jeg lide når du bider......"

Så kørte han hånden op af hendes mave og strøg den meget let hen over hendes bryster og så om til hendes nakke. "De ting jeg kunne gøre....." Så fik han lige pludselig en idé, den var drilsk og fræk så han håbede på hun kunne lide den. "Prøv at se om du kan fange mig..... Og hvis du gør..... Så må du helt selv bestemme hvor du vil have det første kys......." Selvfølgelig ville de nok ikke stoppe med kys men de var jo også så dejligt i gang med at drille hinanden. Så strøg han hånden ned af hende igen og om på ryggen hvor han så fortsatte ned og gav hendes ene balde et klem inden han så svømmede hurtigt og elegant ud i den store pool. Han var jo som elver meget adræt
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 21:57

Følelsen af at han strøg hende op ad låret var rar og det fik hende til at bide sig i læben, ikke hårdt kun forførende og tegn på at det var rart det han gjorde. Hans hånd mod hendes hud, og det var som om det føltes helt anderledes når det var under vand, hvilket ikke var så overraskende og underligt. Var de fleste ting ikke anderledes, og på en måde mere drillende når det handlede om vand, det vidste hun ikke men hun vidste at det føltes dejligt, og kunne bestemt godt lide det han gjorde selvom det ikke var så meget, var det nok til at drille hende og hun var tæt på at bide hårdere fat i læben, men gjorde det ikke. Hans hånd nærmede sig hendes underliv, og hun kiggede overrasket på ham, inden hun så blinkede til ham med et bredt smil"Det er jeg glad for at høre at du tør...Hvem ved måske kommer det også til at ske"svarede hun til at han måske godt ville kunne lide at hun bed, men ligenu tænkte hun ikke så meget over det.

Hans hånd nærmede sig hendes bryster, og han nød det måden hans hånd kærtegnede hendes krop på, bare hvordan hans hånd mod hendes hud var dejlig. Hun stoppede kort med at bide sig i læben, og fulgte ham med øjnene, hans blik der næsten udtrykkede at han slugte hende med øjnene, gjorde bare at hun kiggede ham ind i øjnene, et blik der næsten sagde det samme. Ja der var virkelig alt for mange ting de kunne, og da han så pludselig var svømmet væk fra hende og havde nævnt at hun skulle prøve at fange ham kunne hun slet ikke lade være med at grine lidt"Den er jeg med på...Det her skal nok blive interessant"sagde hun med et smil, vidste han at hun var hurtig eftersom hun var vampyr, fordi hvis han gjorde var det da sjovt at han havde foreslået det. Dog tog hun imod den lille udfordring, så hun begyndte straks at svømme efter ham, men han var da hurtig, der gik nogle minutter før hun var nået hen til ham, hun overfaldt ham næsten i et kram, hvor hun kørte hendes hånd igennem hans hår"Fanget...Tro ikke det er let at svømme væk fra en vampyr"sagde hun med et blidt smil, og kærligt grin.

Da han havde nævnt det første kys kunne hun slet ikke lade være med at rødme en smule, og hun svømmede hen til kanten af poolen så hun stod op ad den igen i vandet, men denne gang med ham foran sig, hun gav så slip på krammet hun havde givet ham da hun fangede ham"Det er så hyggeligt det her...Jeg nyder det virkelig meget"sagde hun med blid stemme, og kiggede kort op på stjernehimlen, hendes blide smil bredte sig over de bløde læber"Så du vil kysse mig...Jamen jeg stopper dig ikke"sagde hun og kiggede hen på ham igen med et varmt blik. Han havde god mulighed for bare at løfte hendes ben og kysse hende, og han havde rigtig mange muligheder for, hvordan han ville kysse hende men de to i poolen her under stjernehimlen, begge to nøgne, og hun havde mærket at han ikke var den mindste imellem benene det var tydeligt at mærke, og hun havde også set det, men det betød ikke så meget for hende, hun var dog spændt på hvad han havde tænkt sig nu"Kaylan"hun nævnte hans navn blidt, og strøg en tot væk fra ansigtet, hvorefter hun lagde en hånd på hans kind.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 23:12

Han grinede nærmest forførende og gjorde også hvad han kunne for at holde sig på afstand så hun måtte gøre noget for at fange ham. Dog tvivlede han ikke på at hun nok skulle fange ham på et tidspunkt, det håbede han jo også på. Hendes store fordel var dog at hun ikke behøvede at trække vejret, nok var han dygtig til at holde vejret men luft var desværre en nødvendighed for ham.
Han lagde armene varmt omkring hende som hun fangede ham hvorefter han sukkede nydende af den måde hun kørte hånden gennem hans hår. Det var jo lækkert at blive nusset i hovedbunden og så var de jo rigtig tætte lige nu. Selvom hun var vampyr var hun åbenbart stadig varm og det var lækkert den måde hun var helt tæt på. De fyldige bryster der trykkede sig blidt mod ham. "Det er jeg vist ja..... Ja det var ikke nemt men jeg er glad for du fangede mig...."

Uden egentlig at slippe det dejlige kram, svømmede han ind til kanten af poolen sammen med hende hvor han så hende meget intenst i øjnene og smilede lige så forførende som hun gjorde. "Det er det virkelig..... Og hvis det er hårdt for dig.... Så kan jeg altid give dig en massage når vi kommer indenfor igen...." Det var tydeligt at se på ham at han godt vidste det ikke var hårdt for hende, men måske kunne hun lide tanken om han masserede hende. Det kunne han i hvertfald rigtig meget.
Så strøg han hende langs kinden og så på hendes kraveben men uden at komme til hendes bryster imens han sagde: "Det er jeg glad for..... Men du vandt jo..... Tag min finger og læg den hvor du gerne vil have jeg kysser dig...."
Det var jo egentlig det hun vandt, så det var kun hendes egen fantasi der satte grænser for hvor hun kunne få det kys henne. Og så kunne hun jo tænke videre på hvad der kunne ske lige som han gjorde.

Han lagde den ene hånd ved hendes hofte og smilede imens han holdt hendes hånd på hans kind. Så hviskede han nærmest lidenskabeligt: "Cara......"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 23:33

Lyden af hendes navn der kom ud ad hans læber fik hende til at kigge på ham, hun følte sig tryg, heldig og glad alle ting på en gang, hun havde også lyst til næsten det hele, men det kunne han måske også tænke sig til, så hun sagde ikke noget. Hendes øjne hvilede sig på ham, og da han havde lagt en hånd på hendes kind kunne hun ikke lade være med at sende ham et blidt smil, hvordan kunne en person være så betagende, fantastisk og vildt sød, og ikke nok med det så var han også høflig, elegant, slem, havde han ikke alt i en pakke, det havde hun følt, og da han nævnte at hun skulle tage hans finger og placere den der, hvor hun ville have at han kyssede hende kunne hun ikke lade være med at rødme en lille smule, mest over at høre hendes navn fra ham, det lød så lidenskabeligt, så intens. Hun fik så placeret hans finger ved hendes mund, hvorefter hun kiggede ham ind i øjnene, det ville være deres første kys, aldrig havde hun troet hun skulle være heldig at få tilbudet om et kys fra ham, deres første kys, men havde han mon selv lyst til at kysse hende på munden, hun havde dog placeret hans finger ved hendes læber.

"Lige her...Hvis du selvfølgelig vil.."sagde hun i takt med at hun kiggede ned i vandet, hun havde dog et blidt smil på læben, og kunne stadigvæk mærke hans hånd mod hendes kind, det føltes dejligt, ligeså dejligt føltes det at de var så tætte på hinanden i vandet, to nøgne kroppe mod hinanden det var en dejlig følelse, hun kunne bestemt lide det. Så ventede hun faktisk bare på, hvad han havde tænkt sig at gøre, hvor ville han kysse hende henne, var det munden han selv havde lyst til eller var det et andet sted, dog havde han sikkert lysten til andre steder også, hvilket heller ikke ville gøre hende noget, det var ham der ville kysse hende, og hun ville også kysse ham, det kunne han sikkert også godt mærke, og fornemme. Der var jo en god kemi imellem dem,og de hyggede sig meget, og hvad var bedre end at være de to i poolen under en stjernehimmel.

Massage lød også som en rigtig god idé det kunne hun helt klart lide, og det lød meget godt det måtte han meget gerne, og hun så allerede frem det, og mens hun havde blikket vendt ned mod vandet og ventede på, hvad han ville gøre tænkte hun lidt, hun havde hvist glemt at nævne at hun gerne ville have det maleri han havde malet af hende, det var så smukt og hun var virkelig heldig, næsten alle kvinder ville sikkert ønske det skete for dem. Cara s smil bredte sig lidt, og han ville sikkert løfte hendes hage eller andet for at kysse hende, hun vidste det ikke, men hun kunne mærke hun rødmede en smule. Aldrig havde hun hørt nogen sige hendes navn så lidenskabeligt, så intens og med en skønhed i sig selv som Kaylan havde gjort, han fik det til at lyde så specielt, og hun så aldrig selv hendes navn særlig specielt, men det fik Kaylan lige ændret. Hun kunne ikke andet end at vente og se hvor han ville kysse hende henne. Hun kunne sige mange flere ting, men det øgede lidt spændingen at se, hvad han ville gøre, derfor sagde hun ikke så meget med vilje.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 23:45

Hun var virkelig vidunderlig og han kunne kun smile ved tanken om hvordan hele hans dag havde udviklet sig. Tænk hvis han nu ikke havde gået en tur i parken, ville de så nogensinde havde mødtes? Hun havde virkelig det hele. Hun var vidunderligt smuk, hun var sexet og fræk, hun havde en helt igennem vidunderlig personlighed. Hun var kærlig og drilsk og så var hun ikke bange for at vise hvad hun godt kunne tænke sig. Godt nok gjorde hun ikke så meget lige nu men han havde en klar idé om det var for at de kunne drille hinanden endnu mere. Så da hun placerede hans finger på hendes læber og fortalte hun gerne ville kysses der, nikkede han smilende og forførende imens han nussede hende på kinden. Ganske som hun havde tænkt, løftede han hendes hage så han kunne se hende i øjnene som hun rødmede så smukt hvorefter han sagde:"Så må jeg jo hellere gøre det....."

Så lænede han sig ind til hende imens han havde den ene arm om hendes ryg og trykkede så blidt sine læber mod hendes med en dejlig varm lidenskab. Der holdt han kysset lidt inden han så trak sig så han endnu en gang kunne se hende i øjnene. Endnu en gang strøg han hende blidt over kinden med fingrene inden han nærmest hviskede: "Var det en god nok præmie?...... Cara?......." Han lagde utrolig meget lidenskab i måden han sagde hendes navn på for det var også sådan han havde det. Roligt nussede han hende på lænden inden han så blinkede til hende og spurgte lidt drilsk: "Du fortalte aldrig om du gerne ville have massage når det var..... Jeg lover at være sød..... Eller jeg lovet at prøve..... Jeg kan jo ikke sige hvad du kan finde på......."

De udfordrede vist hinanden til at drille mere og hans øjne fortalte også om han klart havde flere ideer. Men det afhang også af hvad hun gjorde men han var fuldt ud klar på at drille hende endnu mere. Måske ville hun havde flere kys eller kærtegn eller også gjorde hun noget. Det ville tiden helt sikkert vise
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 0:25

Som hun havde tænkt så havde han løftet hendes hage så hun kiggede ind i hans øjne, dog kunne han ikke læse hendes tanker men at han havde gjort det hun tænkte var både heldigt og dejligt. Da hans læber pressede sig mod hendes mærkede hun hvor langsomt hendes øjne lukkede i, og hun holdte også kysset lidt, det føltes dejligt, det var rart, og det gav helt en dejlig følelse inde i hende, ikke nok med det så gav det også en tryghed at mærke hans hånd på hendes ryg, det var som om han ikke ville give slip på hende, hvilket hun slet ikke havde noget imod. Da kysset så stoppede åbnede hun øjnene, kiggede på ham med et smil, og lukkede så igen øjnene da hun mærkede han igen kærtegnede hendes kind, det føltes så rart og dejligt hun kunne godt lide at mærke hans hud mod hendes, og hun holdte hendes øjne lukket lidt, før hun så efter nogle minutter åbnede dem for at kigge ind i hans øjne igen"Det var en fantastisk præmie...Jeg elskede den"svarede hun med blid stemme, og holdte hendes blik på ham, hvorefter hun lagde hendes ene hånd ovenpå hans hånd på hendes kind

"Hvad med dig, kunne du lide at give mig den præmie"spurgte hun både lidt nysgerrig men også lidt drilsk, fordi hun kunne godt mærke på deres første kys at han mente det, og kunne lide det, det var så intens og lidenskabeligt, det var helt fantastisk. At blive kysset af ham sådan, og her i poolen det var ret hyggeligt, og rart. Hendes øjne flyttede sig ikke fra ham, og hendes hånd der var ovenpå hans hånd på hendes kind fik hende til at sende ham et varmt smil, hun var meget spændt på hvad der skulle ske nu, hun havde ideer og det vidste hun at han også havde, så det var ret interessant at se hvad denne aften ville byde på. Lyden af hendes navn igen fik hende igen til at rødme, men det var klart han sagde det så specielt, aldrig før havde nogen sagt hendes navn sådan, aldrig før havde nogen fået det til at lyde så særligt, og unikt, Kaylan kunne få hendes navn til at lyde så specielt, og det var virkelig sødt og fantastisk"Jeg er sikker på jeg ikke kan være sød hvis du driller mig så meget...Jeg ender jo bare med at drille igen jo"sagde hun og blinkede lidt drilsk til ham.

Det var aldrig til at vide, hvad de begge to kunne finde på, spørgsmålet var så om de skulle blive her i poolen eller om de skulle gå indenfor igen, der var både ting de kunne her i poolen som både kunne være frække, intense, intime, og vildt sexet, men der var også mange muligheder for det samme indenfor, det hele kom an på hvad han havde lyst til, hun var frisk på det hele"Hvad har du lyst til ligenu"spurgte hun så drilsk og næsten lokkende, mens hun holdte blikket på ham med et bredt smil på læben.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 1:18

Det var som om hun havde en helt særlig og meget tiltalende glød i sine øjne som hun åbnede dem igen efter deres kys, men absolut også da hendes øjne igen gled op som han holdt hånden ved hendes kind. Det var en glød der nærmest lokkede ham og trak i ham. Men det var på en helt fantastisk måde. Som de stod der, nussede han hende blidt hendes kind og sagde: "Du må endelig sige til hvis du vil vinde et til eller mere....." Det var selvfølgelig med et drilsk toneleje men han mente det tydeligt. Han havde jo også nydt kysset lige så meget som han nød at være der sammen med hende. De to nøgne og så tætte under en stjernehimmel i hans pool. Han kunne ikke bede om en bedre aften og natten ville garanteret også blive endnu mere fantastisk.

Som hun spurgte om han kunne lide at give hende præmien, smilede han varmt og intenst som han betragtede hende og hans hånd strøg nu lidt ned af hende og blidt over hendes bryster endnu en gang. Så videre ned over hendes mave inden han hvilede den på hendes hofte. "Jeg elskede at give dig din præmie...... Det var svært at stoppe igen.....
Specielt med det blik du giver mig lige nu...."
Det var virkelig dejligt og lækkert at hun kiggede både kærligt på ham men også drilsk. Han blev mere og mere nysgerrig efter hvad hun gerne ville have.
Hun rødmede så smukt som han sagde hendes navn, det var også fordi han sagde navnet med den lidenskab han følte når han var sammen med hende. Så grinede han let ved hendes drilske ord hvorefter han sagde: "Så må jeg hellere drille dig noget mere... Specielt hvis du driller igen....."

Ja der var mange ting de kunne lave i poolen, ting der ville være utroligt sexede og intense og han glædede sig også rigtig meget til det. Og måske drillede de hinanden så meget at de gik indenfor og fortsatte, det var ikke til at vide. Da hun så spurgte hvad han havde lyst til så han lidt tænkende ud imens han nussede hendes hofte hvorefter han sagde: "Der er mange ting..... Jeg har lyst til at finde ud af hvordan du vil drille mig..... Og så kan vi se på det der fra..... Og hvem ved.... Så kunne det jo ende med at jeg tog dig med ind i min seng og masserede dig over hele kroppen imens du drillede mig...."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 1:50

Der var alt for mange ting de kunne men det var også fedt at der var så mange muligheder, og ideer og hun var meget sikker på at de helt sikkert ville fortsætte indenfor også, dog var hun ikke helt færdig med at drille ham, hun var jo næsten lige begyndt kun, der var allerede nogle lidt luskede ideer som hun kunne gøre, og hun var spændt på hvordan han ville reagere på dem, ja hun var spændt på hvad han ville sige, men hun havde ligeså meget lyst til at drille ham som han havde lyst til at drille hende. Mens de stod der og holdte øjenkontakt med hinanden sendte hun ham et drilsk blik, og pludselig dykkede hun ned under vandet, hun havde hendes hoved og krop under vandet, hendes ansigt var tæt på hans lår, og hun kyssede ham langsomt op ad hans lår, hun stoppede dog da hun nærmede sig hans lem, hun smillede for sig selv på en forførende og drilsk måde, ja gad vide hvad han ville sige til det hun skulle til, og hvordan han ville reagere. Hun kunne dog ikke se det, men hun var sikker på at hun ville høre det, hvis han kunne lide det, så hun lod hendes læber ramme hans lem, og så kyssede hun ellers hans lem.

Der gik nogle minutter før hun slikkede hans lem først nedefra og op, ja det her var måske meget drilsk, men hun kunne slet ikke lade være, hun ville jo drille ham. Dog var hun også meget spændt på at se, hvad han kunne finde på, men hun fortsatte med at slikke hans lem, både oppe fra lidt mere og nedefra, men også rundt på hans lem s hoved. Ja hun drillede rigtig meget, og han skulle næsten se det det måtte være et skønt syn, og noget der kun ville kunne tænde ham og gøre ham ivrig efter at drille hende. Efter at hun havde slikket hans lem en smule kom hun op til overfladen igen, og hun kiggede på ham med et drilsk og lokkende blik, og slikkede sig rundt om munden for at drille ham lidt mere"Hvordan var det...Jeg havde lige lyst til det"sagde hun og holdte øjenkontakt med ham, hvorefter hun lagde armene rundt omkring hans nakke, hans nakke kærtegnede hun med nogle fingre, og hun flyttede ikke blikket fra ham.

Massage ja det kunne virkelig være lækkert, men det var spændende at se, om han kunne holde det ud hendes drillerier, hun kunne godt være lusket og se hvor lang tid der ville gå før han måske kunne finde på at bære hende ind i hans seng, hvor de kunne fortsætte og gøre andre ting. Cara ventede spændt på hvad han ville sige, og hvordan han ville reagere, hun fortsatte dog med at kærtegne hans nakke, og hun lagde hovedet en smule på skrå"Jeg nyder det her...Rigtig meget"sagde hun med blid og næsten forførende stemme. Hvad kunne han så finde på, det var et godt spørgsmål som hun var nød til at finde ud af, men spændende det ville det blive det var hun sikker på, og hun var også sikker på at det ville føltes fantastisk.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 2:15

Ganske rigtigt var de kun lige begyndt og der var så utroligt mange ting der stadig kunne ske. Og hver eneste af dem ville være helt fantastisk. Dog kom han også til at tænke på hvad der ville ske hvis han nu bad hende om bestemte ting. Hvis han for eksempel inviterede hende over igen eller besøgte hende og så havde bedt hende om at overraske ham med sexet undertøj. Måske skulle han prøve det. Dog nåede han ikke at tænke over det inden hun dykkede ned under vandet hvor han kiggede ned efter hende. Vandet gjorde det selvfølgelig sværere men heldigvis havde han stærke nok sanser til at kunne se det lidt alligevel. Han sukkede nydende som hun kyssede hans inderlår og smilede endnu mere som hun kyssede hans lem der var begyndt at blive hårdt.
Dog måtte han holde ved kanten af poolen da hun så begyndte at køre tungen op og ned af hans lem. Han sukkede lidt mere og smilede ved sig selv. Hun var virkelig fræk og åh hvor ville han give igen.

Så stod han ellers og nød virkelig meget hvad hun gjorde, hun var virkelig dygtig til at bruge hendes tunge. Da hun så kom op til overfladen igen, smilede han forførende til hende og sagde: "Det var virkelig lækkert..... Havde slet ikke lyst til at du stoppede igen..... Men jeg må bare se hvad jeg kan gøre....."
Ganske rigtigt ville han have elsket at se det mere og hvem ved måske ville han også komme til det. Han sukkede endnu en gang med et dragende smil som hun nussede ham i nakken, det føltes helt vildt dejligt. "Jeg nyder det også rigtig meget......." Lidt pludseligt tog han ved hendes bagdel og løftede hende op så hun nu sad på kanten af poolen. Så spredte han let hendes ben og kyssede op af hendes inderlår tættere og tættere på hendes varme underliv. Hun var så dejlig glat og hendes hud der var også silkeblød. Så gav han hende en serie af blide kys mod hendes underliv inden han en enkelt gang kørte tungen mod hendes underliv hvorefter han så kiggede op på hende og rettede sig op. "Jeg nyder det også virkelig meget...."

Hun drillede ham jo virkelig meget så selvfølgelig drillede han igen. Og der var virkelig mange måder at drille hende på endnu
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 2:38

Da han så havde sat hende op på kanten af poolen kunne hun slet ikke lade være med at blinke drilsk til ham, dog kunne hun også godt lide det, det føltes så dejligt når han rørte ved hende og at hun nu sad på kanten af poolen gjorde slet ikke noget, faktisk var det spændende, og frækt. Hendes våde krop fra vandet gjorde det synligt på hendes hud eftersom at der dryppede vanddråber ned fra hårspidserne, og resten af hendes krop der var våd fra vandet gjorde bare at det måtte give et lækkert syn for Kaylan. Da han så havde spredt hendes ben, og var begyndt at kysse hendes inderlår kunne hun slet ikke lade være med først at kigge helt overrasket på ham på en god måde, hun havde slet ikke set det komme, at han kunne finde på at gøre det, men det føltes dejligt, og det fik hende til at bide sig i læben, hvorefter hun fulgte hans bevægelse mens han var igang med at kysse hende. Hans blide kys mod hendes underliv gjorde at hun bed sig lidt hårdere i læben, og kiggede fortsat på ham mens han drillede hende rigtig meget, han drillede hende ligeså meget som hun havde gjort. Ikke nok med de kys han var igang med mod hendes inderlår og underliv, så havde han også kørt hans runge mod hendes underliv, hun lagde hovedet en smule på skrå, hvorefter hun stoppede med at bide sig i læben"Du driller rigtig meget ved du godt det...Det er så dejligt"sagde hun med blid stemme næsten hæs.

Han kunne godt finde ud af bruge hans tunge selvom hun selvfølgelig ikke havde mærket så meget endnu, men det var hvist også fordi han drillede hende, hvilket hun godt kunne lide. Mens hun sad på kanten med hendes ben spredte kiggede hun ham ind i hans øjne, lagde en hånd på hans bryst hvorefter hun sendte ham et drilsk blik, der var virkelig også mange måder at drille ham på, men det var meget hyggeligt, og det var intens, hun strøg nogle af de våde hårtotter væk fra hendes ansigt, og hun holdte blikket på ham"Det er spændende at se hvor vi to ender hen...Hvad der vil ske"sagde hun og kørte hendes hånd der var på hans bryst langsomt ned ad hans bryst, hun stoppede dog ikke men nærmede sig hans mave, og lige inden hendes hånd nåede toppen af hans lem der var hårdt, hvilket hun godt kunne forstå hun var selv våd, både fra vandet men generelt også af ham.

"Jeg kan slet ikke holde fingrene fra dig, og jeg har slet ikke lyst til at du stopper"sagde hun og blinkede drilsk til ham, hvorefter hendes hånd fortsatte lidt igen med at køre lidt ned over hans lem, hun gav også hans lem et blidt klem ikke hårdt men lige nok til at han sikkert ville have mere, og ville ønske at hun fortsatte. Cara stoppede med vilje, for at drille ham, og lænede sig en smule tilbage så hun støttede med albuerne, hendes blik hvilede sig på ham, og hun sendte ham et forførende blik, og slikkede sig forførende rundt om de bløde læber. Det var nærmest mere og mere spændende at se hvad de ville ende ud med at lave, dog var hun meget sikker på at de ville ende i hans seng. Mens hun lå lidt tilbage og støttede med albuerne havde hun stadigvæk spredt hendes ben for ham, det var jo ham der havde spredt dem for hende. Årh det følelsen han havde givet hende ved at plante de kys mod hendes inderlår og underliv, hun havde fået lyst til mere, men det var ikke slut med at drille ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 2:59

Han kunne ikke lade være med at smile til hende som hendes stemme nærmest blev lidt hæs af hans tunges kærtegn, han kiggede også op på hende og sagde: "Driller jeg?..... Jeg er da ikke begyndt rigtigt endnu..... Men dejligt du kan lide det..... Det var svært at stoppe min tunge....." Det var dejligt at se og høre hvordan hun blev overrasket af hans lille drilleri, men hun havde jo også drillet ham rigtig meget så selvfølgelig gav han igen. Man kunne tydeligt mærke det i luften den lidenskab der var mellem dem og det var tydeligt på begge to de blev mere tændte af hinandens drillerier.
Imens han rettede sig lidt op, strøg han let hånden op af hendes inderlår men ikke nok til at han ville nå hendes underliv selvom det var virkelig fristende. Det var fristende at mærke hvor våd hun var blevet men det skulle nok komme specielt når de drillede hinanden mere og mere.

Han lod blikket vandre over hende som hun strøg let ned af ham og han lukkede også øjnene kort af nydelse over den måde hun strøg hånden over hans lem. "Det er rigtigt..... Det er allerede intenst og fyldt af lidenskab.... Og jeg har slet ikke lyst til at stoppe....." Han sukkede stille som hun gav hans lem et lille klem og ganske rigtigt så fik han bare lyst til endnu mere. "Du frister virkelig du gør......"
Så kørte han hånden lidt længere op og lod en enkelt finger lege blidt mellem hendes ben og hun var ved at blive godt tændt og våd. Så fik han lige pludselig en idé hun forhåbentlig ville kunne lide. Han havde jo vist hende hvor hans soveværelse var men ikke selve rummet endnu.

"Jeg har heller ikke lyst til du skal stoppe..... Jeg fik en idé..." Hans finger nussede hende lidt mere intenst mellem benene imens han virkelig nød udsigten af hendes helt fantastiske krop. "Du kunne gå op i mit soveværelse og ligge dig godt til rette.... Imens kunne jeg hente os lidt lækkert..... Lidt jordbær og måske lidt champagne..... Når jeg så kom ind til dig, kunne jeg massere dig imens vi nød lækkerierne..... Og jeg ville ikke kun bruge mine hænder.... Det afhænger selvfølgelig af hvad du kan finde på..... Kan du lide den idé?.... Cara....." Igen holdt han et forførende toneleje som han sagde hendes navn. Imens han gav hende muligheden for at tænke over det og svare, lænede han sig ned og kyssede hendes underliv et par gange mere
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 3 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum