Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music to lift the Spirits (Cara)

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 3:27

Hans idé om at hun kunne gå op på hans soveværelse lød nu meget god, og hun havde ikke noget imod det, faktisk kunne hun sagtens se det hyggelige i det, for det var allerede hyggeligt. Ligeså mange ting der skete lige her ved poolen, ligeså mange ting ville der sikkert også ske i hans soveværelse, det var hun meget sikker på, og hun så frem til det. Hun blev liggende lidt mens hun mærkede hans kys mod hendes underliv igen, det fik hende bare igen til at bide sig i læben af den nydelse det faktisk gav, han vidste godt hvordan han skulle gøre det så hun kunne lide det, og han vidste lige hvad han skulle sige, det havde han altid vidst. Hendes øjne faldt ned på ham mens han kyssede hendes underliv, det var så dejligt, det føltes så rart hun ville næsten ikke have ham til at stoppe, men det ville måske også være lidt træls hvis de blev her ved poolen hele aftenen, for ikke at nævne natten.

Så efter at hun havde lagt lidt på kanten af poolen nikkede hun til ham, og lænede sig lidt frem hen imod ham, hun kiggede ham ind i øjnene, og rykkede hendes ansigt tæt på hans, det var næsten ligefør at hendes læber ville røre hans, men det gjorde de ikke i stedenfor nærmede hendes læber sig hans hals, hun plantede nogle kys der, bare for at drille lidt inden hun ville gå op på hans soveværelse, og inden hun valgte at rejse sig, valgte hun at slikke ham op ad halsen,  det ville ikke skade at drille lidt inden hun gik op på hans soveværelse"Det er en god idé vi ses om lidt så"sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun rejste sig op, kørte en hånd igennem håret, før hun gik forbi og var gået indenfor. Lyden af hendes navn igen fra ham fik hende til at smile blidt, og hun stod nu indenfor, og var på vej op til hans soveværelse, og da hun langsomt nærmede sig det kiggede hun ned ad sig selv, så bredte smilet sig og hun gik ind på hans soveværelse. Som han havde nævnt skulle hun ligge sig til rette.

Cara holdte blikket på hans seng, og gik derhen, hun lagde sig så ned i sengen det var en ligeså blød seng som sofaen hun havde siddet før, da han malede hende. Ja hvis sengen da ikke var blødere den var dejlig at ligge i, hun kunne godt lide den, og hun lå meget godt lige i midten af sengen, hun ventede blot på at han skulle komme. Det var nu en sød tanke han havde fået med champagne og jordbær, jamen var der noget bedre ligeså drilsk og fræk han var, ligeså sød og høflig var han, ja som sagt så havde han hele pakken i følge hende"Kaylan"sagde hun blidt og lavt med et blidt udtryk på ansigtet, hun kunne godt lide lyden af hans navn ud ad hendes læber, hun lå og kiggede op mod loftet, men efter at have gjort det kiggede hun rundt på omgivelserne herinde, hans soveværelse var virkelig flot, det var indrettet rigtig smukt, hun var overrasket på en god måde, den moderne stil passede bare lige ind i det hele. Hun var meget spændt på at se, hvad han havde tænkt sig, og hvad han ville gøre, selvom hun havde gættet sig frem til at de skulle have champagne og jordbær.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 3:40

Lige som hende, havde han heller ikke lyst til at stoppe med det. Hendes varme våde underliv var lige så vidunderligt som resten af hende og de dejlige lyde hun kom med, gjorde det hele meget bedre. Men ganske rigtigt så var der jo masser af tid tilbage og hvis han blev ved kom de aldrig væk fra poolen igen. Han nåede kort at føle sig lidt snydt for et kys men de dejlige kys hun kom med op af hans hals var helt fantastisk og han kørte hænderne op af hendes lår imens. Da hun så slikkede ham op af halsen, sukkede han blidt og kiggede så efter hende som hun rejste sig. "Det gør vi nemlig..... Så må vi se om du driller mig når jeg kommer ind til dig.... Eller om jeg gør....." Efter hun var gået ind, hoppede han let op af poolen og gik ud i køkkenet.

Som han kom der ud kunne han slet ikke lade være med at smile over hvor fantastisk det var at være sammen med hende. Ikke kun på grund af måden de drillede hinanden på men det var nu rigtig dejligt. Først gjorde han en flot glasskål klar med både friske jordbær og nogle stykker lækker chokolade. Derefter fandt han et par glas og en dejlig flaske champagne, en der ikke var for tør men havde en virkelig god smag. Tingene blev sat på en bakke inden han så gik op mod soveværelset, her gik han og tænkte på hvad der ville møde ham som han kom op til hende igen.

Stille skubbede han døren op og smilede til hende inden han sagde: "Jamen dog..... Er du virkelig til mig?..." Det var selvfølgelig med et varmt og drilsk toneleje. Så gik han hen og satte bakken med lækkerierne på natbordet inden han så stillede sig helt op af sengen og kiggede ned på den mest fantastiske og smukke kvinde i hans seng. "Nu vil jeg være lidt sød..... Hvad kunne du tænke dig først?..... Du må helt selv vælge...." Han kunne slet ikke få øjnene fra hende, det ville han heller ikke. Bare den måde hun sagde hans navn på var virkelig dejlig
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 16:16

Da døren blev skubbet op fulgte hendes øjne hurtig hen mod selve døren, og ind kom Kaylan, hun smillede bredt, og holdte hendes øjne på ham hun kunne slet ikke lade være med at følge hans bevægelser. Bakken han havde med fik hun også øje på, og lagde så hovedet en smule på skrå mens hun så betragtede ham lidt, hun kunne godt se hvad der var på bakken han havde med, det var virkelig flot anrettet, og det så virkelig lækkert ud. Da han havde sat bakken ned på natbordet sendte hun ham et større smil, og lagde sig på siden så hun lå og kiggede på ham, aldrig havde hun mærket så blød og dejlig seng før som hans, den var virkelig rar at ligge i, især når man tænkte på at hun heller ikke havde noget tøj på, hun lå helt nøgen i sengen. Følelsen af dynen hun lå på mødte hendes ryg, og hvordan de stof hele sengetøjet havde havde nærmest kærtegnede hendes hud.

Den drillende tone han havde ved at nævne om hun var til ham, fik hende til at blinke lidt drilsk, og hun fik et blidt grin frem, så lå hun ellers der i sengen på siden, og støttede sig på den ene albue. Hun lå faktisk meget godt i hans seng, og kunne slet ikke lade være med at holde hendes blik på ham, han var så tiltrækkende, han udstrålede, og han var så flot at se på"Det er jeg...Jeg må sige din seng er fantastisk"sagde hun med et lidt forførende blik og bredt smil. Måske lokkede hun ham hen til sig en smule, men hun som han havde nævnt med at være sød, på en drilsk måde måtte hun vel hellere også være det"Jeg må hvist hellere også være sød så"grinte hun blidt, og lod hendes blik glide ned ad hans krop før hun igen kiggede på ham, det virkede så hyggeligt det her, og det var sødt af ham at komme ind med en bakke med både jordbære på, og den flaske champagne, og det så da også ud til at der var noget chokolade, det var da meget hyggeligt.

"Helt klart at smage den champagne, og de jordbær"svarede hun med et blidt smil, og lagde hovedet lidt på skrå mens hun betragtede ham, og mens hun lå der i sengen kunne hun ikke undgå at forestille sig, hvordan det ville være at sove i den seng, det måtte jo være dejligt og afslappende, ja det ville sikkert også være vildt lækkert især med ham"Det ser virkelig så lækkert ud, jeg havde slet ikke troet du ville komme ind med en bakke med det på"sagde hun og blinkede lidt drilsk til ham. Det var svært at lade være med at drille ham, men hun måtte hvist hellere være lidt sød siden han jo var så sød, for hun var da sikker på at ligemeget hvad ville de ende med at drille hinanden igen, og som sagt havde de tid nok, aftenen var måske snart slut, men natten var næsten kun lige begyndt. Det havde også været alt for lang tid siden at hun faktisk havde fået champagne, det var tit vin, eller noget andet, men champagne det var lang tid siden at hun havde fået det, der var noget klassisk og elegant over det, og hun kunne godt lide det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 16:53

Han grinede let ved hendes ord om hans seng, men han nød virkelig også udsigten. Hvordan hun lå der både sexet og elegant. Hun var helt perfekt at se på og han nød også det han havde rørt hende indtil videre. Selvfølgelig glædede han sig også til der skete mere sådan som de drillede hinanden. "Det er den i hvertfald blevet..... Den er endnu mere fantastisk med dig i den....." Hun behøvede ikke at lokke ham hen til sig men derfor kunne han stadig rigtig godt lide det blik hun sendte, den måde hun smilede på. Da hun så nævnte hvordan hun hellere måtte være sød, satte han sig ned på sengekanten og lagde så hånden på hendes hofte imens han smilede meget intenst og dragende til hende. "Du er virkelig sød...... Men sådan som du driller mig..... Så kan jeg godt lide når du er slem........"

Så nussede han hende på hoften imens han slet ikke kunne tage øjnene fra hende igen og kørte kort tungen hen over sin læbe. "Så må jeg hellere åbne flasken....." Inden han ville åbne flasken, lænede han sig ned og gjorde tegn til han ville kysse hendes vidunderlige bryst. Men i stedet for strøg han hendes brystvorte blidt med sine læber og nappede dem nærmest med læberne hvorefter han satte sig op og blinkede drilsk. "Jamen dog.... Hvad var det jeg kom til....."
Roligt drejede han sig lidt hvorefter han åbnede champagnen og hældte så roligt op til dem. Derefter rakte han hende det ene glas og skålede. "Jeg må sige..... Det var utrolig fristende at gøre mere.... Men så skal jeg vel være lidt sød? Eller hvad synes du?...."

Det var jo et tydeligt drilleri og nærmest en udfordring om hvad hun kunne finde på. Nu håbede han selvfølgelig på hun kunne lide hans drilleri og tanken om mere. "Jeg tænkte jeg ville gøre lidt ekstra ud af det når nu jeg har så vidunderligt selskab som dig.... "
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 17:38

Da han så strøg hendes bryst med hans læber kunne hun slet ikke lade være med at bide sig i læben, det føltes dejligt og han drillede hende rigtig meget. Selv bare de få ting han gjorde ved at drille hende kunne få hende til at ønske meget mere, og hun blev blot mere og mere tændt af det. Følelsen af at han nappede hendes brystvorter, fik hende til at bide lidt hårdere i læben, hvorefter hun holdte blikket på ham, fulgte ham med bevægelserne, og vidste at han helt sikkert havde mere at gøre men ikke gjorde for kun at drille. Det kunne hun godt lide, det var fantastisk, og rart. og da han så satte sig op, lå hun lidt stadigvæk på siden, før hun selv valgte at sætte sig op, så tog hun imod glasset og da de skålede med hinanden tog hun en tår af glasset. Bagefter kiggede hun med et overraskende blik på glasset"Wow den er virkelig god...Tror aldrig jeg har smagt så god en champagne før"sagde hun med et smil, og kort efter lod hendes blik falde hen på ham.

Hun var selv fristet til at gøre mere, der var stadigvæk alt for mange ting hun kunne gøre, og der var mange ideer der kunne afprøves. Deres drillerier var langt fra slut endnu ja de var næsten kun lige startet, så hun valgte at drille ham lidt mere, så hun tog en tår af glasset, før hun fik sat det hen på natbordet, hvorefter hun nærmest forførende og elegant kravlede hen til ham. Da hun så nærmede sig ham, lagde hun hendes hænder på hans bryst, hvorefter hendes læber nærmede sig ham om skulle hun til at kysse ham, men det gjorde hun ikke, derimod placerede hun hendes bløde læber mod hans nakke, og kort efter gav hun ham et kys på hans nakke"Jeg kan godt lide når du er slem...Ligesom jeg godt kan lide at være slem"sagde hun med en drillende undertone, og et lokkende blik, og så fortsatte hun lidt med at kysse hans nakke, og fra nakken nærmede hendes læber sig langsomt hans hals, den kyssede hun forførende. Efter at have gjort det i nogle minutter valgte hun at køre hendes tunge ned ad hans hals, mest for at drille ham, og nærmest forføre ham lidt mere.

Det var svært for hende at lade være, og det var virkelig sødt af ham at han nævnte at han hellere måtte gøre noget mere ud af det, når han havde så vidunderligt selskab som hende kunne hun slet ikke undgå at stoppe med at køre hendes tunge ned af hans hals, og hun lænede sig lidt ind mod ham, og valgte at sætte sig ned ved siden af ham"Det er virkelig sødt sagt...Tusind tak"sagde hun med en blid stemme, og sendte ham et varmt smil. Cara sad nu ved siden af ham på senge kanten, og lænede sig hen imod glasset med champagne, så hun fat rundt om det, og tog sig en slurk, den var virkelig god, hun kunne næsten ikke lade være med at drikke den, så god var den"Der er vel hellere ikke noget bedre end at have godt selskab af en vampyr"drillede hun med et blidt grin, hvorefter hun fik sendt ham et næsten legende blik. Efter at hun så havde siddet med glasset lidt, satte hun det igen ned på natbordet, og lagde sig bagoveri sengen, hvorefter hun begyndte at køre en hånd langsomt ned ad hendes krop, mens hun lukkede øjnene kort, det var alt sammen kun for at drille ham, og endnu mere lokke ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 17:57

Han kiggede smilende efter hende som hun satte sig op hvorefter han kort nussede hendes ben. Han elskede deres indbyrdes drillerier og man kunne tydeligt mærke hvordan de begge to ønskede mere. Og det skulle også nok ske sådan som de tændte hinanden. Den reaktion han fik fra hende som han nappede hendes brystvorter blidt, var helt fantastisk og han var også virkelig fristet til at gøre endnu mere. Så skålede han med hende og smagte så på champagnen sammen med hende. Ganske rigtigt så var den virkelig lækker og han smilede forførende til hende imens han sagde: "Det er jeg virkelig glad for du siger..... Jeg drikker normalt set ikke så meget champagne men jeg kunne huske noget om den her var virkelig god..."
Det var absolut heller ikke nogen billig champagne men det var også ligemeget for han havde købt den for den helt fantastiske smag.

Så kiggede han lystent efter hende som hun lænede sig hen og satte glasset fra sig, og sukkede så også nydende som hun kyssede ham i nakken. "Så må jeg hellere være endnu mere slem...... Og jeg elsker når du er slem....."
Da hun så gav sig til at kysse ham endnu mere i nakken, lukkede han øjnene og nød det virkelig meget, dog kunne han ikke lade være med at sukke over hvor dejligt det var. "Jeg siger skam min ærlige mening..... Og du er helt fantastisk..... Sexet..... Smuk..... Tiltalende..... Fræk..... Vidunderlig....."
Nærmest for at køle sig ned, tog han en god slurk champagne sammen med hende som hun satte sig op hvor han ikke kunne lade være med at nusse højt på hendes lår.

Da hun så sagde hvordan der ikke var bedre end en vampyrs selskab, blinkede han til hende og sagde: "Jo det er der...... Dit selskab....... Aftenen er jo perfekt....." Så lod han blikket vandre ned over hende som hun lagde sig og kørte hånden ned af sig selv. Så blinkede han til hende og sagde: "Du er vist rigtig slem...... Gad vide hvad du vil gøre for et jordbær....." Derefter lænede han sig hen og tog et lækkert jordbær og strøg så let hendes brystvorter med jordbærret inden han så tog en god bid af det. "Kunne du tænke dig et?....." Han kunne slet ikke få øjnene fra hende lige nu. Det var der heller ingen grund til for hun var vidunderlig, tiltrækkende, forførende og helt fantastisk
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 18:28

Da han så strøg jordbærret hen over hendes brystvorter var det næsten overraskende, for det havde hun slet ikke set komme, dog føltes det fantastisk, og det var meget drillende. Hendes øjne fulgte hans bevægelser, og hun fik et bredt smil på læben, hvorefter hun stadigvæk lå i sengen og var fristet til at drille ham lidt mere, men det gjorde hun ikke ligenu, hun ventede lidt. Dog var det tydeligt at se på hende at hun havde en lille idé til hvordan hun ville gøre det. Hans drilleri fik hende mere og mere lyst til at drille ham endnu mere, hun var dog sikker på at han ville kunne lide det, det var hun næsten meget sikker på. Det lød også til at han godt kunne lide at hun havde slikket ham op ad halsen, og kysset ham på hans nakke.  Hun kunne stadigvæk finde på flere ting, men ligenu  lå hun bare der i sengen og sendte ham et blidt smil, og slikkede sig så rundt om munden, hvorefter hun placerede hendes hænder op over hovedet"Så må jeg jo være endnu mere slem...Jeg håber du vil elske udsigten"sagde hun med en drilsk stemme, og blinkede lidt til ham, hvorefter hun begyndte på hendes idé som hun havde.

Hendes hænder kørte hun langsomt ned ad hendes hals, og der stoppede hun ikke, nej hænderne kørte kærligt hen over hendes bryster, hvor hun gav dem et blidt klem, kærtegnede dem lidt mens hun slikkede sig en smule forførende rundt om munden. Derefter kørte hun hendes hænder langsomt ned mod hendes mave, og da hun nærmede sig hendes mave, kørte hun nogle fingre i cirkler rundt derpå bare for at drille lidt, og få ham til at ville se mere, hvilket også skete. Hun stoppede slet ikke, hun var så godt igang jo, så hendes hænder kørte langsomt ned mod hendes underliv, hvor hun drilsk stoppede lidt"Mmm...Hvad kan jeg mon finde på her"sagde hun og kiggede ned mod hendes underliv, med et smil, hvorefter hun kort kiggede hen på ham som hun havde hænderne placeret ved hendes underliv, men så spredte hun hendes ben for ham, og lod begge hænder køre langsomt ned ad hendes inderlår. Hun lagde hovedet tilbage, og bed sig lidt i læben, det føltes faktisk godt det hun var igang med på sig selv"Du er også fantastisk...Sexet...Tiltrækkende...Flot...Fantastisk...Og selvfølgelig vildt vidunderlig"sagde hun med blid stemme, og kiggede så kort hen på ham med et blidt blik.

Så kørte hun hænderne lidt mere op og ned ad hendes inderlår, og hun lod med vilje nogle fingre nærme sig hendes underliv, så det tit kunne se ud som om hun skulle til at give sig selv finger, men det gjorde hun ikke, kun for at drille ham lidt mere, pirre ham en smule. Efter nogle minutter stoppede hun så med at køre hænderne op og ned ad hendes inderlår"Gad vide om jeg skal fortsætte..Eller om du er fristet til at give mig et jordbær"sagde hun med et drilsk smil, og blik. Han havde ret aftenen var helt perfekt, det var kun fordi hun også havde så dejligt et selskab so ham, tænk at det var så dejligt, ja tænk at hun faktisk lå i hans seng, nøgen og bare ventede spændt på hvad han ville gøre, og hvordan han faktisk ville reagere på det hun gjorde.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 19:47

Som hun lå der kunne han nærmest se hendes øjne lyse op med lysten til mere drilleri, hvilket han egentlig også håbede på. Hun var utrolig lokkende, og han vidste udemærket godt at hun ville blive meget mere slem. Det havde han også tænkt sig at blive men lige nu nød han bare udsigten. Som hun gav hendes bryster et klem og kærtegnede dem så lækkert, måtte han bide sig let i læben og samtidig med han smilede meget forførende. Han strøg ganske blidt en finger mod hendes ben inden han sagde: "Du må meget gerne blive endnu mere slem..... Og du kan tro jeg nyder udsigten..... Virkelig meget..... Alle de ting jeg har lyst til at gøre ved dig....."
Han havde på ingen tænkelig måde lyst til at hun skulle stoppe, tværtimod havde han en stærk lyst til at se hvad hun kunne finde på at gøre, enten ved sig selv eller ved ham. Nu havde hun jo kysset så lækkert og brugt sin tunge så han vidste hun var fuldt ud klar over hvad hun lavede.

Da hun så kørte hænderne længere ned, smilede han endnu mere og måtte lige tage en stor tår champagne. "Det har jeg en lille idé om... Men ja hvad kan du mon finde på....." Da hun så spredte benene og hendes hænder nærmede sig, var det utroligt fristende at blive værre og drille hende endnu mere. Hendes komplimenter fik ham til at få lidt farve i kinderne inden han sagde: "Jeg er rigtig glad for du synes det...... Cara....." Han understregede det med den varme lokkende stemme.

Da hun så var meget tæt på hendes underliv, bed han sig let i læben inden han så fik en lidt pludselig men dristig idé. "Hvad med begge dele?....." Så tog han et frisk jordbær og lænede sig på albuen ved siden af hende hvor han endnu en gang kørte jordbærret over hendes bryster inden han så langsomt kørte det ned af hendes mave. Imens han så meget dragende og forførende på hende imens han så strøg hendes våde underliv med jordbærret inden han så tog en bid og sagde: "Mmm.... Det er slet ikke tosset...."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 20:47

Det var en virkelig dejlig følelse da han kørte jordbærret hen over hendes bryster, og ikke nok med det så kørte han også jordbærret ned ad hendes mave, og han havde ikke stoppet der, nej han fortsatte og det fik hende til at kigge næsten overrasket på hans bevægelser, men bed sig så i læben over hvor godt det føltes, det var virkelig tydeligt at han drillede, hvilket hun godt kunne lide. Da han så havde strøget hendes våde underliv med jordbærret kunne hun slet ikke undgå at bide sig hårdere i læben, det føltes endnu mere godt, selvom han drillede hende rigtig meget. Da han så tog en bid af jordbærret kunne hun ikke undgå at stoppe med at bide sig i læben, før hun lod hendes øjne hvile sig hen på hans ansigt, han lå nu ved siden af hende på siden, og han nød hvist rigtig meget at drille hende med det jordbær, men det ville ikke stoppe hende fra at drille ham, og hendes øjne faldt på det jordbær han havde taget en bid af, hun rettede sig lidt op, lænede sig hen over ham en smule, hvorefter hun sendte ham et drilsk smil, og blinkede til ham"Jeg tror jeg snupper resten så...Jeg er jo nød til at smage det jordbær jo"sagde hun forførende, hvorefter hun fik taget resten af jordbærret med hendes mund.

Det smagte fantastisk, hvor havde det været ligeså lang tid siden at hun havde fået jordbær, det var generelt alt for lang tid siden hun havde oplevet så mange gode ting, ja oplevet så mange gode ting. Jordbærret smagte fantastisk som hun havde troet, og da hun spist det satte hun sig op, og greb kærligt rundt om glasset med champagnen, så drejede hun kroppen lidt hen imod ham, og lod hendes læber strejfe glassets kant, hvorefter hun tog en slurk af glasset"Aldrig før har jeg fået så en champagne, den er virkelig lækker"sagde hun med et smil på læben, og derefter satte hun glasset ned på natbordet igen. Han havde lyst til at gøre mange ting ved hende, det havde hun intet imod, hun var efterhånden også mere og mere spændt på, hvad han kunne finde på at gøre"Jamen jeg er spændt på hvad du vil gøre så...Jeg ved du kan finde på mange ting"sagde hun og sendte ham et forførende smil, og så lagde hun sig ned ved siden af ham, vendte hovedet til hans side, det var virkelig hyggeligt det her, hun nød og elskede hans selskab, og følte sig meget heldig, enhver kvinde ville sikkert ønske det skete for dem, og ønske at de kunne kigge på den tiltrækkende og fantastiske Kaylan, men dog var Cara meget heldig at det hele skete for hende.

Da han nævnte hendes navn igen kunne hun ikke lade være med at rødme en smule, det kunne slet ikke undgås fordi han fik hendes navn til hele tiden at lyde så specielt, så unikt og særligt. Hun lod blikket falde ned mod hans bryst hvorefter hun smillede blidt. Han var forførende som hende, og han drillede hende ligesom hun drillede ham, det hele var ret intens, men det kunne sagtens blive endnu mere intens, og det kunne sagtens blive endnu mere frækt det var hun sikker på. Hendes blik hvilede sig en smule på hans bryst, og så lagde hun en hånd mod hans bryst hvorefter hendes smil blev større"Jeg kan næsten ikke vente til at se, hvad du kan finde på... Der er så mange muligheder"sagde hun med en varm stemme, og næsten lokkende blik. Der var mange ideer, og mange muligheder, hun var ikke færdig med at drille ham endnu, og som hun kunne mærke på ham, var han heller ikke færdig med at drille hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 21:15

Det var helt fantastisk at mærke hendes reaktion på hvad han gjorde med jordbærret, han kunne da også mærke og smage på jordbærret at hun var godt tændt. Det gav ham selvfølgelig endnu mere lyst til at drille hende og pirre hende.
Da hun så lænede sig ind over ham, kunne han mærke hendes bryster trykke ganske let mod ham hvorefter han lod hende tage den sidste del af jordbærret. "Mmm... Det er også rigtig lækkert..... Så må jeg jo håbe på du kan lide det....." Han fjernede ikke sit blik fra hende på noget tidspunkt for hun var så utroligt forførende og smuk at kigge på. Han følte sig virkelig heldig over at have hende ved sig og bruge tid sammen med hende. Og hun gav ham virkelig lyst til at pirre hende endnu mere så de begge to fik prøvet nogle af deres ideer.

Da hun så satte sig op for at tage sin champagne, satte han sig også op og tog sit glas så han kunne skåle med hende. En dejlig tår røg ned imens han smilede kærligt og intenst til hende og svarede: "Jeg er også virkelig glad for jeg fandt den.... Men jeg er lige så glad for det vidunderlige selskab.... Jeg kan ikke få øjnene fra dig.... Og det er også virkelig svært at holde hænderne fra dig....."
Så satte han glasset fra sig som hun lagde sig igen hvorefter han nærmest hviskede: "Hmm..... Ja hvad kan jeg finde på?..... Lad os se......" Så lagde han hende lidt mere ned på ryggen hvorefter han så sænkede sig nok til at kunne kysse hendes bryster. Imens lod han så hånden glide lidt ned af hendes mave og videre ned af hendes inderlår. Dog kom det meget tæt på hendes underliv men ikke helt nok til at røre, det var jo meningen han skulle pirre hende til hun for eksempel gjorde mere.

Så lidt pludseligt holdt han fast i hendes ene brystvorte med læberne og ned den let imens han så lod sin ene finger strejfe hendes underliv et par gange utrolig blidt hvorefter han tog hånden væk og trak hovedet så han kunne se hende i øjnene inden han sagde: "En lille start..... Vil du gerne have jeg stopper eller?......" Han spurgte hende utrolig drilsk
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Feb 2018 - 22:41

Da han lagde hende lidt mere ned på ryg, og kyssede hendes bryster kunne hun ikke undgå at bide sig lidt i underlæben, det føltes bare så dejligt, hans kys mod hendes hud om det var mod hendes inderlår, mave, underliv, uanset hvor det var føltes det bare så dejligt. Et smil bredte sig over hendes læber, og hendes øjne fulgte ham, ja hendes øjne kunne slet ikke gøre andet end at følge ham, og hvordan han drillede hende. Han var ret god til det, og endnu god til at pirre hende til at ville mærke mere fra ham, da hans hånd nærmede sig hendes underliv næsten kunne hun ikke lade være med at få et nysgerrigt udtryk i øjnene, igennem alt hans berøring var hun spændt på hvad han ville gøre, og det fik hun mærket, selvfølgelig kunne han gøre mere, men han gjorde det ikke. Han pirrede hende, og det var tydeligt at se på hendes bid i læben, og hendes blik der næsten hungrede efter mere. Dog stoppede han slet ikke med at pirre hende, nej hans læber der rørte hendes brystvorter gjorde bare at hun bed hårdere sammen i læben, og kiggede til den ene side mens hun kort lukkede øjnene"Du pirre rigtig meget ved du godt det...Det er så dejligt, og det føltes så rart"sagde hun med hæs stemme.

Hans ord om at det var svært at holde hænderne fra hende, kunne han virkelig godt forstå hun havde selv svært ved at holde hænderne fra ham. Hendes øjne havde også svært ved at være rettet på andre ting og steder end ham, han var god til at fange hendes øjne selv hvis han ikke vidste det. Der var på en særlig måde noget over at en vampyr som hende, og en Fae som ham var i samme selskab, og hyggede og drillede hinanden, det var ret intens, frækt, men også kærligt og rart. Hun kunne ikke bruge en bedre aften og kommende nat end den her med Kaylan, tænk at han bare var så vidunderlig, så fantastisk det var helt uvirkeligt næsten, og hun kunne stadigvæk ikke helt forstå det, men det slog hun så ud af hovedet, ligenu var der nogle særlige ting der gjaldt og det var deres drillerier, og pirren, og da hans fingre strejfede hendes underliv, kunne hun slet ikke lade være med at dreje hovedet en smule så hun lå og kiggede på ham.

Hun stoppede med at bide sig i læben, og kiggede ham ind i hans øjne, et blidt smil bredte sig på hendes læber, og hendes blik udstrålede en drilsk og forførende udstråling. Han havde spurgt om han skulle stoppe, eller blive ved, det var slet ikke svært for hende at beslutte, hun slikkede sig så kort rundt om munden, hvorefter hun lagde en hånd på hans bryst, hendes blik flyttede sig ikke, og drilsk lod hun hendes hånd glide langsomt ned ad hans overkrop, der stoppede hun dog ikke, nej hendes hånd fortsatte lidt længere ned, så greb hun kærligt fat rundt om hans lem, gav den et blidt klem, og lod derefter nogle fingre næsten danse hen over hovedet på hans lem"Du må ikke stoppe..Jeg kan lide det du gør...Du driller og pirre så meget at jeg vil have mere af dig"sagde hun med en forførende og hæs stemme.

"Det er virkelig svært at fjerne hænderne fra dig også, og det er virkelig svært at kigge væk fra dig"sagde hun dog stadigvæk med blikket rettet på ham. Ja gad vide, hvad hun mere kunne finde på, der var en masse ting, og hun var sikker på han også kunne finde på mange ting.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Tirs 27 Feb 2018 - 23:33

Han stoppede dog ikke med at give hendes bryster den så kærlige behandling da hun sagde hvordan han pirrede hende og han smilede også endnu mere da hun sagde hvor dejligt det var. Ganske kort nærmest som en smagsprøve på hvad han ellers kunne finde på, holdt han hendes brystvorte med læberne og lod så tungen danse kærligt hen over den til den strittede endnu mere. Så stoppede han dog og lod blikket møde hendes imens han sagde: "Det er jeg glad for..... Det er også virkelig dejligt at gøre ved dig..... Jeg kan nærmest ikke stoppe igen....."

Det kunne være svært at sige om hvor vidt det var på grund af deres race men der var uden tvivl en ganske særlig kemi mellem dem. En kemi der var lidenskabelig og intens og man kunne tydeligt mærke og se begæret mellem dem. Specielt det blik hun gav ham gjorde ham varm indeni og absolut lysten efter mere som han kærtegnede hendes underliv med en legende finger. Han kunne nærmest høre hende sige hvordan hun ville mere. Der gik dog heller ikke længe før hun så lækkert slikkede sig om munden og lagde hånden på hans brystkasse og lod den så køre ned.
Da hun så tog om hans lem og gav et lille klem hvorefter hendes fingre kærtegnede hovedet af hans lem kunne han heller ikke holde et suk tilbage og fastlåste så hans blik i hendes. "Du må heller ikke stoppe..... Jeg nyder det virkelig meget.... Og jeg nyder at gøre ting ved dig....."

Så kiggede han drilsk på hende hvorefter han drejede hendes krop så hun lå lidt længere inde på den kæmpestore seng hvor han så bed sig i læben og sagde: "Hmm.... Gad vide hvad du kan finde på hvis jeg gør sådan her...."
Langsomt spredte han hendes ben og begyndte at kysse langsomt op af begge hendes inderlår. Langsomt nærmede han sig hendes underliv imens han fortsatte med at se op på hende. Kort smilede han op til hende inden han så kyssede hendes underliv en enkelt gang. Så lod han tungen glide langsomt op af hendes varme våde underliv en enkelt gang inden han satte sig op på sine knæ og blinkede til hende. "Er jeg stadig slem?..... Eller skal jeg blive værre for at se hvad du gør?...."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 0:16

Da han så spredte hendes ben og kyssede hende op ad inderlåret kunne hun slet ikke undgå at følge ham med øjnene, det føltes som altid virkelig dejligt, han vidste uden tvivl, hvad han gjorde, og han var god til det, hans kys mod hendes hud fik næsten hendes hår til at rejse sig, kun fordi det var så rart, så drilsk og dejligt. Men da han så nærmede sig hendes underliv kunne hun slet ikke undgå at bide sig igen i læben, og hun kiggede på ham mens han gjorde det, hans tunge der kort ramte hendes underliv fik hende til at ville mere, men han drillede og pirrede hende det var tydeligt, dog klagede hun slet ikke over det, det føltes så rart og fantastisk. Det var efterhånden begyndt at blive mere og mere spændende det her, og hun kunne lide det mere og mere, og det så også ud til at han godt kunne lide det, hun lå nu i midten af den store seng, og da han stoppede fik hun et smil på læben, og sendte ham et drilsk blik.


"Jeg nyder også at gøre ting ved dig, rigtig meget, og jeg nyder det her rigtig meget"sagde hun med en blid og forførende stemme, hvorefter hun rakte en hånd ud mod hans kind, hun kærtegnede den blidt, mens hun bare lå der og kiggede på ham. Det var så intens, frækt og lidenskabeligt deres drillerier, og hun vidste at de kunne blive ved og ved, det var det der var så sjovt og særligt. Om han stadigvæk var slem det var han uden tvivl, men hun kunne lide det rigtig meget, det gav hende blot lyst til at gøre mere ved ham, som hun lå der i sengen og havde lagt hånden på hans kind, kunne hun slet ikke undgå at smile blidt til ham, og sende ham et varmt blik. Ja gad vide hvad hun mere kunne finde på, der var en masse ting hun kunne finde på, og der var jo mange muligheder. De havde stadigvæk meget tid, natten var ikke begyndt endnu, men hun var sikker på at selv natten ville blive ligeså god som aftenen var"Jeg nyder også at gøre ting ved dig, rigtig meget, og jeg nyder at mærke dine kys på min krop, elsker at mærke din tunge mod mit underliv...Men jeg ved du kan finde på flere ting"sagde hun og blinkede drilsk til ham.

Hendes hånd der lå ovenpå hans kind kærtegnede hans kind igen, og hendes øjne fulgte hendes bevægelser, hvorefter hun ikke kunne lade være med at forestille,hvad de ville ende ud i at lave, der var så mange muligheder, så mange ideer, men det var hyggeligt og interessant uden tvivl. Det var endnu mere modigt af ham at være i selskab med en vampyr som hende, men det havde ikke gjort ham noget, og hun havde heller ikke gjort ham noget. Cara kunne slet ikke få sig til at gøre ham noget, efter nogle minutter stoppede hun med at kærtegne hans kind, og lænede sig så lidt ind mod ham, hun holdte øjenkontakt med ham, lige inden hun kiggede ham ind i øjnene med et blidt smil, og varmt blik"Kaylan...Kys mig"sagde hun med en blid stemme, og hun havde et blidt smil på de bløde læber, hun vidste ikke om han selv ville gøre det når han ville, men hun kunne ikke lade være med at sige de ord til ham, lyden af hans navn fik hende til at rødme en smule.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 0:57

Han kunne nærmest læse på hendes blik og hendes dragende smil hvordan hun gerne ville have mere. Det virkede åbenbart at pirre hende og han var udemærket klar på at gøre mere ved hende. De havde allerede haft en vidunderlig aften og natten ville med garanti blive virkelig intens. Som han kort havde ladet hans tunge glide over hendes underliv, strejfede han også kort med sin finger inden han så lagde sig langs hendes side imens han støttede sig selv på sin albue.
Så kiggede han forførende på hende inden han kort bed sig selv i læben inden han sagde varmt: "Du må gøre lige præcis hvad du vil.... Røre.... Kysse.... Ja alt hvad du kan komme i tanke om..... Jeg vil gøre det samme..... Jeg kan ikke lade være når du siger de fantastiske lyde.... Eller ser sådan på mig...."

Da hun så lænede sig hen og lagde sin hånd på hans kind, smilede han varmt og lyttede til hendes søde og dejlige ord. Så smilede han dragende til hende imens han sagde: "Du skal nok få lov til at mærke mine kys og min tunge igen.... Men mere end jeg har gjort indtil nu..... Jeg elsker den måde du reagerer på når jeg gør de ting...."

Den måde hun sagde hans navn på var helt fantastisk og selvfølgelig ville han gøre hvad hun gerne ville have. Så han lænede sig lidt tættere på hende imens han sagde: "Hellere end gerne..... Cara...." Der var en tydelig lidenskabelig tone i hans stemme som han sagde det. Så lagde han armen om hende og trak hende tættere på hvorefter han pressede sine læber mod hendes i et hedt og lidenskabeligt kys. Kort lod han sin tunge glide frem og lege med hendes tunge imens han tog ved hendes ene balde og gav den et kærligt klem. Efter det intense kys, slap han dog ikke hendes balde og så hende kærligt i øjnene. "Cara..... Vis mig noget af det du kan finde på.... Du pirrer mig så dejligt....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 1:23

Da han trak hende tættere på sig, og havde presset hans læber mod hendes kunne hun ikke lade være med at lukke øjnene, og hun holdte kysset, der langsomt havde udviklet sig til en snav, hvilket ikke gjorde noget, hun lod hendes tunge lege lidt med hans under kysset, følelsen af at han havde givet hendes balde et klem kunne hun godt lide, og efter lidt tid stoppede deres lidenskabelige og fantastiske kys. Hendes øjne hvilede sig på hans øjne, og hun fugtede hendes læber lidt, og det var nu meget frækt at han ikke gav slip på hendes balde, og hun betragtede ham så en smule med et drilsk smil, så han ville have at hun skulle vise noget af det hun kunne finde på, jamen det var slet ikke noget problem for hende, så hun lænede sig lidt ind mod hans ansigt, men kyssede ham ikke, hendes ansigt nærmede sig derimod hans hals, der plantede hun først nogle kys så forførende og blidt hun kunne, og hun fortsatte med at gøre det lidt, før hun trak sig lidt ud"Det skal jeg nok vise dig så"sagde hun som svar til ham, hun skulle nok vise ham noget af det hun kunne finde på at gøre.

Langsomt lagde hun hendes hænder bagpå hans ryg, og hun sendte ham et drilsk blik, hvorefter hun lod fingrene glide ned ad hans ryg, ikke hårdt men stadigvæk så han sikkert ville kunne mærke det, og hun stoppede ikke men fortsatte med at køre fingrene ned ad hans ryg. Efter lidt tid stoppede hun så, og smillede bredt"Der er så mange ting...Både frække, som intense"sagde hun med blid stemme, og lod så hendes negle køre lidt ned ad hans ryg, før havde det været hænderne og nu var det neglene, det var stadigvæk ikke hårdt, men hun var næsten sikker på at han ville kunne lide det. Cara fortsatte lidt videre med at køre neglene ned ad hans ryg, før hun så lænede sig lidt ind mod hans ansigt, der smillede hun, hvorefter hendes læber nærmede sig hans læber, og hun kyssede ham ikke, men bed ham kærligt og forførende i læben. Hun kunne slet ikke lade være, og hun ville jo vise ham lidt mere af hvad hun kunne finde på, det var intens, og frækt, og hun kunne lide det, hun elskede at drille ham og pirre ham.

Han pirrede også hende så dejligt, og selvom de drillede hinanden, og gjorde alt de begge to kunne for at pirre hinanden, så var der stadigvæk noget kærligt, hyggeligt og lidenskabeligt over det hele. Hendes øjne hvilede sig på hans ansigt, og hun fortsatte med at bide ham i læben, mens hendes negle kørte ned ad hans ryg, men så stoppede hun efter lidt tid, og trak sig væk fra ham igen. Dog ikke så langt væk at han ikke stadigvæk kunne klemme hendes balde, og holde fast i den, hun lagde så begge hendes arme rundt om hans nakke, hvorefter hun lagde hovedet en smule på skrå"Kaylan vis mig mere hvad du kan finde på..Du pirre mig virkelig meget, du giver mig lyst til mere"sagde hun med blid stemme.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 1:49

Det var et helt fantastisk vidunderligt og intenst kys, og når han tænkte efter så var det også det mest vidunderlige kys han nogensinde havde fået. Heldigvis lod det ikke til at genere hende på nogen måde at han havde fat i hendes balde for han havde slet ikke lyst til at give slip på nogen måde. Faktisk havde han lyst til at gøre mere ved hende, men hun havde han jo sagt hun skulle vise noget af det hun kunne finde på så det skulle hun også have lov til.
"Dejligt......"
Han sukkede stille som hun kørte fingrene ned af hans ryg, det var tydeligt noget han rigtig godt kunne lide. Som hun så stoppede og sagde de dejlige ord, blinkede han til hende og sagde lige så drilsk tilbage: "Jeg glæder mig til at finde ud af dem alle sammen..... Jeg kan dog ikke love jeg kan lade være med at gøre noget igen.... Du er simpelthen for fantastisk....."

Da hun så begyndte at køre neglene ned af hans ryg, lukkede han øjnene og sukkede nydende på samme måde som da hun gav ham de vildt dejlige kys på hans hals. Det gav en rigtig dejlig sitren i hans hud og han nød virkelig hvert eneste sekund. Han kunne heller ikke lade være med at stønne lavt da hun så også begyndte at bide ham let i læben, det var dejligt pirrende. Hun gjorde det på en måde så han heller ikke kunne lade være med at nyde tanken om hvis hun bruge sin mund igen som hun havde gjort ude ved poolen.

Da hun så holdt om hans nakke og bad ham om at gøre mere, kunne han ikke lade være med at smile drilsk og kærligt inden han nærmest hviskede: "Det vil jeg hellere end gerne..... Så kan jeg nyde tanken om hvad du ellers vil gøre ved mig..... Men først..... Luk dine øjne...." Når hun havde lukket sine øjne, lagde han hende ned på ryggen og holdt nu sin mund så tæt på hendes bryst så hun kunne mærke ham tæt på men ikke tæt nok på til at han rørte. "Lad os se om du kan lide de her kys....." Han lagde sin ene hånd på hendes mave, imens han begyndte at kysse hendes bryster blidt men lidenskabeligt. En gang imellem nappede han let hendes brystvorter og gik langsomt over til at hans tunge nu legede så lystent mod dem. Imens begyndte han at køre hånden ned af hendes mave og stoppede heller ikke med det samme. I stedet lod han en finger mærke hvor våd hun var og masserede let mellem hendes ben og hun virkede rigtig dejligt tændt. "Hmm.... Gad vide hvad der ville ske hvis min tunge legede hvor min finger er.... Eller noget andet...." Så kyssede han igen hendes bryster også med tungen mere lidenskabeligt end før. Fingeren flyttede han ikke men masserede ganske stille og efter nogle minutter, stoppede han og så hende i øjnene imens han sagde: "Der var lidt af det jeg kunne finde på.... Måske du kunne overraske mig?......"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 2:19

Så lukkede hun øjnene som han sagde hun skulle, og først var hun meget spændt på hvad han havde tænkt sig at gøre ved hende, hvad han havde af planer, men da hun så mærkede hans kys mod hendes bryster, og han nappede hendes brystvorter indimellem, det gav en dejlig følelse, og det føltes helt fantastisk. Det var tydeligt at hun godt kunne lide det, for hun kunne slet ikke lade være med at bide sig lidt i læben, og lænede hovedet en smule tilbage fordi nydelsen simpelthen var så fantastisk og stor. Hun elskede det, og han var virkelig god til det han gjorde, måden han brugte hans tunge på, og måden han brugte hans fingre på når hun endelig mærkede dem. Det var få der kunne finde ud af at bruge deres fingre men ikke Kaylan han var god til det, og vidste lige hvordan han skulle gøre det, han pirrede hende, drillede hende, og fik hende til at lyste efter mere, dog havde hun selv mere at give, men spørgsmålet var hvem af dem der ville ende med at bukke under, ja hvem af dem der næsten ville overgive sig, og bare ikke ville kunne holde sig tilbage"Det er aldrig til at vide hvad vi finder på"sagde hun efterfulgt af et drilsk smil, og hun kiggede ham så ind i øjnene.

Mens hun holdte øjenkontakt med ham, og havde mærket hvor dejligt hans tunge havde været mod hendes hud, og det samme med hans finger mod hendes underliv, han havde mærket hvor våd hun var og det var flere gange tæt på, at hun slet ikke kunne vente længere, men det gjorde hun hun havde stadigvæk lidt at drille ham med, og vidste at han var spændt på at se og mærke det, og hun var selv spændt på at se og måske høre hans reaktion. Cara sendte ham et stort smil, og et drilsk blik, hvorefter hun lænede sig ind mod ham, lod hendes læber røre hans bryst, hvorefter hun langsomt lod sig falde lidt ned, så hendes ansigt var tæt på hans lem, hun lod hendes tunge glide hen over hovedet på hans lem, og hun slikkede så hans lem nedefra og op, og lod hendes tunge køre lidt rundt på hans lem. Det stoppede hende dog ike endnu, hun fortsatte med at gøre det lidt endnu, og efter lidt tid stoppede hun så, hvorefter hun sendte ham et forførende blik, og lagde sig så ned i sengen igen, hun masserede så hendes bryster kærligt, og frækt mens hendes blik var på ham"Der er så mange ting...Så mange ideer...Men spørgsmålet er hvor langt vi kan gå før vi bukker under"Sagde hun med en sexet, hæs stemme, hvorefter hun så fortsatte med at masserer hendes bryster.

Det var virkelig dejligt det de gjorde ved hinanden, at pirre hinanden så meget som de gjorde, og at både hun var våd og han var hård gjorde bare at de begge to vidste hvad hinanden gjorde så den anden havde lyst til mere, hun hyggede sig meget, og fandt det meget interessant. Cara spredte så hendes ben, og fortsatte med at masserer hendes bryster lidt, mens hun lod hendes tunge skøfte hen over hendes læber med et forførende blik der næsten var sulten efter ham, og udstrålede en lyst til ham. Dog kunne hun så ikke lade være med at tænke over noget, og hun flyttede ikke blikket fra ham, men fortsatte så med at masserer hendes bryster"Hvad tænker du på ligenu"spurgte hun så lidt spændt og drilsk.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 2:37

Som han mærkede hvor våd hun var og kunne mærke hvor meget hun kunne lide hvad han gjorde, var det også utrolig svært at holde sig tilbage. Det var virkelig frækt og sexet den måde de drillede hinanden på og pirrede så det var helt utroligt. Hun vidste også lige præcis hvad hun skulle gøre for at give ham lyst til mere. Så smilede han meget intenst og forførende til hende imens han masserede lidt mere intenst med fingeren i langsomme bevægelser. "Nej det er jo lige det......Men jeg ved det bliver fyldt af lidenskab....."
Det blik hun sendte ham, brændte sig nærmest ind i hans indre og han kunne mærke hvordan han håbede på hun gjorde mere. Hun var så utrolig god til at pirre ham.

Da hun så lænede sig ned og begyndte at bruge sin tunge så vidunderligt, var det også utrolig svært for ham at ligge stille. Den måde hendes tunge legede gav ham virkelig lyst til mere og han håbede på en måde at hun ville tage hans lem i munden og bruge den så dejligt som han vidste hun kunne. Da han så kunne høre hvordan hun kunne lide at gøre, kunne han heller ikke lade være med at sukke nydende. Egentlig ville han lidt drilsk brokke sig over at stoppe hende men det nåede han ikke inden hun begyndte at massere hendes bryster hvilket var en helt fantastisk udsigt. En udsigt der gav ham endnu flere ideer. Der var ideer nok til at de kom til at gøre ting mange gange og han ville elske det hele.

Hun pirrede ham endnu mere ved at sprede sine ben så han havde fri udsigt til hendes underliv der tydeligt var lige så klar som resten af hende. Og nu havde hun jo lige brugt sin tunge på hans lem så hun ville heller ikke være i tvivl om hvor hård han var blevet. Da hun så spurgte om hvad han tænkte på, lagde han sin hånd på hendes inderlår og kørte den tættere på hendes underliv imens han bed sig i læben over det vidunderlige syn og hvad hun gjorde.
"Hvad jeg tænker på?..... At det her er en helt fantastisk stund med dig jeg aldrig vil have stopper..... Så tænker jeg på hvordan du ellers kan bruge din mund.... Eller hvordan jeg kan bruge min tunge mellem dine ben.... Og hvordan jeg elsker måden du ser på mig.... Og hvordan dine lyde tænder mig endnu mere....."
Så kærtegnede han hende blidt mellem benene imens han spurgte: "Hvad tænker du på?......" Selvom han gav hende muligheden for at svare, masserede han stadig blidt med fingeren
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 16:55

Mens hun lå der i sengen med spredte ben og hendes øjne hvilende på ham, havde hun et drilsk smil på læben, ja hun havde stadigvæk nogle ting hun kunne gøre ved ham for at pirre ham, men der var også ting hun kunne gøre for at få ham til at næsten stønne af nydelse, dog gjorde hun det ikke med det samme, der var så mange ting at hun måtte tænke hvad hun skulle starte med, han ville gerne se hvad mere hun kunne med hendes mund, og det var da tydeligt at se og mærke på ham, at han ønskede at hun skulle tage hans lem i munden, men det kunne da også være det skete, hun nød at drille ham, og hun kunne godt lide at overraske ham med ting han ikke havde set komme, eller med ting han godt kunne lide. Hendes blik hvilede sig lidt mere på ham, inden hun pludselig havde lænet sig ind over ham igen, denne gang lå han nederst i sengen, og hvilket lækkert syn det var. Hun kravlede så hen over ham, placerede et knæ i sengen på hver sin side af ham, så sendte hun ham et bredt smil, og et lokkende blik"Jeg er sikker på du vil elske det her...Og jeg er sikker på du vil kunne lide det her"sagde hun og blinkede til ham.

Derefter nærmede hun sig hans bryst, der plantede hun nogle kærlige kys, og indimellem de kys lod hun spidsen af hendes tunge røre hans bryst, og langsomt kørte hun tungen hen over hans brystvorter, hvorefter hun kærligt og forførende bed ham i hans brystvorter, hun var helt klart ude på at give ham nydelse, og drille ham, og hun var sikker på han kunne lide hun gjorde de ting. Derefter gled hun lidt ned ad hans bryst, så hendes ansigt nærmede sig hans lem, der lod hun hendes tunge køre ned ad frækt og lokkende, hvorefter hun kørte hendes tunge rundt på hovedet af hans lem, efter at hun havde gjort det i nogle minutter stoppede hun og kiggede dragende op til ham, der sendte hun ham et drilsk smil"Var det måske det her du havde tænkt og savnet"sagde hun og åbnede hendes mund omkring hans lem.

Og mens hun så var igang med at give ham et blowjob, lod hun hendes tunge lege lidt med hans lem indimellem hun var igang, bare for at drille ham endnu mere, og for at få ham til ikke at kunne holde sig tilbage længere. Hun fortsatte først langsomt, men øgede så tempoet en smule, og hun lukkede så kort øjnene, og lod tungen indimellem røre før hun igen fortsatte med at give ham blowjobbet. Efter noget tid, åbnede hun så munden igen, og kravlede lidt op til ham så hun kunne kigge ham ind i øjnene, hun sendte ham et smil og forførende blik, ja efter det her var det spændende at se hvad han ville gøre, og hvad han kunne finde på, og da han havde spurgt hvad hun tænkte på strøg hun nogle fingre hen over hans bryst"Jeg tænker på hvor hyggeligt det her er...Hvor dejligt selskab det er...Og hvor drilsk vi to er ved hinanden...Så tænker jeg også på at det her bliver mere og mere spændende"svarede hun så både kærligt og blidt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 17:17

Han elskede ganske rigtigt alle de ting hun gjorde men specielt også hendes vidunderlige lyde eftersom de var med til at vise hvor meget hun kunne lide det. Det var tydeligt på ham at det tændte ham endnu mere når han kunne høre hun elskede at gøre det. Da hun så satte sig hen over ham med et knæ på hver side, strøg han hende blidt op af lårene imens han sagde: "Det er jeg sikker på..... Jeg vil nyde hvad end du gør rigtig meget....." Så lagde han stille hovedet tilbage lidt som hun begyndte at kysse ned af ham. Da hun så også nappede ham i brystvorten, kunne han heller ikke lade være med at sukke nydende og hviskede nærmest: "Ja jeg kan rigtig godt lide hvad du gør....... Bliv endelig ved....."

Det gjorde hun da godt nok også. Han kunne slet ikke lade være med at stønne lavt som hendes tunge legede så dejligt over hans hårde lem, og han elskede virkelig måden hun gjorde det på. Det var ikke bare at gøre en ting med tungen, hun vekslede så lækkert mellem forskellige måde og han krummede let sine tæer imens han så ned på hende imed et smil der var dragende og forførende. Da hun så tog hans lem i munden og stadig lod tungen lege så det blev et lækkert blowjob, kunne han slet ikke ligge stille og slap et højt støn af nydelse. Han havde slet ikke lyst til at hun skulle stoppe igen, men det var jo lidt en udfordring. Så da hun kravlede op til ham igen og så hende i øjnene, smilede han kærligt men drilsk til hende.
"Det gør jeg også..... Du er helt vidunderlig at bruge tid med.... Jeg har også så mange spændende ideer vi kan lave..... Det er så lidenskabrligt..... Og så er det jo ikke til at sige hvad vi kan finde på..... Jo den brug af din mund havde jeg slet ikke lyst til du stoppede med......"

Så kiggede han lige pludselig lidt drilsk på hende hvorefter han drejede hendes krop og spredte hendes ben. Derefter gned han spidsen af sit lem mod hendes underliv og truede med at glide op i hende men det gjorde han ikke. "Gad vide hvad jeg kan finde på..... Jeg tror jeg har det....." Stille kravlede han ned og ligge mellem hendes ben og lod så tungen kærtegnede hendes våde underliv lidt mere intenst end før. En gang imellem bevægede han tungespidsen meget hurtigt mod hvor hun ville være mest følsom inden han gik tilbage til at lege med tungen mellem hendes ben. Nogle minutter efter kiggede han meget drilsk op på hende og sagde: "Jeg kunne simpelthen ikke lade være.....
Hvad har du mon lyst til?.... Skal jeg blive ved?...... Eller vil du gøre noget?....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 18:54

Den dejlige følelse af hans tunge der kærtegnede hendes våde underliv føltes virkelig fantastisk, hun kunne virklig godt lide det, og lænede hovedet en smule tilbage, han havde altid været så god med den tunge der, han vidste lige hvordan han skulle gøre det, og han vidste lige hvordan han skulle kærtegne hendes underliv. Det var rigtig meget drilsk, og hun klagede bestemt ikke, tænk at det bare var så dejligt, hun lukkede kort øjnene mens hun havde hovedet lænet tilbage, hun bed sig kort i læben, og måtte næsten holde hendes støn inde, selvom det var rigtig svært fordi det bare føltes så dejligt og rart, hun kunne godt væne sig til hans tunge mod hendes underliv, hun havde slet ikke lyst til at han skulle stoppe. Dog følelsen af hans lem mod hendes underliv, der fik hende til at stoppe med at bide i læben, hun stønnede og kiggede op mod loftet, mens hovedet var lænet tilbage.

Og da han så fortsatte lidt, og drillede hende lidt mere kunne hun slet ikke undgå at stønne en smule mere, det føltes så dejligt, hun havde lyst til så mange ting ligenu, og efter lidt tid kiggede hun på ham igen, lod hendes blik hvile sig på hans ansigt. Der nød hun bare et kort øjeblik at ligge og kigge på ham, hendes ben var bredte og hans berøring mod hendes hud var rar, og virkelig dejlig, ja hun kunne slet ikke forestille sig hvordan det mon ville være, hvis hun fik lov til at mærke ham, mærke hans lem, det ville jo være dejligt og lækkert. Det ville også være virkelig frækt, hun kunne godt lide tanken, og hun flyttede ikke blikket fra ham, men lod hendes hænder køre langsomt ned ad hendes lår, og hun nærmede sig hendes underliv, der gjorde hun noget der ville overraske ham, hun spredte læberne på hendes underliv, og sendte ham et lokkende smil, og et intens blik"Kaylan...Jeg vil have dig...Nu...jeg kan slet ikke holde det inde mere"Sagde hun med hæs og næsten forførende stemme.¨

Det kunne være at han faktisk mest af alt havde lyst til at drille hende noget mere, men hun kunne bare ikke lade være med at gøre som hun lige havde gjort, hun ville mærke ham, han havde pirret hende så meget at hun ikke kunne holde det tilbage længere. Selvom hun sikkert også godt kunne drille og pirre ham lidt mere, så gjorde hun det ikke"Mit underliv vil mærke dit lem...jeg vil mærke dig helt"sagde hun så med en ligeså hæs og forførende stemme, mens hun lagde hovedet en smule på skrå. Gad vide hvad ha ville sige til det hun sagde, havde han mon selv lyst til det, hun rødmede en smule og var spændt på hvad han ville gøre, og hvordan han ville reagere, og bare for at lokke og drille ham lidt mere, lod hun hendes fingre kærtegne hendes læber på hendes underliv, hun havde spredt dem for ham, så han måtte da have en lækker og fræk udsigt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 19:26

Han nød virkelig at ligge der og kærtegne hendes underliv med tungen, han kunne jo nærmest smage hvor tændt hun var og samtidig var hun så dejligt våd. Den måde hun stønnede så lækkert var slet ikke til at stå for og han blev bare endnu mere lysten og ideerne til hvad de kunne gøre var virkelig mange.
Ind imellem kom han selv med lave stønnende lyde, ganske enkelt fordi han elskede at gøre det ved hende, elskede at se hende nyde det. Men hun lod til at have en anden idé da han så stoppede hvilket heller ikke generede ham. Hun var så vidunderligt fræk og smuk at stå for. Man kunne næsten læse på ham at han havde en overraskelse eller idé i tankerne men han sagde ikke noget om det for deet var så dejligt lige nu.

Ganske rigtigt så overraskede hun ham meget med hvad hun gjorde og der herskede ingen tvivl om at han elskede udsigten virkelig meget. Hun var så utrolig fræk og tænk sig hvor heldig han var over det var for ham. Måske havde de ikke kendt hinanden så længe men det var fuldstændig ligemeget. Så strøg han ganske kort hånden over sit store hårde lem imens han bed sig i læben og sagde: "Du kan tro jeg også vil have dig..... Mere end noget andet.... Men så må du love mig.... Hvis du vil stønne, sukke eller andre lyde... Så hold dem ikke tilbage.... Jeg elsker de lyde....
Og udsigten af dig...."
Han kunne slet ikke få øjnene fra hende og det var så utrolig frækt den måde hun rørte sig selv på for at pirre ham endnu mere.

Så kravlede han nærmest ind over hende og så ned på hende med et meget intenst blik hvorefter han sagde: "Det er heldigt natten er så ung.... Jeg håber du kan holde til noget.... Der er så meget jeg vil gøre med dig...."
Meget forsigtig nussede han hende nærmest mod hendes våde underliv med spidsen af sit lem i et lille stykke tid ofr at pirre hende endnu mere. Så lidt pludselig pressede han sit lem helt op i hende med en blid og flydende bevægelse så hun rigtig kunne mærke ham fylde hende ud
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 19:59

Da han nussede hendes underliv med spidsen af hans lem kun for at drille, hvilket føltes rart og hun begyndte langsomt at bide sig i læben, og hendes blik faldt ned på hans store lem der har hårdt, så gik tankerne kort hvordan det ville føltes at mærke ham alt af ham, hun kunne slet ikke forestille sig hvor dejligt det måtte være, og det ville sikkert være fantastisk. Da han så blidt og kærligt pressede hans lem op i hende stoppede hun med at bide sig i læben, og lænede hurtigt hovedet tilbage af nydelse, hvorefter hun lukkede øjnene, hun greb fat i dynen hun lå på med hænderne, det var hun næsten nød til for det føltes fantastisk og så nydende at han ikke havde presset sig hårdt op, men derimod med vilje havde gjort det blidt og kærligt, han fyldte hende ud, og det var tydeligt at mærke, hun stønnede højt af det, det var så dejligt det var slet ikke til at beskrive. Hans størrelse på hans lem og hendes underliv, det passede fint sammen, hun stønnede hvertifald lige så snart at han havde presset sig kærligt og blidt op i hende.

Efter nogle minutter vente hun hovedet mod ham, og åbnede hendes øjne, og hun sendte ham et blidt smil. Det var fantastisk, så dejlig en følelse, og hun havde næsten svært ved at lade være med at stønne, og siden at han havde nævnt at hun ikke skulle holde hendes støn, sukke lyde, eller andre lyde så huskede hun på det, desuden var hun også glad nok for at han kunne høre på hende, hvor dejligt det var. Hendes øjne hvilede sig på ham, og hun stoppede kort med at tage fat i dynen, hvorefter hun betragtede ham kort, som han lå over hende med det intense blik, og et blik der sagde at det her var noget helt specielt, kunne ikke få hende til at lade være med at smile større og sende ham et varmt blik. Natten var efterhånden godt igang"Det føltes fantastisk...Jeg kan virkelig mærke hvor meget du fylder mig ud..Jeg"stoppede hun kort og var igen ved at stønne af følelsen af hans lem oppe i sig"Kan slet ikke beskrive hvor dejligt det føltes"sagde hun så og lagde hovedet en smule på skrå, mens hun kiggede på ham.

Hun elskede virkelig også udsigten af ham, og nu hvor han havde presset sig op i hende, havde hun og ham masser af muligheder for det ene og det andet, der var vel stadigvæk ideer og drillerier, men dog tænkte hun dog ikke så meget over det i øjeblikket, fordi det var som om det at have hans lem oppe i sig og ham så tæt over sig var noget helt særligt. Hendes blik udstrålede en lidenskabelighed, og hun rødmede en smule, tænk at hun skulle få lov til at mærke hans lem, det havde hun aldrig regnet med, hun havde generelt ikke troet de ville nå alle de ting de allerede havde, det var vildt at tænke på. Men hyggeligt, dejligt og fantastisk det var det, og hun kunne slet ikke fjerne blikket fra ham"Kaylan"stønnede hun så forførende og blidt, hvorefter hun lagde en hånd ovenpå hans kind. Dog kunne hun ikke undgå at høre han havde nævnt at han håbede hun kunne holde til noget, det fik hende til at blinke lidt til ham"Jeg kan holde til meget...Jeg håber du kan holde til meget"sagde hun lidt drilsk, men dog havde hun stadigvæk blikekt på ham, hun kiggede ham ind i øjnene.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Ons 28 Feb 2018 - 21:20

Det føltes virkelig dejligt og fantastisk den måde han fyldte hende ud og hvordan hun strammede så intenst omkring ham. Han kunne heller ikke holde et dybt suk af nydelse tilbage da hun også stønnede så dejligt højt og holdt fast i dynen. Hun var rigtig dejligt stram men samtidig så dejligt våd at det ikke blev et problem og han kunne slet ikke holde op med at nyde udsigten af hende. Det var tydeligt hvordan hun nød det rigtig meget hvilket også var rigtig vigtigt for ham. Der var så utrolig meget lidenskab i luften, så mange ting de kunne lave og prøve sammen.
Som han trængte helt op i hende, holdt han sit lem stille så hendes krop lige kunne nå at vænne sig til det og det føltes virkelig fantastisk. Dejligt at natten var så ung endnu og han havde en idé og et ønske om det ikke ville blive sidste gang de så hinanden. Der havde han også en idé men den ventede til de ikke var midt i noget.

Det blik hun gav ham da hun igen åbnede hendes øjne var helt fantastisk og han kunne slet ikke lade være med at smile varmt og dragende til hende. Heldigvis havde hun taget det til sig at hun ikke skulle holde sig tilbage med lydene så han kunne rigtig nyde at høre hende lide det. Alle de tegn hun gav på hvor meget hun nød det var noget der både tændte ham og fik ham til at smile varmt.
"Det er det virkelig..... Jeg kan mærke hvordan du strammer så dejligt om mig.... Hvordan du nærmest holder fast i mig........" Så trak han sig langsomt ud og lod så sit lem glide op i hende endnu en gang, denne gang lidt hurtigere end før

Det var virkelig noget særligt for ham, han lagde så meget af sin lidenskab i det og gjorde hvad han kunne for at hun skulle nyde det så meget som muligt. Da hun så kiggede så lækkert og drilsk på ham, stødte han op i hende en gang mere, denne gang noget mere fast hvorefter han smilede dragende og sagde: "Åh det kan jeg..... Når der er så mange ting der skal prøves.... Du er så vidunderligt smuk..... Så fræk.... Så sexet..... Og jeg kan slet ikke stå for hvordan du pirrer mig....."
Så stødte han endnu en gang og bed sig let i læben
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Ons 28 Feb 2018 - 22:10

Alle de gange han havde stødt op i hende havde føltes så dejligt, og det interessante var at alle gangene han havde gjort det, var det ikke det samme stød, nej de var forskellige det ene øjeblik var det blidt og kærligt, det andet øjeblik var det hurtigt og hurtigere, hun grab fat i dynen igen som hun lå, og lagde hovedet tilbage igen af den dejlige nydelse, hun lukkede så øjnene igen, hvorefter hun stønnede noget højere, det lød både fyldt med nydelse og lidenskab en også af en rar følelse. Det føltes så dejligt, det var vildt, og det var faktisk sødt af ham at han både havde trak sig ud ad hende og ind igen, men også at han have holdt en slags pause så hun kunne væne sig til hans størrelse, men heldigvis for hende skete det hurtigt. Hun kunne godt lide at han fyldte hende ud, og hun kunne godt lide at stødte op i hende kærligt og blidt, men også hurtigt. Mens hun havde hovedet tilbage og havde grebet lidt hårdere fat i dynen af den dejlige nydelse, kunne hun slet ikke lade være med at stønne lidt mere.

"Kaylan! åårh...Så..."var de eneste ord der kom stønnende ud af hendes mund, det lød både forførende, sexet, og som om hun virkelig nød det han gjorde. Det passede også, det gjorde hun, hvergang han stødte op i hende stønnede hun, det var som om det blev højere og højere, og efter at hun havde haft hendes øjne lukket og haft hovedet lidt tilbage åbnede hun øjnene, kiggede på ham, hvorefter hun langsomt gav slip på dynen, og lagde hendes arme rundt om ham, så hendes negle kærtegnede hans ryg, men ikke nok med det så løftede hun hendes ben op på siden af ham, så de ca var ved hans hofte, hvorefter hun holdte blikket på ham"Jeg...Kan godt lide at holde fast i dig...Og jeg kan lide når du støder op i mig...Jeg kan slet ikke få nok"sagde hun næsten hæs og halvt stønnende, hun var så tændt, og nød det rigtig meget.
Hun var dog også sikker på at han kunne finde på at støde hårdt op i hende, men han havde jo også stødt helt op i hende, hvilket gjorde at hun bare havde stønnet højt og næsten skubbet hendes bryst frem, så godt havde det føltes.

Mens hendes ben var placeret ved hans hofte, måtte han selv bestemme om han ville tage fat om dem, eller hvad han havde tænkt sig, dog havde hun stadigvæk en masse ideer, og hun var stadigvæk sikker på, at det havde han også. Hun holdte så øjenkontakt med ham, hvorefter hun bed sig en smule i læben som han havde gjort, det var alt for dejligt det her, at mærke ham, at være så tæt på hinanden, deres nøgne kroppe mod hinanden, og dog var natten ikke slut endnu, der var stadigvæk noget tid til, hvilket næsten gjorde hende trist at tænke på, men hun vidste også at det ikke ville være sidste gang hun ville se ham, mens hendes hænder så var på hans ryg, kørte hun hendes negle ned ad hans ryg lidt hårdt, men også blidt"Kaylan jeg kan slet ikke få nok"sagde hun med en blid og varm stemme Han var ligeså fræk, sexet, og vidunderligt, ja selvom de kun lige havde mødt hinanden, så gjorde det ingenting, de hyggede sig, og hun var stadigvæk glad for at hun havde mødt ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 4 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum