Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
☼ Walk down the street ☼ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
☼ Walk down the street ☼ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
☼ Walk down the street ☼ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
☼ Walk down the street ☼ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
☼ Walk down the street ☼ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
☼ Walk down the street ☼ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
☼ Walk down the street ☼ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
☼ Walk down the street ☼ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
☼ Walk down the street ☼ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
☼ Walk down the street ☼ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

☼ Walk down the street ☼

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 1:55


☼ Walk down the street ☼ Tumblr_outl79TUDX1sjt6sco1_500

Tid
12:43
Sted
Terre - Gågaden
Vejr
Solskind - 7 gr, næsten vindstille
Outfit

Outfittet-Klik her

Emne tilegnet - Caine Blackwell



Solen stod højt på den lyseblå morgen himmel, mens de fluffede hvide skyer, næsten ikke var til at ane. Alt syntes at ånde fred og ro i Di Morga. Verden gik sin egen gang og alle havde et formål med dagen. En mor var inde og handle ved bageren, sammen med sin søn, samt bilerne kørte, med folk der skulle til møde, samt andre der blot skulle shoppe eller hjem. Alle havde et formål i denne verden og nu kunne Rayna endelig blive en af dem. Hun havde forandret sig en lille smule, på de få uger, siden hele episoden med Caine skete. Hun havde farvet sit smukke ravne sorte hår, om til en lys platin blonde farve, der virkelig fik de gyldne honning brune øjne, til rigtig at springe ud. Hun havde ligeså fået skaffet sig en aftale, om at se på en lejlighed. Godt nok var det ikke hendes drømme lejlighed, samt den lå ved industri kvarteret, men det var okay.. det var en god start på livet. Hun havde sparet en del op, til at kunne klare sig i et år eller to, dog arbejdede hun stadig hist og her, for at tjene ind til både føden og tøjet. Hun ønskede at blive designer, dog ville de fleste ikke hyre folk, som gik i hulrevet tøj, eller lugtede af skov eller sved. Hun gik i sine egne tanker, iført en croptrøje der var hvid og svagt gennemsigtig, så man kunne ane den hvide lace bh indenunder. Hun var iført lyseblå denim jeans, der sad stramt til hendes fyldige hofter, samt runde bagdel.. og slanke lange ben. Hun bar hvide stiletter, samt en lang kongeblå jakke ud over sine arme, dog ikke lukket. Hendes hår var sat i en stram lang hestehale og hendes makeup var mærkbar, dog ikke for meget.

Hun havde fået købt en mobil, samt midlertidig kort, eftersom hun stadig havde nogle huller at skulle udfylde, som at skaffe en ny identitet... samt indfinde sig i, at hun ville blive skrevet ind i systemet og derefter ville ulovlig arbejde, blive så meget svære og værre for hende, vis hun blev fanget, fordi nu kunne de faktisk registrer hende, samt finde hende i systemet og det kunne mærke hendes fremtid forevigt. Hun gik i sine egne tanker, indtil hun stoppede op og så noget der så bekendt ud. Det lignede Caine´s bil et kort sekund, men det kunne det ikke være.. kunne det?. Hun gik hen til bilen og kiggede kort ind af den, før hun så rundt nysgerrigt, inden hun valgte at gå hen til den nærmeste cafe og satte sig der ind med en ice coffee.. og drak af den, mens hun ventede. Vis det var Caine, så kunne hun måske endelig få fat i ham og undskylde?.. samt måske spørge om hans hjælp?. Hun blev ved med at kigge på sin mobil for at tjekke klokken og derefter kigge mod bilen igen. * hvornår kommer han ud.. eller.. ejeren til bilen.. så jeg kan se om det ham... måske burde jeg blot besøge ham *. Hun sukkede tungt.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 2:15

Tiden var gået sin stille gang og arbejde var igen efterhånden det eneste han havde reelt set at koncentrere sig om. Det havde også været virkelig sundt for pengene selvom han ikke manglede dem. Men selvom han var så glad for sit arbejde så ville man jo godt andre ting en gang imellem. Men denne gang var det alligevel arbejde der havde trukket ham ud af villaen og ned i byen. Det var en ganske normal forretningsfrokost som en hver anden men han havde selvfølgelig gjort noget ud af det, det gjorde han jo altid. Dog havde han valgt en lidt ny påklædning selvom det var forretningsfrokost. Han var klædt i et helt hvidt jakkesæt med sort skjorte og hvid slips til. Selve forretningsdelen gik egentlig fuldstændig som den skulle selvom den var ufattelig kedelig.

Efter lidt snakken frem og tilbage, rejste manden sig og smilede imens han rakte Caine hånden og sagde: "Jeg er glad for vi nåede frem til en aftale.... Jeg vil overføre med det samme når jeg kommer hjem til kontoret.... Kan de have en rigtig god dag Mr. Blackwell...." Så gav Caine et roligt smil og gav et kort håndtræk inden han sagde: "Det vil jeg se frem til.... Hav en god dag Mr. Gaynes....." Den middelaldrende mand gik nærmest stolt imens Caine rystede lidt på hovedet og gik tilbage til sin frokost. Stedet her havde nu en lækker kyllingesalat.

Han havde fanget ud af øjenkrogen at Rayna var i nærheden og han havde da også overvejet at sige noget eller gå hen til hende. Men det var lige nu nemmest hvis hun selv valgte at tage kontakt til ham. Det måtte jo være det hun ville når hun nærmest sad og ventede på ham. Dog kaldte han en tjener hen og sagde: "Den unge lyshårede dame.... Giv hende et stykke kirsebærtærte...." Tjeneren nikkede og gik efter hans ordre for derefter at gå hen til hende med den
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 2:33

Rayna sukkede tungt, i det hun kiggede ud mod vinduet og endnu engang på sin mobil og sukkede igen. Hun drejede det sorte sugerør i sin drink, mens hun tog en lille tår og kiggede ud af vinduet igen på de mange folk der gik forbi. Det var nu egentlig ret godt vejr, især eftersom vinden ikke var kraftig og solen stod højt på himlen. Man kunne endelig mærke, at sommeren virkelig var på vej. Hun sukkede tungt og lagde sit hoved ned på sine arme, der var foldet henover bordet, foran hende, før hun hørte noget blive sat foran sig. Hun så forsigtigt op og kiggede på tjeneren, i det hun kiggede på Kirsebærtærten " Oh.. er det til mig?, tusind tak ". Hun var rigtig sulten og havde ikke spist i et godt stykke tid, så hun begyndte med det samme at tag til for sig, før hun stoppede tjeneren og slugte maden i sin mund, inden hun spurgte " Vent?.. hvem var det fra ". Fordi hun havde fået fat i noget, men ikke helt hvem eller hvor. Tjeneren pegede hen mod Caine og Rayna spærrede chokeret sine øjne op, i det hun nær havde kvalt sig selv, i det næste stykke tærte. " Ughh!.. gghh! ". Hun drejede hovedet kort væk fra ham og hostede en smule, i det hun så flovt ned mod jorden, mens hun havde lyst til at gemme sig bag bordet, eftersom hun følte sig så pinlig berøret, over ikke at ha opdaget ham, samt at hun nær havde fået sig selv kvalt foran ham, i det kirsebærtærte han havde givet hende.

Hun hostede en lille smule og tog en tår af sin drink, før hun tog tallerknen og sin drink, inden hun rejste sig op og gik hen af mod ham. Hun kunne mærke hvordan hendes ben let rystede under hende, mens de gyldne øjne, holde dette sensuelle men længselsfulde blik rettet mod Caine. Det lange blonde hår, lå smukt ned af hendes ryg, samt hendes øjne lyste virkelig op med det og syntes mere uskyldige end før. Hun gik forsigtigt hen til ham og gav et lille smil fra sig, i det hun stillede tingene fra sig og sagde " Kan vi.. snakke? ". Hun trak blidt stolen ud og satte sig ned på den, før hun krydsede sine ben elegant og så på ham, med et forførende blik. Hun tog en kirsebær på tærten og tog den blidt ind i sin mund, mellem de fyldige læber, der dannede et O, i det hun lagde kirsebæret på den røde tunge og lukkede læberne om det, suttende i sin bevægelse, før hun trak i stilken og lagde stilken på bordet og tyggede lydløst og blidt på kirsebæret inde i sin mund, før hun slugte det. Kirsebæret var selvfølgelig seedless, eftersom de arbejdende sørgede for det. Hun så tøvende på ham og rømmede kort sin hals, før hun tog en tår af sin drink igen, lod læberne samle sig om det sorte sugerør og tog et blidt sug, af det hvide væske, inden hun satte sin drink fra sig og slikkede sig om læberne og tog hånden skjulende op til sin mund, før hun så hen mod vinduet, lettere sky. Hun så blidt mod Caine og tog sig endelig mod, i det hun sagde " Så.. hvordan har du det? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 2:52

Caine havde netop fået en kop kaffe mere og et stykke tærte selv da han hørte hvordan hun takkede tjeneren for tærten, han kunne nærmest høre hvordan hun nærmest slugte tærten. Dog kunne han ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet da hun spurgte hvorefter hun så hostede lidt. Så tog han selv den første bid af sin tærte og smagte lidt på kaffen og kunne nærmest høre hvordan hun kom hen til ham. Det var en overraskende stille café hvor man kunne nyde lidt privatliv, hvilket også var grunden til at han brugte den til forretningsmøder og lignende.

Da hun så spurgte om de kunne snakke, drejede han hovedet mod hende med et dragende smil og et meget roligt toneleje: "Selvfølgelig... Jeg ejer ikke stedet...Tag plads...." Han gengældte hendes forførende blik imens han opfangede alle detaljer af hvordan hun spiste sit kirsebær. Hun var fuldt ud klar over den måde hun gjorde det på og han gjorde heller ikke noget for at kigge væk fra hende. Det var jo et dejligt syn så hvorfor skulle han. Som hun tog et sug af hendes drink, løftede han roligt sin kop og tog en lille tår af den så lækre kaffe. Ja han måtte nok se sig skyldig i at være afhængig af kaffe.
Han kunne nærmest mærke hvordan hun var genert eller nervøs ved hele situationen men han gjorde ikke noget for at fjerne sit blik fra hende. "Jeg har det vel fint tror jeg.... Livet går jo sin stille gang.... Hvad med dig?.... Det er gået fremaf kan jeg se...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 3:06

Hun følte sig som en fremmede overfor Caine. Alle minderne kom væltende ned over hende igen og det sidste hun huskede, var hvor såret han så ud, efter han gik forbi hende og forsvandt ned af nogle trapper. Hun så en smule ned mod sin tærte og prøvede at minde sig selv om, at det lå fortiden til, selvom der kun var gået en måned eller to. Hun så forsigtigt op mod Caine og nikkede en lille smule, i det hun gav et lille smil fra sig og sagde " Jah.. det går skam.. okay ". Hun så derefter væk fra ham igen. Hun prøvede at tag sig mod til at bevar en form for øjenkontakt, men hun kunne ikke. Hun skammede sig over sin opførsel, samt hun kunne mærke hvordan det skar i hendes hjerte, men hun kunne ikke stikke af, ikke som hun altid havde gjort før i tiden. Hun knugede let sine hænder, i det hun vendte sit blik mod Caine og havde nogle blanke øjne, der signalerede til, at hun var på randen til at græde.

Hun tog sig mod og sagde med en svag men blid stemme " Undskyld.. undskyld fordi jeg var sådan mod dig Ca.. Mr Blackwell.. jeg.. ". Hun vidste ikke hvordan hun skulle udtrykke hvor ked af det, hun virkelig var, men hun tog sig mod igen og slugte sin stolthed, i det hun sagde " Jeg virkelig ked af den måde jeg behandlede dig på.. og vis jeg blot havde været mere ærlig, samt ikke skabt mig sådan.. så var du ikke endt med at blive trukket sådan rundt ". Hun fik små flashbacks af minder, mens hun så på ham. Hun huskede hvordan han havde reddet hende, samt været ved hende. Han måtte ha haft det forfærdeligt. En tåre gled ned af hendes kind, dog strøg hun den hurtigt væk og sendte ham et lille smil, der så ud til at være rigtig hårdt for hende, at holde. Hun rettede sig en smule op og snøftede kort, i det hun så ned mod sin kaffe. Hun kunne ikke spørge ham om hjælp nu.. ikke efter alt hun havde gjort.. så ville han blot tro hun brugte ham igen.

Hun vidste inderst inde, at det aldrig nogensinde ville blive det samme mellem dem, det var hun næsten sikker på, samt Caine var en flot ung mand.. der sikkert allerede havde en ny dame under sin arm allerede. Hun følte sig dum for at ha gået over til ham, men nu havde hun ide mindste fået sagt ordentligt undskyld. Hun så tøvende på ham, i det hun sagde " Jeg.. jeg kan betale dig tilbage, vis du ønsker penge.. eller.. gør et sidste job for dig.. inden jeg trækker mig tilbage ". Hun var dog ikke helt stoppet, dog kun i tyve branchen. Hun tog sig en smule til hvor hun var blevet skudt. Det havde været traumatiserende.. det seneste stykke tid, siden det var sket.. mareridt hver nat næsten. Hun så forsigtigt mod Caine og rejste sig op, i det hun sagde" Tak.. for kirsebærtærten ". Hun lagde nogle penge på bordet, i det hun smilede forsigtigt, før hun sagde " Du.. må ha en god dag Caine ". Hun vendte sig derefter rundt og vis han ikke stoppede hende, ville hun gå ud af butikken og prøve at finde den nærmeste gyde, for at stå og græde i lidt for sig selv, eftersom hun ikke kunne håndterer dette perfekte ydre. Hun havde savnet ham mere end hun havde troet var overhovedet muligt.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 11:00

Som hun sagde det gik ok, kunne han tydeligt se at det var ikke tilfældet. Han var ikke sikker på om det var skam han kunne se men det var det det virkede allermest som. Tårerne pressede sig på hos hende såvel som den knude han havde i maven, det havde været en yderst uheldig måde de var gået hver til sidst men han gad heller ikke være alt for bitter omkring det.
Da hun så begyndte at undskylde, sad han stille og lod hende sige tingene som hun følte for det. Det virkede også som om hun havde behov for at lette sit hjerte hvilket han også godt kunne forstå. Så smagte han kort på sin kaffe inden han sukkede en gang og sagde: "Jeg vil godt indrømme at jeg ikke var glad for hvordan det skete.... Det handler dog ikke om du ikke var ærlig overfor mig.... Du burde have været ærlig overfor dig selv.... Og jeg accepterer din undskyldning..... Jeg håndterede det heller ikke særlig godt....."

Nok var han en stolt mand og en Djævel. Men derfor kunne han godt indrømme når han også havde gjort en fejl. Og hans vrede var eskaleret til det punkt den ikke behøvede, han var sikker på han kunne have styret sig bedre. Ved hendes forslag rystede han lidt på hovedet og sagde: "Lad fortid være fortid.... Jeg har ikke noget job til dig lige nu.... Men jeg forstår du tilbyder det.... Og penge har jeg...." Han kunne se da hun tog sig til skulderen hvordan det stadig var noget der påvirkede hende rigtig meget.

Da hun så rejste sig og lagde pengene på bordet og begyndte at gå, holdt han armen ud og sagde: "Rayna.... Jeg ved godt det ikke er nemt.... Men sæt dig.... Der er mere der trykker dig.... Vi kan også finde et andet sted at tale hvis det her er for åbenlyst..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 11:47

Hun stoppede op, da det var han gjorde tegn til at hun skulle blive. Hun så mod hans arm og sukkede indeni, før hun vendte sig om og satte sig tilbage i sædet. Hun var virkelig nervøs, samt hun anede ikke helt hvordan hun skulle holde sit mod oppe. Hun så en lille smule på Caine og bed sig i underlæben, i det han sagde at han godt vidste det ikke var nemt... " Nej, det okay.. her". Hun hentydet til det med at skifte stedet. Der var ikke mange og de sad alligevel ret alene ved bordet, så hun havde ikke brug for andet.

Hun så kort ned mod bordet, mens hun samlede sine hænder i sit skød, før hun så op mod Caine og sagde tøvende " Jeg har.. faktisk en ting at spørge dig om ". Hun tog en dyb indånding og sagde med en blid men skrøbelig stemme " Kan du hjælpe mig.. med at få skaffet et passport, samt id og identitet... ". Hun så tøvende på Caine. Hun vidste det var en del at spørge om, især efter alt der var sket mellem dem. Hun sagde dog hurtigt " Jeg betaler selvfølgelig.. for det. Blot nævn din pris ". Hun gav et lille smil fra sig og prøvede at få sin krop til at slappe mere af end før.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 12:20

Han nikkede smilende som hun satte sig og havde den ro over sig man oftest så ham med. "Det var godt.... " Så tog han en bid mere af sin tærte imens han så tænkende på hende. Efter hvordan det skete sidst havde han egentlig ikke regnet med at se hende igen, men han klagede dog ikke over at det skete. "Du har forandret dig.... Det klæder dig faktisk.... Nå.... Hvad kan jeg gøre for dig?""

Han kiggede op på en tjener og sagde: "En kaffe mere og en cola med is" Tjeneren nikkede og gik hurtigt i gang med bestillingen imens Caine vendte blikket mod hende endnu en gang og stadig med et beroligende smil.
Så lyttede han til hende som tjeneren kom hvor han selv tog kaffen og satte colaen over til hende imens han tænkte over det. En stille tår af kaffen røg ned inden han sagde: "Ja jeg kan hjælpe dig.... Men jeg håber du forstår jeg er en smule skeptisk.... Og nej jeg skal ikke have penge for det.... Jeg har nok og der udover går jeg ud fra du stadig sparer sammen? Men jo jeg vil godt hjælpe dig.."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 14:42

Da han komplimenteret hende, kunne hun ikke undgå at mærke varmen stige i hende, mens hendes hjerte begynde at banke en smule hurtigere og en svag lyserød glans, spredte sig hen over hendes kindben.. Hun rødmede meget svagt, men det var dog alligevel til at se, at hans ord havde påvirket hende. Hun havde et livligt glimt i sine store dådyr øjne og hun havde et smil over sine fyldige læber. " Tak Caine. Du holder dig virkelig også godt.. som altid, har du en fantastisk smag i jakkesæt ". Hun elskede hvid, især til mænd. Det klædte hans kulør så utrolig smukt, samt hans øjne stod virkelig ud med det. Hun kunne ikke fjerne sit blik fra ham, som var hun tryllebundet for en stund, dog kom hun tilbage til virkeligheden, da der kom en tjener og spurgte hvad de skulle ha.

Hun så undrende på ham, da han bestilte en kaffe og cola. Hun sad en smule og ventede på colaen og kaffen, før det blev placeret på bordet og hun fik skubbet colaen hen til sig. Hun havde ikke drukket cola i et godt stykke tid, samt hun følte sig ret ung i forhold til Caine, når nu hun sad og drak cola og han drak så voksen en drink, som kaffe. Hun tog imod den og tog en tår af den forfriskende frizzy drink, før hun satte den fra sig. Hun brød sig ikke om at han var skeptisk, men hun forstod ham skam godt. Hun kunne dog ikke lade vær med at få et lille smil over sine læber, da han svarede, at han dog gerne ville hjælpe hende. " Ja jeg spare stadig sammen.. og det virkelig sødt af dig. Jeg forstår du skeptisk og det skal du også have lov til at være ". Hun lod stilheden overtage for en stund. Hun lyttede til det beroligende musik i baggrunden.. og genkendte det med det samme. Can´t Pretend - med Tropic Harbour. Hun nynnede en lille smule med, før hun fandt et stykke papir frem, fra hendes kongeblå jakke. Hun rejste sig op og trak blidt stolen hen ved siden af Caine og satte sig ved siden af ham, dog var stolen ret tæt på hans, så hun endte med at sidde, så de ville berør lår mod lår og arm mod arm, så der var lidt presset, ved mindre Caine gjorde plads.

Rayna lagde papiret foran ham, i det hun sagde " Jeg skal ha skrevet mig selv ind i systemet.. så jeg kan få et id, samt passport.. så jeg kan begynde at leve et normalt og lovlydigt liv. Jeg skal også bruge det, fordi jeg er muligvis blevet accepteret i et firma.. som elevplads, så jeg kan starte min designer uddannelse... og så skal jeg se på lejlighed senere idag.. så hvor hurtigt kan du skaffe mig.. disse 3 ting? ". Hun skulle ha passport, sygesikring der så var id, samt skulle skrives ind i systemet og ha lagt en form for falsk attest, som dåbsattest, samt hvilket hospital hun blev født på. Hun vidste det var meget på en gang, men den lejlighed som hun skulle se på, var en hun virkelig gerne ville ha fingre i.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 15:51

Det klædte hende hvordan hun rødmede let og han kunne næsten mærke hvordan hun blev varm i kinderne samt det lille smil kunne han godt lide. Som hun komplimenterede ham smilede han lidt mere og nikkede roligt inden han sagde: "Det glæder mig du siger.... Jeg tænkte jeg ville prøve lidt nye farver... Og heldigvis lader det til at virke okay....." Det generede ham overhovedet ikke at hun kiggede, men han viste dog hvor meget hun kiggede ved at kigge tilbage.

Som tjeneren satte tingene, smilede Caine til Rayna og sagde: "Sig til hvis der er andet du vil have... Nu skal vi jo alligevel sidde her lidt...." Hvis hun bestilte noget, nikkede Caine til tjeneren som tegn på at han gerne ville have det også. "Jeg er sikker på vi nok skal finde ud af det.... Og din forståelse er værdsat...." Han kendte ikke rigtig sangen der kørte men han kunne godt lide når hun nynnede lidt for sig selv.
Som hun så trak stolen om på siden af ham og satte sig tæt på af ham gjorde han heller ingenting for at flytte sig fra hende. Det var jo dejligt så hvorfor flytte sig.

Han lænede sig lidt ind og kiggede på papiret hun havde lagt og lyttede så til hende. Han kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet som hun nævnte hvad hun skulle bruge for han havde faktisk allerede gjort nogle af de ting for et stykke tid tilbage. Det havde han bare ikke sagt. "Hmm..... Jeg skal lige bruge et billede af dig og så det navn du godt kunne tænke dig.... Men mine kontakter arbejder hurtigt.... " Så strøg han et par fingre over sin hage imens han så meget tænksom ud hvorefter han sagde: "Det kommer også an på hvor mange penge jeg lægger men det aftaler jeg med min kontakt.... Med hensyn til din lejlighed.... Jeg kan tage med og lægge det nødvendige så den ikke forsvinder indtil du har de nye papirer"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 16:11

Hun gav et kort gys fra sig, da hun mærkede ham stryge mod sig, eftersom han lænede sig frem af, for at tjekke papiret ud. Hun måtte indrømme over for sig selv, at hun var svag overfor Caine´s specielle charme. Hun havde aldrig været forelsket før, men at lægge og drømme om ham, nyde hans selskab og blive utilpas af tanken om en anden rørte ham, på en speciel måde.. samt han gav sin opmærksomhed til en anden, vis han overhovedet gjorde.. disse tanker var for hende, næsten kvælende. Hun gav et lille suk fra sig, før hun blev trukket tilbage til virkeligheden, i det han sagde, at han skulle bruge et billede af hende, samt det navn hun gerne ville gå under. Hun så kort mod ham og sagde " Jeg tror man kan få taget pas fotos henne i centret vist? ". Hvad angik navn, kunne hun dog ikke lade vær med at smile, i det hun svarede " Jeg vil rigtig gerne have mit eget navn.. eftersom det er så gammelt og ikke står nogle steder, så burde det ikke være et problem at få godkendt.. samt fødsels sted.. vil jeg gerne ha, der står Egypten, eftersom jeg der fra. Så Rayna Nuru Nem-Ankh.. skal der stå og så 20 år ". Hun var jo teknisk set 20 år, dog kunne hun godt gå fra at ligne en mellem de 19, til nogle gange, de 22 år.

Hun var glad for at hans kontakter var så hurtige, samt hun havde brudt kontakten til de fleste af hendes informanter. Det var faktisk gået ret hurtigt. Efter hele episoden med Caine og at hun havde kunnet få sig selv til at stjæle fra ham dengang, så gjorde hun ikke særlig meget i den form for arbejde mere, dog solgte hun i ny og næ på de forskellige diskoteker, men det var også kun når det virkelig var nødvendigt. Hun havde dog brug for en elevplads og der var et rigtig stort firma i byen, som hun havde haft sine øjne på det sidste stykke tid, men hun havde først brug for at få sit liv iorden, inden hun prøvede på at ansøge der op til. Hun så kort mod Caine og derefter sine papir, i det hun sagde " Jeg.. ". Hun tøvede en smule og nikkede, i det hun så smilende på Caine og svarede " Okay, så det en aftale. Dog det først kl 17:45 jeg har en aftale med ejeren.. ". Hun skulle se på en lejlighed, der havde stået tomt i et godt stykke tid, samt den var allerede møbleret, det eneste hun skulle,var at betale for indholdet, samt husleje for netop et års forbrug frem, derefter kunne hun altid se an, om hun var interesseret i at beholde den eller om hun skulle flytte fra den. Det var ikke ligefrem hendes drømme lejlighed, samt kvarteret hun skulle bo i, var kendt for at være et af de farlige i Terre.. hvor folk var blevet myrdet.. forsvundet.. og hvor politiet holde nøje øje med det.. samt indbrud skete tit og ofte. Dog havde hun ikke i sinde at fortælle Caine dette. " Men hvad siger du til at tag hen i centret og få taget et billede så? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 17:12

Han kunne selvfølgelig ikke mærke hvordan hun reagerede på ham, men hun blev jo siddende så det var vel ikke fordi det generede hende. Og der udover kunne han godt lide at hun sad så tæt på, hun havde jo påvirket ham på mange måder. Så vendte han blikket mere mod hende inden han smilede dragende og sagde: "Det er vist rigtigt... Jeg har aldrig været der så meget selv...." Så lyttede han på hendes forklaring om navn og sted hvorefter han så smilende sagde: "Det klæder dig også det navn.... Og ja det burde ikke være et problem at få det navn indført.... Men jeg skal lige have det på papir hvad du kunne tænke dig så min kontakt har det at gå efter..... Men det burde være helt muligt...." Kort lod han blikket vandre over hende med et smil og nikkede. Hun kunne sagtens gå for den alder, han var jo ikke helt klar over hvor gammel hun rent faktisk var.

Så tænkte han lidt over det da hun nævnte hvornår det var hun havde en aftale og sagde: "Hmm.... Hvor er det du skal se på den lejlighed henne?.... Bare af nysgerrighed" Måske havde han en anden løsning til hende såfremt den anden ikke virkede men det ville han heller ikke sige før det måske blev nødvendigt. Og han havde jo rent faktisk en lejlighed hun kunne bruge men det kom de nok til alt efter hvordan det gik.
Så tog han en god tår af sin kaffe og smilede til hende inden han så nikkede. "Det kan vi sagtens.... Så kan du måske fortælle mig lidt mere om den elevplads på vejen?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 17:46

Hun smilede forsigtigt og skrev navnet ned på sit papir, samt alder og fødsels sted. Hun rev papiret i stykker, eftersom det ikke var et gældende stykke papir. Man kunne se at hendes skrift var skråskrift, utrolig smukt og meget elegant skrevet, ikke som de fleste skrev denne dag. " Er det til at tyde?, eller skal jeg skrive det lidt mere blok agtigt? ". Hun havde nemlig lagt mærke til, at de fleste ikke mere kunne tyde skråskrift i denne verden, men bedre blok skrift i stedet for. Da det var at hans blik vandrede over hende, gav hun et lille gys fra sig. Hun kunne mærke hans blik og hun kunne ligeså mærke sin krop ligeså stille sitre indeni, samt hendes vejrtrækning, blev hun også mere opmærksom på, samt hendes hjerte, der bankede afsted. Hun vred sig en smule på stolen og rømmede sin hals, før hun vendte sit blik mod Caine.

Hun hævede det ene bryn en smule, da det var at han spurgte hvor hun skulle se lejligheden henne af. " Industri kvarteret? ". Hun havde fundet en virkelig smuk fabrik der var blevet lavet om til en stor åben lejlighed, med en virkelig natur vibe over sig, samt den var måske lidt kølig om vinteren, samt vandet virkede ikke altid, men den var okay indtil videre, i hvertfald for hende. Hun nikkede forsigtigt da det var, at han sagde, at de sagtens kunne det og at han kunne fortælle hende lidt mere om denne her elevplads. Hun kunne ikke undgå nogle gange, at føle, at hun var i følge af en guardian, eller en værge, der skulle passe på hende. Caine var en del ældre end hende, det var hun sikker på... dog ikke så han så gammel ud, men alt ved ham tydet på, at han havde tjek på sit liv, samt han havede alligevel levet i over 600 år.. hvilket for hende, var helt utroligt... han havde levet længere.. meget længere end hende, eftersom hun havde været stoppet i tiden, kunne man vel kalde det?.

Hun tog en tår af sin cola og sad lidt og slappede af, indtil hun havde drukket færdig, før hun rejste sig. Hun gik hen til tjeneren og lagde nogle penge i den krukke de havde, til velgørenhed. Hun lagde en god slat, der svarede til nogle tusinder. Hun havde husket at tag en del stak penge med. Tjeneren så chokeret på hende, før hun gav hende et nik og et smil, inden hun vendte rundt på sine stiletter og gik ud der fra med klik efter sig. Hun iførte sig den kongeblå jakke og lukkede den foran, eftersom det var ret koldt, at gå udenfor, med bar mave til under brysterne. Hun så kort mod Caine og gav et lille smil fra sig og spurgte " Så hvad har du ellers brugt din tid på her på det seneste? ". Hun ville helst ikke snakke om sig selv, eftersom hun følte at det var pinligt. Hun havde nærmest ikke styr på noget som helst i hendes liv, men ham... han var så fattet.. og moden af en mand.. og i kontrol af alt, virkede det i hvert fald til. Hun fulgte med ham hen til hans bil, eftersom de skulle hen til centret, så hun kunne få taget et ordentligt billede til pas, samt papir.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 18:03

Han kiggede på hende som hun havde skrevet tingene og nikkede med et varmt smil inden han sagde: "Det er helt fint.... Jeg skriver selv på en måde der minder om det... Det er pænt.... "
Så tog han mod papiret og foldede det pænt inden han lagde det i sin inderlomme imens han kiggede dragende på hende. Han kunne nærmest se hvordan hun sitrede men hun havde en lignende effekt på ham, det var dog ikke noget han sagde med mindre hun spurgte om det. Og han vidste hvor forlegen det kunne gøre hende.

Da hun så nævnte det var i industrikvarteret, løftede han øjenbrynet lidt og sagde: "Det kan man selvfølgelig også.... Men bliver det ikke irriterende med transport? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor den elevplads er henne.... Jeg vil da glæde mig til at se den...." Han måtte indrømme at som hun var klædt nu var faktisk noget han rigtig godt kunne lide, det klædte hende og sad rigtig godt på hendes krop.
Egentlig havde han på ingen måde forestillet sig at dagen ville udarte sig sådan men det skulle nu nok blive spændende. Det viste jo også at hun havde en drøm og en plan hun fulgte. Igen var det tiltalende. Og når hun på den måde viste hun kunne så havde han heller ikke noget problem med at hjælpe hende. Det havde han nu heller ikke alligevel.

Så rejste han sig sammen med hende og betalte for maden og drikkevarerne inden han gik udenfor sammen med hende og så hen til hans bil. "Arbejdet.... Jeg foretrækker at lave noget så jeg ikke bare sidder med mine tanker.... Hvad med dig?... Det virker som om du ikke vil fortælle om den elevplads..." Som altid åbnede han bildøren for hende hvorefter han selv satte sig ind i førersiden
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 18:15

Hun åndede lettet op indeni, da hun hørte ham spørge, om det ikke ville være irriterende med transport. Så han kendte altså ikke dets dårlige ry. Hun smilede blidt og sagde " Det bliver ikke så svært. Jeg skaffer mig blot en cykel, eller tager metroen, den er nemlig ikke så forfærdelig langt væk, fra hvor jeg skal bo ". Hun gav et varmt smil fra sig. Hun fulgte med ham udenfor og gik lidt og betragtede ham en smule, som de gik og snakkede. Hun stoppede dog kort op, da de nåede til bilen og han åbnede bildøren for hende. Hun tog blidt imod den og sagde " Tak ", før hun satte sig ind i den og lukkede blidt døren i, inden hun tog selen på og derefter satte sig til rette. Hun rettede på det lange blonde hår, før hun så mod Caine, da han satte sig ind i bilen.

" Det ikke at jeg ikke vil snakke om det.. det nærmere, at jeg blot har hørt om stedet, men jeg kender faktisk ikke til det... ". Hun så kort ned. Hun burde måske ha sat sig bedre ind i tingene, men hun havde først lige for nyligt, fået en midlertidig telefon, samt hun manglede stadig ting som en bærbar, samt ordentlig mobil og så et selskab.. og for at få de ting, så krævede det en identitet. " Desuden, så kan jeg umuligt tage der hen, uden at ha fået lavet min identitet.. eftersom de helst skulle kunne søge op på mig. Jeg regnede lidt med, at få skrevet ind i mine papir, at jeg er hjemme skolet.. sådan så der ikke vil være mistanke om noget.. ulovligt eller hvad de nu ellers kunne ha af tanker ". Hun vidste ikke 100% hvordan det hele fungerede, men hun vidste dog, at det hele var en stor process. " Jeg rigtig taknemmelig for at du kan hjælpe mig Caine ". Hun gav et uskyldigt og sødt smil fra sig, der fik hende ikke blot til at se nuttet ud, men også ret ung, som hun jo egentlig også var. Hun var blevet lagt til at forsvinde fra sin tid, i en alder af 16 år.. mens årene havde gået, havde hun nærmest været frosset i tiden.. indtil for 4 år siden, hvor hun endelig blev vækket igen. " Jeg skal også ha skaffet mig en bærbar.. samt en mobil, når det er jeg har fået min identitet.. ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 18:26

Han grinede ganske kort da hun åndede lettet op og forklarede om hendes transportmuligheder. Så blinkede han nærmest forførende og drilsk til hende inden han sagde: "Jeg kender så udemærket til stedet..... Og jeg skal nok lade være med at grave i det... Det er dit valg....."
Da hun så takkede for at han åbnede døren, smilede han og nikkede hvorefter han selv satte sig ind og fik sele på. Så begyndte han ellers at køre stille men trafikken i byen gjorde også at det nok ville tage lidt tid at komme til centeret.

"Det er helt ok.... Jeg går ud fra det er et nyt sted? Jeg har i hvertfald læst et eller andet om der kommer et nyt modehus til byen..." Ganske rigtigt så gav det jo god mening at hun skulle have styr på sine papirer og identitet hvis hun skulle ansøge der eller nogen andre steder for den sags skyld. "Bare rolig jeg skal nok få de papirer lavet så der ikke er noget at sætte finger på overhovedet.... Det skal jo gøres ordentligt...."
Så kiggede han kort overpå hende og smilede imens han sagde: "Det var skam så lidt... Du kan få mig til rigtig meget hvis bare du spørger mig pænt som nu... Jeg er rimelig nem at samarbejde med...."

Han måtte indrømme at han havde en svaghed for når hun smilede til ham, det kunne faktisk få det til at sitre i ham også. "Når først der er styr på dine papirer så er det slet ikke noget problem..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 18:37

Hun vidste ikke om hun skulle blive glad eller skuffet, over at han kendte til stedet og tog det så roligt. Det var et lettere farligt kvarter, men var han ligeglad med hendes sikkerhed?.. eller var det fordi, at han følte at han ikke kunne blande sig måske?. Hun lod det dog lægge og nævnte ingen af sine tanker for ham, andet end at hun nikkede med et lille smil over læberne, for at understrege, at hun var glad nok for han ikke kommenterede det. Hun smilede over hele ansigtet, da det var at han nævnte dette nye modehus, der var kommet til byen. " Ja!, dog kan jeg ikke huske hvad det hedder, men det der jeg håber at kunne få en elevplads. Det betyder, at jeg skal forbi skolen og være i dags timerne og så efter eftermiddag, så skal jeg hen til arbejds pladsen og hjælpe, så vidt jeg fik fat i, så kører de det meste af natten vist? men jeg ikke sikker. Uddannelsen tager ca 3-4 år.. såh det lidt lang tid, men det noget jeg brænder for, så det skal nok gå.. jeg håber blot at chefen er okay ".

Hun nød at være nær ham igen, dog var der en form for indre.. tristhed der havde plantet sig indeni hende. Havde han været sammen med andre siden de sås.. var han kommet videre.. følte han stadig noget. Hun gjorde alt for at det ikke viste sig i hendes ansigt. De havde aldrig været noget, men så igen.. så følte hun sig så tæt på Caine og alligevel så fjern. Hun så ud af vinduet, som de kørte forbi de forskellige bygninger, mens lyset gled ind i bilen. Solen stod stadig højt på himlen og folk lod til at ha fået fri fra deres arbejde, hvilket var derfor at trafikken spidsede til. Hun så kort over mod Caine og gav et lille blid smil fra sig, før hun rettede en smule på sin top og kom ved et uheld, til at viste det nederste af hendes lace bh, der var gennemsigtig, med kun et floral mønster, hen over hendes nipples og vis man så efter, kunne man skimte, at det var som om hendes nipples gik lidt mere ud, som havde hun fået smykke i dem. Hun trak ned i sin trøje og rettede lidt på sin jakke, før hun lukkede den godt til igen. " Selvom solen står højt, så kan det stadig være ret så køligt.. heh ". Hun lod stilheden tage lidt over, før hun så mod Caine og sagde " Jeg glæder mig såen til sommer.. at komme ud og stå på surfboard.. samt dykke i havet ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 19:42

Han kunne ikke lade være med at slippe et lille men varmt grin da hun gav udtryk for sin entusiasme omkring det nye sted. Det var rigtig dejligt hvordan hun var så spændt og havde noget at se frem til på den måde. "Jeg tror jeg har læst lidt om det men jeg er ikke sikker på det. Men det er noget med de holder aftenshows og generelt har åbent mest om aftenen så kunder kan komme når de har fri.... Jeg er sikker på chefen er dygtig ellers ville de slet ikke kunne starte op i byen her... Så meget har jeg dog lært på min korte tid her"

Når han tænkte over det så var han faktisk ikke helt sikker på hvor de stod henne på det tidspunkt. Hver gang han havde forsøgt på tilnærmelser eller lignende var han blevet afvist så han var faktisk ikke sikker på om hun kunne lide ham på nogen måde. Det gav ham da også en knude i maven at tænke på det for han kunne jo ikke bare slukke for følelserne for hende. Selvom det havde været meget nemmere hvis man kunne. Så grinede han lidt inden han kort gav hendes knæ et lille klem og sagde: "Det kan der ja..... Men hvide blonder klæder dig nu....." Han havde godt registreret at hendes nipples stak lidt mere ud og han kunne ikke lade være med at være en anelse drilsk: "Nye smykker?...."

Så drejede han op af en vej og fandt snart en parkeringsplads ved centeret imens han sagde: "Jeg har dykket men aldrig stået på surfboard.... Jeg burde måske overveje det"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 20:33

Hun lyttede spændt til det som Caine fortalte. Hun kunne simpelthen ikke vente med at få en chance, for at bevise sit værd, samt også at kunne måske få en elevplads blandt de højt ansete hoveder, på modebladet. Hun så kort over mod Caine, hvorefter hendes blik gled ned til hans hånd, i det ham blidt gav hende et kort klem ved knæet, før han sagde ja til at det kunne blive koldt. Da det var han nævnte hendes hvide blonder, samt også det med nye smykker, så hun flovt på ham med en rødmen hen over kinder og tog sig kort til brystet, i det hun sagde " Omg!, det så du ikke vel?! ". Hun følte sig pludselig virkelig pinlig berørt og kunne ikke fatte, at hun havde ladt sig selv glemme for en kort stund, at hendes trøje ikke var beregnet til at man løftede armene alt for højt op. Det var en hjemmelavet trøje, dog havde hun ikke haft en sy maskine, hvilket man også kunne ane forneden, så hun havde flået lidt i stoffet, før at gør det holdbart, så det ikke trevlede for hurtigt op.

Hun valgte at lade værd med at bekræfte hans spørgsmål, angående om hun havde fået nye smykker, selvom hun havde. Det var alt for flovt, at fortælle, at hun havde fået lavet en lille stang, igennem hver nipple. Hun havde altid elsket udsmykning, samt vis man kiggede ordentligt efter, ville man skam også kunne se nogle ringe op af hendes øre, små ringe, i sølv.. samt hun havde engang imellem en tunge piercing, i sin tunge, men det var kun en gang imellem. Hun havde følt sig ret rebelsk før i tiden og det var ligeså stille ved at venne tilbage.. dog havde hun ikke tænkt sig at få yderligere mere, eftersom hun ikke kunne lide, når man kunne se hendes piercinger, andet end dem i øret. Hun kunne godt lide overraskelses elementet ved smykkerne. Da de holde ind, så hun kort mod ham og smilede, i det hun svarede " Det burde du virkelig prøve. Det super skønt ". Hun åbnede derefter døren og trådte ud, i det hun stod og ventede på at han havde låst bilen, før hun gik med ham indenfor i centret.

Hun kunne vel godt engang imellem ligne lidt af en celebrity, eftersom den måde hun gik klædt, samt den måde hun førte sig frem og så hendes unikke skønhed, i form af de gyldne øjne, samt lange øjenvipper, lange bølgende blonde hår nu og gylden brune hud. Hun fandt stedet hvor hun skulle ha taget billeder og forklare til hvad, at det var til pas. Den unge mand fulgte hende hen til stolen og gik derefter om bag kameraet og tog nogle billeder af hende, før han gik op til kassen, for at fremkalde dem. Hun gik lidt rundt og kiggede på de forskellige kamera´er, mens hun ventede på at han ville kalde hende hen, til at betale, samt vælge hvilket billede der var bedst.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 22:46

Han grinede varmt som hun pludselig blev flov hvorefter han kørte hånden gennem sit kraftige mørke hår inden han sagde: "Det var lidt svært at undgå.... Selvfølgelig kunne jeg ikke se dine nye piercings men du er jo stadig virkelig smuk.... Så beklager hvis ikke jeg måtte kigge men som sagt gjorde du det ikke nemt" Så smilede han roligt til hende imens han fik parkeret. Han havde jo aldrig lagt skjul på når han kunne lide hvad han så men han ville heller ikke bare nedstirre. Men hvide blonder klædte hende nu rigtig godt.... Og han ville da ikke benægte tanken om de piercings sikkert var et rigtig dejligt syn.

Som de trådte ud af bilen og han fik låst den, sagde han: "Hvem ved?.... Måske kan du lære mig det på et tidspunkt.... Jeg kan løbe på vand lidt men om hvor vidt jeg kan surfe aner jeg virkelig ikke... Men det kunne være sjovt...." Så gik han ellers rundt inde i centeret sammen med hende og hvis man så dem udefra kunne de godt ligne et celebrity par. Der blev da også sendt nogle blikke i deres retning samt en enkelt gammel mand der hilse på Caine. Caine svarede dog tilbage med et ganske roligt nik inden han så fulgt med hende ind og få taget billede.

Så ventede han ellers bare på billederne blev taget og fremkaldt. Tiden blev brugt på at kigge lidt forskellige kameraer sammen med hende. Dog kunne han ikke helt dy sig og sagde: "Vi skulle næsten lave et nyt billede med dit nye udseende... Jeg har forresten stadig det maleri stående du skaffede til mig... Jeg har ikke åbnet det endnu"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 23:01

Hun kunne ikke undgå at grine en lille smule, i det hun smilede blidt og kærligt til Caine, da det var han sagde, at de skulle få lavet et nyt billede med hendes nye udseende. Det var første gang for hende, at han havde komplimenterede hende så meget på hendes udseende, samt hun følte sig endelig lagt mærke til. Var det mon på grund af håret?? eller den lidt mere feminine flashy stil hun kørte med for tiden. Hun smilede og sagde " Hvorfor tror du jeg lige har været inde og fået taget billeder ".

Hun grinte og gik hen til manden, da han kaldte på dem, i det hun betalte og tog nogle små fotos frem, der passede til pas, men ligeså også til id. Hun rakte Caine de 4 fotos, hvor man kunne se det blonde smukke hår, der lå ned af hendes skulder, samt fordi der havde været så god belysning i rummet, så lignede hendes øjne næsten liquid gold. " Er de her fine nok til pas, samt id?, eller syntes du jeg skal tag endnu en omgang ". Hun grinte og smilede drilsk til ham, i det hun sagde " Og nu når du er så vild med det blonde, så må du gerne beholde et billede for dig selv, så har du altid noget smukt at se på ". Hun rakte kort tunge til ham, i det hun gik ud af butikken med ham.

Hun betragtede Caine, med sit blide sensuelle blik, før hun berørte sin underlæbe en smule, mens hun så tænksomt rundt. Hun var blevet en lille smule sulten, men ikke så forfærdelig meget igen. De havde ca en time tilbage, til at kunne gå rundt og kigge på ting. En tanke slog hende pludselig, i det hun så mod Caine og sagde " Vil du ikke hjælpe mig, med at finde noget undertøj egentlig?. Du har så fantastisk en stil, samt jeg kunne viiiiirkelig godt bruge din hjælp til at bedømme lidt ". Hun så det både som en mulighed, for at få ekspert hjælp, fra en utrolig smuk og stilfuld fyr, men ligeså også at tirre og drille Caine. Vis han sagde ja til det, ville hun gå hen til den nærtlæggende lingeri butik, kaldt Eres.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Tors 8 Mar 2018 - 23:21

Han havde skam hele tiden lagt mærke til hende og sat pris på hvad han så. Men det lod til de havde snakket forbi hinanden nogle gange, måske var det derfor hun bemærkede det mere nu. Så blinkede han til hende og lænede sig lidt tættere på som om han skulle hviske noget til hende: "Det er meget sjovere at male dem..... Men jeg kan også godt fotografere dig hvis du hellere vil det...."
Det lod til de stadigvæk havde den drilsk tone mellem dem på trods af de ikke helt vidste hvor de stod henne.

Caine ventede på hun fik hentet dem og tog så imod dem med et varmt smil. "De her er ganske fine til begge dele....." Han kunne dog ikke holde et grin tilbage da hun nævnte han kunne beholde et til sig selv hvorefter han blinkede til hende og sagde: "Jeg vil meget gerne beholde det.... Og det er ikke kun på grund af det blonde.... Det er på grund af dig...."
Det var ikke helt til at sige hvad det var men det var som om det var anderledes mellem dem nu. Som om de rent faktisk begge to tog hensyn til den anden. Sådan kunne det i hvertfald virke.

Hendes blik fangede ham nemt som det egentlig altid havde gjort så han returnerede selvfølgelig et smil så forførende som han nærmest kunne. Da hun så spurgte om han ville med hende ind og vælge noget undertøj, fik han først lidt store øjne og smilede dragende. "Så du spørger mig om jeg vil med dig ind og vælge undertøj? Det lyder fristende.... Så fristende at jeg ikke kan sige nej....
Så vil jeg da meget gerne bedømme det du synes.... At hjælpe en så særegen skønhed med den slags vil jeg ikke benægte...."
Så smilede han meget drilsk til hende og fulgte med hende ind i butikken og kiggede lidt rundt. Det var fuldt ud intentionelt at han svarede sådan, en måde at drille lidt tilbage
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Tors 8 Mar 2018 - 23:38

Hun rødmede kraftigt, da det var han lænede sig frem mod hende og sagde, at han hentydet til at male hende, men også godt kunne fotograferer hende, vis hun hellere ville det. Nu gik det pludselig op for hende, hvad han havde ment, dengang de stod og kiggede på kamera´er og han pludselig havde sagt det med et nyt billede, med hendes nye udseende. Hun blev smigret, da det var han sagde at det var på grund af hende han beholde det og ikke på grund af det blonde. " Nu smiger du mig ". Hun grinte og smilede kækt tilbage til ham. Hun kunne ikke lade vær med at smile en smule over at han tog det så pænt. Nok ville hun blive flov over at vise sig foran ham, men så igen.. hun manglede virkelig noget lækkert lingeri, samt hun elskede det også. Hun følte sig altid så magtfuld samt kvindelig og feminin i lingeri.. der var intet bedre i verden, end at komme hjem med det og prøve det og betragte sin egen krop og nyde synet af sig selv, samt vis hun engang fik en at kunne dele det med.. så var det blot endnu bedre. Hun gik indenfor i butikken og så lidt rundt, før hun spurgte en om hjælp til at finde lidt til hende. Damen troede først at Caine var hendes kæreste, så hun fandt nogle lettere vovede outfits. Rayna fandt dog kun 2, hvor det sidste, der ville være tredje outfit, ville være damens valg til hende. Hun gik hen til et prøverum og trådte ind i det. Hun stod en smule og betragtede sig selv, efter at ha smidt det meste af sit tøj, før hun forsigtigt så sig over ryggen mod de lukket gardiner.

Med en svag rødmen hen over sine kinder, trak hun forsigtigt gardinet til siden og sagde " Hvad syntes du? ".


Outfit 1 - Link

Var en meget kort top, der gjorde det tydeligt at se, at hun havde nipple piercinger igennem. Stoffet var tyndt, men ikke gennemsigtig, samt en smule mere uskyldig, end det meste lingerie man havde set inde i butikken. Det havde en smuk lilac farve til sig, næsten rose gold i det rette lys. Trusserne var højtaljet og sad ved hoftebenene, i stedet for nede ved trussekanten, som normale trusser gjorde, hvilket også gjorde, at hendes hofter så breder ud, samt hendes bryster virkelig blev presset op og den runde form kunne anes så smukt. Skønt Rayna havde store bryster, var de egentlig ret faste og strittende i det.

Da hun havde vist ham det første outfit og drejede forsigtigt rundt, lukkede hun derefter gardinet, efter at ha hørt hans mening, før hun tog outfit 2 på. Hun så sig selv i spejlet og forstillede sig, hvordan det ville se ud, med et outfit. Den sorte bh med snørene ned af maven, ville være super frækt samt klædeligt, med hendes hvide trøje, som hun gik med for tiden. Hun så kort på sig selv, før hun trak gardinet fra igen og drejede elegant rundt, inden hun så på Caine, med en rødmen, der var blevet en smule kraftigere.. " Hvad med dette??. Den vil være virkelig flot til den hvide crop trøje jeg har på lige nu.. eftersom man ville kunne se snørene så ".


Outfit 2 - Link

Outfit 2 var meget mere på den vovede side, eftersom det var gennemsigtig, med undtagelse af de få steder, der var lace broderet ind i det. Man kunne se hun var glas barberet mellem benene, samt man kunne tydeligt se lidt af hendes nipples, samt ane de smukke tynde små stave, der var i hver nipple, hvilket var en i hver. Om maven var der snøre, der var bundet rundt om maven og spændt, direkte hen over navlen af hende, så vis man klikkede den op der, så ville snørene gå op og toppen falde af, andet end over hendes skuldre.

Da hun havde vist ham outfit 2, gik hun ind og tog outfit 3 på, dog da hun så sit spejlbillede, drejede hun en smule og kiggede bagpå. Det var alt ALT for afslørende og pinligt at vise Caine dette. Hun så flovt rundt, i det hun prøvede at tag sig mod, men endte med at blot at stå og stirre på sig selv, med rødlige kinder. " J-Jeg kan ikke viste dig næste outfit... det.. det simpelthen alt for afslørende.. ". Hendes stemme kunne høres, hvordan den lød blød men sårbar. Hun var så pinlig berørt på dette punkt, også selvom Caine var på den anden side og ikke kunne se hende.


Outfit 3 - Link

Outfit nr 3 var helt klart det mest vovede og sensuelle, eftersom det både var gennemsigtig, men også havde lidt mere bondage stil over sig, samt den uskyldige snehvide farve over sig. Lacen i det, var ikke særlig kraftig, så næsten alt var gennemsigtig igennem den. Hendes nipples var tydelige at se, samt smykkerne i dem, ligeså var det utrolig tydeligt, at kunne se hun var glat mellem sine ben, men også selveste hendes womanhood. Trusserne var specielle i den forstand, at de kunne klikkes op bagpå, så vis man gjorde det, så kunne man ligefrem rive trusserne af foran hende, så ville hun stå uden trusser, samt de var lavet som en gstreng bagved.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 0:05

Han grinede let som hun kommenterede smiger hvorefter han kort rystede på hovedet og sagde: "Smiger er en løgn...... Det er mine ord ikke..... Og det vil være mig en fornøjelse at male dig igen.... Og jeg lover dig at denne gang gør jeg ikke noget som helst du ikke vil have.... Men det er nu op til dig...."
Han vidste jo ikke om det var noget hun en dag ville dele med ham som sådan men en del af ham håbede på det. Han kunne ikke benægte hvordan han havde det omkring hende. Imens hun fik fundet nogle outfits, stod Caine meget tålmodigt og ventede. Dog kom der enekspedient hen og gav ham et glas lemonade han kunne nyde imens der var ventetid. Så satte han sig hen i nærheden af prøverummet som hun gik ind og skiftede. Da gardinet så blev trukket tilbage, smilede han til hende og lod tydeligt blikket vandre over hende inden han sagde: "Jeg kan lide det.... Det er dejlig enkelt.... Farven har en smuk virkning sammen med din hud... Du er smuk i det....."

Så satte han sig roligt og ventede på hun blev klar med det næste outfit. Et eller andet sted kunne han ikke lade være med at føle sig rigtig heldig over hun gerne ville have ham med til den slags. Det måtte jo være fordi hun følte sig tilpas tryg ved ham udover han sagde sin mening.
Da gardinet så igen gled til side, smilede han med en klar glød i sine øjne og måtte da kort bide sig i læben som blikket vandrede over hende. Ganske rigtigt så lod det ikke ret meget til fantasien, han kunne tydeligt se hvordan hun var glat og hvordan hendes bryster havde fået nye smykker. Efter at have kigget grundigt efter nikkede han og smilede meget dragende: "Det ville den nemlig.... Sort er også en god farve til dig.... Blonderne kærtegner nærmest din hud... Og man kan ane dine nye piercings uden det bliver for meget.... Du er utrolig smuk og meget sexet i det der.... Det vil jeg helt klart synes du skulle tage...."

Så tog han lidt mere af lemonaden imens han ventede på hun gjorde klar til at vise ham tredje outfit. Dog blev det snart klart at hun vist ikke selv havde valgt det men hun havde dog alligevel valgt at tage det på. Roligt rejste han sig og gik han til gardinet men rørte det ikke. Hans stemme var utrolig blød og varm som han sagde: "Jeg er sikker på det sidder fantastisk på dig.... Og jeg vil meget gerne se dig i det.... Og jeg skal nok give min ærlige mening.... Jeg lover dig at jeg gør ikke noget du ikke vil have.... Men du skal kun vise mig det hvis du føler dig tryg ved det.... Du har ikke noget at være nervøs for...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 0:18

Den første var en tydelig vinder. Den havde en smuk kontrast til hendes gylden brune hud, samt den var enkel og ikke alt for sexet. Den var lavet i et utrolig dejligt stykke silke stof, samt den virkede behagelig at skulle have på, hele dagen igennem. Hun var glad for Caine´s mening om den og nikkede bekræftende, før hun trådte ind og skiftede om til den anden, inden hun vidste ham den frem. Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule, da han påpegede hvad nr to outfit indebar. Hun kunne se det gode ved den, samt den var ikke for meget, men heller ikke for lidt. Indtil videre, var hun sikker på, at hun gerne ville købe begge outfits, dog skulle hun også passe på med sine penge, men det var ikke som om, at de forsvandt i den blå luft. Hun havde alligevel en del med sig, samt ligeså snart alt var gjort, samt rettet til, så kunne hun endelig få et kort og få sat sine penge ordentligt ind.

Hun stod længe og overvejede, studerede sig selv og derefter så væk igen. Hun slog sig blidt mod kinderne og prøvede at få sig selv til at give lidt ned, før hun forsigtigt trak gardinet fra. Hun tog sig blidt til den ene arm og strøg sig op og ned af armen, mens hun så flovt til den ene side, mens det lange blonde hår, lå ned af den ene skulder.. mens lyset fra omklædnings rummet, oplyste hendes gylden brune hud, der stod så smukt i kontrast til det uskyldige hvide stof, der var alt andet end et uskyldigt outfit. Hun så sky hen mod Caine, med den kraftige rødmen hen over sine kindben samt næseryg, før hun tøvende spurgte " Så... h-hvad syntes du? ". Hun havde taget ham med, blot for at drille ham lidt, men også fordi hun respekteret at han var så ærlig og altid sagde sin mening. Han var den perfekte at spørge, fordi han havde så fantastisk en stil, samt han måtte ha set tusinder af kvinder sikkert, igennem sine år.. så på det punkt, så lignede alle kvinde kroppe vel til sidst hinanden. " E-er det for meget? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum