Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
☼ Walk down the street ☼ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

☼ Walk down the street ☼

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 0:37

Han lod hende bruge alt den tid hun overhovedet skulle bruge til at beslutte sig for om han overhovedet skulle se det eller ej. Det kunne jo tydeligt høres på hende at det absolut ikke var så nemt, nærmest som om hun havde vovet sig ud hvor hun ikke havde været før. Men han havde også tænkt sig at være så direkte som muligt så der ikke var nogen tvivl om hans mening. Måske var det rent faktisk det der skulle til mellem dem, at de var hudløst ærlige.
Da hun så trak gardinet for, fik han ikke store øjne eller noget men gløden i hans øjne sagde det hele. Hans øjne skiftede over og blev den smukkeste violette farve, en farve man kunne mærke var for noget meget positivt.
Så lod han blikket vandre over hende og ja det overlod godt nok ikke ret meget til fantasien, men det var absolut et meget lækkert syn. Han tog sig rigtig god tid til at kigge på hende, både fordi han ville give hende en ordentlig mening men også fordi han virkelig nød synet.

"Nej.... Det er ikke for meget.... Det er heller ikke for lidt..... Normalt set ville jeg have mærket stoffet også men jeg vil ikke gøre noget du ikke vil have..... Det sidder helt perfekt på dig.... Du har de smukkeste former og blonderne er meget smagfulde samtidig med de virkelig er sexede til dig....
Jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke absolut nød synet.... Det er som lavet til dig og ingen anden.... Ingen anden ville kunne få samme effekt ud af det.... Ikke det jeg selv ville have valgt til dig men jeg er beæret over du har taget mig med..... "
Han kunne slet ikke få øjnene fra hende igen og hans tanker måtte nok hellere blive hos ham. Ellers ville hun først rødme
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 0:50

Hun rødmede kraftigt under hans glubske blik, før hun trak gardinet for igen, da hun havde hørt hans mening. " Så.. dem alle tre? ". Hun begyndte at tage tøjet af, før hun forsigtigt lagde det andet sammen, så hun kunne købe det. Hun lagde alt sammen og tog sit eget undertøj på, samt sine denim jeans og så den hvide crop trøje, før hun trak gardinet fra igen og smilede venligt til Caine. Hun var dog stadig en smule rød i sine kinder, men ikke forfærdelig meget igen. " Så må vi vist også hellere se at komme hen til lejligheden og få set på den. Jeg kunne flytte ind idag, vis jeg kan lægge en god stak penge på bordet, som betaling for de første 3 måneder... samt lejligheden er møbleret, det spurgte jeg om.. eftersom dem der ejede den før i tiden, næsten aldrig var hjemme og at den sjældent blev brugt lejligheden ". Hun havde ikke overskud til selv at handle alle mulige former for ting ind, så det havde været en virkelig god deal, nu skulle hun blot se om hun kunne få dealen hjem.

Hun gik op til kassen med de 3 outfits og betalte for dem, før de blev pakket ned og rakt over disken til hende. Hun smilede og sagde farvel, i det hun så mod Caine og sagde" Tak fordi du tog med mig.. selvom det sikkert var en smule.. mærkeligt, til et punkt ". Hun smilede undskyldende og følte sig endelig tilpas nær Caine. De havde ikke gjort andet end at kysse, men så igen.. de havde ikke kendt hinanden så forfærdelig lang tid, selvom det føltes som om de havde haft kontakt i flere måneder.. dog der var gået et godt stykke tid siden de havde set sidst, så man kunne vel sige, at de havde kendt hinanden i nogle måneder nu, uden dog at hænge ud hver dag. Hun smilede en lille smule, over tanken om hans violette øjne, i det hun sagde" Vidste du godt, at når der noget du godt kan lide.. eller når du er i godt humør, eller måske.. lidt på den.. frække side, som tiltrækning, at så bliver dine øjne violet i deres farve? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 1:08

Han elskede den røde farve hun fik i kinderne når han så på hende. Men hun ville jo også have hans ærlige mening så det skulle hun selvfølgelig også få. Og hvem ville dog klage over at en kvinde spurgte om de ville med til den slags? Det havde i hvertfald været en dejlig oplevelse for ham. Som hun forsvandt om bag gardinet, smilede han og bed sig let i læben bare ved tanken om hvad han lige havde set. "Det synes jeg helt bestemt du skal.... De er allesammen helt fantastiske til dig... Mange tak Rayna...."
Han strøg hånden gennem sit hår og havde stadig et varmt smil på læben som hun kom ud til ham. "Jamen så må vi hellere se at komme afsted.... Jeg glæder mig da til at se hvad du har fundet....
Og jeg ved godt du ikke altid er glad for det Rayna.... Men du må hellere end gerne spørge mig om hjælp....."

Det var også en rigtig lækker deal hvis hun bare kunne flytte ind med det samme.

Så gik han med hende op til kassen hvor hun fik betalt og de så kunne gå ud af butikken igen. Så lukkede han kort øjnene imens han nikkede til hende inden han igen så varmt på hende og sagde: "Det var skam så lidt.... Fornøjelsen var på min side... Måske lidt ja men det var nu dejligt alligevel.... Det er vel en form for tillid"
Man kunne jo godt sige at de havde kendt hinanden et godt stykke tid efterhånden og han kunne godt lide at hun efterhånden virkede mere tilpas omkring ham. Så gjorde han det jo rigtigt. Da hun så kommenterede på hans øjne, grinede han kort imens de gik hen mod bilen. "Det ved jeg ja....
Hvilken grund det var nu må du jo så gætte dig til...."
Så blinkede han drilsk til hende
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 1:35

Hun fulgte med ham ud af centret og hen mod hans bil, mens hun lyttede til ham og kunne ikke lade vær med at smile, eftersom han så på hende, på den måde han gjorde. Da han drillede hende lidt, med at hun måtte gætte sig til hvorfor hans øjne var blevet som de var, kunne hun ikke lade vær med grine en lille smule og smilede, i det hun svarede " Måske tør jeg slet ikke at vide, hvad der forgår inde i dit hoved, Mr Blackwell ". Hun grinte sødt og satte sig ind i bilen, før hun tog selen på igen og fandt sin mobil frem med adressen. Den lå i industri området, eftersom det var en gammel sy fabrik, der var blevet lavet om til lejlighed. Hun så kort mod Caine og vidste ham adressen, før hun tog sin mobil ned i jakkelommen igen og så mod vejen. " Nu håber jeg blot, at jeg kan få den.. ".

Lejligheden var egentlig ret smukt indrettet. Ikke alt for stilfuldt, men det havde charme over sig, samt bygningen var højt til loftet, samt havde en god brede, samt smukt nymoderne badeværelse med karbad, samt bruser og håndvaske. Der var ligeså også indbygget et køkken og en vindel trappe op, til en platform, hvor der var en seng, samt sofa område, hvor man kunne sætte tv til. Der var radiator hist og her, dog var det ret dyrt at varme det hele op, hvilket også var derfor, at mange ikke havde taget imod det, samt bygningen i sig selv var ret gammel, så rørene kunne ha nogle problemer når det begyndte at blive vinter og koldt.

Da de endelig kom frem til området, havde man allerede set en politibil lidt længere nede af gaden, der havde holdt to unge fyre ind. Hun så kort mod Caine og trådte ud af bilen, da de holde foran den ikke alt for store fabrik, med god udsigt, eftersom det var en trappe udenfor man skulle gå op af. Der var et loft rum, oven på, der var blevet lavet til denne lejlighed. Nedenunder var der tomt og man kunne ikke komme ind i lejligheden nedenunder fra, samt de fleste vinduer var bordet til og lukket med muresten, samt der stod stadig gamle sy maskiner der nede. Lejligheden havde et stort vindue i den ene side, ud af mod hvor havnen lå. Vinduet havde dog en udsigt over til en anden forladt fabrik, men bag fabrikken, kunne man se hen til havnen, der ikke lå så langt væk.

Manden der var der for at leje lejligheden ud eller sælge, stod der og ventede. I det Rayna kom gående, trykkede han blidt hendes hånd og hun trykkede hans, før han så mod Caine for at trykke hans hånd. De blev ført hen til ydertrappen, der førte op til døren, hvorefter der blev åbnet ind til lejligheden. De fik forklaret hvad der kunne være galt med lejligheden i vintertiden, som at varmen var dyr, samt det var lidt halv utæt hist og her, så varmen ville ligeså stille forsvinde, men at det kunne ordnes vis ønsket. Han fortalte om rørene, men også om bygningen, samt at det havde været en sy stue nærmest, før i tiden.. og derefter blevet købt af et ungt par, der aldrig rigtig brugte lejligheden mere og derfor stod den nu til leje men kunne dog købes for den rigtige pris. Rayna så forsigtigt rundt og smilede ved synet af lejligheden. Den havde sine fejl, men hun var allerede forelsket i den.

Lejligheden-Linket
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 1:46

Han grinede sammen med hende og sendte et nærmest drilsk smil inden han sagde: "Måske gør du ikke, måske gør du.... Det er måske slet ikke så slemt.... Eller er det...." Han kunne ikke undgå at mærke den varme indeni når hun smilede så sødt til ham. Så satte han sig ind i førersiden og fik selen på hvorefter han begyndte at køre mod den addresse hun viste. Han kiggede så drilsk på hende og sagde: "Det er jeg sikker på du gør...... Kald det intution...." Han havde sine metoder til at få ting til at ske men han ville heller ikke gøre noget før det måske blev nødvendigt. Han ville jo rigtig gerne hjælpe hende men han vidste også hvor vigtigt det var for hende at gøre så meget som muligt selv.

Som de kom der ud, parkerede Caine og steg ud sammen med hende til synet af manden der åbenbart havde fået store øjne af den bil de kom i. Caine gengældte håndtrykket og gik så med hende ind og kiggede på den imens manden forklarede hvad der kunne være med den. Alt i alt var det et rigtig godt tilbud så han håbede selvfølgelig at hun havde pengene til den. Caine lod hende kigge lidt rundt og han kunne ikke andet end at smile da hun virkede så forelsket i den. Han elskede et eller andet sted at se hende så glad.

Manden kiggede lidt efter på dem og sagde: "Det er så sådan det ser ud.....
Er du interesseret i den?"
Caine var lige ved at svare for hende men holdte mund. Hvis hun nu selv kunne så var der ingen grund til han gjorde noget. Men han skulle nok sørge for hun fik den hvis det blev nødvendigt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 1:56

Rayna vendte sig om, i det hun nikkede ivrigt, hvorefter hun sagde " Jeg tager den. Så hvad skal du ha for den? ". Hun ville gerne købe den, vis det var muligt, dog vis ikke.. så ville hun leje den. Hun havde altid drømt om at bo i noget ligene og selvom det ikke var det aller bedste kvarter at bo i, så var det godt nok for hende. Lejligheden havde desuden også alt hvad hun kunne drømme om, dog kunne hun altid engang i fremtiden måske købet noget større eller mere stilfuldt, men der var bare.. et eller andet dejligt over en loft lejlighed, samt den hygge den bragte, samt det lettere historiske indtryk den gav en. En klassisk form for vibe.

Hun så kort mod Caine, i det hun stilte sig hen til mændene, før hun betragtede ejeren en smule. Han kom med nogle forskellige bud, vis hun skulle leje den og at så ville hun måske kunne ende med at leje den i kun et halvt år, vis der kom et tilbud på at købe den. Hun så lettere skuffet ud, i det hun så mod Caine, dog.. hun kunne ikke rigtig bede ham om hjælp. At købe den, var en god slat penge og hun havde ikke nær nok med, samt hun skulle også skrive under på en del papir. Dog stivnede hun mest af alt, da han sagde, at vis man købte den, så skulle der vises id, samt passport og nogle konto udskrifter engang, som der skulle afleveres. Hun sukkede tungt, i det hun sagde " Giv mig lige nogle minutter ". Hun så undskyldende på Caine, i det hun gik hen til døren og ud for at trække noget luft. Så vis hun skulle leje, hvilket var den letteste mulighed lige nu, så kunne hun ende med at miste den.. inden for et halvt år.. men vis hun købte den.. ville alt indeni den også tilhøre hende.. men hun kunne ikke låne fra banken og hun havde ikke flere millioner. Det var ca en halv million den kostede, grundet størrelse, men den var ikke så dyr igen, eftersom den var så gammel og rørene med, samt den havde svært ved at holde på varmen og var i et dårligt kvarter af byen.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 2:05

Caine lyttede stille og roligt som de snakkede frem og tilbage omkring pris, men han kunne et eller andet sted hurtigt mærke at det ikke gik i den retning hun gerne ville have. Prisen var ikke så slem som man egentlig kunne forvente men så mange havde hun vist ikke helt og hun blev også noget nervøs da manden nævnte papirer.
Da hun så bad om nogle minutter, nikkede Caine til hende og manden sagde: "Selvfølgelig.... Tag dig den tid du skal bruge...." Caine kunne hurtigt se at det ikke ville gå så han valgte en hurtig løsning. Der udover så havde han fundet ud af en løsning så hun ikke bare ville føle han havde gjort det hele.

Så da hun var kommet udenfor, vendte Caine sig mod manden og sagde: "Hun skal have den her lejlighed..... Jeg køber den.... Og så lægger jeg ekstra i så varmen kan blive ordnet.... Du får 750.000.... Har vi en aftale? Du må bare ikke sige til hende hvad jeg har givet" Manden fik lidt store øjne over tallet da det egentlig var mere end hvad den var værd og smilede stort hvorefter han gav Caine et håndtryk. Caine skrev med det samme en check til manden der meget hurtigt pakkede den væk i sin lomme og sagde: "Det kan de tro! De er nu den stolte ejer Mr?......" Caine nikkede og sagde: "Caine Blackwell....."
Så ventede de ellers bare på hun kom ind igen så hun kunne få sig den overraskelse. Dog kunne Caine ikke lade være med at stå med et næsten drilsk smil på læben
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 2:16

Rayna skubbede blidt døren op, i det hun trådte ind og lukkede efter sig, før hun vendte sig om og kiggede mod de to herre der stod og smilede over hele ansigtet. Hun så lettere undrende på dem, samt en smule nervøst, i det hun ikke kunne forstille sig, hvorfor de stod begge med sådan et smil over deres læber, men noget sagde hende, at Caine havde haft en finger at spille, over ejerens smil, samt hans glimt i øjnene sagde næsten alt. Hun klemte sine øjne en smule sammen og smilede lettere anklagende, som så hun på Caine med et blik der sagde - ' i know what you did '. Hun gik hen mod ham og sagde" Nårh, hvorfor står i og smiler ". Hun blev dog noget overrasket da ejeren fandt et sæt nøgler frem, samt forklarede at papirene ville blive sendt, dog ikke til hende men til CAINE!?. Hun så med store øjne på Caine, i det hun fik rakt nøglen, før manden gav et nik fra sig og gik der fra, eftersom handlen var gjort. Rayna vendte sig hurtigt rundt, før hun sagde" Vent!?... betyder det, at jeg kan flytte ind idag?! ". Manden stoppede kort op og nikkede, i det han svarede " Ja, den er klar til indflytning, dog en af dagene, vil vi dog sende et hold hen og få ordnet varmen ". Hun så chokeret på manden, dog da han var gået, så hun mod Caine, før hun skrig rigtig højt og hoppede mod ham, som ville hun hoppe i favnen af ham og tage blidt om nakken af ham, i det hun krammede ham. " TUSIND TUSIND TAK CAINE!. Jeg skal nok betale dig tilbage, så hurtigt jeg overhovedet kan! ".

Det var så typisk Caine, dog for en gangs skyld, var hun faktisk utrolig glad for at han havde blandet sig. Hun smilede over hele ansigtet og slap ham blidt, i det hun så rundt endnu engang og sagde " Her er fantastisk! ". Hun grinte og løb fra den ene ende til den anden og kiggede rundt over det hele, før hun gik hen til vinduet og satte sig ved den karm, der var lavet, med puder på, hvor man kunne sidde og kigge ud. " Her er vidunderligt... og det er mit.. mit aller første hjem ". Hun smilede mod Caine og sagde " Jeg skal nok betale dig tilbage.. så hvor dyrt blev det egentlig? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og afventet ivrigt et svar fra ham.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 2:26

Da hun spurgte hvorfor de stod og smilede sådan trak Caine lidt på skuldrene og fløjtede i et virkelig dårligt forsøg på at virke uskyldig. Så fik hun nøglerne og manden forklarede hvordan der snart ville komme nogen og ordne varmen inden han så gik.
Derefter kunne Caine ikke lade være med at grine varmt som hun hoppede mod ham hvor han så hurtigt gengældte hendes dejlige kram. Han havde armen godt omkring ham og deres kroppe var dejligt tætte. Så lukkede han kort øjnene og sagde: "Det var så lidt Rayna..... Det er godt at se dig så glad......"

Da hun så slap igen, stod han bare og smilede varmt som hun løb rundt og var så utrolig glad. For første gang i hele hans lange liv havde han gjort noget godt for en anden uden at skulle have noget som helst igen og det føltes overraskende rart. Dog sagde han ikke noget om det, lige nu skulle hun bare have lov at være glad og nyde sit nye hjem. Den måde hun sagde hendes hjem på sagde det hele. Hendes glæde gjorde det hele værd. Som hun sad og kiggede på ham i vinduet, stak han hænderne i lommen imens han gik lidt tættere på og blinkede til hende imens han sagde: "Det er virkelig uhøfligt at spørge om hvad en gave koster..... Men mon det er rimeligt at invitere mig på aftensmad i dit nye hjem?"

Så satte han sig i den anden ende af vindueskarmen og sagde: "Lige så snart vi har fået styr på dine papirer, skriver jeg lejligheden over i dit navn..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 2:32

Hun smilede varmt til Caine og svarede " Det kunne jeg godt, men så må du blive inviteret på pizza, eftersom jeg hverken har handlet ind eller har haft en grund til det, før nu ". Hun hoppede ned fra vindus karmen, før hun gik med hastige skridt hen til køleskabet. Alt var gjort spotless rent og der var intet indeni, dog var selveste elektriciteten heller ikke tændt, så det skulle hun ha gjort. Sikrings boksen, var dog på væggen, henne af ved indgangen, så det ville ikke være så svært at tænde for det hele.

" Så Caine.. hvornår tror du egentlig mine papir er iorden.. og please ikke sig, at jeg ikke skal betale dig tilbage.. ". Hun fik det lidt dårligt indeni, over at han ville give hende det i gave. Hun havde ikke ligefrem gjort sig fortjent til det, samt hun anede ikke hvorfor han var så sød ved hende. Hun var jo egentlig en fremmede på en måde stadig. De kendte ikke til alt om hinanden, selvom de havde været ude for nogle vilde ting sammen.

Hun fandt sin mobil frem og gik på mobilt data, før hun fandt en side, med noget mad de kunne bestille. Heldigvis for hende, var der faktisk en god omgang restauranter, der bragte ud, samt også til hendes område. Hun smilede til Caine og sagde " Vi kunne også få noget ordentligt mad, i stedet for pizza, vis det er mere dig? ". Hun vidste at Caine var en rigmands dreng, samt hun syntes aldrig rigtig at ha set ham spise usundt, så måske pizza var lidt for meget for ham.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 2:44

Han trak lidt på smilebåndet som hun nævnte pizza hvorefter han sagde: "Det er skam helt fint med mig.... Det er godt nok længe siden jeg har fået pizza men jeg kan godt lide det..."
Så kiggede han efter hende som hun gik hen til køleskabet. Uden at sige noget nød han udsigten af hendes velformede krop men lige så meget den glæde hun udstrålede over at have sit eget hjem.

Da hun spurgte til papirerne, tænkte han lidt over det imens han rejste sig og gik lidt rundt. "Jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid for det skal jo gøres ordentligt. Men jeg vil skyde på max to uger. Så er det så også med alt du gerne ville have, inklusiv dåbsattest og alt...." Dog kunne han ikke lade være med at grine lidt inden han så på hende med et meget intenst blik der havde en svag violet glød. "Du skal ikke betale mig tilbage..... Jeg regnede lidt på det og du har egentlig aldrig hentet pengene for at have skaffet mig det billede.... Og med hvad det er værd.... Så har du faktisk tjent lejligheden og papirerne"

Imens hun kiggede på mobilen efter spisesteder, gik han hen til sikringsboksen og satte et par friske sikringer i hvorefter han tændte for den. Meget kort efter var der liv i alting og lys i lamperne. Derefter vendte han blikket hen mod hende og sagde: "Du bestemmer, det er dig der byder på aftensmad.... "
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 3:01

Hun kunne ikke undgå at grine en lille smule, da det var at han svarede, at han egentlig godt kunne lide pizza. " Jeg ville aldrig stole på en, der ikke kunne lide pizza. De kan ikke være andet end serie morder ". Hun grinte og sagde det tydeligvis for sjovt. Hun kiggede på sin mobil og så derefter lidt rundt omkring hvad der var, før hun fandt et pizzaria, med gode anmeldelser, samt et godt ry og 5 stjerner, som var max. De havde haft kontrol for nyligt og havde fået fuld stjerner, samt også alle de andre gange siden de var startet, så det kunne simpelthen ikke blive bedre, samt de solgte også alkohol og små andre kiosk ting, vis man skulle få brug for det. " Hvad siger du til en billig vin til maden? ". Hun grinte og trykkede på bestil, før hun kiggede pizzaerne igennem og sagde " Skal vi dele en stor familie pizza? ". Hun tænkte også på, at så rasterne der gik til overs, altid kunne gemmes til dagen efter, selvom de fleste måske ville syntes at det ikke var det lækreste.

Hun så kort mod Caine, da det var han fik gang i strømmen og gav ham et blid smil, før hun gik hen og viste ham menu kortet. Hun var til de enkelte pizzaer, der havde en del kød, men også det standart, som ost og tomat. " Er der noget du ikke kan lide på din Pizza, så skal du sige det nu, ellers bestller vi en ultimate meat ". Hun havde det dog lidt skidt med at spise kød, når hun tænkte på de stakkels dyr, dog elskede hun virkelig smagen. Hun så kort mod Caine, i det hun fik bestilt en pizza til dem, før hun gik hen til skabene og tjekkede dem ud. Der var tallerkner, samt bestik, glas.. ja alt egentlig og i ret god kvalitet. Det var dog også nemmere for ejerne at sælge med alt, end at skulle til at flytte alt fra lejligheden, dog skulle hun ha købt en ny seng, samt håndklæder og lagner, samt dyner og det hele, sådan småting, som hun ikke brød sig om, at skulle eje fra folk af, også selv vis de sjældent var her, eller ikke rigtig havde brugt deres ting. " Så hvad syntes du om stedet? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 3:14

Så trak han lidt på skuldrene og sagde: "Så er jeg endnu mere glad for jeg kan lide pizza.... Jeg håber i hvertfald du stoler på mig...." Han kunne heller ikke lade være med at grine sammen med hende, det var jo tydeligt hun ikke mente noget ondt med det. Da hun spurgte om de skulle have en billig vin til, smilede han til hende med et intenst dragende blik og svarede: "Det kan vi sagtens...
Vin og pizza har jeg aldrig prøvet men en gang skal være den første..."
Hvis de så ikke spiste op så havde hun altid lidt i køleskabet til hvis hun fik lyst til et slice.

Som hun kom hen til ham, lænede han sig ind så han kunne læse menukortet selvom de så kom til at stå rimelig tæt. Det var dog på ingen måde noget der generede ham, tvært imod. Og hvis ikke hun ville have det så sagde hun det jo nok. "Ultimate meat lyder fint... Jeg har ikke spist nok pizza til at kunne sige det kan jeg ikke lide... Så det er helt fint..."
Så kiggede han efter hende som hun gik hen og kiggede i skabene hvor han så selv tog jakken af og hængte den over en stol. "Det er faktisk et rigtig godt sted.... Der er selvfølgelig nogle småting men så kan man nemmere sætte sit eget præg på det...." Derefter fik han en lidt pludselig indskydelse og gik hen til hende hvor han så lagde hånden på hendes ryg og sagde: "Jeg tænkte faktisk på.... Hvad siger du til vi tager ud og køber det til lejligheden du mangler i morgen? Nu har du jo lidt penge fri og jeg har en stor 4-hjulstrækker hvor der kan være alt muligt i? " Så kunne hun tænke over det og så kunne de jo have sig en hyggelig aften. Hun måtte jo selv sige til hvornår hun ville have han tog hjem
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 14:09

Hun smilede blidt og sagde " Selvfølgelig stoler jeg på dig Caine ". Hun fandt tallerken frem, samt bestik, vis man nu ville have det, hvorefter hun gik på opdagelse efter vinglas, dog da hun ikke kunne finde nogle, tog hun nogle store glas frem og stillede på bordet. Glassene havde en rund form forneden og blev smallere oppe af ved mundingen. Hun grinte kort og sagde " Ser ud til vi bliver nød til at drikke af glas, hvilket er fint for mig ". Hun vidste ikke helt hvordan Caine havde det med at drikke billig vin, af almindelig glas, men for hende betød det ikke noget. Hun bestilte pizzaen og så derefter mod Caine, i det han kom hen til hende og placerede en hånd på hendes ryg. Hun kunne ikke lade vær med at smile til ham og sagde " Det lyder som en fantastisk ide. Tusind tak fordi du er så hjælpsom med det hele Caine ". Hun følte sig rigtig tit som et lille barn, eller at Caine var hendes værge, men blot en værge hun havde et crush på, dog siden alt var sket.. så anede ingen af dem vist hvor de lå i alt dette og for hende så var det også okay. Livet var et kaotisk rod engang imellem og nogle gange måtte man slippe kontrollen og lade verden tage styringen, eftersom man ikke altid kunne bevare kontrol og vis man prøvede, så kunne man enten forværre situationen eller også ville man ikke nye rejsen.

Hun smilede blidt til Caine og satte tingene hen til bordet, i det hun fandt sin mobil frem og trykkede på den, så der kom en blid tone, af klassisk violin spil. Hun grinte og sagde " Hvordan ser det ud?, fancy nok til dig ". Hun grinte kort og smilede drilsk til ham, eftersom hun kun drillede med ham lige nu. Hun vidste godt at Caine var fancy og rig, men hun gik dog ikke så meget op i det mere, eftersom han havde vist hende, at han også var andet end blot glam.. og hun selv var jo også ret glamourøs af sig selv, så hvorfor skulle han ikke også ha lov til at være det så?. Hun satte sig til at vente på pizzaen og da den kom, gik hun hen til døren og åbnede den, betalte kontant og lukkede døren efter sig. Pizzaen var ret stor og skåret ud i 8 stykker, så de kunne få fire store hver. Hun kunne dog næppe spise så meget, dog det ville tiden blot vise. Hun lagde blidt pizzaen på bordet og åbnede den. Duften var en blanding af ost og skinke, blandet med lidt frisk oksekød hist og her, samt kylling også. Hun smilede og sagde " Der er i hvert fald rigelig med kød fyld ". Hun tog et stykke slize op og foldede den i siderne og tog en bid, mens hun holde den. " Mmh!, d..en sma..ger fantastisk ". Hun sagde ordene mens hun tyggede pizzaen og så kort flovt på Caine, i det hun vendte hovedet væk fra ham og grinte en smule, før hun satte pizzaen fra sig og børstede sine hænder mod hinanden, for at få det overskydende mel af sine hænder fra pizzaens bund, før hun så mod Caine og smilede. " Vi burde gør det her noget oftere ". Hun gik hen til døren og tog vinen der var blevet sat, før hun gik hen og stillede den fra sig på bordet. Hun skruede på låget af den og hælde op for dem, i det hun sagde" Voila!, Le vine dela pizza ". Hun grinte og sagde " Bare tag for dig ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 14:22

Han smilede let og grinede varmt inden han sagde: "Det er også helt fint for mig... Man behøver ikke vinglas for at drikke vin...." Han sendte hende så et meget forførende smil og strøg hende kort op af ryggen inden han sagde: "Det var skam så lidt.... Jeg har jo lovet at hjælpe dig så det gør jeg selvfølgelig..."
Han vidste godt der var mange af tingene hun kunne helt fint selv men derfor var der ingen skade i at hjælpe hende. Det var dog en ny oplevelse for ham, rent faktisk at have lyst til at hjælpe selvom han ikke decideret fik noget ud af det. Jo han var tæt på hende og hun smilede. Og han kunne jo nyde når hun ville have ham med til forskellige ting såsom at vælge frækt undertøj.

Da hun så spurgte om det var fancy nok til ham, kunne han heller ikke lade være med at drille igen så han klappede hende kort på røven og gav den et lille klem inden han sagde: "Der er vist en der er drilsk i dag?.... Pas på med det, jeg kan måske lide det....." Så satte han sig ellers til rette og ventede på pizzaen sammen med hende imens han betragtede hende med øjne der nærmest trak i hende. Da pizzaen så kom, smilede han og kiggede som hun satte den og åbnede. En let latter slap fra ham hvorefter han sagde: "Det ser sådan ud....." Så nikkede han til hende og sagde: "Det bør vi ja.... Jeg er i hvertfald frisk på ideen...." Da hun så havde hentet vinen og hældt op til dem, blinkede han drilsk til hende og skålede med hende. "Skål og tillykke med dit nye hjem Rayna....." Det var som om der var en særlig tone i hans stemme som han sagde hendes navn
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 15:34

Da han klappede hende på røven og gav den et lille klem, så hun flovt på Caine og gav ham et blidt dask mod armen, i det hun sagde " Der vist en der ikke skal ha pizza, hva Mr naughty ". Hun kunne ikke undgå at grine lidt, da det var han sagde at der var en der var drilsk og at hun skulle passe på. " Hvorfor, har du da tænkt dig at straffe mig, vis jeg fortsætter ". Hun rakte kort tunge til ham, i det hun smilede over sine læber. Hun skålede med ham og tog en god tår af vinen, før hun så mod glasset og swirlede det lidt rundt, inden hun sagde " Den smager nu meget godt ". Hun smilede og så blidt mod Caine. Hun elskede den måde han sagde hendes navn, dog var det som om der var kommet noget andet over ham denne gang. Hun satte sig op på bordet, med sine fødder på en af stolene og tog endnu en bid af sin pizza, før hun så mod Caine og sagde " Skal vi ikke rykke hen til vinduet? ".

Hun pegede kort over mod hvor det store fabriks vindue var, samt pude området, hvor man kunne sidde. Hun tog fat i to stole, inden han kunne nå at svare, før hun stilte dem der hen, en i hver side, så man kunne tag et stykke pizza slize med sig, samt sit glas og vinen. Hun stillede derefter sin tallerken på sin stol, der var gul og hans var en mørk brun. Hun så kort over mod ham og smilede, inden hun satte sig i vinduets karm, i højre side, med ryggen mod væggen og benene trukket op til sig. Hun tog sit glas og tog en tår, mens hun blidt så mod Caine med de honning gyldne dådyr øjne. " Der er faktisk virkelig behageligt her ". På bygningen ovre ved siden af, kunne man se et orange skær, fra solen der så småt var ved at gå ned. Hun kunne også ane i vinduerne, en smuk orange pink aftens himmel. Samt se 2 fugle sidde hist og her, på taget af bygningen overfor. " Tusind tak Caine.. for alting ". Hun drejede en smule med vinens indhold i glasset, før hun så op og hen mod Caine med et blid smil.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 15:46

Han grinede sammen med hende og blinkede til hende inden han sagde: "Kan du virkelig nænne det?...." Ganske rigtigt kunne han ikke lade være med at smile varmt og dragende inden han så prikkede hende let i siden for at kilde hende. "Hvis du fortsætter?..... Ja så gør jeg...."
Så smagte han roligt på vinen inden han sukkede ganske let, endnu en lille tår røg ned. "Den er faktisk slet ikke tosset.... Rigtig godt valg..."
Så tog han et stykke pizza og nikkede til hende imens han kiggede meget intenst på hende igen. "Lyder helt fint....."

Så satte han sig til rette i vindueskarmen overfor hende og smilede varmt inden han tog en del af pizzastykket hvorefter han så nikkede roligt til hende. "Det er slet ikke dårligt.... Faktisk rigtig dejligt.... Jeg burde gøre noget lignende der hjemme....." Så tog han en tår vin mere imens han lo blikket vandre roligt over hende, hun havde en måde at fastholde hans blik. Derefter nikkede han roligt til hende men havde stadig en dyb og latent violet glød i sine øjne. "Det var så lidt Rayna.... Jeg er glad for at kunne gøre noget for dig..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 16:21

De gyldne dådyr øjne betragtede Caine, med et nænsomt blik, mens hun følte sig draget af hans violette øjne, der havde sådan en blød glans til sig. Hun kunne ikke nænne at miste kontakten til Caine igen. Hun lod sig læne tilbage og lukkede øjnene, mens hun nød hans nærvær og det blide musik fra hendes mobil af. Hun kunne ikke ha drømt om mere, dog kunne hun ikke lade vær med at tænke på, hvordan det ville ha været, vis hun havde levet sit liv, i en anden tid. Hvad vis de aldrig havde mødtes?, hvad vis hun aldrig nogensinde havde været udsat for den besværgelse, eller evne... ja, hvad end der havde fået hende til at blive frosset i tiden. Hun åbnede sine øjne og så mod Caine, i det hun tog en tår af sit glas og stilte det fra sig igen, før hun spurgte tøvende " Hvad tror du, at du ville lave nu.. vis vi ikke havde mødtes.. jeg jo ikke fra denne tid af ". Hun kunne ikke lade vær med at tænke over sådan ting.

Hun mærkede en tristhed skylle hen over hende, da hun tænkte på at hun var alene i verden. Ingen søskende eller forældre. Hun kunne i hvertfald ikke forstille sig, at hendes far havde fundet en efter hendes mor, eller at de måske havde ladt ham leve. Hun sukkede en smule og så forsigtigt mod Caine, i det hun tænkte på hvad han havde gjort for hende. " Caine... please lov mig, at uanset hvad der sker.. mellem os.. please aldrig forlad mig ". Hun mærkede en tåre glide ned af sin kind, i det hun kravlede blidt hen mod ham og forsigtigt lagde sig op af ham, i det hun havde brug for at mærke ham.. for at mærke at dette ikke blot var en drøm.

Hun havde været alene i 4 år, men det føltes som en evighed. Hun kunne huske at vågne op, forvirret og fortvivlet... samt til en ny verden, at se byen ikke eksisterede mere, samt finde ud af, at hun var endt flere tusinder år frem. Hun huskede hvor meget hun græd og forbandede verden, samt ikke kunne finde rundt i den verden de havde nu. Der var stadig nogle ting der var svære for hende at forstå, som internettet og elektronik.. men hun havde så småt fået mere styr på det, med årene. Samt hun skulle lære engelsk og derefter fransk.. Hun havde kæmpet hårdt for at nå der til hvor hun var nu.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 17:22

Han smagte lidt mere på pizzaen og måtte indrømme at han faktisk rigtig godt kunne lide det. Han var jo nok som hun sagde lidt fancy i det så han havde aldrig rigtig prøvet pizza. Ikke andet end pizza på en fin restaurant. Derefter smagte han på vinen og satte glasset roligt fra sig.
Så satte han sig godt til rette og lod blikket hvile over hende som hun sad med lukkede øjne og virkede så tilfreds. Da hun så spurgte om hvad de ville have lavet, så han tænkende ud og endte med at sige: "Godt spørgsmål..... Gjort som jeg har gjort hidtil tror jeg.... Prøvet at holde mig beskæftiget.... Malet..... Arbejdet..... Hvad med dig?"

Da hun så pludselig virkede trist, kiggede han lidt undrende på hende men hurtigt kom der en forklaring. Så lod han hende uden problemer putte sig op af ham imens han roligt svarede: "Rayna..... Jeg har aldrig været væk.... Og det bliver jeg heller ikke.... Så det lover jeg.... Hvad skete der siden du kom til at tænke det?" Han var lidt undrende lige nu mest fordi han ikke kunne læse hendes tanker og den triste stemning var kommet meget pludseligt. Roligt lagde han armen omkring hende, holdt hende tæt og nussede hende på hånden.

Det med at føle sig alene var noget han sagtens kunne relatere til. De fleste løb nærmest skrigende bort hvis de fandt ud af han var Djævel. Han var heller ikke ligefrem 'Guds Bedste Barn' som nogle mennesker ville sige. Uden egentlig at tænke over hvorfor, kyssede han hende stille på håret og lod hende sidde alt det hun ville. Han var der altid
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 18:19

Hun lagde blidt op af ham og snøftede en smule, i det hun strøg sine tåre væk med sit ærme, før hun satte sig op, med ryggen op af hans bryst og trak sine ben op til brystet og tog om dem, i det hun sagde " Jeg.. jeg tænkte bare på hvor dejligt det egentlig var.. dit selskab, samt hvor ensom jeg har været de sidste 3-4 år.. siden jeg vågnede i denne verden.. og så at jeg ikke har andre end dig egentlig ". Hun sukkede en smule, dog ikke over tanken at hun kun havde ham, men blot tanken om, at ha noget at holde kært og pludselig kunne det ende galt.. hvad vis der skete Caine noget eller de fik en hel periode hvor de ikke snakkede sammen igen. Hun bed sig en smule i underlæben og lukkede forsigtigt sine øjne, da det var hun mærkede ham nusse hende på hånden, mens han holde om hende.

" Undskyld vis jeg dræbte humøret en lille smule.. jeg kunne bare ikke lade vær med at tænke over det.. ". Han måtte også føle sig ensom, nu når hun tænkte over det, eftersom hans forældre ikke levede mere, men så igen. Hun så kort undrende op mod ham, da det var han havde kysset hende på håret. " Elskede du nogensinde dine forældre.. og var du nogensinde klar over hvad du egentlig var? ". Hun tænkte lidt over hvordan hun havde fundet ud af hvad hun var. Hun kunne ikke lade vær med at smile når hun så på Caine. Hun rakte blidt ud efter sit glas og tog det op og ind til sig, før hun tog en tår og lå blidt op af ham, med glasset i sin hånd og kiggede fredfyldt ud af vinduet.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Fre 9 Mar 2018 - 18:32

Hendes søde ord kunne ikke undgå at sende et smil over hans læber, det varmede dejligt at kunne give hende den effekt. Så sukkede han stille inden han sagde: "Det er jeg glad for du siger.... Jeg nyder også dit selskab.... Jeg ved godt at jeg ikke er så meget.... Men jeg håber dog du kan leve med det.... Men du kan være ganske rolig.... Jeg vil altid være en del af dit liv så længe du vil det...."
Han valgte ikke at tænke over det hvis de nu ikke så hinanden i lang tid eller en af dem måske kom til skade. Dog var han fast besluttet på at være der for hende, specielt når hun reagerede sådan. Det viste jo oprigtig at hun gerne ville have ham i sit liv.

Igen smilede han og lagde armene om hendes mave imens han gav sig til at nusse hendes hånd. Så kunne hun nyde at mærke trygheden fra ham og de kunne være tættere på den måde. "Du behøver ikke at undskylde.... Jeg forstår dig bedre end du tror..... " Ganske rigtig kunne han blive ensom til tider, det var egentlig også derfor hun var den første der var kommet tæt på ham i virkelig lang tid. "Jeg kendte faktisk ikke rigtig til min mor.... Hun var syg.... Hendes sind var ikke vel..... Så hun var en grøntsag, havde ikke evnen til at udtrykke følelser.... Jeg holdt meget af min fader.... Han lærte mig alt jeg ved.... Men ja.... Jeg har hele tiden vidst hvad jeg var....."
Så kiggede han lidt ud af vinduet med hende og nussede stadig hendes hånd overraskende blidt. "Har du fået det bedre?....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Fre 9 Mar 2018 - 19:38

Hun smilede forsigtigt og svarede " Du er skam meget Caine. Du har givet mig så meget af selskab samt vist så meget omsorg til mig ". Hun nød virkelig at være nær ham. Hun kunne ikke forstille sig hvordan det var at havde en mor der var så syg, at hun nærmest ikke var til stede, andet end hendes krop. " Så.. din mor var næsten som min. Min hun døde dog af en sygdom.. hun forsvandt langsomt og langsomt, indtil der næsten ikke var mere af hende ". Det ville dog vise sig senere hen, at hendes mor faktisk havde været død af kræft. Noget de ikke kendte til dengang. " Så din far vidste hvad du var?.. og du vidste det. Hvordan var det så at gå i skole.. og vokse op ". Hun ville gerne vide meget mere om Caine. Hun havde faktisk aldrig rigtig spurgt så meget ind til ham, men hun ville gerne vide mere om ham.

Da det var han spurgte om hun havde fået det bedre, svarede hun " Ja, det har jeg ". Hun smilede over hele ansigtet og lå med lukket øjne op af ham, mens hun nød at blive nusset. Af ren refleks, begyndte hun så småt at purr, som folk ville kalde for at spinde. En lav spinden kunne høres komme fra hendes indre, mens hun gav en blid næsten ikke eksisterende ryst fra sig. Hendes øre gled en lille smule frem, samt hendes hale var heller ikke langt fra at gør det. Hun havde mærket sådan en følelse før.. fra hendes mor eller far, når de kyssede hende godnat, eller trøstede hende.. så ville de altid ae hende over hendes hår.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Lør 10 Mar 2018 - 1:19

Han smilede varmt til hende og gav hende et forsigtigt men varmt klem inden han sagde: "Det er jeg glad for.... Selvfølgelig viser jeg dig omsorg..... Hvordan kan jeg andet når du ligefrem inviterer mig ud og se dig i lingerie?...." Han kunne dog ikke lade være med at slippe en kort latter da han sagde det sådan for at drille hende lidt så hun smilede. Da hun så fortalte om hendes mor, sukkede han kort og sagde: "Det lyder godt nok sådan ja.... Fandt i nogensinde ud af hvad sygdommen var for noget?...." Han håbede selvfølgelig ikke at han vovede sig ind på et område hun ikke ville kunne lide men han ville jo også vise interessen for hende. "Ja han vidste det.... Han bad til Lucifer om at få en rask søn..... Jeg blev hjemmeskolet... Og jeg voksede egentlig op som så mange af adelig oprindelse den gang...."

Da hun så svarede at hun havde fået det bedre, smilede han varmt til hende og trak hende kortvarigt tættere imens han sagde: "Det er jeg glad for.... Ellers må du sige hvis jeg kan gøre mere for dig...." Han vidste jo endnu ikke om hun ville have han blev eller hvordan. Da hun så begyndte at spinde lidt, kunne han ikke undgå at trække lidt på smilebåndet. Det måtte jo være et tydeligt tegn på at hun nød det. Ellers ville hun jo nok ikke ligge sådan op af ham. Så sænkede han armene imens han stadig holdt om hende så hun ikke troede han bare ville forsøge at komme tættere på hendes bryster. Hvis det skete var det fordi hun ønskede det også
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Lør 10 Mar 2018 - 1:29

Rayna så forsigtigt op mod Caine, da det var han spurgte om de nogensinde fandt ud af hvad hendes mor fejlede. " Nej egentlig ikke, dog hun endte med ikke at kunne spise og hun blev syg af næsten intet. Da hun så en nat blev forkølet, så gik det ikke særlig hurtigt.. og få dage efter, så.. var hun væk ". Hun mærkede en tåre glide ned, men strøg den hurtigt væk, i det hun kort snøftede. Hun lagde sig mere til rette op af Caine og lukkede sine øjne og nød han nussede hende i håret, før hun begyndte at spinde en lille smule af det. Da det var han fortalte om sin opbringing, samt hvordan hans far havde bedt om en rask søn, nikkede hun forsigtigt. Så Lucifer havde vel egentlig gjort en god gerning. Han havde skaffet glæde ind i en mands liv. Hun kunne ikke lade vær med at smile en lille smule, i det hun sagde " Sjovt, at det lige skulle være Djævlen af dem alle, der bragte glæde ind i verden ".

Hun lyttede til hans ord, da han sagde, at hun skulle sige vis der var mere han kunne gør for hende, men det var der egentlig ikke, ikke mere end det han allerede gjorde i forvejen. Hun nød stilheden rundt om dem, med kun violin spil fra hendes mobil. Hun åbnede sine øjne, eftersom hun havde haft dem lukket for en kort stund, før hun så mod Caine og sagde " Det går hurtigt hva? ". Hun pegede ud mod vinduet, hvor man allerede kunne se hvordan mørket havde overtaget. Hun så forsigtigt mod ham og sagde " Vis det er, så må du godt overnatte. Vi kan altid dele sengen og blot lægge en dyne imellem vis det er ". Hun havde intet imod at sove ved siden af Caine, dog havde de heller ikke rigtig gjort noget sammen, hvilket også var derfor hun bedre kunne føle sig tilpas blandt ham.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Lør 10 Mar 2018 - 1:44

Han kunne godt mærke hvordan det var et følsomt emne for hende at snakke om sin mor hvilket også var grunden til han ikke sagde mere om det. Dog ville han alligevel forsøge at virke beroligende og tryg for hende. "Jeg er ked af det endte sådan.... Men heldigt et eller andet sted at det gik så hurtigt som det gjorde så hun ikke led så længe...." Han håbede på hun forstod han sagde som han gjorde for at vise sin sympati. Da hun så kommenterede på hans kommen til verden, trak han lidt på skuldrene og sagde: "Tja... Det gjorde han vel.... Men det gør han ikke uden en pris.... Dog har jeg faktisk aldrig hørt hvad prisen var....."

Så nød han ellers bare at sidde tæt sammen med hende og kunne ikke andet end at smile. Da hun så pegede ud i hvad der efterhånden var tæt mørke, smilede han roligt og sagde: "Ja det gør det godt nok....." Da hendes blik så vendte mod ham og hun foreslog han kunne overnatte, nikkede han varmt og sagde: "Det vil jeg da meget gerne..... Og hvis du har det bedst med at ligge en dyne imellem så gør vi bare det..... Og jeg skal nok lade være med at sove som jeg plejer...." Egentlig sov han normalt set nøgen men det ville han jo ikke bare gøre hvis hun ikke ville have det. Og det lod jo til hun følte sig tryg ved ham nu
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 2 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum