Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
☼ Walk down the street ☼ - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

☼ Walk down the street ☼

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Lør 10 Mar 2018 - 1:54

Hun smilede forsigtigt og sagde " Det ikke fordi jeg ikke stoler på, at du intet gør, det var blot mere sådan, en form for tryghed, til os begge, vis det var ". Hun anede ikke helt hvor Caine var henne, i forhold til egentlig at gør noget, eller om hvad han følte for hende, eller overhovedet hvor de var henne i dette her mærkelige venskab de havde kørende. De flirtede helt klart med hinanden, men så igen, så virkede det dybere end blot flirteri, som var de forbundet, men ikke blot på en crush agtig måde. Hun rejste sig forsigtigt og stillede sit glas fra sig på stolen, i det hun tog en bid af sin pizza og strakte sig en smule, inden hun gik hen og slukkede for mobilens musik.

Hun så derefter mod Caine, i det hun gik oven på, med vindel trappen og betragtede sengen en smule. Der var lagt nye lagner, samt sengetøj og alt syntes at se rigtig flot og stilfuldt ud, samt duftede rent og godt af en svag vanilje duft. Hun så kort ned mod Caine og sagde " Vi kan blot sidde her oppe og snakke, vis det er ". Hun fandt noget nat tøj frem, fra en pose, eftersom hun egentlig også havde købt det inde i butikken, dog var det blot en lang oversize t-shirt med ordene young blood på sig. Hun skiftede hurtigt, før hun smed sine bukser, efterfulgt af trøje og spændte sin bh op, eftersom hun ikke ville sove med bhen. Hun så forsigtigt mod Caine og gav et blid smil fra sig, i det hun sagde " Så Caine.. har du.. været sammen med nogen, siden jeg gik ". Hun kunne ikke holde det tilbage mere.. hun måtte vide det.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Lør 10 Mar 2018 - 2:03

Han nikkede roligt til hende og svarede: "Det er også helt i orden.... Hvis du gerne vil have en dyne mellem os så har vi en dyne mellem os.... Selvfølgelig hvis du skulle få lyst til at putte dig ind til mig som du gør nu, så skubber jeg dig ikke væk...." Det var tydeligt hvordan de flirtede med hinanden men det virkede til at være mere end bare et crush. Der lod til at være en del de stadig skulle have fundet ud af med hinanden. Så tømte han sit glas som hun gik op og slukkede for musikken hvorefter han løsnede sit slips.

Da hun så kiggede ned til ham oppe fra hvad der var en soveværelsesdel, smilede han op til hende og sagde: "Det lyder hyggeligt.... Men lad os se på det...." Så vendte han ryggen til imens hun skiftede, mest for at vise han ikke bare ville stirre med mindre hun gerne ville have ham til det. Han nød jo synet men det var som om den forbindelse mellem dem gjorde at han tænkte mere over den slags ting. Da hun så havde skiftet, gik han roligt op til hende og begyndte så at åbne sin skjorte. "Nej det har jeg ikke.... Hvad med dig?...." Han kunne jo godt forstå hendes nysgerrighed, han var jo selv nysgerrig
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Lør 10 Mar 2018 - 2:15

Hun kunne ikke lade vær med at blive en smule glad, da hun hørte at han ikke havde været sammen med en, siden de havde været væk fra hinanden, men så igen.. hun var ikke helt sikker på, om det var sandheden som der kom fra Caine, men hun stolede dog på ham til et vis stykke, så hun nikkede bekræftende og smilede blidt til ham. Da han spurgte ind til, om hun havde været sammen med nogen, så hun en smule ned, i det hun tænkte lidt. Hun havde ikke været sammen som sådan med en, dog havde hun fået stjålet et kys, kunne man vel kalde det, eftersom hun havde arbejdet for Aleksei.. i et stykke tid, med at sælge stoffer.

" Der var den her ene episode.. hvor jeg var henne og sælge på Northman.. for min chef. Vi skulle væk fra strømerne og.. han sagde jeg skulle kysse ham, for at politiet ville gå forbi os og ikke udspørge os, gætter jeg i hvertfald på.. fordi det virkede ". Hun tøvede en smule og bed sig forsigtigt i underlæben, men hun ventede på at høre om svar, fra Caine, eftersom hun ikke helt vidste hvordan hun skulle reager eller opføre sig, lige efter at ha fortalt det. Hun vidste ikke om han ville virke ligeglad.. vis han gjorde, var det så et dårligt tegn.. men vis han blev jaloux eller sur på hende, hvad skulle hun så gøre?. Hun vidste ikke rigtig hvilken reaktion hun ønskede fra ham, men en eller anden form for reaktion ønskede hun.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Lør 10 Mar 2018 - 3:12

Han kunne godt se på hende at hans svar lod til at behage hende, og det var jo også sandt. Han havde ikke haft lyst til det på nogen måde, for det føltes bare ikke rigtigt. Dog kunne han også godt tyde på hende at hans eget spørgsmål lod til at prikke til noget i hende. Han kunne jo heller ikke regne med at hun havde ladet være med at gøre noget selvom en del af ham egentlig håbede det.

Så lyttede han til hendes forklaring og sukkede kort en gang imens hans blik blev sænket. Men han prøvede dog ikke at virke for påvirket af det. Derefter hævede han blikket og det var stærkt og intenst inden han så smilede og sagde: "Jeg.... Kan vel ikke bebrejde dig i det.... Men en del af mig håbede måske på jeg fik det kys.... Men du vælger selv også hvor meget du lægger i det.... Må jeg spørge om noget?..... Hvorfor spurgte du om jeg havde været sammen med nogen?...." Egentlig havde han en rigtig god idé om det men han havde dog et eller andet behov for at høre det fra hende. Imens hun fik lov at tænke over det og kunne svare, smed han langsomt sit tøj til han kun stod i små sorte boxershorts der ikke efterlod ret meget til fantasien.
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Lør 10 Mar 2018 - 3:31

Hun så afventende på Caine, da det var han pludselig sænkede sit blik, før han kiggede på hende med et stærkt intenst blik, inden han smilede og sagde, at han ikke kunne bebrejde hende det, men en del af ham havde dog håbet at han fik det kys. Hun spærrede sine øjne en smule op, i det hun sagde " Ja, du spørg bare løs? ". Da det var han spurgte hende hvorfor hun havde spurgt, så hun en smule flovt væk fra ham, i det hun smilede en lille smule og sagde " Øhm.. det var blot fordi.. jeg egentlig.. eller.. ". Hun kunne slet ikke finde rundt i sine ord og pustede kort ud, i det hun satte sig op i sengen. Hun så flovt væk fra ham, da han begyndte at tage sit tøj af.

" Jeg var blot nysgerrig om du havde været sammen med en anden.. der var ikke rigtig nogen speciel grund ". Hun havde blot tænkt længe omkring, om han havde set andre, efter hun var gået, også selvom de ikke havde haft et forhold, så var de stadig kommet rigtig tæt på hinanden. Caine var dog normalt ikke den form for fyr hun faldt for, eftersom han var lidt for blid af sig, men hun kunne nu stadig godt lide ham samt hans selskab.

Hun tog blidt dynen hen over sine ben og sad op, mens hun kiggede kort på sin mobil og klokken. Hun var ikke specielt træt, dog havde det været en dag, fyldt med oplevelser samt spænding. Hun havde så meget at se frem til nu, samt hun kunne ikke vente med at tage ud og se på ting til sin nye lejlighed, samt opleve lidt med Caine igen. Det føltes så mærkeligt at være nær ham igen.. hun følte at hun slet ikke havde været væk fra ham i flere uger, selvom hun havde.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Caine Blackwell Lør 10 Mar 2018 - 10:33

Han kunne dog ikke lade være med at grine lavt da hun virkede lidt genert og sagde imens han lagde tøjet pænt: "Du er godt klar over det er lidt svært at tro på når du bliver så flov eller ryster lidt i stemmen ikke? Men det går nu nok, du siger det vel hvis jeg skal vide det....." Han var trods alt svær at gemme ting for men han havde også fundet ud af det nyttede ikke noget at trække det ud af hende. Så ville hun igen ende med at se ham som en psykopat og lukke ned.

Så satte han sig i sengen med ryggen op af sengegærdet og lagde dynen hen over sig fra livet og ned inden han smilede og sagde: "Du virker egentlig ikke som om du gider sove... Nu foreslog du jo at snakke... Så tænker du på noget bestemt eller skal vi bare finde på noget?" Det kunne jo være hun havde et eller andet på hjerte eller noget hun ville vide. Ellers skulle de nok finde et eller andet og snakke om. Han havde jo en klar idé om hun ikke ville mere end det. Og nu havde han gjort tilnærmelser nogle gange og det havde åbenbart ikke virket. Han var ganske enkelt hævet over bare at tage for sig. Nok var han Djævel men han voldtog ikke
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Rayna Lør 10 Mar 2018 - 15:40

De gyldne øjne betragtede Caine med et blidt udtryk, mens hun kort stak sin tunge ud, da det var at han drillede hende lidt, med at hun ikke var særlig god til at lade som ingen ting, når hun blev flov eller hendes stemme gav en ryst fra sig. Hun grinte kort og smilede, i det hun gjorde plads til han kunne sidde ved siden af hende. Hun havde taget dynen op over sine ben, så det gik hende til maven. Hun betragtede Caine med det blide blik og sagde " Nej jeg ikke ligefrem træt ". Hun kiggede en smule rundt, før hun lod sit blik hvile på Caine og forsigtigt rykkede tættere på ham, i det hun sagde " Tak for alting Caine.. ". Hun mente det oprigtigt.

Han havde hjulpet hende så meget på så kort tid, samt hun nød hans selskab og følte sig tryg nær ham. Hun følte virkelig at de var ved at åbne sig op overfor hinanden. Hun betragtede ham med et intenst blik der sagde at hun gerne ville mere men noget indeni hende, holde hende tilbage. Hun vidste ikke helt hvad, men hun kunne bare ikke få sig selv til det. Måske var det fra den tid hun kom af, men så igen. Hun huskede tydeligt hvordan det var kvinderne, der bestemmede en del dengang. Hun sukkede en smule og sagde " Caine.. jeg virkelig ked af, vis jeg har såret dig.. ". Hun så tøvende på ham og lagde sig ned under dynen og tog armene bag hovedet, i det hun så op mod loftet og gabte en lille smule.

Hun kom i tanke om at pizzaen stod ude, samt vinen med.. og lyset. Hun strøg blidt dynen væk og gik ned af trapperne og puttede vinen ind i køleskabet, samt pizzaen kom der staniol rundt om. Hun gik derefter hen og slukkede lyset, før hun kom op til ham igen og lagde sig ind under sin dyne og så forsigtigt mod ham. Hun følte lidt, at han ville hende, men hun havde så mange gange skubbet ham væk nu, at han sikkert troede at hun ikke var interesseret i ham, samt en lille del af hende, følte også, at hun ikke kunne tillade sig, at gør mere. Hun sukkede tungt, før hun blidt vendte ryggen til ham, i det hun sagde " Måske ville det være sundt for os at få lidt søvn ". Hun kunne mærke nogle følelser skylle over hende, måske fortrydelse... en smule tristhed, over den måde det hele havde udviklet sig på.. hvordan hun havde angrebet ham i starten og derefter afvist ham.. hvad vis hun ikke havde forladt hospitalet dengang?. Hun sukkede tungt indeni og lagde sig mere til rette, i det hun sagde " Sov godt Caine.. ".

//Out//
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

☼ Walk down the street ☼ - Page 3 Empty Sv: ☼ Walk down the street ☼

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum