Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene ved Nains inn EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene ved Nains inn EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene ved Nains inn EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene ved Nains inn EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene ved Nains inn EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene ved Nains inn EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene ved Nains inn EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene ved Nains inn EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene ved Nains inn EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene ved Nains inn EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene ved Nains inn

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Alene ved Nains inn Empty Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:03

S: Nains Inn, en kro
T: 21:00
O: Mange folk, mange fulde folk
V: Koldt, regn

Moon sad ved et bord i kroen. Hun lagde hænderne på bordet ved siden af hendes øl. Hun rystede kort på hovedet, da hun kiggede på ølen, det lå ikke rigtig til hende at drik. Hun sukkede stille og kort, man kunne ikke hører hendes suk, for musiken. Hun kiggede rundt, nogle dansede. Hun lyttede oligt til regnen. Hun kiggede op, før hun kiggede mod baren, hvor der var mange. Hun villle godt snakke med nogen. Man hun kunne ikke finde nogen hun ville snakke med eller kendte. Hun viste ikke om hun bare skulle gå tilage til byen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:07

Milla kom gående ind i kroen. Hun havde det ikke særlig godt. Hun havde en taske hængede på hendes arm. HUn havde haft kvamle hele dagen igår. HUn var lidt rød om øjnene, det lignede hun havde grædt. Hun snøftede kort og gik hen og satte sig på en stol op mod baren. Hun kiggede lidt rundt og smilede da hun så at der var nogle som morede sig idag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:10

//Milla! xD

Moon holdte øje rundt om sig. Hun kiggede mod en pigen ved baren. Hun smilte, hun havde set pigen før. Pigen så ikke ud til at har det for godt. Moon vinkede til hende. Hun lagde sig lidt tilbage i stolen med et smil. Hun viste ikke hvorfor hun var glad, hun pejede nu mere at være små trist, men ikke nu. Ikke lige nu. Hun tog om ølen med den ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:13

Hun så pigen. Hun vinkede tilbage. Hun tog sig kort til hovedt. Hun plejede altid at være glad, men idag var hun ikke glad, men derimod små trist. Hun snøftede da hun kom til at tænke på hvad der var sket for nylig.. Hun gned sig kort i øjet. HUn kunne høre folk`s tanker, det var provokerene at høre alle`s tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:24

*Milla din hund, kom her* tænkte hun rolig. Hun viste at Milla sikkert ville kom. Hun kiggede på Milla, hun så ikke ud som hun pejede at gøre, det var sikkert noget galt. Bare det ikke har noget med drenge at gøre. Hun kiggede kort op, hun lyttede til regnen og lod folks tanker være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:38

Milla kiggede på Moon, "JA ja jeg kommer" sagde hun stille og gik hen til Moon. Hun satte sig ved hende. Hun tvang, er smil frem. Hun kiggede lidt i boredt.. Hun snøftede kort. HUn kiggede lidt rundt "HVordan går det?" spurte hun stile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:43

Hun grinte kort, da Milla spurte hende. "Du kender da næsten altid svaret," sagd hun stille og vippede kort med hovedet. "Spørgsmålet er: Hvordan har du det?"
Hun kiggede på Milla, før hun kiggede op. HUn lyttede stadig til regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:47

HUn rømede sig... "fint nok" sagde hun smmen bidt. Hun kunne høre at man kunne høre at det ikke passede. Hun hostede kort. HUn gned sig igen i hovedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:49

Hun lagde sig tilbage. "Jeg skulle bare at har været fuld, så troede jeg sikkert på hvad du sagde," sagde hun roligt. Hun vippede ølen lidt. "Men du ved jeg ikke drikker så meget, at jeg bliver fuld."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:53

Hun nikkede til Moon.Hun havde hovedpine, fodi hun hørte alles stemmer, fra deres tanker. Hun kiggede påMoon og nikkede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:56

"Skal du nu også har timer i det?" Moon kiggede på hende, hun mente med at holde andres tanker ude af sit hovedet. "Men hvad er det galt?" Hun kiggede kort på Milla. Hun vippede stadig med ølen. "Jeg skal snart holde mig fra dem," mumlede hun blidt og stiklle til sig selv. Hun tog den op til munden og drak lidt af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:59

Hun kiggede på hende og nikkede "JA det er provokerene.." sagde hun stille, og lukkede dem ude. HUn kiggede på Moon, en tåre trillede ned af hendes kind... "Min far er død" tårene trillede. HUn lagde hovedt på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:02

Hun sukkede, det kunne jo har være værre mente Moon selv. Hun havde ingen mor eller far mere. Hun lagde en hånd på Millas skulder. "Det gøre mig ondt?" Det lyd næsten som et spørgsmål, men Moon var ikke over godt til at gøre ting gode igen efter en dø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:29

Hun vidste moon havde prøvet det, men hun havde ikke et familiemedlem tilbage. HUn vidste ikke med sin Mor, hun vidste ikke hvor hun var eller om hun var død. HUn kiggede oop. Det skulle nok gå´hun tørte tårene væk, alt var gået galt. Hun mistede dem hun eklskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:35

"Ehmm.." Moon prøvede at finde nogle ord, hun kunne bruge, men kunne ikke rigtig finde nogle gode. "Det skal nok gå, det gøre det altid.. Huske nu det," sagde hun og tvang en smil frem, for at vise det nok skulle gå. "Du har stadig mig, og du vil altid har mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:45

Hun krammede hende hurtigt. Hun elskede moon som en søster. Hun vidste at de altid var bedste venner. HUn smiledde til Moon, "det var måske også godt nok" sagde hun og lagde hovedt let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:47

Hun smilte og nikkede af sig slev. "Jeg bliver da bare bedre og bedre til det," s,milte hun med et grin.
"Alt er godt nok, når du har mig," sagde hun små drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:19

Hun nikkede, "sådan er det jo med dig" grinte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:19

"Altid, når tiden er hård præver jeg at se lyse på det," smilte hun stille. Hun kiggede smilende på Milla

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:36

Hun smilede og lagde hovedt letpå skrå. Hun nikkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:38

Hun sukkede lydløs, og tænkte over hvad hun havde sagt. Hun lagde en finger over sine læber, hun havde sagt noget dumt. Hun lagde sig mere tilbage i stolen, hun lytted blidt til regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:40

"nårrhhh... HAr du fundet en kæreste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:42

Hun sukkede, så man kunne høre det xD.
Hun kiggede op."Milla, Milla, hvad tror du selv?;" små grinede hun. Hun tænkte videre om´ver hvad hun havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:47

Hun grinte.... "det kunne da godt være grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:54

"Tror om igen, jeg troede du kendte mig," grinede hun og drak lidt af sin øl. Hun vippede lidt med den bagefter igen. Hun kørte en hånd igenmen håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved Nains inn Empty Sv: Alene ved Nains inn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum