Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nains Inn ZAnn EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nains Inn ZAnn EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nains Inn ZAnn EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nains Inn ZAnn EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nains Inn ZAnn EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nains Inn ZAnn EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nains Inn ZAnn EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nains Inn ZAnn EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nains Inn ZAnn EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nains Inn ZAnn EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nains Inn ZAnn

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Nains Inn ZAnn Empty Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 19:44

S: Nains Inn
T: Irl
V: Koldt og regn
O: Kroen og mennsker.

Moon stod ved baren i Nains Inn, hun havde næsten lige fået job bartenderinde på kroen. Hun smilte stille til nogle der var oppe for at købe en øl. Hun satte sig blidt ned på en stol, bag hende. Hun lyttede lidt til regnen. Hun tænkte kort på ham, hendes øjne blev rosa, istedet for sorte. Hun kiggede små drømmende op.
Hendes øjne blev sorte igne, da der var en der skulle har en øl. Hun gav han en øl, og smilte venlig, osm hun skulle.,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 19:53

Zann kom gående ind i inn'en og satte sig ved baren han havde hætte på så man kunne ikk se hans ansigt "det stærkeste du har" brummede han hårdt og så rundt *se alle de forbandede væsner de har ingen problemer* tænkte han meget surt tog sin vodka og begyndte at drikke den hans hætte faldt af da han ville drikke det sidste af den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:00

*Roligt,* tænkte hun, da han havde sagt det til hende. Hun tog en voka fra hylden, og gav han den. Hun rullede lidt med ørene. Hendes øjnene var sorte. Hun rystede kort på hovedet, hun ville har sort øjne. Hun satte sig tilbage på stolen igen, hun kiggede op igen, HUn lyttede til regnen, hun tag ikke af hans tanker, hun var vane til folks tanker lige for tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:04

Zann drak det hele og kastede den afsted ud af et åbent vindue og lige ind i et træ med sådan en kraft at træet splintrede han så rundt og opdagede Moon han rejste sig og ville gå mod hoveddøren men det regnede så han valgte at gå hen og sætte sig ved et bord i hjørnet til det var stoppet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:08

Hun kiggede kort på ham, og kiggede op igen. Hun tænkte lidt, havde hun ikke lige set Zann eller var det bare hende? Hun kiggede mod hjørnet, jo det var Zann. Hun rødmede svagt, sa hun shukede hvad hun havde tænkte til ham. Hun rejste sig og kiggede rundt. Hun ville gå over til ham, men hun skulle lige ikkert sig at det ikke var flere som skulle har noget. Hun gik langsomt mod ham. "Hej," smilte hun blidt da hun kom hen til hma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:13

han så på hende han så ud til at ville hilse tilbage men nikkede bare og så ud af vinduet igen han vendte gestus til at hun kunne sætte sig ved ham mens han så ud i det regnfulde vejr "forbandede vand" hviskede han til sig selv og sukkede meget dybt *det er perfekt nu kan jeg ikke engang gå rundt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:23

Hun rystede på hovedet. "Hvad er dte med dig idag?" Hun satte sig blidt på bordet, hun kiggede kort mod baren, for at se om hun skulle det over. Hun havde langt fra fri, hun fik første fra kl 00:00, hun sukkede stille, da hun kiggede på klokken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:26

"det er mit vidunderlige forhold med Kajika" sagde han lavt og så mod hende med et meget ked og trist blik han så ud af vinduet igen "jeg elsker hende meget men hun er en Engel og jeg er en Dæmon vores kærlighed er forbudt ifølge de høje" sagde han og så irriteret på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:28

Hun kløede sig i nakken, det havde hun nu aldrig hørte om. Men når han sagde, måtte det vel være rigtig. "Er det ikke bare at gøre som du føler dig bedst med? Og det samme med Kajika?" Hun kiggede roligt på ham, men de sorte øjne, hun rullede lidt rundt med, for at få dem til at bliv grønne, som de pejede at være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:31

han så på hende "se her" sagde han og stak lige hurtigt sin hånd ud et lyn fløj ned mod den han nåede lige at flytte den "han er sur på mig fordi jeg er sammen med en af hans engler" han så mod himlen med et meget trist ked og surt blik en kombination som han sjældent havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:35

Hun lagde sine hæner på sin ben. "Ja, det kan jeg da godt se, hvad har du så taænkte dig a´t gøre?" Hun kiggede roligt på ham. Hun viste ikke hvorfor hun bare kunne tag det rolig, hun plejede jo at blive urolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:37

han smilte lidt "kæmpe til døden for hende" sagde han og så på hende "tak Moon du er god at snakke med og du er en af mine bedste venner" han grinte lidt og det begyndte at lyse op "så det var det du ville fortælle mig" han så på himlen med et stort smil han stak sin hånd ud af vinduet der skete ikk noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:40

"Whut?" Hun mente ikke at hun havde gjord noget, ovre hovedet. *2 min,* tænkte hun huritgt til ham. Hun rejste sig og løb hurtigt tilbage til baren. Der stod en og skulle ha en øl, hun tog en øl, og gav han. HUn ik penge tilbage, hun smilte . HUn gik over til ham igen-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:43

han så på hende "du gjorder nok ikk meget men du hørte efter og det er jeg taknemmelig over" han smilte venligt til hende før han så mod himlen *måske er jeg ikk sådan en dårlig Dæmon som jeg selv tror* tænkte han for sig selv men vidste godt hun hørte det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:45

HUn trak på kort på skulderne. Hun kunne hr slået ham, da hun hørte hans tanker. Hun himlede med de sort øjne. Hun satte sig blidt på bordet igen og kiggede på ham. Hun vendte sig mod himlen, hendes blik blev med et drømmende igen, og hendes øjne ble rosa farvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:48

han kunne ikk holde et lille grin tilbage "hvem er du så forelsket i" spurte han og så på hende med et lille nysgerrigt blik og så ud til at gerne vil have lidt sladder selvom han aldrig ville sige det til nogen ville det være fedt at høre det og ville få hende til at tro bagefter han ville sige det til alle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:55

Hun kom tl at rødmede meget, da han sagde det til hende. Hun kiggede smilende og sødt på ham. "Det kunne du li at vide var?" Hun lænede sig lidt tilbage,hendes øjne blev lidt sorte igen. Hun smilte sødt lidt ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:58

han grinte "øh ja selvfølgelig ville jeg gerne det" sagde han og smilte "for ellers ville jeg jo ikk spørge hvem er det så" spurte han og så hende i øjne han smilte lidt "du er forelsket i en så sig det bebe" spurte han roligt og så på hende fortsat han ville vide det om han skulle blive ved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:03

Hun mærkede stille at hun rødmede mere. Hun var lidt flov nu, det blev hun altid. Hun var nemt at gøre flov nå hun var forelsket. "Hvem ved," smilte hun drillende og kiggede kort mod baren for en sikkerheds skyld. "Ja det er jeg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:09

"i hvem" spurte han lidt irriteret over at hun undgik det spørgsmål "svar tak søde jeg vil gerne lytte og hjælpe" han så hende i øjne med et lidt irriteret nysgerrigt og glad på hendes vegne blik han grinte lidt "tja så du har fået arbejde her tillykke hvad er der med piger og batenderinder" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:11

"Jeg skulle har et job," sagde hun smilende og uskyldig. "Så tænkte jeg hvorfor ikke her, det er tæt," Hun stoppede sig selv, og smilede, med lidt rødmen. Hun vippede lidt med benene. "Hjælpe? Hvad mener du med det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:17

han så på hende og begyndte at smile "det skulle vel ikk være Velarian" spurte han som et skud i tågen han så lidt rundt det var tæt på skoven og han kom ofte her han trak på skulderen "vis det ikk er så sig hvem det er" sagde han roligt og så hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:19

Hun kiggede dumt på ham, med et smil. "Nej," sukkede hun for sjov. "Hvor længe bliver du så her?" Hun lagde hovedet let på skrå. Hun kiggede mod skoven, hun skulle aldrig bo i skoven. Hun kunne godt li at være det, men ikke om natten. Hun var altid hjemme om natten, hvis hu ikke var ude ved nogle andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:28

han så på hende "så længe jeg vil" sagde han roligt "hvem er det så" spurte han roligt han så på hende med et lille smil "jeg vil ellers gerne vide det" han så mod himlen igen den lyste mere og mere op hans øjne var ikk længere brune men en slags lyseblå som klædte ham lidt men ikk meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:30

"Det lyder fint, så har jeg noegt at lave ud over at snakke med fulde mennesker," sagde hun me det lille smil. HUn kiggede rundt. "Kommer du med over til baren?" Hun skulle selv snart der over. HUn hoppede blidt ned fr bordet,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nains Inn ZAnn Empty Sv: Nains Inn ZAnn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum