Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nat på Nains Inn//Lazarus// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nat på Nains Inn//Lazarus//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 9:33

S-Værelse på Nains Inn
T-22.00
O-hvad der på værelse
P- Sort top med skrift på i too sexy for you og en sort nederdel
V-blæst udefor


Cille sad på et værelse som hun havde lejet på Nains Inn for at ha et sted at sove for natten det blæste udenfor *godt jeg ikke går der ude lige nu*tænkte hun og kiggede lidt rundt og pillede ved sit hår og savnede nogen at snakke med det men det var svært at få nogen lige nu især på denne tid på aften og alt det men der kom nok en på et tidspunkt hvem ved.
Hun rejste si op og kiggede ud af et vindue og stod der lidt for at tænke lidt på de ting der var sket hun havde mødt en vampyr ved navn kiker der vist var blevet forelsket i hende men hun følte sig vist ikke helt klar til at binde sig til nogen men det kom nok en dag *jeg skal ha styr på mine følser før jeg gør noget ved sagen*tænkte hun og kiggede ud af vinduet med et stille smil på sine læber.
Hun sukkede stille og gik hen og lagde sig på sengen og kiggede op i loftet med sin flotte blide øjne *jeg har også brug for et job*tænkte hun og viste ikke lige hvor hun skulle finde sig et job.
*penge er svært at skaffe*tænkte hun og der kom endnu et suk fra hende af og hun lukkede sin øjne i og lå stille på sengen og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:16

Lazarus kunne høre hendes tanker og åbnede døren til hendes værelse og gik ind og lukkede døren bag sig. Lazarus kiggede på hende med sine mørkerøde charmerende øjne '' Jamen... Du kan jo snakke med mig... Jeg kan få alle dine problemer til at forsvinde... En Vampyr der er forelsket i dig... Jamen Jamen dog... Hvorfor dræber du ham ikke bare ''. Lazarus stillede sig op af døren og slikkede sig om munden. Lazarus var i sit drilske humør og elskede at lege med folk. Ligemeget hvor det her endte så havde han det sjovt. Lazarus følte sig mest i live når han legede med andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:24

Hun fik et chok da han kom ind til hende "hvad hvem er du og hvor ved du det fra"sagde hun og ville ha nogen svar og tænkte ikke mere på tingene og kiggede på ham og nu stod han jo inde ved hende og alt det så hvorfor kunne hun ikke bare snakke med ham.
Hun kiggede på ham "du er vampyr er du ikke"sagde hun og kiggede bare på ham for at se hvad han var for en person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:29

Lazarus nikkede og satte sine arme over kors '' Jeg er ikke en Vampyr... Aldrig kald mig det samme som de usle bidte svin... Jeg er en Fuld Blods... Jeg er hvad andre Vampyrer drømmer om at blive men som de aldrig bliver... Du havde brug for en at snakke med... Jeg er her... Hvad er dine problemer så? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:07

Hun kiggede på ham "problemer skal man ha problemer for at snakke med en er du sådan en som dig eller kan du ikke snakke med en pige"sagde hun og kiggede på ham.
Hun kiggede på ham og rejste sig op "kan du idet mindste sige hvad dit navn er"sagde hun stille og roligt og ville gerne vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 23:48

Lazarus smilede charmerende og kørte en hånd igennem hans bløde hvide hår. Lazarus sagde med en dyster men alligevel forførrende stemme '' Mit navn er Lazarus... Lazarus Chimera Fuld Blods Vampyr og Arving til Chimera Klanen... Hvem er de så unge Dæmon ''. Lazarus kiggede direkte på hende da han sagde de sidste ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:38

Hun kiggede på ham og viste ikke lige hvad hun skulle sige "jeg er vand dæmon og navnet er Cille Christensen"sagde hun og kiggede på ham "jeg har mødt mange vampyre mens jeg har været her"sagde hun og kiggede på ham og satte sig op i vinduet der var der og kiggede ud af det med et smil "du ser ud til at være kraftfuld"sagde hun og kiggede så på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:26

Lazarus knorrede som en ulv og hans øjne blev blodrøde og lysende. Hans hugtænder kom frem '' Aldrig nogensinde... Sammenlign mig med de svage bidte væsner igen... Jeg er ikke en Vampyr som dem... Svage dyriske væsner.. Jeg er en Fuld Blods... kald mig ved det navn ''. Lazarus øjne blev formale og hans hugtænder forsvandt '' Men du har ret i at jeg er en af de styrke... Faktisk en af de stærkeste.. En Vand Dæmon.. Arbejder du for noget for tiden? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:36

Hun kiggede på ham "jeg sagde bare jeg havde mødt mange Vampyre jeg samlinger dig ikke med nogen"sagde hun og blev lidt bange "arbejde nej det gør jeg ikke"sagde hun og kiggede på ham "hvad da"spurgte hun og ville da gerne vide hvad han havde i tankerne og sad bare i vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:39

Lazarus smilede charmerende og kiggede hende direkte ind i øjnene '' Ser du jeg har efterhånden en del folk der arbejder for mig... Men jeg har ingen Vand Dæmon... Noget stort vil måske snart komme til at ske... En stor kamp hvor alle på min side vil blive belønnet for deres arbejde... Jeg kunne godt bruge en Vand Dæmon... Ser du mange er svage overfor vand så jeg ville kunne få brug for dig... Jeg betaler godt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:46

Hun kiggede på ham "Jeg ved ikke men hvad sker jeg har nemlig ikke været her så længe og ved ikke rigtig hvad der sker kan du forklare mig det"spurgte hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber "for jeg kan godt bruge pengene nemlig"sagde hun og kiggede på ham og ville gerne vide noget mere "og hvad skal jeg gøre"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:50

Lazarus grinede lidt og sagde så '' Det er meget simpelt... Ser du alt du skal gøre er at Kæmpe på min side og udføre de missioner jeg giver dig... Der vil være en del penge i det... Også magt.. Det eneste du skal gøre er som sagt at udføre missioner og kæmpe i de kampe jeg kræver... Ser du hvis alt går efter planen så ser du på Di Morga's hersker... Og en hersker har brug for en hær... Og generaler ''. Lazarus nikkede over imod Cille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:00

Hun kiggede på ham "okay så gør jeg det"sagde hun og kiggede på ham "men missioner hvad går de ud på at få infomatrisioner om ting og sager"sagde hun og kiggede bare på ham for hun syns det lød både spænde og sjovt når det kom til stykket "men hvad skal denne hær og hvem er herre lige nu altså over byen"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:06

Lazarus trak en kontrakt frem. Det var klart at se det var en magisk bindende kontrakt '' Når du skriver under er du under min kommando til kontrakten bliver revet i stykker... Herskerens navn er Zane... Men han er syg og svag.. Det bliver let at dræbe ham ''. Lazarus smilede og kastede kontrakten over til Cille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:12

Hun kiggede på ham "Zane ham har jeg ikke hørt om før"sagde hun og man kunne godt høre hun var ny "kontrakt"sagde hun og så på ham "men hvis han er syg hvorfor dræber ingen ham eller noget"sagde hun og kiggede bare på ham og smilte til ham. Hun kiggede stille rundt på i rummet også igen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:18

Lazarus grinede en smule og rystede på hovedet '' Ser du bare fordi han er svag betyder det ikke han er forsvarsløs... Han har en del der beskytter ham og våger over ham.. Det er derfor man skal bruge en hær hvis man skal dræbe ham... Jeg har samlet en del af de folk jeg har brug for efterhånden.. Mangler bare et par generaler ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:27

Hun kiggede på ham med et smil "når ja okay det hade jeg ikke lige tænkt på"sagde hun og grinte stille "når man er hersker har jo nok også folk som arbejder for sig"sagde hun og kløede sig i nakken "men har du den kontrakt"spurgte hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:25

Lazarus nikkede og rakte den magiske kontrakt frem til hende. Da hun havde taget imod den lænede Lazarus sig igen op af døren og satte sine arme over kors. Han kiggede på Cille med et charmerende blik. Men det var klart der lå noget faretruende og stærkt bag hans mørkerøde øjne. Der var en fare i de øjne de fleste kvinder ville have svært ved at modstå. Lazarus kørte en hånd igennem hans hår og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:34

Hun kiggede på kontrakten og læste den igennem for at se hvad der stod i den og smilte stille "det ser fint ud"sagde hun og kiggede på bordet der var og tog kuglepennen der lå der og skrev under på kontrakten og rakte ham den igen. da han havde taget imod den satte hun sig i vinduet og kiggede på ham med et smil på sine læber "hvad så nu"spurgte hun og kiggede på ham


//skal logge ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:38

Lazarus smilede og grinede en smule '' Det er meget simpelt.. Du skal samle soldater og når jeg kalder på dig skal du gøre klar til at troppe op og kæmpe imod Zane og hans hær sammen med mig og de andre... Vi vil vinde kampen og Zanes navn vil ikke være andet end et glemt kapitel i alles liv ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:36

Hun kiggede på ham med et stille smil på sine læber "okay men ham Zane siden han kunne tage over så er han da stærk er han ikke"spurgte hun og kiggede på ham og viste ikke om han viste det eller hvad han gjorde men det var da altid noget ny skete der noget i hendes liv der var spænde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:37

Lazarus smilede bare '' Zane er skam stærk... Stærkere end de fleste her omkring... Men han er syg og svag og hvem ved hvornår en sådan mulighed byder sig igen... Tiden til at ramme ham er nær... Men først skal jeg sikre mig at min hær er stor nok... Det er den ved at være efterhånden... Zane vil ikke overleve angrebet ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:04

Hun kiggede på ham med et stille smil "okay så men hvad kan man gøre for dig sådan indtil vider"sagde hun og sad bare i vinduet og kiggede på ham hun nu arbejdede for og pillede stille ved sit hår og så på en måde sårbar ud men det var hun ikke ligefrem selvom hun nok ikke havde noget at være bange for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:13

Lazarus smilede '' Jamen der er mange måder du kan hjælpe på.. Du kan samle flere soldater... Du kan komme her over og give mig lidt blod... Jeg er lidt sulten ''. Lazarus grinede og kørte en hånd igennem hans hår. Det var ikke til at afgøre om han sagde det for sjov eller ej '' Du kan også Samle magiske våben til kampen... Det får vi brug for ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:54

Hun kiggede på ham "jeg vil helst ikke bides hvis det i orden men det med magiske våben hvordan kan man finde dem"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber "og har du ikke mange som er med dig i din hær"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum