Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Need time - Constantine - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Need time - Constantine - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Need time - Constantine - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Need time - Constantine - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Need time - Constantine - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Need time - Constantine - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Need time - Constantine - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Need time - Constantine - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Need time - Constantine - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Need time - Constantine - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Need time - Constantine

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:40

Asma blev stille rød i kinderne. Det var ikke synligt, men når en ´vampyr´sagde det kunne hun bare ikke tage det til sig. Hun så på Constantine og smilede varmt. Me smilede forsvandt dog da han fortalte om hans familie. "Det jeg ked af at høre" sagde hun. Hun havde løst til at give ham et knus, men det turde hun ikke..ike sådan rigtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:43

han kikkede på hende "lad vær med at gemme dit smukke smil har vendet mig til det over tiden bare jeg har nogle at snakke med engang imellem er jeg glad, er trodsalt ikke en hjerteløs person det græder over noget der skete for lang tid siden 'vær glad og smil til verdenen' er min philosofi" sagde han og grinte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 21:25

Asma så op og grinte med. Hun kunne godt lide hans ´vær glad og smil til verden´.
"Sådan skal det lyde Constantine" hun slog hans stille over skulderen. Bare et mildt berøring, som venner. "Jeg har det med, smil for du ved aldrig hvem der bliver forelsket i dit smil" lo Asma. "Min motto"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:00

han grinte og da han blev slået på en venlig maner og smilte til hende "tja ender med sådan nogle folk som mig... falder for let for andre" han smilte til hende og kikkede på på himlen mens han lagde sig ned i grasset igen og smilte glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:02

Asma lag sig ved siden af ham og lo stille. "Jamen dog" drillede hun mens hun rakte en finger imod himlen. "Se den sky ligner en vampyr med lyse engle vinger" sagde Asma og begyndte stille at le igen. Hun lag sine hænder bag nakke og skævede stille imod Constantine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:20

han grinte let efter hun havde sagt det "en vampyr med hvide engle vinger? intresant" han lo let og kikkede over på hende med et smil igen kikkede han på hende i en kort tid før han kikkede væk "du har en fin fantasi" sagde han mens han grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:49

Asma lo og så nu helt på ham. "Fun fantasi!? Jeg har en fremragende fantasi" sagde hun og rakte tunge forsjovt. Hun så på himlen igen. "Okay, hvad ser du så i skyrene Constantine?" spurgte hun og pegede op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:51

han grinte og nikkede mens han kikkede på skyerne "tja... vis vi skal sige detaljer der på ingen måder kan ses såå..." han kikkede på himlen mens han smilte "den der" pejede på en sky "ligner en spansk ridder, der rider på en tyr" han lo lidt for sig selv da han bare havde sagt et eller andet tilfældigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:10

Asma gav et latter fra sig. ”Og du siger at jeg har en fin fantasi?” spurgte hun og så på Constantine. Hun kunne ikke stoppe med sine lille latter over det Constantine sagde. ”Spansk ridder, det må jeg sige” sagde hun og så efter skyen. Det var jo det han så, for Asma ville aldrig komme i tanke om en spansk ridder. ”Det må jeg sige Constantine, stor fantasi herfra” hun så mod skyerne mens hendes latter stadig væk hørtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:14

han grinte let med hende "du har en sød latter asmamix" han smilte til hende han var ikke en der grinte i lang tid ad gangen ihvertfald ikke af sådanne ting men hun havde ret det var en livlig fantasi han kikkede fra skyerne ned på hende og smilte venligt til hende efter at have sagt hans kommentar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:32

Asma så på ham og smilede stort så man kunne se hendes lyse tænder. ”Jeg kan kun side det samme” sagde hun og nåede at prikke Constantine på panden inden han så op. ”Det her er sjovt” sagde hun og lod sine ben hvile ved at lægge dem ned. Hun rakte sin hånd op igen og grinte. ”Slå efter skyerne” sagde hun stille mens hun prøvede at fange dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:40

han nussede hende blidt på overamen bare ud af gammel vane med den hånd tættest på hende før han begyndt at prøve at 'puffe' skyerne han grinte let og sagde "horfor er det helt pracis vi gør det her?" han grinte let da han syntes det var lidt sjot man følte sig som et barn igen en følelse han ikke havde haft i lang tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:15

Asma lo stille da hun mærkede hans hånd, men rystede dog på hovedet for at få en gammel tanke skræmt væk. "Når, hvorfor vi gøre det her?" spurgte hun lidt efter og tykkede stille på det han spurgte om. "Det er nok fordi vi er skøre" sagde Asma og nikkede mens hun grinte. Hun ´puffede´ en sky eller prøvede. Hun lo stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:24

han lage armene på hans mave og drejede hovedet så han kikkede på hende "og hvad bliver det næste? sky tennis?" han grinte over tanken det lød ligeså dumt som at spille luft guitar i hans mening han smilte stadig da hun havde gjordt hans dag mere munter pågrund af hendes sære men nuttede opførsel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:30

Asma så på ham og grinte så nogle hvide tåre vises. "Nej da! Så dum er jeg ikke" sagde hun og blinkede kort til ham. "Luft guitar er bedre" sagde hun og begyndte at lave små løde med munden mens hun bevægerde sin hånd ude i luften. "Er jeg ikke go´?" drillede hun og grinte videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:40

han rystede på hovedet da hun startede at 'spille' luft guitar mens han smilte detlød sjovt at hun også satte lyde på "jo lige til en pladekontrat" sagde han mens han grinte han havde drejet hovedet så han kunne se hvad hun lavede og det så dumt ud men det var helt okay nogengange skal man jo også more sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 10:35

Asma grinte og overdrev som altid. Ja, hun så skør ud og opførte sig mærkelig, men hey, det var jo sjovt. ”Pladekontrakt, jeg er jo et geni!” sagde hun og grinte igen og stoppede med at spille. Hun så på Constantine og blinkede for sjovt til ham. Ja, hun skulle jo have de bedste tider med en ny ven?
”Så skal du være min manager. Den som føler mig igennem mit stjerne liv” drillede hun og rakte tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 11:02

han nikkede mens han grinte "ja selvfølgelig!" han grinte stadig lidt "asmamix på tour igennem europa med sit luft guitar sjov" sagde han mens han bevægede hænderne som om han sagde en titel på en avis eller lignene han grinte lidt igen hun morede ham virkelig hvilke ikke skete ofte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:44

Asma grinte og klappede. ”Nemlig!” hun tørrede en lille grinetåre væk, med en hurtig bevægelse. ”Men helt ærlig det kunne da være sjovt” sagde hun og så på himlen. ”På en jordomrejse med mennesker/væsner efter sig. Asma og hendes manager Constantine slår igen!” hun gav et lille latter fra sig og holdte sine hænder sammenfoldede. ”Sjovt”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:22

han grinte lidt længere end han havde gjordt før han syntes hun havde en del charme med hendes lidt barnlige måde at opføre sig på han syntes det var hyggeligt "tja... at se verdenen uanset hvad ville være sjovt" han grinte lidt igen over deres tidlige snak før han satte sig op og støttede ryggen med hænderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:41

”Jah” sagde Asma drømmende og lød mere rolig ind sin power-over glade stemning. Hun kløede sig på halsen mens hun så på himlen. Hun grinte lidt for der fløj en lille tanke forbi hende. Ja, hun var barnlig på den sære måde, men det var bare fordi hun var glad! Hun betragtede kort Constantine og smilte skævt. ”Du siger noget”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:18

han smilte til hende "du er en meget munter person? er du sådan altid?" han grinte lidt han syntes hun var en dejlig person hun var munter heletiden, lidt underlig hvilke passede hende og hun hadede ham ikke hvilke var den store del specielt når hun var engel men han gttede på hun ikke havde kæmpet med mange vampyre eller set de ¨dårlige endu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:26

”Jeg er altid sådan” sagde hun og grinte. Hun så på Constantine og nikkede vildt meget. ”Jeg elsker alle væsner og også dem der prøver at komme mig til livs” sagde Asma og så drømmende for sig igen. ”Sådan er jeg nu, og det ikke engang alle engle er søde imod væsner som slår ihjel” hun grinte over viftede med hånden. ”Skøret”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:46

han trak på skuldrene "heldigt at jeg ikke ville slå nogen ihjel... har næstent svært ved at gøre folk fotrd i selv forsvar han vendte sig så han sad i skraderstilling og kikkede på hende af ren vane begyndte han at nusse hende på armen blidt og venligt han vidste at vis hun ikke ville have det ville han stoppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 10:38

Asma så på ham og smilede. "Men dog, er der en ting jeg hader i hele mit liv" sagde hun og så lidt på Constantines hånd. Hun rettede blikket imod himlen og var faktisk ligeglad med nusseriet. "Noget som jeg slet ikke kan fordrave!" hun så smilende på Constantine. "Ved du hvad det er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 3 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum