Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Need time - Constantine - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Need time - Constantine - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Need time - Constantine - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Need time - Constantine - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Need time - Constantine - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Need time - Constantine - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Need time - Constantine - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Need time - Constantine - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Need time - Constantine - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Need time - Constantine - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Need time - Constantine

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 11:51

han smilte til hende og rystede på hovedet "nej... hvad er det?" han satte hovedet lidt på skrå da han havde spurgt han var ikke sikker på om hun ville komme med endu en joke eller noget seriøst men uanset vad ville han ikke have noget imod at vide mere om hende hvilke han håbede på at han ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:36

Asma så ned i lang tid. Som om hun tænkte efter svar, eller om hun kunne finde svaret ned på jorden. "Det jeg hader er.." hun så på himlen. Bare sådan en lille kig, men det var ikke en lille kig, hun stirrede på himlen og smilte så skævt. Hun så på Constantine og nikkede bare.
".. børn" sagde hun bare og grinte stille. Det var ikke et grin som hun plejede at grine, men mere som et fnøs eller sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:47

han nikkede "jaa... ivrige små bæster intet godt kommer ud af dem... var ikke som dengang jeg var ung" han smilte til hende mens han fortsatte nussede hende "men det er ikke unormalt at ikke kunne lide børn...... tror jeg men ellers andet? noget du ikke kan lide at blive fortalt at gøre et eller andet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:04

Asma grinte. Det var godt nok ikke den måde hun tænkte, men pyt. Hun så ned på hans hånd og rystede på hovedet. Ja, lad ham bare nusse. "Noget jeg ikkw kan lide at få fortalt, eller gøre et eller andet?" hun så tåget for sig. Hun kunne jo ikke lide at være sur, men hvem kunne også det. "Hvad mener du sådan helt præcis?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:11

han trak på skuldrene "er jeg faktisk ikke helt sikker på... hmm..." han tænkte et kort stykke tid før han forsatte "ville bare være lidt tilfældig? burde kunne finde på noget at snakke om" han grinte lidt for sig selv og kiggede på hende med hovedet let på skrå mens han sad og tænkte over hvorfor han faktisk havde spurgt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:19

Asma lo og trak sin hånd til sig. Hun holdte sin arm med det ene hånd og så sig tænksom tilbage. "Når da" sagde hun stille mens hun bed sig på underlæben. Hun så tilbage på ham og grinte let. "Noget at snakke om.." mumlede hun, men sådan at han kunne høre det. "..så hvad?" hun rakte for sjovt tungen frem og blinkede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 23:08

han satte hovedet på skrå da hun tog sin arm tilbage men lod vær med at kommentere på det og beholdte nu bare hans hånd for sig selv han trak på skuldrene "tror lige at jeg er blevet være og snakke med" han sukkede let og smilte til hende "gik ellers lige så godt heh" han forsatte bare med at smile mens han kikkede hende i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 10:33

"Aj" sagde hun og så på ham. Hun gjord store øjne af hans ord. Han blev da ikke værre at tale med. "Hold da helt ferie Constantine, hvordan kan du kommer i tanke om sådan noget" hun tænkte sig om, for at se om hun havde gjort noget forkert, men kunne intet se. Hun lag sit hoved let på skrå og så på Constantine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 12:07

han trak på skulderen "kan ikke finde på noget at sige, eller spørge om... det må være deres skønhed som fratager mig mine ord" han smilte venligt til hende før han igen kiggede mod himlen kort før han kiggede tilbage ind i hendes øjne, han kunne ikke lade vær med at kigge hende i øjnene han syntes de var smukke og meget enda

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:05

Asma grinte og smilte stort til Constantine. "Hvad skulle jeg også gøre med dig!" sagde hun og klappede ham stille på skulderen. "Du skal ikke sige sådan nogle ting om mig. Jeg er ikke pæn, jeg er normal og.." Asma grinte. "Også er jeg også skør" nikkede hun. Hun blev lidt varm på kinderne da han sagde sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:07

han smilte til hende "Jeg syntes de er pæn" han grint let og kiggede vær for at hans stirren ind i hendes øjne ikke blev for irreterende for hende "skør? hmm... kan jeg vel godt give dig ret i" han kiggede på hende og smilte da han gav hened et let puff på skulderen han lod vær med at have så mange manere nu og talte anderledes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 9:40

Asma smilte. "Jamen dig og dine ord, jeg overfalder dig snart" drillede hun og puffede ham stille tilbage. Hun blinkede med det ene øje og så kort på himlen. "Jeg vil ønske at mine øjne var som stjerner" sagde hun og så på Constantine. "Se! Det var skøret sagt, så jeg er ikke bare lidt skør, men meget!" sagde Asma og nikkede med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:17

han smilte til hende "men de er på sin egen måde... folk kigger på himlen og ser på stjerne som oplyser nattehimlen... ligesom deres øjne oplyser denne verden" han grinte lavmældt "men tror ikke de er skør har set folk der er skøre de er bare... glad of positiv hvilke gør denne verden et dejligt sted"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:19

Asma smilte varmt af hans ord. De ramte hende som et slag i hovedet og det føltes rart. Hun så lidt på Constantine og lag sir hoved på skrå. "Du har ret Constantine, meget endda" Asma gav et lille latter fra sig. Hun så på himlen igen mens hun træk vejret stille. "Constantine.. dit navn lyder lidt Argentinsk. Jeg ved det ikke, men første gang jeg så dig.. så lignede du en fra Argentina" sagde Asma og grinte stille. "Dumt ikke" sagde hun igen og slog sig selv på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 11:43

han grinte og smilede videre "jo... blev født og døbt i briten... ikke sikker på hvordan mine forældre kom op med det navn men sådan er det" han satte hovedet let på skrå igen "hvor kommer de fa egendtligt?" han så lidt nysgerrigt på hende da han aldrig havde været god til at gætte folks fødselssted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 11:53

Asma nikkede med store øjne. "På den måde.. javel ja" nikkede hun videre. Hun betragtede ham stille og smilte skævt da han sagde noget igen. "Jeg ved ikke rigitg hvor jeg er blevet født, men har været i Frankrig så længe jeg kan huske men nu bor jeg i Italien" sagde hun og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need time - Constantine - Page 4 Empty Sv: Need time - Constantine

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum