Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:29

Tid : midnat

Sted : Terra og Di morga.

Omgivelser : blodduft i luften, samt væsner i skyggerne

Vejr : Varmt dog klar blå himmel men stjernerne har gemt sig og det eneste lys er Månens skær-

tøjet : Kjolen. går til Midt på lårene,(dækker lige bagen), og stopper over brysterne og har sort bånd om sig og er hvid.

http://www.sexyher.co.uk/product-Ascot%20Style%20White%20Strapless%20Cocktail%20Dress-205.html KJOLEN :D

Kajika gik i de sorte stiletter igennem terras gader og så hen til det store åbne strøg med det smukke springvand i midten, der blidt lod vandet strømme ned af sig. spring vandet var smuk og i næsten helt guld farve samt vandet var helt gennemsigtigt og blåt. Kajika gik der uskyldigt og lod fingerne stryge hen af sidde kanten på springvandet mens vandet blidt faldt, samt hendes lange blonde platin hvide hår var glat foroven og løst men med små bølge krøller forneden eller nærmere slange prinsesse krøller, hendes læber helt pink rosa farvede af natur, og hendes duft var som peach amore. hendes hud var gyldenbrun og hun så helt uberørt ud, så uskyldig og sart lignede hun, dog alligevel en gudinde med babyblå dådyr øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:37

Belafont kommer gående den modsatte vej end kajika, og er et par meter væk fra hende, da han stopper op. Han gik med sin brede hat ned over øjnende og hans hænder i hans jakkesæts lommer. Da han stopper op, kigger han op, og kun lige ud under hatten. Han tager sin hånd ud af lommen, og løfter hatten en smule, så han kan kigge bedere på Kajika. Han presser læberne sammen en smule, og kører sine tænder over hindanen. Han ryster hovedet og kigger rundt lidt, før han fortsætter. Da han er næsten ved siden at Kajika stopper han igen, og kigger op med sine dystre sort øjne.
"Burde ikke være så yndefuld i de her stræder.. Der er massere af væsner og personer, der ville elske en chance for et bid fra din hals.. Hmh. Eller det der er værere..." Belafont griner en enkelt gang, og kigger fremad igen, væk fra Kajika..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:45

Kajika kiggede stille op fra sin position og sagde"hva mener du med at bide mig, du aner vist ikke hvem de taler til sir" hun blinkede lettere flabet blot for at være lidt provo fordi hun kunne, i det hun bed sig lettere sensuelt i underlæben og lod blidt den jordbær røde tunge, hendes øjne betragtede ham med stor nysgerrighed i det hun sagde hviskende i hans øre da hun gik forbi ham tæt næste rørte ham"pas nu på selv små usyldige væsner som mig kan være stærker end hardcore fyre som dig" hun grinte sødt og gik forbi ham mens de smukke stiletter lavede klik, klik lyde efter hende og de smukke smalle lange finger blev blidt strøget igennem det smukke prinsesse blonde hår af hendes, samt neglene glinsede som håret fra månes skær, det var som om hendes negle var som smuk glas, og øjnene glimtede smukt som var de af krystal så blanke var hendes øjne, og hendes læber funklede af den fugtige tunge der havde sørget for de ikke blev tørre"Hvad laver du egenlig her helt alene" kajika var halv engel og halv aspara det som vampyr ikke kunne modstå, og så var hun end da en blanding af de smukkeste væsner på jorden, balance, elegance, graciøs var hun og den måde hun gik som svævede hun, formerne som timeglas ikke for tynd eller tyk, hud som glinsende guld lignede det i månens skær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:54

Belafont fik en lættere kuldegysning, som fik hans skuldre og hoved til at ryste en smule. Han kigger over skulderen, og griner en enkelt gang.
" 'hardcore'... Ligner jeg at jeg er det? Går i et gamelt halvstøvet jakkesæt.. Ved heller ikke hvem du snakker med.." Belafont griner en enkelt gang, imens han vænder sig om, og kigger ned på springvandet. Han væser en smule, og bakker lidt væk fra det kolde vand, og læner sig så op ad en væg, og kigger tilbage på Kajika. Han lukker øjnende, og kigger væk igen, imens han ryster hovedet et par gange, tydeligvis prøver at ryst hans hovede på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:07

Kajika betragtede ham og sagde"hmmm nej men du udstråler en vis aura der ikke er til at tage fejl af" hun nærmede sig ham stille og satte sig så ved spring vandet og så mod ham i det hun blidt strøg håret til siden og så lidt væk i det hun sagde"så hvem skulle egenlig komme og bide mig i aften?.... dig måske" hun fniste sødt og rejste sig i det hun nærmede sig ham elegant rakte hun hånden ud og sagde"mit navn er kajika undskyld vis jeg virkede temmelig afvisende men man kan aldrig være for sikker i nærheden af vampyr når man er min blanding" hendes hånd var mod ham og hun stod der med et sødt smil over de smukke rosa pinke læber, samt de perle hvide tænder kunne ses som havde hun et hollywood smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:16

Belafont sender et mindre lumsket smil, som hviser den ene af hans hugtænder. Da hendes hånd nærmer ham, bevæger han sig afvisende væk, og tager et skridt væk fra hende.
"Rarghh... Er ikke fordi du gør det næmt at 'opfører sig pænt'..." Belafont griner en smulle, og tager et skridt mere væk fra Kajika. Han for en kuldegysning og ryster skuldrende en smule.
"Belafont.. Belafont Maetric Baldrec. Og det går nok... Hvis du nu rendt faktisk var afvisende.. Virker mig som det modsatte.. Er det en nydelse for jeres slaks at teste vores... Tiltrækning.. Imod jer? Og din blanding gør det ikke bedre...." Belafont kigger kun let over skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:23

kajika tog hånden til sig og så lettere fornærmet ud og sagde"hør ! jeg aner ikke hvem du taler til men jeg kan ingen formor for tiltræknings magi eller evne min evne er telekinese og mit magi er healing mere kan jeg ikke du taler til en uddannet sygeplejerske og jeg ville blot være høflig mod dig men fint jeg kan da os bare gå" hun kiggede væk fra ham og tænkte*arh helt ærlig! jeg ikke som dem der har en klam tiltræknings evne og jeg da slet ikke intresseret i så svagt et væsen som ham og da slet ikke en tam vampyr* hun vendte ham ryggen med en elegant bevægelse og begyndte at forlade stedet mens klikene fra hendes stiletter kunne høres og hendes lange hår der gik til hofterne flagrede efter hende samt hendes hals var blottet og lårene lige så... hendes kjole flagrede smukt efter hende som var vinden kun skabt for hendes stråle glans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:29

"Ergh.. Undskyld! Kajika.. Var ikke fordi jeg ville være uhøflig.." Belafont råber en smule for at hun skal kunne høre det derfra hvor hun var nået til.
"Men du ved hvad jeg er.. Du ved, at hvis ikke jeg prøvede mit bedste for at hold mig selv tilbage, så ville jeg være en af dem som prøvede at tage et sug fra din hals... Og det kan godt være at du ikke har tiltræknings magi, men min imunitet beskydter mig fra det.. Det ændre ikke at du både er smuk og tiltrækkende, uden magi..." Belafont vender sig væk fra Kajika igen, regner ikke med at hun stopper, og sukker blidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:34

kajika stoppede stille og vendte sig om så hendes kjole blidt flagrede til alle sider rundt og hendes hår med i en drejende smuk ballerina bevægelse helt graciøst i det hun så mod ham og gik tilbage dog ikke for tæt men satte sig blot elegant på kanten af springvandet og så på ham og sagde"nej det mig der burde sige undskyld jeg..... jeg glemmer nogen gange hvor smuk jeg er fordi jeg fanget i denne krop jo eller det er min men jeg tager mest mit udseende som en forbandelse fordi de fleste tror jeg kun er flirt og skønhed, men der lægger så meget mere bagved mit udseende som kunst og jeg kan spille klavere jeg en rigtig god fighter os og træner os mine evner dagligt..." hun sukkede let og så mod Belafont og sagde"så det mig der undskylder jeg glemmer for det meste at nogen vampyr kan godt holde sig fra mig fordi de fleste syntes at ignorer duften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:43

"Ha.. Ergh.. Ignorere duften... Er nemmere sagt end gjordt kære Kajika.. Der er ikke mere indbydende end en som dig.. Du er både smuk, elegant og ja.. Så dufter du så fantastisk.."
Belafont griner en smule lumskt, da en af hans tænder hvises igen. Men han ryster hovedet og hvæser stille til sigselv, imens han kigger væk igen, og tager et par skridt til hans side, før han kigger ned igen.
"Hvad lavede du ellers her? Ville ellers forstile mig en som dig ville tilbringe mere tid i en a kluberne.. Og ikke her ude iblandt med bæster som mig..." Belafont griner let igen, og læner ryggen op af vægen, og kigger ned på Kajika, med et smile, som han helle tiden kæmper fra at udvide sig mere, for ikke at vise sinde hugtænder mere end nødvendigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:53

Kajika så undrende på ham og sagde sødt og med et strejf af livsglæde og følse"jamen jeg kan godt li at være nær bæster som dig" hun smilede kært og strøg blidt nogen hårlokker til siden mens hendes finger blidt lod hår totterne vikles rundt om sig og sagde"Hmm ? er jeg virkelig så smuk" hendes hud glinsede let og hendes krop var smuk og hendes kjole lyste op af månes skær og øjnene var som krystaller glinsende og som om der var et lysskær der strøg sig hen over dem da hun lagde hovedet let på skrå og lukkede øjnene og smilede sødt dog var det nok ikke det klogeste at gøre nær en vampyr at lukke øjnene og gør så halsen var blottet og strakt til siden. hun rødmede og sagde"hmm men jeg bare ude og gå en lille tur og har lige købt den her er den ikke smuk" hun rejste sig op og drejede rundt som en ballerina og lod blidt føderne sættes ned igen og sagde"smuk ikke" den hvide kjole havde flagrede ud til siderne og vist lårene så smukke som de var samt huden der var lyst op af månen og hendes stemme var blid og rolig samt hendes maneger feminine og sofistikeret dog lettere teenage agtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:05

Belafonts øjne følgede hvert eneste af Kajikas bevægelser, som om de fulgte et bydte. Han griner en smule da Kajika drejer rundt.
"Meget.. Men er ikke din kjolde som tiltrækker.. Folk.. Som mig.." Belafonts højre side af hans løbe lyftes en smule i et sekundt. And skuber sig selv væk fra vægen, og går langsomt, men sikkert directe hen imod Kajika. Hvis hun ikke træker tilbage, stryger han lidt af hendes hård tilbage, som ville blotte hendes hals en smule igen. Igen hvis hun ikke trækker sig tilbage, stryger han en af hans negle ned af nakken, elegant over hendes hud. Han tromer hendes halt et par gange med to a hans lange negle.
"Din hud, og dit ansigt.. Tiltrækker mest.." Belafont griner en smule bredere, og træder så lidt væk fra hende igen, imens han væser stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:32

kajika så undrende på belafont og sagde"kan jeg kalde dig for et kælenavn" hun rødmede i det han nu stod foran hende og strøg hendes hår væk fra halsen, hun lukkede øjnene nogen få sekunder og hendes krop gav et lille gøs fra sig da hans finger gled over hendes hals..*Hvad laver han??? hvorfor rør han min hals* Hun smilede kært og så på ham med hovedet let på skrå og sagde"virkelig ??" hun kiggede på ham og sagde"må jeg kalde dig danger" hun grinte sødt og sagde"fordi du oser lidt af fare og så alligevel er du sofistikeret" hun grinte kært og roede sig lidt i håret i det hun blot stod der som var hun sunket i jorden fordi han havde været så tæt på hende. hendes krop rystede stadig lidt efter oplevelsen men hun overlevede da endtil videre??.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:41

Belafont smiler en smule igen, og kigger over hans skulder igen. Han begynder at klikke hans pejefinger negl imod hans tommelfinger negl, imens han vendte sig om igen.
"Jeg er ikke mere farlig end de fleste folk af min art.." Han pejer med sin pejefinger negl på hende imens han siger: "'Du' er en meget modig en af din art.. Måske lidt dumdristigt modig.. Så.. Hvis du kalder mig Danger, så kalder jeg dig Brave.. Hvis det behager dig." Belafont bukker let, og holder hans hat på plads med hans finger negl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:48

Kajika rødmede og nejede elegant og holdte ud i kjolen til siderne meget smukt og var elegant i hver hendes bevægelse i det hun kiggede stille mod ham og sagde med en graciøs stemme dog meget sød"tak Danger hvor er du sød og jeg tænkte på noget? hvor kommer du egenlig fra" hun kiggede lettere undrende mod ham og smilede kært mens hun så lidt til hver side og sagde"hmm vil du være med til at gå lidt rundt om springvandet det er jo temmelig stort og vi får tiden til at gå med det, i stedet for blot at stå her og drazzlie over alt andet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:57

Belafont for en let kuldegysning af at kigge på vandet, som jo åbenlyst er meget koldt. Han går lidt tættere på springvandet, og lod en finger glide ind under vandet. Der ser ikke ud til at ske specielt meget, og han kigger så op på Kajika igen med et smil.
"Kan vi vel godt, Brave.." Han vender sig en smule, og holder en arm lettere ud ved hans side, indbydene for Kajika, som at give et tegn til at joine ham.
"Jeg har ikke været så meget i den her by, i lang tid nu.. Tilbringer det meste af min tid i skoven.. Er først begyndt at bevæge mig her ind i denne uge.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:12

Kajika tog i mod og tog blidt om hans arm og så på hm og nu gik de som man gjorde i gamle dage når man gik og snakkede normalt for at trække tiden så man rørte sig i stedet for blot at sidde og blive mere og mere fed i det.Hun smilede og sagde"Hmmm der kan man bare se Danger, men byen byder på meget dog er det farligt at færdes her fordi ser du jeg egenlig eftersøgt for at ha afvist Zane d tarion hersker af denne by og vis man først kommer på tværs af ham er alle hans elver vagter efter en desværre" hun sukkede let og så rundt i det hun kiggede mod vandet og sagde"men jeg kan ikke lade vær med at komme til byen her er så smukt og jeg bor os lidt uden for byen dog i den anden retning af skoven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:19

Belafont smiler en smule, i det at Kajika faktisk tog imod tilbudet. Var længe siden han havde snakket med andre på sådan en måde.
"Zane d Tarion? Elver vagter? Var det en fejl af mig at forlade skoven?" Belafont griner en smule, og følger hendes blik ned på vandet. Han for en let kuldegysning igen, og ryster hovedet, og kigger tilbage på Kajika.
"Hvorfor var det så at du valgte at afvise denne.. Zane? Det var ikke det værd at tage imod hans hånd, frem for at blive jagtet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:23

Hun smilede lidt og sagde"lad os blot sige at" hun klappede blidt hans hånd og så på ham med dette mystiske smil dog alligevel venlig sindet"lad os bare sige han ville ha mig og jeg ikke kunne gengælde hans følser, jeg har det med at falde for dem der slags bad boys ting men altså det gået lidt i sig selv, men dog vis folk er unikke så falder jeg vel for dem, men han blve forelsket i mig og så solgte han sin godhed og nu han helt ond igen og vil dræbe mig så vidt jeg ved så det lidt farligt for mig at være her men ikke for dem der kender mig fordi han ved at de ikke kan hjælpe ham med at fange mig sådan er jeg jo, brave det mig" hun grinte og så på Danger og sagde"så ? hva med dig har du mødt andre end blot mig" hun kiggede mod vandet igen og sagde"sig mig danger kan du ikke li vand??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:30

Belafont for en let kuldegysning, og kigger ned på vandet igen.
"Har ikke noget imod vand som så.. Men hvis det bliver for koldt, får jeg sår af det.. Og de klør så meget, det driver mig til vanvid. Ved ikke hvad der ville ske hvis jeg faktisk falt i et kar med iskoldt vand... Er ikke fordi jeg har lyst til at leje med min eksistens.." Belafont griner en smule, og kigger tilbage på Kajika.
"Denne Zane lyder da ellers som en rigtig 'bad boy'.. Og han har vel magt, som 'overhovede' af byen.. Hvordan kunne du så 'ikke' falde for ham?" Belafont griner en smule drilsk, og putter den hånd Zajika ikke har fat i, ned i hans anden lomme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:42

Hun grinte sødt og sagde"ej okay det kan jeg godt forstå det må være temmelig træls og hmmm hvordan jeg kunne undgå det jamen det kunne jeg heller ikke rigtigt andet end bagtanken i hovedet over han dræbte mig og gjorde mig halv engel.... før var jeg fuld aspara men nu jeg blot en halv men det passer mig os fint jeg opnåede helt skønhed men dog.... er det os en forbandelse at leve med..." hun grinte lidt og sagde"og så elskede jeg os en anden der eller var vild med en der var mere bad boy agtig men stadig sådan er livet og nu jeg blot lille mig jo" hun smilede sødt og så på ham lettere undrende og sagde"hva med dig har du en eller anden du kan li??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:46

Belafont griner en smule igen, og ryster hovedet.
"Har holdt mig for mig self i meget lang tid.. Kun mig og min Mastif.. Men der er ikke nogen some.. 'jeg kan li'.." Griner en smule igen, og klikker sin tommelfinger negl og peger finger negl imod hindanen igen.
"Der er normalt ikke så mange som går op til mig og vil snakke. Er ikke fordi jeg ligefrem følger 'moden' som den ser ud her i byen... Ville du måske have gået op til mig, hvis jeg ikke havde undervuderet dig til at starte med, og snakket med dig?" Belafont kigger over på kajika med sine sort øjne, og et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:31

Kajika så på ham og stoppede op i det hun gik foran ham og nikkede sødt i det hun blidt prikkede ham på brystkassen"Ja det ville jeg og ved du hvorfor, fordi du unik og iøjefaldende det er det der fanger folk, du ved den lille eller store ting der skilder os ud fra den rigtige mængde af sort og hvid farver og folk der ens, vis du går anderledes eller har en anden unaturlig hårfarve er slank eller pumpet du skilder dig meget ud danger tro mig virkelig meget og det er på en positive måde du meget flot" hun smilede sødt og så mod vandet i det hun sagde"skal vi gå lidt ud fra byen jeg begynder at kunne fornemme nogen vagter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:49

Belafont griner en smule, og bukker blidt efter complimentet som en tak. Han tilbyder den anden arm, som et tilbud til at forlade gyden, og gå ud af byen.
"Forskellen imellem mig, og så andre, kan være at jeg ikke er fuldt med tiden." Belafont griner en smule igen, og rykker hans hat en smule ned igen, da han tænker de skal til at forlade gyden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:11

Kajika tog i mod den og sagde"så hvor vil du gerne hen af Danger og ja du er noget anerledes end de ny morderne vampyr der er kommet dog kan man altid komme langt som fyr i jakkesæt med slips" hun smilede sødt og sagde"så hvilket års tal er du egenlig fra ?? Danger" hun kiggede lidt op og ned af ham for at gætte hvor han kom fra altså hvilket årstal.Hun strøg blidt håret bagud med håndryggen og kiggede rundt og sagde"vis du vil kan vi gå mod skoven lidt og nyde naturen og alt det, måske gemme os fordi jeg syntes at høre nogen komme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum