Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Monster behind Damia *Do You dare?* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Monster behind Damia *Do You dare?*

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 12:34

Wella Now Its My Turn! :D

The Monster behind Damia *Do You dare?* K2ilue

Altså når der var så mange der præsenterede sig selv følte jeg ligesom at jeg blev nød til at gøre det samme også XD Jeg er heller ikke ligefrem typen der skriver punkter hele tiden så jeg skriver mere i samlet tekst. OG jeg tager gerne imod spørgsmål til mit liv 8D

Altså først og fremmest er jeg en pige ! *scream* vidste i ikke det? nå men det ved i altså nu XD Hvad vil i mon ellers vide om mig? altså jeg bor i 'syd-vestjylland' og er halv fransk irl så jeg har også noget familie i frankrig *jubii?* xD Min familie er lidt spredt rundt omkring som i kan se x3 og altså jeg har også noget familie i Århus hvor jeg nogengange er. Jeg skal på efterskole i 9. klasse og glæder mig bare SUPER meget til at slippe for familien der .. eh? Men som jeg før har sagt er jeg en pige og det VED jeg at jeg er *heldigvis* og så er jeg 14 år og er officielt Teenager nu x3 *wuiiness er man ikke bare heldig?* jeg kan ligesågodt være ærlig og sige at folk ikke kalder mig normal. Nej faktisk er det mest sådan at jeg er sær eller skør! - og det kan jeg ikke bebrejde dem. forresten så ELSKER JEG KAGE!!!. Jeg er altså ikke normal men sådan er jeg vel bare og det på i leve med? Mit liv kan mange vel kalde 'perfekt' - jeg er pigen der virker som om hun ingen problemer har irl. Altså jeg har en mor og en far der elsker hinanden. En fantastisk lillebror *som meget vel kan pisse mig af nogen gange* Jeg har ikke haft en million kærester eller noget. Og det er ikke fordi jeg ikke er efterspurgt XD der er faktisk nogle stykker der har spurgt men sær som jeg er sagde jeg nej O_O .. Jeg elsker i bund og grund at skrive histroier/noveller men har endnub ikke taget mig sammen til at skrive en hel lang og sammenhængene historie XD men den skal nok komme en dag :3 OG SÅ ELSKER JEG KAGE!!
Og desuden elsker jeg at høre musik. Jeg høre ikke så meget pop egentlig men jeg kan godt : kun hvis TEKSTEN er god. Det er stort set pågrund af teksten at jeg høre de sange som jeg høre. Og jeg er heelt vild med rock - ikke al slags selvfølgelig. Nogle bands jeg godt kan lide er fx. Three Days Grace, Skillet, Nickelback, within temptation, Thousand foot krutch. well og MANGE MANGE andre xD tro mig der er rigtig mange bands og sangere jeg kan lide xD
Well jeg er mega sur hver eneste gang mit net går ned og leger 'luk-ned-leg' og den ELSKER det >.<
jeg bliver SÅ fucking pissed når mit net går ned heletiden xD men udover at jeg bor herovre i Jylland *IKKE JYDELAND!!!* så bor jeg også i en lille dum by Oo der hedder : Tarm

JEPS i hørte rigtig Tarm er navnet på byen og NEJ det er ikke ENDEtarmen jeg snakker om her bare lige så i ved det xD Men altså byen sucker sådan lidt - og ikke bare i navnet XD men ellers er mit liv vel normalt? *alt alt for normalt der sker aldrig noget sådan rigtigt* det betyder ikke at jeg er ude efter min lillebror dør eller noget O_o helst ikke!!
Alt i Alt syntes i sikkert at jeg lyder meget meget kedelig men sådan er det jo bare.. og det må i leve med.
Fik jeg forresten sagt at
JEG ELSKER KAGE!!!??
Uh Uh Uh!! Nu skal i høre ekstra facs om mig weee!! glææder i jer ikke bare?! XD Jeg er lille irl ._. kun 160 cm LAV(høj) >.< *dosen't like* og hrm tja.. Jeg har aldrig haft sex? XD *skønne facs i know* Hvad vil folkene mere vide? arh I understand altså jeg elsker gysere generalt - så længe effekterne er værd at glo på og gyseren er gyselig nok xD Men jeg advare jer der ser gyser med mig - jeg har med at gøre grin med tingene, og misforstå de forskellige ting .__. så inden vi skal se gyser sammen skal i fortælle mig at jeg IKKE må gøre grin med den. Okay? godt så! Jeg kan godt llide blod.. eh Oo' ? hvis jeg selv bløder slikker jeg det op (ow meh :O) men det er kun hvis blodet altså ikke sprøjter til alle sider og det gøre ondt af helvedes til XD Jeg har en vane - og det er altså at jeg godt kan lide at bide i folk (hvis de er lækre nok >;3) det behøver ikke være hårdt altså.. jeg har bare ikke normal generalt XD
Så i skal lide vide at jeg ikke brækker mig eller noget når jeg ser blod ._. tror der er sådan lidt vampyr i mig irl men whatever! xD Nu skal i lige høre nogle top ting i mit liv.. og tja selvfølgelig elsker jeg flere ting men det her er bare sådan generalt såå .__.

Spoiler:


Hehe men tager gerne imod spørgsmål og kommentare :3
Hilsen Monsteret Bag Skærmen.

Ps. billeder af mig kommer måske på under opfordring? hehe ^^ og opdatere måske få gange :P


Sidst rettet af Damia Man 26 Jul 2010 - 18:56, rettet i alt 4 gange
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 12:55

Lover bare det her... og jeg skal også fortælle dig en hemmelighed *Kalder hende tættere på og sætter munden helt hen til hendes øre*
JEG ELSKER OGSÅ KAGE!!!

Ups... Hørte alle det nu? XD

Men det er en virkelig god beskrivelse af dig XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 13:27

Mange Mange tak!! Yirharr XD Love-På-Kage!!! <33
Haha tusind tak da vari :P
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:18

Ejjj... spinat kage er ikke den bedste Kage :X Nægter jeg altså at spise...
Kan ikke fatte jeg selv lige sagde at Kage ikke er fantastisk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 14:33

sshh spinat-kagen har vi ikke hørt om!! tænkt ikke på det!! Nævn det ikke!! Lev uden at vide det!! Så vil du få et godt liv :'D
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:34

Hvad snakkede vi om igen?
*Drukket af flden fra Taros... Forglemmelsens flod i hades XD*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 14:42

Ingen anelse!? :O Om at kage er en grøntsag og det er pisse sundt at spise kage! så husk at spise masser af kage ya know :3
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:06

Presiously XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 15:08

Spis Spis Spis :3 når jeg er oppe på 1000 indlæg skal jeg fx. have en stor kage - du er velkommen til at komm :P
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:09

Yay XD
Tror bare at jeg vil have mig en kage nu... Mens jeg endnu kunne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 15:10

tror også jeg smutter ned i køkkenet og nupper en.. XD hvis der er nogen ><
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:15

Jeg tror jeg går over og køber en XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 16:07

mmhh der var ingen kage :'( spiste chokoladekiks i stedte >____<
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 16:44

Jeg spiser også bare Oreos XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 17:40

Haha yayness XD

svarer på emnet nu - havde ikke set at du havde svaret.. sorry ._:
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 17:43

Hehe Det er okay XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 17:56

thaanks My Vari.. mangler et nyt navn til dig egentlig.. hmm :'O
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 17:58

Er Vari ikke kort nok?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 21:23

jooh da xD ynder at give folk navne :P

Vari.. Safari.. XD irav Rawr?? XD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:29

Du lyder Awesome Damia^^ Spor ikke kedelig...måske fordi jeg selv er kedelig xD
Når men forresten... I LOVE CAKE TOOO! x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Man 19 Jul 2010 - 21:33

Iihh Asma !! cake-Love = Meh

Meh + Cake = Love!!<3 XD hehe
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:34

Haha.. Thats right my girl! ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Tirs 20 Jul 2010 - 9:32

hehe yearhh!! xD Totally
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 9:53

super godt skrevet, damia;) du lyder absolut ikke kedelig!
og kage er GUD!!!!!! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Damia Tirs 20 Jul 2010 - 10:58

Lucy!!! Ma' Girl! xD Jeg begynder pludselig at syntes en heeel del om dig ya know? XD *Kage er ikke bare GUD kage er ALT! xD*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

The Monster behind Damia *Do You dare?* Empty Sv: The Monster behind Damia *Do You dare?*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum