Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) Empty Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 16:32

Hej folkens.

Der er mange der ikke er klar over det (går jeg ud fra) men uoriginale karakterer er nu officielt ikke acceptable mere på Vie La Mort, da vi helst ser originale karakterer i spil. Det vil sige karakterer fra tegnefilm, anime's, manga's og andre steder ikke er tilladt i spil. Det giver ikke megen mening at for eksempel Naruto og Sasuke bor i en lejlighed herinde, blot fordi at det gør de bare. Ligesom Naruto verdenen er en verden for sig selv, er denne verden vi spiller i også en verden for sig selv. Så hvis man river en karakter fra Naruto eller andre anime'er derind, kommer det hverken til at give mening eller være særlig sjovt for forskellige person at spille på. Desuden er det heller ikke så umådelig sjovt at spille en allerede lavet karakter, man kan ikke rigtig lave små justeringer eller noget andet ved karakteren da dens grænser og styrker allerede er bestemt! Så derfor har Admin og jeg taget en snak, og bestemt at vi kun vil have originale karakterer, så vær søde, hvis i har en karakter i har taget fra et anime/manga/tegnefilm's univers, så slet den og lav en original som du selv finder på :)!

MVH Hjælpe Admin Ma'lakel!
- Spørgsmål eller kommentar er velkommen..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Tilbage til toppen Go down

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) Empty Sv: Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 17:01

Vil det så sige at jeg skal til at finde nye billeder til min karakter eller har jeg misforstået det du mener?
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) Empty Sv: Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:04

Hvad nu hvis man har et billede af en person fra en Anime/ Manga.. Skal billedet så skiftes.. Taler for en af mine venners vejne

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 17:25

Med hensyn til billeder, der synes jeg også at man skal tage lidt højde for hvor kendt den anime figur man tager fra er. Fordi det går ikke ligefrem at en person der ser ud som Fx Ichigo fra bleach går rundt.. nogle gange er det iorden, det kommer an på hvor meget billedet ligner den oprindelige karakter den stammer fra og så videre. Men udover det vil jeg sige, at man gerne må.. HVIS det ikke ligner så meget at man ikke kan abstrahere fra det.. som fx Ahngel har billede af Kaname som sit display og banner, det kan jeg som spille partner godt abstrahere fra.. det gælder for det meste bare om ikke at spille for meget på at ens karakter ser nøjagtig præcis sådan ud som karakteren på det display billede man har, ellers kaldes det rip-off. Fx har Ahngel længere hår end karakteren Kaname, og spiller også på hans hår er sort og ikke lyse brunt.. så man må gerne have et display billede af en anime karakter, man skal bare sørge for at der fx er skygger på billedet der ikke gør det fuldstændig tydeligt at se at det er den karakter, og man skal huske ikke at kopiere det udseende fuldstændig, ned til sidste detalje for så kunne man ligeså godt spille på at man var den karakter fra den og den anime.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 17:34

Når så du mener at man skal ikke se præcis ligesådan ud som den der er på billedet hvis det er en anime figur der er der på billedet har jeg forstået det rigtigt. så min karakter skal ikke line Byakuya fra Bleach fuldstændig men lave ændringer på hvordan han ser ud og alt det?
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 17:39

Jep, det er præcis hvad jeg mener :D .. *thumps up til Zankuji*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:43

Men hvad så hvis anime´en ikke er særlig kendt? Hvilket vil sige at det ville være næremst umuligt at møde nogen der kender til det? Er det så tilladt at have karakteren, da man jo ikke kan abstahere fra en karakter man ikke kender? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 17:46

Lol xD.. nej det er et spørgsmål om princip da vi selvfølgelig regner med at folk ikke kopiere andre karaktere når vi beder dem om det.. så selvom vi ikke ved at det er en anime karakter er det stadig ikke tilladt, og hvis vi finder ud af at nogle har brudt denne regel bevidst, så bliver der self en straf :) Da vi sætter meget stor tillid til brugerne og regner med at de respektere vores regel'er!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:47

Men vil det så sige at når jeg nu bruger karakteren 'Zelos Wilder' fra gamecube spillet, så må jeg ikke se ud præcis som han gør, men jeg må stadig godt bruge ham så avatar?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:25

*Rækker fingeren op på en super-sej-kung-fu-agtig-kage-koale-panda-måde O.o*

Øhm... hvis man nu har lavet en karakter som ligner og hedder det samme, som en figur i en anime/manga, men den opføre sig anderledes og har en anden personlighed... er det så tilladt? ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 18:29

Nope... den må ikke fuldstændig ligne, dens navn må ikke være det samme. Da det er meningen at man ikke skal skulle kunne lede din karakter tilbage til den orignale. Du må godt bruge billedet, men... navnet, plz ændre det, :) og lav nogle udseende justeringer, som at din karakter fx har en anden hårfarve end den originale, eller at dens hud ikke er den samme, samt øjne.
Og Itarian, ingen ripp-off fra spil heller. - Du må godt bruge hans avatar, men du skal enten lege lidt med det i photoshop så det ikke fuldstændig ligner, eller i dine posts fortælle at din karakter har en anden fx hårfarve end på billedet.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:33

Heeey!! *Peger skyldende på Mess på en super-duper-mega-meget-frodden-og-sej-gurliegris-kong-fu-koala-panda-kage-killinge-slumdog-milionær-agtig måde*
Starter du nu igen!!? O_O

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:37

Wooh! People, I'm clean! *Rækker hænderne op på en super-duper-mega-meget-frodden-og-sej-Gurliegris-kong-fu-koala-panda-kage-killinge-slumdog-milionær-agtig måde :P* xD

Not the same name, og jeg bruger kun sort-hvid billeder for så kan jeg tillade mig at gi' ham den hårfarve jeg selv vælger og ændre på ham... <-Clever? ^^

Men tak for svaret, var lidt fovirret ^^'''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:41

Jeg har allerede vundet den her leg en gang.. Vil du virkelig gerne tabe igen? xD *Ser pøsgende på en super-duper-mega-meget-froddern-og-sej-gurliegris-kong-fu-koala-panda-kage-killinge-slumdog-milionær-hyperunge-agtig måde o_O*
Men hvilken serie er ham der fra (Ham på dit billede?? Mess)

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 12 Aug 2010 - 18:47

Haha xD glad for at kunne hjælpe!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:50

Dou-imo Nara Nai, en ikke så kendt Yaoi ^^ Ehm... *Glor lidt rundt* Denne samtale eksistere ikke længere O_O *Vifter med armene på en... ligemeget* >_>

Glad for at kunne hjælp, hehe :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:52

Uuuuh! Yaoi!! O_O *Gør sig hurtigt klar til at se den med.. øhm.. Kong fu...popcorn? o_O*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:54

MANGA! Ikke anime, du skal læse min pige ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 18:58

HVAD! O_O Virkelig! NIIIIICE!!!! :3
Så skal der kræftnedme læses, min kære..øhm..Seiji-lover? o_O xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 19:00

Yeah... sure -u-'''

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 12 Aug 2010 - 20:41

Awww :'O altså okay okay.. jeg forstår det hele :'D *pretty-proud* :PP Tee Hee *creepy latter* såså.. altså hvis vi nu siger at.. vent hvorfor skriver jeg egentlig ? jeg har forstået? .. eh ?? -.-'
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 20:52

*Peger beskyldende på Damia* Hun kommenterede uden gruuuund!! :O

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 12 Aug 2010 - 21:12

Oh Noooo I didn't !!! Jeg havde én grund !! ja jeg havde nemmerlig så *peger dramatisk tilbage på Mess* Jeg kommenterede fordi jeg følte jeg burde kommentere !! HAH !!! :'D
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:16

DAAAIIIIM!!!! O_O *Spæner hen og overfalder Daim i et kram og for tilfældigvis Mess med sig xD*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:35

altså... er det nok at ændre belysningen lidt på et standart windows program? er det så tilladt? eftersom at jeg ikke har photoshop... (tænker meget på at få det)

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum