Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in the Night EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in the Night EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in the Night EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in the Night EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in the Night EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in the Night EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in the Night EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in the Night EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in the Night EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in the Night EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in the Night

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Alone in the Night Empty Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:22

Tid : Midnat
sted : Gammel forladt bygning og stor sort skov ved siden af
omgivelser : ingen at se i nærheden
Dato : irl
vejr :: kølig brise, men Lunt når vinden ikke tager til, Månen er fremme


Kajika landede smukt og elegant på jorden i det hun samlede sine engle vinger ind i ryggen for at skjule sin identitet både over for fjender og mennesker, hun så rundt i den sorte skov og gøs stille ved de fæle skygger der viste sig bagved træerne og spredte sig over den bløde skov bund. Hun var en Engel/Aspara og var altid blevet vand til fra nu af at især vampyr gerne ville ha hende efter som hun var en blanding af de 2 mest smukkeste væsner på jorden og så var hun os vampyrs favorit blod, hun kiggede stille rundt i det hun begyndte at gå i mod en gammel forladt bygning.


Sidst rettet af Kajika Tirs 27 Apr 2010 - 15:34, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:28

Damon kom gående ned mod créature magique

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:36

kajika så stille rundt i det hun syntes hun hørte nogen bagved sig men rystede bare på hovedet over det og gik stille mod det gamle forladte hus, da hun endelig stod foran det gøs hun ved tanken om at det lignede et hus hun havde set i en gyser, men overlod sig til hendes nysgerrighed efter at se huset an inden i, hun havde en hvid top på og shorts i jeans stof, efter som hun snart skulle på arbejde ved 02.00 tiden kunne hun ligeså godt få set sig lidt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:40

damon stod nu bag hende "mmmm"sagde han i hendes øre uden at bide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:44

det løb koldt ned af hendes ryg i det hun hørte "mmmm" bagved sig og kunne nærmest mærke ånden i sin nakke, hun rødmede let og så sig stille over skuldren men med en vis nervøsitet og rysten, hun så Damon direkte i øjnene og hendes himmel blå næsten is agtig øjne stivnede i det hun kunne se han var en vampyr eller nærmere fornemme det, hun tog sig for munden i det hun skulle til at skrige, hun gik hurtigt et skridt tilbage i det hun stod over for ham nu og sagde"hvad!?? .... hvem er du?? og hvorfor sneg du dig ind på mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:46

hans hugtænder kom frem og han gik tættere på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:48

kajika stivnede og hendes hjerte hamrede hurtigere i det hun rødmede os over han kom tættere på hende og sagde stille"hold..... hold dig væk! med de tænder" hun så stille væk fra ham men turde ikke ha blikket for meget væk fra ham i det hun løb hen til en dør og smækkede den i efter sig og gemte sig inde i et skab, hendes hud begyndte stille at ændre farve.... til en næsten hvid bleg farve med lidt sølv agtig i.... hendes hud var nu som metal og umulig at trænge igennem, men det vidste hun jo ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:51

han slog døren op "engel kom frem"sagde han og små snerede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:54

hendes hud var umulig at trænge igemmen selv for ham men hendes evne var ikke så god i nu så den kunne forsvinde hvornår det skulle være så den bløde stramme hud kom tilbage igen men indtil videre var den metalisk agtig men man kunne ikke se det andet end hun var bleger nu, hun så stille Damon komme frem og rystede lidt men uden at sige noget, hun så stille på ham og tænkte*jeg ikke kun engel men os Aspara.... du skal bare være glad for at ha set et så smukt væsen som mig* hun så stille ned og var stadig bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:58

Kuja landede uden for bygningen. Hans fine, hvide jakkesæt sad perfekt på ham som altid, og hans smukke, hvide hår faldt naturligt og smukt så det dækkede hans ene øje.
*Jeg fornemmer hende her* tænkte han. Han hævede interesseret et øjenbryn da han også fornemmede Damon. *En sort sjæl? Hmm..*
Han gik hen til døren og åbnede den. Så trådte han indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:58

damon kom tættere på skabet hvor hun var i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:23

//Må man deltage? :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:25

kajika hoppede nærmest ud af skabet da han var tæt på så han faldt bagover og løb hen til døren og løb direkte mod udgangen af huset mens hendes lange blonde næsten hvide hår følgede hende trop, hun så sig om skuldren i det hun holdte øje med de is klare blå øjne om fyren var tæt på, men stoppede stille da hun intet kunne høre og ikke kunne huske hvor hoved døren varr og sagde stille"åååårh.... nej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:26

han fangede hende og bed hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:33

Før Damon kunne nå at bide hende, dukkede Kuja op i et lyglimt bag dem. Han greb Damon i kraven og slyngede ham væk fra Kajika. Han kastede ham ind i muren.
"Så er det nok." sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:35

han stod imod og bed kyra istedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:35

kajika skulle til at skrige men kunne intet mærke fordi han nået at blive slynget væk af en anden... engel. en ægte engel, Kajika havde stadig lukket sine øjne og rødmede let i det hun hørte en stemme utrolig smuk klang og åbnede stille øjnene og vendte hoved mod lyden og så på den nye engel der var der, *Wauw.... er det sådan en ægte engel ser ud og jeg kun halv af Aspara og engel* hun rødmede let og så mod damon og englen og sagde"Tak tror jeg??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:40

Før Damon kunne nå at bide ham, kastede Kuja ham fra sig og sagde med en advarende tone:
"Vover du at angribe en af de engle som leder og træner de andre? Jeg vil råde dig til at stoppe, for hvis ikke du gør det, vil du få min vrede at føle." hans stemme var blid og venlig.
Han så ned på Kajika.
"Er du okay?" spurgte han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:44

kajika rødmede let og så mod Kuja og sagde forsigtigt"ja det .... det tror jeg da jeg er?? ... men spørgsmålet er om du er okay ??" hun kiggede stille på ham og tænkte*leder og træner måske kan han lære mig at flyve ovenligt men jeg må måske hellere holde det hemmeligt for ham at jeg er halv Aspara og halv engel ellers vil han måske ikke lære mig det??* hun så stille mod Damon og sagde"hvorfor prøvede du at bide mig....."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:41

han snerede af kyra og satte af i vampyr fart

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:42

kajika sukkede stille i det Damon forsvandt og sagde"vent!!!??" hun løb stille efter vampyren og sagde"hey vent jeg vil dig intet ondt..." hun sukkede stille og sagde"er du ikke..... ikke? i familie med Zann du ligner ham rimelig meget på et vis plan??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:50

han stoppede "jo vi er fættre"sagde han og så på hende hans øjne var mørkegrønne hviket også betød at han var let sur men også glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:54

kajika fik sin normale hud farve tilbage igen og kiggede overraskende på ham og tog hånden for munden i det hun så helt lamslået ud og sagde stille da hun fjernede hånden"hvad!?? er i fættre??? jamen...... han har overhovedet ikke sagt han havde en fætter?? men hvad hedder du så??" hun så på ham med hovedet let på skrå og lidt nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:56

"damon salvatroe"sagde han og så på hende og holdte sin trang inde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:59

hun smilede kært og rødmede let i det hun vidste at han måske led lidt inden i over at stå over for hendes blod efter som hun var en blanding af vampyrs mest ynglings blod, hun så stille på ham og sagde stille"mit navn er Kajika , kajika the volkan" hun smilede og sagde"jeg er din fætters forlovede" hun vidste ham ringen og sagde"smuk ikke også han friede i paris"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the Night Empty Sv: Alone in the Night

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum