Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
regnen gør mig våd? ... [privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

regnen gør mig våd? ... [privat)

Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:38

Omgivelser: kun kida … og det der nu normalt er på sådan et sted du ved
Tid: 2 præcis
Sted: cathédrale
Dato: 30 oktober
Vejr: vinden blæser kraftigt og det regner så meget at hvis man bare står udenfor i 20 sek er man gennemblødt xD
Påklædning: En hvid hettetrøje, hvide stramme bukser, sorte sko, og en lang guldhalskæde.

Kida kom stille gående igennem Kirkegården, det så ikke ud som om hun var i det bedste humør, af og til hørte man et suk eller et snøft. Hun løftede først hovedet da hun stod helt henne ved domkirkens port. ”her er ly” tænkte hun og åbnede den store dør. Hun rystede sig kort og vred sit hår da hun var kommet ind. Hun lod sit blik løbe rundt for at tjekke alle kroge og hjørner… *underligt ingen mennesker ingen gang en præst* tænkte hun. Hun stoppede med at sukke og snøfte, og begyndte stille at nynne en vemodig melodi. Hendes hoved hælte let på skrå da hun så det enorme alter… *wow tænkte hun. Og gik op til det.

// melodien : https://www.youtube.com/watch?v=j-MUOdDyz1s&feature=related //


//skal spise kommer igen senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 16:39

Misa kom stile gående ud fra den sorte dør tæt ved alteret, hun slikkede let noget blod af sin marmorhvide hånd, med et kedsomeligt men drillende smil, på vej ud greb en lidt fast hånd om hendes håndled, i forbløffelse vendte hun sig imod den unge præst der holdte sig for halsen. Han lignte en der skulle til at sige noget, men Misa ville ikke høre det, hun satte en finger for munden, "Shhh", hun smilte og pjuskede op i hans hår, selv om hun holdte hans blik fast, *Jeg var her ikke, du har kun set mig til en aften messe* Præstens blå øjne blev mørke, før de blev sig selv igen og han gik ind i rummet igen. Misa grinte let og strakte sig kort, hun havde først nu opdaget en andens tilstedeværelse. *facinerende?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:32

”velbekomme” mumlede Kida og himlede med øjende … ”der røg planen om aftensmaden” mumlede hun for sig selv med tydelig russisk accent. Hun betragtede atter det store alter …*hmmm” mumlede hun *det er rat så stort … jeg troede slet ik at de kristne havde sådan nogle tæmbler… emmm kirker?* tænkte hun. Hun hørte pigens tanker og smilte kort til hende... ”hold o du er da ikke kristen er du?” grinte Kida kækt til pigen. ”men de skal jeg måske ikke blande mig i?” sagde hun en smugle kækt men så hende så lidt an … *en fuldblods* tænkte hun… Hun nejede for hende og bukkede hovedet ”mit navn er Kida” mumlede hun… stadig med tydelig accent. Hun så atter på pigen … *mon hun er fra Frankrig* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:45

Misa smilte smilte skævt til pigen, "Der er stadig lidt tilbage, hvis du vil have resterne", hun grinte og satte sig ovenpå alteret, hun betragtede pigen, med hovedet let på skrå, hendes mørkeviolette øjnes sølv pupiler, blev smalle mens hun så på hende, næsten som en kats. Hun smilte, og sukkede så let, "jeg var", hun lod sin pegefinger hvile imod sin rosa underlæbe. Misa nikkede til pigens præsentation, "Mig en ære Kida", hun nejede mens hun stadig sad på alteret, "Mit navn er Misa Phantomimé", hun vippede frem og tilbage med benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:55

”jeg er ikke til rester… tror jeg… hvor skulle jeg egentligt vide det fra?” spurgte hun … nok mest sig selv… en diskussion startede inde i hendes hoved om hvor vidt hun kunne li rester men fandt ingen løsning da hun aldrig havde smagt det … helt ærligt hun var jo kun 1 dag gammel … sådan da … hun havde kun været vampyr i 1 dag. Hun så på pigen og smilte ved synet af hendes øjne … *de er heller ikke normale* tænkte hun, hun havde nu hentydede til signe egne, da hun tænkte i flertal. Kidas øjne var nemlig giftgrønne, eller neon grønne med en lilla pupil. Hun så undrende på vampyren … ”hvad mener du med var?” spurgte hun forvirret … man kunne da ikke ændres når man først var vampyr… kunne man?... eller var det ikke det hun mente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:43

Misa grinte let af pigens indre samtale, hun rynkede lidt på sine øjnbryn, mens hendes pupiler blev smalle, "sikke ung du er, Kida", hun smilte blidt, før hun strakte sig og vippede kedsomeligt med benene, "Jeg siger at jeg plejede at være det, før min evner som fuldblods blev vækket hos mig, dengang jeg stadig mindede om et menneske", hun grinte sarkastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:48

”ung som vampyr ja … men ikke som dødsengel!” sagde hun roligt og stoppede kort sin indre diskussion. Hun så undrende på pigen og fattede ikke et nyk af det hun lige havde sagt … ”ja og så en gang til for dem der ikke hørte efter i timen” sagde hun kækt men med en venlig undertone. ”jager du tit her eller fandt du bare ud af det måske kunne være et godt sted?” spurgte Kida roligt. Hun så på alteret og himlede med sine øjne, hun så lidt rundt … *hmm når der ikke er mad og det er en kirke hvorfor er jeg her så?... jeg er slet ikke kristen!* tænkte hun og tænkte lang tid over dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:02

"Ahh jeg syntes nok du så lidt speciel ud", Misa smilte venligt, "Bare glem det, det er ikke værd at snakke om", hun grinte og viftede det kort væk, hendes fortid var ikke det mest muntre emne. Hun sukkede let, med et smil, "Faktisk kommer jeg altid til aften-messen, ikke fordi jeg er kristen, men bare fordi", hun tænkte sig kort om, "fordi her er roligt, og fordi præstens blod er så rent", hun grinte kort, "det er som om han på forhånd spiser sundt og ikke drikker", hun smilte, og så på sine marmorhvide klaver fingre, "du behøver ikke være kristen for at komme her", hun smilte venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:02

”tjooo måske lidt” sagde hun og så lidt ned af sig selv… meget diskret (xP . ”det er nu heller ikke fordi min fortid er en børene historie!” sagde hun kort og fnøs af sin fortid… hun så kort på vampyren … mon hun troede at hun fnøs af hende?, det var i al fald ikke sådan ment. ”aftenmesse?... roligt og godt blod… he he måske skal man til at komme her?” grinte hun sarkastisk. ”men det er i mod min gud at komme i andre tæmbler end det hans” mumlede hun… ”Så faktisk er jeg på forbudt jord” små grine hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnen gør mig våd? ... [privat) Empty Sv: regnen gør mig våd? ... [privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum