Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:01

T: 23:00
O: ingen
V: nymåne
S: skoven
D: Idag

Killer løb igennem skoven fra bjergene han havde lige været oppe hos hans leder som havde givet ham lov til at have fri en tid hvor han så havde besluttet at bruge på sin kone som han ikke havde set i en uge fordi han virkelig havde haft travlt siden de kom hjem fra grønland mens han styrtede afsted og der der var hendes lugt mens han styrtede videre af sted mod hendes lugt som blev stærkere og stærkere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:06

Zelia var der hjemme helt alene og længtes efter hendes mand killer.
Hun lå i badekarret, for da han ikke havde været hjemme havde hun jo tid til flere ting som at vaske hår, søge job, kede sig og kede sig igen. Nu lå hun så der og sukkede dybt og længsels fuldt og legede med nogle skum bobler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:09

Killer fandt hendes hytte og hoppede op til et vindue som stod åbent det var lige ude for hendes badeværelse hvor han vidste hun var han var helt lydløs da han satte sig ned på hans ben foran døren og ventede på at hun kom ud mens han sørgede for hans lugt var så skjult som muligt ved at næsten overhovedet ikke bevæge sig vis han ikke bevægede sig ville hans lugt ikke kunne komme ud af ham og det ville gøre sådan han næsten ikke kunne lugtes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:11

Zelia rejste sig med et suk og tog et hånd klæde om sig og et om hendes våde hår. Hun gik hen til døren og åbnede den. Hun gik forbi Killer fordi hun ikke så ham og gik ind i hendes sove værelse for at vælge tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:18

Han listede efter hende og da hun stoppede lagde han armene om hendes mave blidt og hviskede "hej skat" mens han smilede og ventede på hendes reaktion nu havde han bevæget sig så nu var hans lugt fremme igen så hun kunne være sikker på at det var Killer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:20

Zelia gispede forskrækket og tabte det tøj hun havde i hånden "Killer for helved!" sagde hun og lagde en hånd på hendes hjerte som om hun forventede at det ville galopere afsted. "Fuck man du forskrækkede mig!" hun vendte sig om og puffede ham i maven.

//Kressvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:28

Han så hende i øjnene "undskyld" sagde han roligt "men man er trods alt mester snigmorder" han smilede roligt "undskyld jeg ikke har været sammen med dig den sidste uge skatter jeg har haft så forbandet travlt" hviskede han svagt før han kyssede hende blidt på munden og nød det meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:31

Zelia gengældte kysset. "Det okay..." hun trak sig væk. "Mester snigmorder.... ser man det... " hun grinte og så på ham. "Vil mesteren være så venlig at gå ud og lade mig tage noget tøj på som du var så sød at afbryde mig i?" spurgte hun og smilte halvt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:35

"får jeg et kys gør jeg det gerne" sagde han roligt mens han så hende i øjnene og smilede endnu mere han elskede hende virkeligt og det vidste hun han var ligeglad med at han måske aldrig ville se hende nøgen han var fuldstændig ligeglad han kyssede hende kort før han gik udenfor igen med et glad smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:39

Zelia rystede opgivende på hovedt af ham. Da han ikke var til at se tog hun hurtigt tøj på og rete sit våde hår. Hun gik hen til døren og åbnede den. Hun havde en stumpe bluse på og et på halv længe hot pans. Hun kyssede ham kort.
"Tog det lang tid?" spurgte hun og lo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:51

"i forhold til mig ja" sagde han smilende og kyssede hende kort før han lukkede øjnene mumlede en hurtig kinesisk besværgelse og hans rustning ændrede sig til et fint sæt tøj som bestod af en lyseblå agtig skjorte og et par sorte bukser samt et bælte

Sin nye kone (Zelia=privat) Jj-good-shirt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:54

Zelia fornemmede hans tøj skifte og trak sig væk for at se på ham. "Waaaayyyy.... Hvor ser du godt ud skat!" sagde hun og kyssede igen. Hun lagde armne om hans hals og nussede hans nakke. "Det der må du lære mig." sagde hun med et lille grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:05

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene og nød kysset meget "gerne" hviskede han og kyssede hendes hals blidt og nussede hendes ryg videre

//krea svigt-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:06

Zelia stoppede pludslig. "Hvordan fandt du mig?" spurgte hun mistænkeligt.



//Samme her xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:15

Han pegede kort på sin næse med et smil "jeg fandt din lugt" sagde han roligt og kyssede hendes kind kort før han så hende i øjnene og lod sig falde ned og sidde på en stol mens han stadig så hende i øjnene med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:10

Zelia smilte til ham og satte sig på hans skød med armne om ham. "Min fært." sagde hun lavt.
"Nu har jeg set dit sted og nu har du set mit... nogle ideer til et hus til os to?" spurgte hun og lagde tryk på Os to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:39

Han smilede roligt og lagde armene om hende "et sted hvor der ikke er meget lys vil jeg foreslå" sagde han roligt med et roligt og kærligt smil før han kyssede hendes kraveben og nussede hendes ryg blidt og kærligt "elsker dig Zelia min vidunderlige kone" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:41

"Elsker dig Killer, min mærkelige mand" sagde hun og grinte.
Hun kyssede ham på næsen og smilte "Sted uden lys. Grav kammer?" spurgte hun med et grin. "Ej jeg driller bare... vi finder et sted Skat." hun smilte kærligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:43

"må jeg egentlig overnatte her" spurgte han roligt "jeg gider ikke hele vejen ind til byen godt nok kan vi ikke sove skat men elsker at ligge ind til dig og hygge" sagde han roligt før han kyssede hendes kind roligt og så hende i øjnene tænkende på hvor meget han elskede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:45

"Selfølglig må du da det!" sagde hun og kyssede ham på munden.
Hun rejste sig og sukkede. Nogle af de ting hun havde tænkt over imens han havde væretvæk kom nu igen. Hun ville ikke tænke på det men hun kunne ikke lade være. Hun ville bare så inderligt gerne have at det gik i opfyldelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:50

Han så på hende "hvad tænker du på" spurgte han og rejste sig op og lagde armene om hende med et roligt smil før han kyssede hende på munden og nød det virkeligt før han roligt flettede sine fingre ind i hendes og gik roligt ind på soveværelset hvor han lagde sig på den ene sidde af sengen og så på hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:52

"Nej det kan være lige meget... det er bare en skør ide der aldrig bliver til andet end fantasi." sagde hun og rystede på hovedt og satte sig på senge kanten. Hun så ikke på Killer, kun ned på gulvet med lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 8:13

"Skat fortæl mig det nu" sagde han fast besluttet på at ville vide det for nu virkede hun ked og det ville han ikke have specielt ikke når han er her så skal han vide det for han elsker hende jo han satte sig op så han sad med hende mellem hans ben mens han lagde armene om hendes mave og hviskede ind i hendes øre "kom nu sig det min egen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 16:38

Zelia lænede sig op af ham og sukkede stille. "Kan du huske at jeg ikke ville have at vi skulle gå videre?" spurgte hun og vidste at han kunne huske det. "der er en grund... for... hvis jeg nu havde været et menneske... så... ville der jo være en grund til at vi skule være sammen fysik uden at det er for lysten..." hun ville ikke sige det lige ud og håbede at han forstod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 16:54

Han så på hende "du mener da ikke du gerne vil være gravid" spurgte han undrende dog osse lidt sådan okay fint nok agti men han ville lige sikre sig han havde forstået det rigtigt for sådan var han han forstod sjældent noget rigtigt mens han ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum