Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødes igen? -Zann EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødes igen? -Zann EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødes igen? -Zann EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødes igen? -Zann EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødes igen? -Zann EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødes igen? -Zann EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødes igen? -Zann EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødes igen? -Zann EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødes igen? -Zann EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødes igen? -Zann EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødes igen? -Zann

Go down

Mødes igen? -Zann Empty Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 17:31

T: Aften
S: Nains Inn
O: Kroen
V: Koldt

Vindens snusede uden for Nains Inn, vinden var kold og det regnede let. Moon var på arbejdede på den aften. Hun havde en vagt på Nains Inn. Hun stod om bag disken, på disken stod det få ting på. Moon vaskede disken let af. Hun gik lidt i sine egne tanker. Hun kunne ikke rigtig vente med at få fri, hun havde planer om at skulle se Zann igen. Hun havde ikke set han i en uge, på grund af alle de vagter hun havde taget. Hun kunne ikke vente med at se ham. Hun kiggede mod klokken, der var stadig en time tilbage. Hun sukkede stille, men holdt smilet på sine læber. Hun skulle jo smile til kunderne. Det var jo ned le af hendes job. Hun tog en cola, og drak noget af den. Hun kiggede rundt i baren. Hun satte sig på en stol bag disken, mens hun ventede på ar gøre noget, det var ikke så meget at lave her til aften. Der komme ikke så mange som der plejede, men Moon ville nu ikke klage over det. Hun synes det var helt frit, så fik hun penge for at lave ikke noget. Det kunne hun nu godt li. Hun sad og dagdrømte som hvad der skulle sket i aften. Hun rynkede let panden, hun vidste jo slet ikke om Zann kunne i aften. Hun lagde hovedet let tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 17:43

Zann kørte rundt i sin bil i byen før han smilede "der var den det var en ting jeg kunne" sagde han smilende og tog sin mobil op og ringede fra den til Moon's mobil og ventede på at hun enden selv tog den eller telefonsvaren tog den "hej skat det er Zann jeg køre lidt rundt i min bil og tænkte på om du måske ville med ud og spise eller noget? Om en times tid?" spurgte han og ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 17:50

Moon sad bare og dagdrømte lidt mere. Hendes blik kørte rundt ind i kroen. Hun hørte sin mobil i lommen. Hun trak den frem. ”Hej,” sagde hun fraværende. Hun hørte hans stemmen. Hun slog blikket hen op. ”Ehm… Hey skat,” sagde hun smilende, hun rødmede svagt over ikke at kunne kende ham til at startede med. ”Jo… Det vil jeg godt skat, kommer du fordi kroen så? Om en time? Så har jeg fri,” sagde hun smilende med en glad undertone. Hun kiggede rundt, mens hun ventede på hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 18:20

Zann smilede meget glad "ja selvfølgelig henter jeg dig skat" sagde han smilende "jeg er der om ca 50 minutter siger min GPS" han var rimelig langt væk fra kroen og der var meget trafik på den vej han skulle det forklarede han selvfølgelig Moon "så ses vi om en times tid" sagde han smilende "elsker dig kys kys" og så hørte han lige hendes gengældelse af hvad han sagde og lagde på

En 50 minutter efter ca holdt han udenfor i sin nye Citroën gt gran turismo holdene udenfor det var begyndt at regne kraftigt og hun havde rimelig travlt pludselig kunne han se eftersom der var kommet mange så han ville ikke forstyrre så han sad bare udenfor med tændt bil så den forholdte sig varm

Mødes igen? -Zann Gt_by_citroen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 18:30

Moon smilte glad, hun lukkede kort øjnene. ”Takker skat,” sagde hun smilende. Hun kiggede kort rundt på kroen, som se lidt dø ud lige nu. ”Når skal bruger GPS nu?” spurgte hun undrende med en sød undertone. ”Men det lyder fint at du er der om 50 minutter,” sagde hun smilende med en nuttet undertone. ”Jeps, ses ya! Love you,” sagde hun smilende med en glad undertone. Hun lagde på med et glad smil hen over læberne.
Efter de 50 minutter lod hun mærkede til hvor mange der var kommet på kroen. Hun smilte og gav kunderne det de ville ha. Hun havde ikke lagt mærke til at han holdte uden for. En kom for at tag over for hende. Moon hjalp den anden med at hjælpe kunderne. Hun blik øje på bilen. Hun smilte, og gik ud mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 18:53

Zann sad roligt i bilen mens den kraftige regnstorm som var kommet gjorder bilens ruder meget våde så han ikke kunne se ud af dem han havde ikke låst dørene så hun kunne komme ind når hun kom men til gengæld var det kun Zann som kunne finde på at holde her med sådan en lækker bil så han regnede med Moon vidste det var ham Zann smilede lykkeligt mens han ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:01

Moon vinkede kort til den anden som stod i baren. Hun smilte til kort til hende, før hun vendte blikket mod hans bil. Hun rystede stille på hovedet af hans bil. Hun vidste ikke hvad det var for en bil, men hun gætte sig til at det var en dyre bil. Hun gik over til ham, og åbnede døren. ”Hey skat,” sagde hun smilende med en glad undertone. Hun satte sig ind til ham. Hun lænede sig frem mod ham og kyssede ham blidt på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:02

//Må gå nu -,-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:11

Zann havde lige drejet hovedet mod en som åbnede bildøren da han mærkede hendes vidunderlige læber og smilede mens han lukkede øjnene og nød kysset med et smil før han blidt slap igen og så på hende "hej elskede" sagde han smilende før han begyndte at køre "jeg har hentet Pizza og sodavand til oss det er på bagsædet og så har jeg en overraskelse til dig" sagde han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:11

//okay^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 20:31

Hun forsatte kyssede til han slap hende læber, hun nød kysset, hun smilte bag det. Hun smilte nuttet til ham, da han sagde hej til hende. Hun kiggede på ham, mens han snakkede. Hun lagde hovedet let på skrå. Hun kiggede kort over mod pizzaen og det. Hun smilte sødt til ham. ”Det lyder vildt godt, er også hundesulten,” sagde hun smilende med et grin i stemmen. ”Overraskelse?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 20:48

Han nikkede og begyndte at køre i et lille kvarter før han holdte oppe på toppen af udkigsbakken hvorefter han trykkede på en knap og deres sæder blev lagt ned samt at loftet åbnede sig som et soltag før de kunne se på de stjerner som begyndte at komme frem mens de kunne ligge ned samt glasset til siderne blev formørket så man ikke kunne se ind men godt kunne se ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:01

Hun kiggede undrende rundt, hun vidste jo ikke hvad hun skulle. Hun tændte over det, hun rynkede panden, da de ikke bare kørte hjem til nogen af dem. Nu var hun helt forvirret, hun troede bare at de skulle hjem til en af dem, og hygge. Hun kiggede rundt, da han gjorde alle de ting. Hun kiggede op, hun smilte sødt til ham. Hun vendte sig om på siden, for at kiggede på ham.

//Undskyld... Hvis jeg svarer lidt langsomt... KOm på Msn, hvis du vil vide hvorfor xD


Sidst rettet af Moon Tirs 12 Okt 2010 - 21:33, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:13

//kvarters tid søde^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:23

//Ahva?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:30

//de kørte ikke til et kvarter men i et kvarters tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:31

Nårh XD Rette det hurtig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:35

Zann smilede og nussede hendes mave blidt mens han vente sig om på siden og så ned på hende "jeg elsker dig min skat" hviskede han før han bukkede sig ned og kyssede hende blidt og kærligt på munden mere kærligt end nogensinde og han elskede det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:38

Moon kiggede smilende på ham. Hun nød hans nussen på hendes maven. Hun kiggede han ind i øjnene. Hun nåede ikke at svare før hun mærkede hans læber mod hendes. Hun kyssede kærligt tilbage. Hun slap blidt hans læber, hun smilte sødt til ham. Hun satte sig lidt op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:02

Han smilede stort mens han fortsat så hende i øjnene før han så lidt væk "øh" hviskede han nervøst og rudede i sin lomme ledende efter noget "øh Moon min skat" hviskede han og fandt en lille æske frem han åbnede den og rakte den mod hende "vil du gifte dig med mig" spurgte han roligt og i æsken lå en ring af guld og en diamant

Mødes igen? -Zann Forlov_1

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes igen? -Zann Empty Sv: Mødes igen? -Zann

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum