Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:00

T: 20:00
O: nogen læger
V: regen
S: Hospitalet



Malika var indlagt med et brække ben. Da hun var falden på sin cykel og var havne på vejen så en bli kørte hendes vensteben over, så det brække 4 steder hun lå og bad om at se sin storesøster igen bare en gang. Men det kunne ikke lade sig gøre da hun var væk lige som deres forælder var, nu var Malika alene og hade været det i nogen år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:21

en ung kvindelig læge kom ind. hendes lilla hår sad i en knold. hun læste papirene. "Hvordan kunne du dog vælte på cyklen og så blive ramt af en bil. det er da et mirekel at du slap så billit som du gjorde" sagde hun. lægen havde en hjerteformet halskæde om halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:25

Malika genkendt halskæden. og begydnte at græde den var magen til den hendes søster bare omkring halsen, men det kunne ikke passe hun var død lige som hendes forælder var. Hvordan kunne hun være i lige Malika bare et armbånd som hendes søster hade lavet til, hende da hun var 4 år gammel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:27

hun så armbåndet og tabte papirene. "malika... lille malika" sagde hun. hun løsnede sit hår. det var Gabriella, i levende live. hun lå en hånd for sin mund i håb om ikke at græde. men hun knækkede på knæ og græd ned i sine hænder. "det kan ikke passe, malika døde sammen med mor og far" græd hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:32

" Gabriella søs " sadge Malika græden. Hun hade tro det meste afhendes live at hun ingen familie hade tilbag, Og så fandt hun sin storesøster Gabriella som hun tro var død. Men hun var i live lige som hun selv var mere eller minder hun nusse sin storesøster i håret, og nynne deres vuggevise for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:34

gabriella tog om malika. "hvor har du været. jeg har ledt siden vi mistede mor og far" sagde gabriella. hun lignede deres mor på en prik med det lilla hår. hun satte håret op igen. og satte malika i sengen. gabriella var blevet en smuk ung kvinde, med en meget god uddannelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:39

" jeg bliv tag der fra den nat de døde og endet i Rusland. Og det skete flere ting du ikke børe høre " sagde Malika, og græd ind til sin storsøster som hun ikke hade set sinde hun var lille. og det gældet Malika at hun atte hade funde hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:42

malika du er min lillesøster, du kan fortælle mig alt også det skræmmende, jeg lovede mor og far enden de døde, at hvis du var i live ville jeg beskytte dig, når jeg fandt dig" sagde gabriella.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:45

Malika brød helt smamen. hun kunne ikke meremen en ting fik Gabriella ikke at vide " se du søs i Rusland, blive jeg bruget som slaver og jeg fik være gang jeg kom til at tabe noget en frykkelig. Straf sog man kunne se i flere måden der efter " sagde Malika, og lag hovedt ind til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:08

malika det sker ikke igen, jeg er her for dig, det lover jeg dig" sagde Gabriella. hun trøstede hende. *gid jeg havde været hos dig, så det kunne være gået ud over mig istedet for dig* tænkte hun og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:22

malika græde. Smerten i hendes sjæl og ben var så slemt at hun næsten ikke kunne mere, det smerte for meget til at hun kunne klar det mere den ar hun hade på benet. Var røde og ømme og det sveg og stremme slemnt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:27

gabriella tjekkede malikas ben. "lillesøster du er nød til at fortælle mig alt" sagde Gabriella. "ellers kan jeg jo ikke hjælpe dig" sagde gabriella. hun brugte den tone, som deres mor plejede at bruge på dem, når de ikke sagde sandheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:37

Malika brød ate ud i gråde. Hun fortalet alt undtagen og hendes næsten blinde øjen for det kunne ingen , gøære noget ved mere det var næsten forsent da den var så godt som død. Nu men det hinde hende ikke i at fortælle Gabriella det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:42

HVAD!" udbrød Gabriella da hun havde hørt det hele. det går hende vred, at malika skulle opleve så meget slemt. hun tog hende ind til sig. "der sker dig intet igen" sagde hun. gabriella nussede hende i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:51

" det er ikke det værste søs " sagde malika. og hade skjult siit vensterøje undet sig hår for ingen skulle sedet, for det var ikke et kønt syg overhovedt hendes øøje var røde og så helt dødt ud. Sådan som det så ud under hendes lange sortehår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:58

gabriella stivnede ved det. "hvem har gjort det ved dig, du havde så smukke øjne da vi var små" sagde Gabriella. hun tog en bandage frem fra en skuffe. hun så på malikas øjne og gøs helt over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:05

" det skede under brænden den dag. Da mor og far død jeg fik en glød i øjet og siden hade det set sådan ud " sagde malika, Og græde hendes ellers så smukke øjne var ødelaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:08

gabriella lå en bandage om hendes øje. "dit øje er meget sart over for lys, så du skal gå med en bandage over øjet malika. ellers bliver du helt blind" sagde gabriella. hun så på malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:15

" søs det siden nogen i det jeg kan mærke det og det gøre ondt " sagde malika græden for det stak og gjore bare ondt på hende Gabriella hade nok aldrig se sin lillesøster på den måde før i hendes lig sådan som Malika græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:28

gabriella tjekkede ind i malikas øje. hun lyste der ind, for bedre at kunne se, hvad det var som irreterede malika. hun brød sig ikke om, når malika havde ondt. gabriella slukkede sin lille lommelygte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:36

Malika hade meget ondt i øjet. Det sveg og gjore ondt og Malika kunne ikke holde smerten ud mere det gjore for ondt på hende, Malika slog hånden for sit skadet øjen. Det brændte og sevg så meget at hun græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:41

gabriella fandt nogle smertestillende. "her det vil tage din smerter, jeg kan altså ikke se hvad det er der er i dit øje, desværre lillesøster" sagde gabriella. hun gav glasset med piller til malika. "gid jeg kunne hjælpe dig malika" sagde gabriella trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:45

Malika tog 2 stykke og smuget dem. Malika viste hvad det var og hvor det sad " søs lån miog lige lygten en gang " sagde malika, og reget ud efter den for at vise hvor det sad henne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:49

Gabriella lå lommelygten i malikas hånd. "her er lygten" sagde gabriella. hun så på malika og undrede sig lidt. "hvad vil du vise mig" sagde hun. og så på malikas øje igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:54

Malika løfte lygten en smule op. og lyste ned af og det i det neders af hendes øjen lå noget selvlysen, som hade været det siden brænden og det var det som drille hende så meget. I gemme tiidens løb og hde gjore det ved hendes øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vi mødes igen storesøster Gabriella(privat) Empty Sv: vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum