Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Afstemning (alle skal kigge her.) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Afstemning (alle skal kigge her.)

Go down

Afstemning (alle skal kigge her.) Empty Afstemning (alle skal kigge her.)

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:49

Adventskonkurrencens vinder skal findes

Godt alle sammen, nu er selve tilmeldingen lukket, så i skal ikke skrive flere digte ind til mig ^^ jeg har nemlig valgt tre, trods for at det var svært, at vælge! Er dog en lille smugle skuffet over, at jeg fik så lidt tilmeldinger som jeg gjorde, men sådan er det jo! Bare husk, at meld jer til i næste konkurrence som der vil blive fortalt mere om på mandag! Nå nu til de nominerede; Jeg har gjort det sådan, at jeg kun sætter digtene ind, og ingen navne, fordi på den måde, vil vi undgå at folk stemmer fordi at de kender personen, men stemmer på den som skrev bedst ^^

Første digt har jeg valgt, fordi at personen virkelig har fået det til at rime, og jeg elsker den måde som det hele står i takt med.


Spoiler:


Næste digt, kan jeg bare ikke andet end at elske, det er så dejlig billedligt, og man for virkelig lyst til at læse dette, eller det gør jeg i hvert fald.

Spoiler:


Dette digt, kan man hellere ikke andet end at elske! Jeg er helt vildt henrykt over hvordan at personen har fået medlemmer ind sit digt, så det bliver rigtig Vie La Mort Digt.

Spoiler:


Men alt i alt, elsker jeg virkelig alle disse digt, og alle de andre jeg fik ind også, så hvis det stod til mig gav jeg dem alle første præmien ^^.. men nu er det jo op til jer at bestemme hvem der skal vinde denne konkurrence! Så held og lykke alle sammen.

faith At Silver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning (alle skal kigge her.) Empty Sv: Afstemning (alle skal kigge her.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Nov 2010 - 17:55

Husk at i dag, er sidste dag i kan få lov til at stemme på hvem i synes der skal vinde ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum