Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Only Darkness (Tai Van Utar) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Only Darkness (Tai Van Utar)

Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:09

S: Kirkegården
V: regnvejr - en mellem ting
T: klokken slog 00.00
O: en masse gravpladser og krager

Regn faldt tungt fra himlen mod jordens overfalde, jorden så mere mørke ud når den nu var våd, men passede til omgivelser, En krikegård....
Krikensgårdens trist og mørke var så ukendt og fareligt på denne tid af døvnt, nemlig i det fjerne kunne man hører domkirkens klokker ring . DIIIIIIING DOOOOONG, men ved midnat tid lyd det som en lille sang for at trust de så kladt mennesker om at natten ikke var så farelig som den var....
Der lagden en krage på en gravsten, den var slite og så ud til at kunne gå i stykke, kragne lod sit næb hakke i sten ene side som var lidt i stykke.


//håber du har kigge lidt på min hjemmeside/Profil XD///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:29

en mand kom gåen på kirkegården. Det var en ung mand på og kring de 20-25 år, og han hed Tai van Utar en stille og rolig fyr g man kunne tydlig se at han var en vampyr. For han gjore ikke noget for at skjule sin tænder eller sin øjen, for han var stolte af at være en vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:33

Fra stien foran ham, lidt langer henne, ret tæt på et område af træer kom nu en skillelse til syne.... tøj var det første som fange ens blik... noget du normal vil se på Tv'et eller film, ligne noget fra det 14-15 århunder, gammelsdag , det nærste var så den plusebamse som hun bære i sin ene arm, med sammen lille hat på som hende og i den anden hånd en gammelsdag parply, så hun ikke bliv våd, øjne var ikke synlig bag parply, men hendes meget røde læber var, det var så smukke og lige til at kysse, vis du kunne se nærmer var hendes hud helt hvid.
Pigen kom tætter mod ham, man kunne beregne hun var 160 ca med hålehæle støler på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:51

Tai soam han ellers blive kaldt. Gik ned i mod en grav med en buket blomster han var på vej ned for, at ønske sin lillesøster tillykke med fødelsdaden. For hun hade fødelsdag i dag og Tai saven hende rigtig meget og hade ikke haft kræfter, til at reddehende den gang men han ville finde den som var skyld i hendes død. Da hun ikke var mere en 11 år gammel han falde ned på graven og græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:57

Sewa stoppede op og indånden hans duft *en vampyr* hun vendte blikkde mod ham og kiggede på gravsten *Hm* tænkt hun og vendte sig mod ham, hun begyndte at gå henmod ham og stod nu pludselig ved siden af ham, hendes hurtighed var særlig , hendes ansigt kunne ikke ses få parplyen, hun bukkede sig ned og læst "Deres Familie" spurgte hun og lagde blikkede gled mod hans fødder, da hun ikke så mod ham *en ny vampyr*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:07

" ja min lillesøster. Hun dødda hun var 11 år gammel og jeg har lovet hende at finde den som gjore det,og slog vedkommen ihjle for det for hun var den eneste jeg hade tilbage" sagde Tai. og så op på hende med tårn trillen ned af sine kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:16

"de er en mærkelig vampyr, unge herre" sagde hun bag parply, hun kiggede mod gravsten "tja hævn kommer man igen steder med som vampyr, det lær de vel" hun holdt en bamse i den ene arm , den var nuttede med hat på, hendes hud var kun synelig i ansigt og det var dækkede ud over hendes smukke rød læber og nederst del af sit ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:23

" måske ja. Men hvordan ville de ikke ha det vis det var deress eneste familie som var blive dræbet, så lille og skrøbelig som hun var " sadge Tai og rejste sig op. Han øjne var mørke blodrøde agf had til den som hade gjoret det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:32

"Tja sig det til alle mine offres familier" sagde hun og sukkede "de bliver aldrig en stærk vampyr vis de tænker sådan sir." sagde hun høfteligt, hun var enligt lidt uhyggelig, så kold og rolige i stemmen, hun rettede på sin parply, så han kunne se hendes ansigt , bleg hvid ansigt, sort øjne med lilla stær og en utrolige smuk skønhed "Såh, andgående min familie, " hun træk på skulderne "Jeg levende en anden tidsalder end de gjorder sir, så de kan ikke samligne vores"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:37

" måske men de er godt nok kold. en af de koldste jeg nogensiden har mødt og lad være med at svind graven til, det vil tag mig lange tid før den er rene igen " sagde Tai. For han ville ikke lade nogen rør hans lillesøster grav mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:44

"tja heller klod end følsom " sagde hun og så på graven, hendes bamse bevægede sig nu "AH malady, gider ikke side stille så lange, gider du at lad den dårlig nok en vampyr være så vi to kan smutte"...
Sewa så mod bamsen og sukkede "Mr. Luke de skal altid ødelagge alt det sjove" hun vente blikke mod vampyr drengen igen
"Såh, en dag de vil selv komme til at dræbe et menneske begrund af din sult, så advare dem bare" hun sætte sig på en grav foran ham "Så hvem er deres skaber, at efterlade dem så sårbar"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:49

" jeg er født vampyr. Så jeg har ingen skaber ud over mine forælder ogh jeg har dræbet et mennske før, en enkel gang fordi jeg også skulle skaffe føde til Missya. Min lille søster som nu ligge her 2 sagde Tai han var så ked af det over hendes død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:58

"spændende" sagde hun og gabt kort "Så du er født vampyr, som min skaber, men så meget modsætninger" hun så mod himlen "Men de er stadig sårbar sir" hun lod mærke til hans udtryk "SÅ vampyr kan være ked af det" , hun vendt blikkede mod bamsen, som hoppede ned og gik hentil hans lille søster grav , den rørt ved den "Du føler had til dem som dræbt deres søster, hvad med alle dem som de har dræbt " hun underne sig over ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:07

" min lillesøster var meget syg. og jeg kunne godt gøre hende rask men nåd det ikke før de slog hende ihjle, jeg kunne bare ikke stoppe dem jeg var for svag. Til et hjælpe hende såp de endet med at dræbet hende for øjne af mig " sagde Tai svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:12

"så de dræbt hende enligt" sagde hun lavt meldt, hun så mod himlen og sukkede kort, hun gik ned og stod nu tætter på ham så han var dækkede af hendes parply "Selvom de er vampyr er regn ikke godt" hun kiggede på ham men hendes blik og stemmen forbliv kold og rolige ... man kunne nu dufte hende, en blanding af et menneskes duft og vampyr, gjorder den bare sødere og mere smagfuld "Jeg tro de hader dig selv mere end de som dræbt hende og de for det ikke beder bagefter, tro mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:24

" jeg ville har hjulpen hende. Men de holde mig så jeg ikke kunne komme hen til hende, med hendes medicin for uden den ville hun slet ikke kunne gøre mere modstan. End hun allerede gjore så de slog hende bare ihjel " sagde tai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:30

"deres sorg , ikke min" sagde hun og sukkede "de er ikke spor sjov" hun vendt sig rundt "Så hvor lang vil de sorg, huske nu Vampyr lever evigt indtil de bliver dræbt, det sådan det forgår få os, jeg vil sige , hun er heldig ... " hun kiggede på ham med kolde men rolige øjne "Jeg har levet siden 1300-tallet og levet som en vampyr er ikke smukt " hun var træt af at hører på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:41

" duskal ikke tale sådan. Og min lillesøster hun var den eneste som viste hvordan jeg endlig hde det efter, vi hade midste vores forælder " sadge Tai og slog til bamsen. Han var træt af at hun ikke fate en skid af hva han sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:46

"good luck, med at forklar det til mig" hun vendte mod ham og lagde hovedet på skrå "jeg er en typiske kold og led vampyr, som nyder en god jagt" sagde hun med en overled tone, hun gik hen og tog bamse "slog ikke Mr. Luke har er mit legetøj" hun havde nu sit hovede tæt mod hans , da hun samle bamsen op "Tænkt sådan her jeg har været 16 siden 1300-tallet, hvordan skal jeg kunne forstå næst kærlighed, men de har ret, jeg vil aldrig forstå" hun havde læst hans tanker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:00

" de skal bare ikke. Tale ondt om min søster må hun hvile i fred og det siger jeg dem vis jeg se, deres bamse på min søster grav igen flår jeg den i stykke " sagde Tai. Han var rasen over at hun talet ondt om hans lillesøster som var lige under ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:05

"Jeg taler skam ikke rundt om deres søster, ikke andet end sandheden", hun sukkede og vendte hovedet til ham "Måske skulle de rense der øre , jeg snakke skam ikke om deres søster, men mig selv" hun rejste kroppen og kiggede på gravsten "De er alt for uværdig til at kalde dem vampyr og tro mig, der skal meget til . få meget sukkerhed til , at Jeg siger det" hun vendte sig rundt "Lad du bare gøre det, han samler sig igen" hun rystede på hovede og begyndte at gå "De er svag og sårbar" hun håne ham lige nu ... men stadig den sammen kolde og rolige tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:18

" de skal værken hånd mig eller hende. For de er ikke ander end et barn forhold til mig, og jeg er ligeglad med dig og den bamse når du ikke er i min familie er jeg ligeglad med alle " sagde Tai. han var sur men ked af det over sin søsters død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:24

"Hold mund" sagde hun og pludselig vælte en gravsten ved siden af hende , hun vendte sig rundt "ups, den forkert" hun havde gjordet det med vilje valte den forkert... "jeg er nok et barn, men har været på jorden lever end de unge herre" hun smilede til ham hånligt, kun stod nu med ansigt mod ham "Jeg hånligere ikke deres søster, men kun dem, jeg tænker ikke på de døde" hun vendte sig rundt og sprang op på et tag , hun lavede et vink med hånden "Cya" og væk var hun
//OUT, det var sjovt///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only Darkness (Tai Van Utar) Empty Sv: Only Darkness (Tai Van Utar)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum