Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in Darkness EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in Darkness EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in Darkness EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in Darkness EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in Darkness EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in Darkness EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in Darkness EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in Darkness EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in Darkness EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in Darkness EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in Darkness

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone in Darkness Empty Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:00

Tid :: Midnat .....
Sted :: legepladsen nær skoven
omgivelser :: Ingen at se overhovedet
Vejr :: Månen er ikke fremme i nat, Himlen er lagt i total Darkness,
Og stjernerne har gemt sig,
Dato :: 22 Marts(går efter den rigtig tid IRL...)



Yuuki gik for sig selv vær dag en aftens tur, men denne dag var ikke
den samme som alle de andre dage. Yuuki så mod den slidte forladte legeplads
og roede sig lidt i håret, Det var som om der var nogen der henne??.. hun gik
stille mod legepladsen i sin aftens tur, og kiggede forsigtigt om hjørnet, men hun kunne ingen se??. *Mærkeligt?? jeg ... jeg syntes altså jeg hørte nogen eller noget??
gå rundt her eller ide mindste rør ved gyngen??*, Hun så rundt men valgte så at sætte
sig på bænken hun fattede ikke hvorfor de fleste satte sig på gyngen når man så
mod legepladsen.. hun kiggede stille mod himlen og smilte i det hun lagde sig tilbage
og lyttede til det rundt om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:09

Lucifer kom stille går med en smør i mund, hans ånde skulle ikke lufte af blod da han lige af overfalde en hjemløs og hjælp ham på en måde med af kom af med det lort liv han havde, han kom ind på legepladsen fra en anden side så han ikke gik ind i hende, han røg færdig og spytte resten af smør ned på jorden, han kun lige pluslig mærke en andres puls, han havde næste lært det nu af lad med af mærke andres puls, han kiggede roligt person som var her i nænerhed, da han kun ser hvem det var smiler han kort, han stille sig op af en lysetpæn som ikke lys, "hvad laver en smukke dødsengle her ud hele alene på så en mørke aften" spurget han og kiggede over på hende, han laver om på sin stemmer så hun ikke kun høre af det var ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:13

Yuuki lå helt væk i sine egne tanker hun havde tilbringet så meget tid med Rex og Nero og Lucifer at alle de minder hun havde med dem blandet hun sammen så hun nærmest ikke vidste hvad hun havde lavet med hvem eller hvor og hvad de havde sagt.. hun satte sig stille op da hun hørte stemmen og stivnede, det løb hende koldt ned af ryggen hvad nu vis det var en vampyr hun kunne høre... hun så rundt og sagde"Jeg er faktisk os Aspara" hun smilede og sagde"Men denne dødsengel ? søger tilflugt fra livets lys og glæde for at falde tilbage i en drømme verden hvor alt er sløret og godt" hun smilede og forstod ikke selv rigtig hva hun mente men hun mente at hun nød mørket og at hun savnede selvskab, men os nød at de fleste minder var væk i hendes erindring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:23

"uh en halv dødsengle og halv aspara noget af en god bid" sagde han med sammen stemmer for af drille hende, "hvorfor søger så en som dig tilfugt for lys" spurget han og kiggede kort på hende ind han begynde stille og roligt af går over mod hende, da han kom tæt på hende gik han igemmer noget lys hvos hun kun ser af det var ham, "hvorfor vil du tilbage til drømmer verden sød" spurget han da han var kommer over til hende og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:25

Yuuki grinte og rejste sig op og så mod ham og sagde"Ja det er det vel men selv om jeg ikke har magi er jeg stadig meget farlig jeg ikke en af de der engle der bare lægger hals til og Lucifer!"hun kunne nu se det var ham og løb mod ham i det hun sagde"årh! dit fjolle dyr! du drillede mig og gjorde mig rigtig! bange skam dig" hun prikkede ham for sjov på skuldren og grinte i det hun smilede til ham og sagde"fordi der er alt så meget bedre end Denne verden" hun grinte og sagde"ej fordi alt er muligt i en drømme verden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:35

"okay og det vil også være dum af lægge hals til når det var en vampyr" sagde han og gav hende da hun næste hop op i faver på ham, "jeg er ikke noget fjolle dyr og ja det gør jeg da og det var så også mener af du skulle bliv bange smukke" sagde han og kiggede på hende, "okay synes du også af drømmer verden er bedre nu hvor jeg er her og ja det er rigtig af man kan alt i ens drøm" sagde han og krammer hende roligt ind han sad hende ned på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:40

Yuuki grinte og sagde"du er et lille fjolle dyr i mine øjne Lucifer" hun rakte tunge af ham og grinte da hun var i hans favn. hun smilede og sagde"hmm om verden er bedre nu hvor du er her hmm?? tænke tænke tænke haha ja selvfølgelig er den da det fjolle" hun strøg ham over håret og satte sig på bænken igen da hun blev sat ned på jorden hun kiggede lidt på Lucifer og sagde"sig mig lad mig gætte?? du har lige fået blod??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:46

"okay så kan jeg ikke gør noget ved det" sagde han og smiler svagt, "det var godt ellers kun jeg godt går igen hvis det var" halv spurget han og kiggede roligt på hende, "nej det har jeg enlig ikke jeg kun godt bruge noget blod i nu og her, nej bare roligt ja jeg har lige få blod" sagde han og kiggede på hende og sad sig ved side af hende, "hvordan har din dag så være" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:50

Yuuki smilede sjovt og strakte sin hals for at pine ham i det hun lagde sig op af ham og sagde"Nåårh så det kunne du hva lidt mere blod jomfru blod måske" hun var ved at dø af grin inden i men holdte det tilbage men begyndte til sidst at grine efter at ha strøget en finger ned af sin strakte blottede hals foran Lucifer bare for at drille lidt efter episoden hjemme ved ham.. hun smilede og sagde" min dag har været fin nok jeg har sat fast i elevatoren i 19 gr. varme og så har jeg faldet foran hotellet og ikke nok med det har min ´nabos vaske maskine over skyllede mig til men ellers har det været en fin vild nok dag i dag hvad med din??" hun kiggede på ham nysgerrigt med et smil og bed sig let i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:58

"det kan man aldrig sige nej til" sagde han og kiggede kort på hende ind han læner sig ind mod hende, hvorefter han åben mund og sidder tænde til hendes hals men bidet ikke selvom han vil få noget dejligt godt blod ud af det, lidt efter flytte han hoved lidt og lukke mund så han ikke bider hende, hvor han så kysse hende på hals, "okay du har oplevet noget i dag lyder det til" sagde han og smiler, "min dag har også være find, har få købet mig en motercykel som jeg bare skal venter på ind jeg kan kom og henter den, hvis jeg er heldig kan jeg det imorgen" sagde han og kiggede kort på hende ind han lad en arm om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:02

Yuuki betragtede Lucifer med store øjne da han sådan nærmest overfald hendes hals og gik tæt ind på hende, hun rødmede let og lukkede øjnene da hun kunne mærke han åbnede munden for at bide hende hun knyttede sine hænder og åbnede det ene øje men åbnede det andet da han valgte ikke at bide hende.. hun kiggede undrende på lucifer men smilede så og uglede hans hår og sagde"Nåårh turde du ikke hva Fjolle, Uuh! en ny motorcykel Hvor spændende lad mig gæt farven er endten sølv eller Sort og sølv" hun smilede til ham og sagde"eller måske rød???" hun kiggede på ham lidt og lagde sig tæt op af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:08

"jo jeg tør godt jeg ved bare ikke om jeg kan styre mig hvis jeg bode og hvis jeg ikke kan, kan det være af jeg drikke alle dit blod og så er der ikke nogen lille sød smukke Yuuki" sagde han og kiggede på ham, "ja en ny motercykel og det må du godt" sagde han og kiggede på hende, "du er tæt på den er rød og sort" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han ae hende på hendes mave da hun lad sig tæt op af ham, det var enlig en dejligt mave hun havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:11

Yuuki smilede og sagde"årh hvor er du dog nuttede lucifer" hun aede ham op af kinden og lukkede stille øjnene og sagde"Jaaah jeg var da rimelig tæt på vil jeg selv sige men jeg tænkte nok den var nær de sølv eller rød sort ting" hun grinte og sagde"se så meget kender jeg dig nu alligevel Lucifer at jeg næsten kan gætte dine ynglings farver" hun grinte og sagde"din ynglings farve er sort" hun åbnede øjnene og så på ham og rødmede over hans strøg over hendes flade mave men smilede bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:19

"ja ved det godt" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det var du og det er heller ikke så svær af gæt nogen det er mig" sagde han og kiggede på hende, "ja sort er min ynglings farve" sagde han og kysse hende på hår, han smiler roligt da hun rødmede over af han ae hende på hendes mave, "rødmede du stadig lidt over af jeg ae dig på din mave" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:23

Yuuki så på lucifer med et smil og så mod himlen i det hun stille sagde"ja jeg rødmer stadig når du rør ved mig jeg ved ikke hvorfor men det føles aldrig som en normal ting du gør det vil altid være specielt for mig" hun rødmede lidt mere nu men prøvede at skjule det ved at se den anden vej væk fra lucifer og smilede stille i det hun stadig mærkede hans hånd på hendes mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:28

"okay jeg vil havde tror af du havde vendt dig til det, af jeg rør dig på din smukke dejligt krop" sagde han og kysse hende på hår, han hold op med af ae hende på hendes mave isted for lad han bare hånd på hendes mave og varm den med sin hånd, "hvad sige du til af jeg burder på mad ud i by eller hjem hos mig" spurget han da han var lidt slut efter normal mad, han kiggede kort op på himmel og slappe af i krop mens han venter på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:30

Yuuki smilede sødt og sagde"Hmm?? troede du virkelig det men så tog du fejl fordi det har jeg ikke fjolle" hun grinte og rystede stille på hovedet i det hun stille rejste sig op og så på ham med sine blanke blå øjne der nærmest skar igennem vær en sjæl fordi de så, så uskyldige ud. hun smilede og sagde"Det vil jeg meget gerne hvor vil du helst spise hjemme ved dig eller i byen??" hun kiggede undrende på ham men med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:39

"ja det gjort jeg desværre men så må jeg rør noget mere ved din krop så du ike rødmede" sagde han og kiggede kort på hende, "nej bare roligt det var for sjov, du ser søder ud når du rødmede" sagde han og smiler roligt, "det er op til dig om hvor vil skal tager her og spise" sagde han og kiggede på hende, lidt efter fandet han sin cigaretter pakke frem og sin lighter hvor han prutte en smør i mund og tænde den hvorefter han ligger det tilbage i lommer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:41

Yuuki smilede og sagde"vi?? kunne tag noget kinesisk med op til mig så kan du få min lejlighed at se for første gang??" hun kiggede på Lucifer med et glad smil og sagde"Og der er pool og spille hal helt neden under men stadig der er den bedste udsigt over hele Terra??" hun smilte sødt og så på ham og sagde"Nåårh du kan godt li jeg rødmer hva??" hun grinte og prikkede ham blidt på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:48

"ja det kan vi godt og det vil jeg da gerne, bare ikke Nero bliver sur på dig af du tager mig med hjem" sagde han og det sidste sagde han for sjov, han var sgu ligeglad med om han bliver surt eller ej" sagde han og kiggede på hende, "det lyder fint vi kan også bare ligger os til af dove og spise mad" sagde han og kiggede på hende og smiler, han rejse sig op og lad en arm om hende og begynde roligt af går, og røg stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:52

Yuuki grinte og sagde"vi kunne os bestille pizza eller noget andet vis det?? er Lucifer" hun smilede og gik mod hotellet.. hun så på ham undrende og sagde"Næææh jeg kunne ikke se en grund til at Nero skulle være sur på grund af jeg tager dig med hjem til os desuden er han sikkert ikke hjemme??" hun kiggede på lucifer og så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:01

"hvad vil du helst kinesisk mad eller pizza" spurget han og kiggede kort på hende, "det kun jo godt være når han hold så meget af dig af han ikke rigtig regn med af du kun find af tager mig med hjem til dig" sagde han og kiggede på hende og smiler roligt, han ae hende kort på hendes hofter og kiggede kort op på himmel, "kom du enlig godt hjem fra galla" spurget han efter en lille pause med stilhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:05

Yuuki så på ham og sagde"hvorfor sku han ha noget i mod det altså vi jo kun venner intet andet?? vel Lucifer??" hun kiggede nysgerrigt på ham og ventede spændt på hans svar med et lille glimt i øjet og et smil over læberne i det hun sagde"Ja jeg kom godt hjem selv om jge følte nogen fulgte efter mig" hun grinte og sagde"Hmm?? vi bestiller bare pizza" hun grinte og så på ham med et rigtig sødt smil og de var nu for foden af hotellet hun smilede og gik inden for i det hun sagde"Min nøgle" de smilede og sagde"Argh endnu en fyr Yuuki" hun grinte og sagde"Du mener endnu en af mine venner alfred" hun grinte og tog nøglen og sagde"han driller mig altid fordi at Nero kommer nogen gange ud af indgangen og ind men han flyver jo for det meste ud og ind af vinduet oppe i min suite" hun smilede og gik ind i elevatoren da der lige kom en da de stod og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:13

"nej da vi er kun venner og intet andet" sagde han og smiler roligt, "okay så gør vi bare det og hvad har du af drille vare i din suite" spurget han og smiler bare, han smiler bare da mand gav hende, hendes nøgle drille hende med endenu en fyr, han smiler roligt til mand da han gik forbi ham, han følget efter hende ind i elevatoren "ham kun jeg godt lide, af han bare lige så laver sjov med dig" sagde han og kiggede på hende og størg hende kort på hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:17

Yuuki grinte og sagde"jeg har alt cola vand ice tea, vodka og øl kan vi bestille og så der kaffe tea. og alt muligt?? andet frugt juice" hun grinte og prikkede til Lucifer da elevatoren kørte op og sagde"Hmm?? Så vampyr kan altså godt drikke andet end blod?? men bare ikke leve på det" hun blinkede til ham og sagde"hvor er du ond Lucifer haha!" hun uglede hans hår og rakte tunge til ham i det hun steg ud af elevatoren da den åbnede med en Mikro bølge ovn lys "ding". yuuki smilede og gik hen til sit værelses dør og åbnede den stille og sagde"Her bor jeg så" det var mega smukt og havde et slags Hav tema. hun smilte og sagde"Hva syntes du??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum