Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
inspiration EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
inspiration EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
inspiration EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
inspiration EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
inspiration EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
inspiration EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
inspiration EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
inspiration EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
inspiration EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
inspiration EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

inspiration

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

inspiration Empty inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:43

tid: 11:23
dato: 17 marts
vejr: smukt solskin, med en smule blæst.
sted: i skolegården
omgivelser: ret yde.

hans røde øjne blev rettet mod en af dørene hvor et par piger kom gående ud. et lille smil bredte sig på hans læber, og han vendte blikket mod sin notesbog igen. hurtigt og præcist tegnede han pigerne. det gav næsten genlyd i den ret øde skolegård, hovr kun rex, og de forbipasserende piger var indtil videre. han holdt blikket nede da de gik forbi ham, det sidste han ville var at blive lagt mærke til, han gikjo ikke engang på skolen. alligevel havde han vovet sig ind på skolens areal, da han jo ikke havde noget bedre at tage sig til, og at han syntes det kunne være sjovt at tegne nogle af de ting der foregik på sådan en skole. vinden legede lidt med hans sorte hår, og han sukkede . *er der virkelig ikke noget bedre jeg kan tage mig til end at snige mig ind på en skole og tegne piger* tænkte han og grinte lavt over sine egne tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:47

Yuuki kom gående med mange bøger som hun skulle bære ind i klassen og så gøre ren fordi de havde lige fået fri og hun havde tjansen til at rydde op, de fik tidelig fri den dag fordi der var Motions løb dagen efter, fordi vejret var så godt.. Yuuki havde kun En hvid skjorte på der var knappet lidt op og Shorts der var stramme og kort og så sit slips.. hun kunne ikke se hvor hun gik og sagde"argh! ikke fald ned dumme bøger jeg ber jer ikke fald ned!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:55

hans blik faldt på en pige der kom gående med en helveds masse bøger. hvordan kunne de dog finde på at give slave arbejde til elever. han smilte lidt og rystede på hovedet, inden han rejste sig op, og gik over imod pigem, stadig med sin notesbog i hånden. han kom op og gå næsten ved siden af hende, og han smilte lidt. "skal du have hjælp med dem der" spurgte han i en ret venlig tone. han vidste at hun nok ikke havde set ham, hvilket bare gjorde det lidt ekstra sjovt for ham at se hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:02

Yuuki skrig da han pludselig kom til syne og tabte alle bøgerne og nogen oven på hende og faldt bagover på røven og sagde"av av av" hun kiggede op mod ham og rødmede let i det hun sagde"åååårh?? Øhmmmm?? det må du gerne" hun smilte sødt og rejste sig op og tog nogen bøger og sagde"Jeg har tjansen i dag så det hårdt når den anden er syg forresten jeg har ikke set dig her før??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:09

han var tæt på at grine lidt da hun faldt da han syntes det havde set forfærdeligt sjovt ud. istedet smilte han bare venligt, bukkede sig ned og tog så mange bøger han nu kunne bære med en hånd, hvilket var en del på grund af hans balance evne som tjener. han lagde sin notesbog op på bunken af bøger, og tog fat med begge hænder. "jeg går slet ikke på skolen" sagde han og grinte lidt. han lignte måske en på 16, en som burde gå i skole, men han ha vde valgt at lade være, da han var klog nok, og han havde et arbejde. "jeg er rex, hvad med dig" spurgte han venligt, og kiggede på hende gennem sine brilleglas. han undrede sig tit over hvorfor han gad gå med de briller, han havde jo ikke rigtig brug for dem, han var jo kun lidt nærsynet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:14

Yuuki så mod ham og smilte sødt og sagde"heh Så du går ikke på skolen hva?? men det gør jeg forresten mit navn er Yuuki Cross" hun smilte og sagde"kommer du" hun gik mod klasse værelset og smilte sødt til ham og sagde"såå?? hvor du ellers fra og vis du ikke går i skole?? har du så et arbejde?? siden du jo ikke går i skole ??" hun smilte og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:20

han smilte lidt. "jeg kommer fra midtbyen, arbejder som tjener derindeinde, det giver okay penge, og så har jeg noget at tage mig til istedet for at fylde bog efter bog med mine krusseduller" sagde han og grinte lidt. han fulgte pænt efter hende, han havde ikke så mange andre velg, hun vidste jo hvor bøgerne skulle hen. egentlig vidste han ikke hvorfro at hun havde fanget hans opmærksomhed, der var vel bare noget over hende han syntes var interessant, også sevom at han selv stadig ledte efter det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:24

Yuuki vendte sig om og smilte til ham og lagde bøgerne på klasse bordet og tog en efter en dem hen på hylden og smilte og sagde"det er her de skal stå i række følge" hun smilte sødt og så mod ham og sagde"har du altid gået med biller" hun så på ham med sine blå øjne og stillede mere på plads man kunne se lidt på hendes ryg at hun havde 2 små ar nærmest snit som om hun havde vinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:38

hans blik gled hende over hene, og han lagde mærke til hver en detalje, inklusive arene. "nej ikke altid, har du altid haft de ar" spurgte han og begyndte at sætte bøgerne ind. hans røde øjne var nok noget man ikek så hver dag, og han var klar på at hun vilel bemærke det, eller rettere han håbede det lidt, da han ikke rigtigt selv vidste hvad an skulel sige, hna burde nok være sammen med andre lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:40

Yuuki så på ham og sagde"årh de ar dem får jeg vær gang jeg Får v" hun stoppede og tog hånden for munden og så lidt på ham og sagde stille" jeg mener øøøhm ja jeg har haft dem i mange år nu" hun rødmede og så på ham og sagde"Dine øjne!??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:51

han havde hørt hendes lille fejl, og kunne sagtens lægge to og to sammen. *hun er engel* tænkte han og smilte til hende. "ja den slags øjenfarve kan man risikere at få når man bliver født som dæmon" sagde han og smilte lidt til hende, som var det heæty normalt at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:57

yuuki så på ham og sagde" DEMON!" hun kiggede på ham med store øjne og sagde"Er .... er du en demon!!" hun så lidt mere på ham og sagde med et smil" det ligner du slet ikke og de ar på min ryg er ikke normale jeg er faktisk en engle" hun kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:01

han smilte og grinte lidt. "det ved jeg, men du ligner til gengæld en engel, pas hellere på at menneskende ikke finder ud af det" sagde han, ment som en kompliment, ihverfald den del med at hun lignte en engel. han rødmede ikke det mindste da han sagde det, og det var som at han var vant til at sige sådan, hvilket han ikek var, og inden i var han ved at dø over at han havde sagt sådan uden at tænke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:06

Yuuki smilte sødt og uglede hans hår i det hun sagde"hvor er du nuttede Rex takker og pas på folk ikke finder ud af du er en Kristen Demon" hun grinte og sagde"eller ikke kristen"hun smilte sødt og prikkede lidt til ham og sagde"Så?? bor du her i byen eller?? i midten af Di morgan eller udenfor di morgan??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:16

han var ikke kristen, han gik bare med korset for at pynte sig lidt, ikek fordi han var pynte syg. "jeg bor i midten af di morga" sagde han og smilede venligt til hende. han undrede sig over hvad der var specielt ved hende, hvad der gjorde ham så nysgerrig at han stadig snakkede med hende, og ikke bare var gået sin vej. han satte den sidste bog på plads, og tog sin lille notesbog, og puttede i lommen. han tegnede godt, men han var ikek helt villig til at vise dem til alle og enhver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:18

Yuuki så stille på Rex og sagde"ej! er det dine tegninger du snakkede om årh må jeg ikke se dem rex kom nu Kom ! Nu Be be" hun smilte og sagde"jeg kan os vise dig en tegning se" hun tog en kugle pind fra bordet og tegnede en tendstik mand på sin arm og grinte og sagde"Hva syntes?? du?? er jeg ikke bare go" den så så komisk og sjov ud man ikke kunne lade vær med at grine"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:22

han grinte lidt, og tog en kuglepind rem fra sin lomme. "mine tegninger holdedr jeg lidt for mig selv, men du må da godt se en" sagde han, og smilte venligt, dog med lidt lumsk glimt der afslørede at han havde en plan. hans blik var venligt, noget man ikek så alt for tit, og egentlig fattede han ikke hvorfor at hun var værd at være så venlig overfor, måske kedede han sig bare og havde trængt til en at snakke med, nej, det var ikek det afgjorde han med sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:28

Yuuki kiggede på ham med et smil og sagde"årh! jeg sååå dårlig til at tegne du! så Good! årh Wauw! Rex hvor er du dog go! af en Demon at være" hun grinte sødt og sagde"Det var for sjov heh men du virkelig go det var ikke for sjov du virkelig virkelig go til at tegne" hun smilte sødt og så på hans skitze og sagde"Den er såå go" hun smilte sødt og satte sig på bordet og kastede sit hår bagud elegant og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:34

han smilte bare til hende, og rødmede faktisk. det var ikek så tit at folk fik lov til at se hvad han lavede. "vent" sagde han og åbnede sin notesbog på en ny side. "bliv lige siddende helt stille" sagde han og lod hurtigt sit blik køre hen over hedne, og han fangede hver en detalje, og hurtigt fik han tegnet en skitse af hende i fantastiske detaljer, men desværre kun sort hvid. "du burde nærmest være model, du ser ret så fantsatisk ud" komplimenterede han, og smilte venligt. han lukkede sin skitse bog igen, og stoppede den i lommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:41

Yuuki smilte og satte sig på bordet og med benet over det andet og armene i den ene side og løst hår og smilte til ham sødt og så rigtig sexet og nuttede ud og da han var færdig hoppede hun ned og sagde"syntes du virkelig?? årh hvor er du sød Rex du den første der siger at jeg burde blive model" hun smilte sødt og gav ham et kram og sagde"Det som minde om mig" hun grinte og uglede hans hår lidt og smilte og sagde"Forresten tak fordi du gerne ville hjælpe mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:49

han tog hånden på hjertet og så rigtig dramatisk ud. "et minde jeg for evigt vil skatte" sagde han som en rigtig nobel prins fra de romantiske tøsefilm. han grinhte lidt og smilede venligt. han havde ikke moret sig så godt i lang tid, det var nok det der gjorde at han ikke bare gik sin vej, at hun var sjov at være sammen med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:54

Yuuki grinte og ville os prøve og gik i shakespear Positition og sagde"Ohe Ak og Ve vis Du mister dit minde vil du blive til?? Te????" hun begyndte at grine mega meget og gav ham et kram og sagde"okay du så Meget! bedre end mig til alt det der shake spear prinse ting noget" hun grinte meget og smilte sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:02

han grinte varmt, en latter man ikke så tit hørte når man var sammen med ham. han forstod ikek rigtigt alle de kram han fik, men han kunne da godt lide det, så han lod hende bare gøre det. "godt fundet på, og med rim og det hele" sagde han og smilte venligt. han var pludeslig løbet lidt tør for samtale emner, og vidste ikke helt hvad han skulle sige. "sååååå yuuki, var bøgerne alt der skulel stilles på plads" spurgte han og smilte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:05

Yuuki så på ham og smilte og sagde"Ja men nu skal jeg bare rydde op i lokalet og svabre gulvet med Gulv moppen" hun grinte og så på ham og sagde"så har du overvejet nogen gange at gå i skole?? og forresten har du familie??" hun kiggede undrende på ham og smilte sødt i det hun svaprede videre med moppen hun havde taget få sekunder før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:10

han begyndte at gå og rydde lidt op. hvis han hjalp med bøgerne kunne han vel også hjælpe med lidt oprydning, desuden var han vant til det. "nej jeg alt hvad jeg har brug for" sagde han, og smilte lidt. "familie har jeg ingen af, jeg er lidt af en enspænder" sagde han og grinte lidt. "den ensomme ulv" sagde han dramatisk og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration Empty Sv: inspiration

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum