Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
inspiration - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
inspiration - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
inspiration - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
inspiration - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
inspiration - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
inspiration - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
inspiration - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
inspiration - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
inspiration - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
inspiration - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

inspiration

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:50

han havde da hørt nogle gæster på restauranten tale om en gallafest, men han havde ikke overvejet selv at tage til den. "jeg har hørt lidt om den ja, men jeg er ikke sikker på om jeg kommer, jeg kender alligevel ikke så mange" sagde han, efter at han havde fået fast grund under fødderne, og smilede bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:54

Yuuki grinte og sagde"Jamen jeg er der da?? så du kan jo bare komme søndag om aften og danse lidt med mig vis det er??" hun smilte sødt til ham og prikkede ham i siden blidt og grinte og så på ham og sagde"er det dejligt at være på jorden igen?? " hun så på ham lidt og smilte igen i det hun fjernet noget hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:05

han grinte lidt. dans var nok ikke hans stærke side, da han aldrig havde givet sig tid til at lære det, hvorfor skulle han, han havde jo ikke haft nogen at danse med. "søndag søndag søndag" sagde han og lod som om at han overvejede om hvorvidt han skulle komme eller ej. "nej jeg tror ikke jeg skal noget søndag, så jeg kan vel godt komme og hilse" sagde han og smilede. "det var vel fint nok at flyve lidt, men jeg holder mig nu på jorden" sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:10

Yuuki smitle glad og krammede Rex over meget og hoppede op og ned og sagde"årh hvor bliver det fedt!" hun grinte og dansede ved hans side og sagde"Det bliver så hyggeligt og danse med dig Rex vis du altså vil og tør" hun prikkede ham blidt på næsen og smilede sødt til ham og grinte i det hun sagde"sååå kan du godt danse?? Rex?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:13

han grinte lidt og rødmede en smule. "nej det kan jeg ikke, men så svært er det vel ikke" sagde han og smilede lidt genert. at han ikke kunne danse var ikke noget han var alt for stolt over, men samtidig var tit helt ligeglad med at han ikke kunne, det var kun i situationer hvor han faktisk fik brug for lidt viden om dans at han syntes det var en smule pinligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:18

Yuuki grinte og sagde"skal jeg hjælpe dig med at lære at danse?? til søndag" hun smilte sødt og strøg ham over håret og kiggede på ham i det hun stille så væk og fugtede sine læber erotisk med tungen og smilte sødt til ham i det hun sagde"forresten hvad hed du nú til efternavn ?? Rex??" hun kiggede på ham og undrede sig over om hun overhovedet fik hans efternavn før??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:30

"inverno" sagde han og smilede bare venligt. han havde skam lagt mærke til hver af hendes bevægelser, da han efterhånden ikke ville tage øjnene fra hende nærmest, enten var det bare et lille sideblik han nogle gange kastede over på hende, eller også så han bare på hende, som når han talte ti hende, sådan var han efterhånden begyndt at gøre, uden selv at lægge mærke til det. "okay så er det en dat.... jeg mener aftale, at jeg kommer søndag og så lære du mig at danse" sagde han og grinte lidt og rødmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:33

Yuuki rødmede meget og strøg sit hår til siden og smilte sødt til ham i det hun tog hans hånd og blinkede til ham og sagde"jep det er en Aftale" hun rødmede og kiggede på Rex og sagde"din hånd skal lægge blidt på hoften af mig og så tag min hånd og følg mig bagefter er det dig der føre mig fordi det plejer jo at være fyren der følger pigen" hun blinkede og begyndte stille at gå frem og tilbage med ham og tog stille sin hånd på hans skuldre og rødmede let i det hun var igang med at lære ham at danse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:38

han fulgte bare hendes instruktioner, og syntes at han klarede det meget godt i forhold til at han aldrig havde danset før. men det var ikke det der betød så meget for ham, det var snarer det at han i det hele taget fik lov til at være så tæt på hende. han rødmede hele tiden mens at han var så tæt på hende. af en underlig grund han ikke selv kunne finde frem til, nyd han at være tæt på hende, men på samme tid slog nogle af hans alarmklokker til og advarede ham om at han nok burde stoppe, men det viste sig ikke på hans ansigtsudtryk eller måde han var på, han holdt det bare inden i sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:44

Yuuki smilte og sagde"hvor er du dog Go Rex og din hånd skal bare sidde lidt mere nede af mod hoften men ikke for meget" hun så på ham og rødmede let fordi han rødmede og sagde"såå?? er du okay med at være så tæt op af mig eller vil du gerne prøve lidt selv nu" hun smilte rigtig sødt og dansede videre med ham og følgede ham og sagde"du virkelig ved at kunne danse smukt Rex rigtig smukt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 19:49

han lagde hånden som hun sagde, og pressede hende lidt tættere ind til sig, mens han rødmede. "nej jeg har det helt fint på denne her måde" sagde han og smilede sødt til hende. han anede ikke hvorfor han gjorde sådan, han kunne ikke finde en ordenlig grund til at han pludselig opførte sig som et... et... et forelskelses sygt menneske. sådan var han jo ikke, han var ikke typen der normalt opførte sig sådan, så hvorfor gjorde han det nu, han kunne bare ikke finde svaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:28

Yuuki sendte ham et sødt smil og sagde"ja sådan der Rex" hun fangede hans blik med sine kolde blå øjne og kiggede på ham i det hun stille begyndte at danse med ham hun smilede og sagde"såå er dette første gang du danser?? eller har du prøvet det her før??" hun stod tæt op af ham hun kunne mærke hans hjerte hamre gennem brystkassen næsten. hun rødmede let og følgede hans takt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:35

han koncentrerede sig om at danse, også selvom at han havde svært ved at fokusere på grund af de mange tanker der kørte rundt i hans hovede, hvorfor var han pludselig sådan, var der noget specielt ved hende, hvorfor ville hans hjerte ikke holde op med at hamre sådan, hvad skulle han gøre, det var bare nogle af de tanker han havde kørende oppe i sit hovede. han smilede sødt til hende, og havde intet imod at hun sådan fangede hans blik. "ja jeg har aldrig danset før, jeg håbet ikke jeg er alt for dårlig til det" sagde ha og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:44

Yuuki så på ham først lidt undrende men fangede den så og begyndte stille at grine i mens hun så på ham og sagde"du er da et natur talent Rex" hun smilede sødt til ham og følgede stadig hans takt og sagde"Jeg tror du skal være danse lære fordi du lære hurtigt og du tog også hurtigt kontrollen ved at tag mit tæt ind til dig og begyndte at føre an det godt" hun smilede og rødmede let hun følte os der var en vis kontakt mellem dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:52

han rødmede fordi at han ikke var vant til at få den salgs komplimenter. "sjovt jeg har altid troet at jeg ville være dårlig til det her" sagde han og smilede sødt. "men jeg har alligevel altid drømt om at danse med en køn pige" sagde han og rødmede meget. "og nu har jeg endda både fået modbevist at jeg ikke kan danse, og jeg har fået danset med køn pige" sagde han og smilede mens han rødmede meget. han fattede stadig ikke hvad der gik af ham, men han var begyndt at ignorer det, og bare lade sin krop gøre som den ville, og lade sig selv sige hvad han nu havde lyst til, det var jo ikke fordi at der ville ske noget forfærdeligt havde han afgjort med sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:00

Yuuki smilede sødt og kom tættere på hans krop og kiggede stille mod hans smukke øjne og sagde"hvor er du dog sød Rex og rigtig gentleman agtig jeg ville elske at få en dans med dig på slottet til det rigtig galla" hun smilede og så rundt og sagde"Forresten så tror jeg du sagtens ville kunne få en pige der kønner end mig at danse med" hun blinkede til ham og grinte stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:10

han lod som at han tænkte over noget. "efter grundigt at have tænkt det igennem" sagde han og smilede sødt. "tror jeg ikke jeg har lyst til at danse med andre end dig" sagde han og rødmede lidt. han fortsatte uden selv at ligge mærke til det at danse videre med hende, han lagde ikke slev mærke til det, han havde allerede valgt at ignorere sådan noget der ville få hans alarmklokker til at starte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:14

Yuuki smilede sødt og sagde"Det lyder dejligt så kommer du ikke i aften ved gallaen ?? rex og danser med mig?? eller snakker med mig ide mindste ellers bliver jeg sikkert sååå ensom" hun legede stille med en hårlok ved at sno den om sin finger uskyldigt mens hun stille så på ham med sit hunde hvalpe blik der var rigtig tigge agtig og smilede kært i det hun stoppede og sagde"Så har du vist lært at danse du kan det jo helt uden ad nu Rex" hun smilede og nejede elegant for ham og grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:22

han bukkede for hende, uden selv at ligge mærke til det, han gjorde det bare. "jo da jeg skal nok være der" sagde han og smilede sødt til hende. "det her er endnu bedre end igår hvor jeg mødte ham der nero" sagde han og grinte lidt. han havde faktisk haft det sjovt med nero dagen før, og han var glad for at de ikke var endt i kamp, men i stedet var kommet til at snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:32

Yuuki så på Rex og sagde"Nero! ?? Uuh Kender du Nero det er min bofælle heh han bor ved mig indtil han finder sin egen lejlighed og bo i" hun smilede og sagde"sååå hvad snakkede i om Rex ? altså jeg bare nysgerrig??" hun kiggede bekymret på Rex og satte sig stille ned og kiggede på ham med et smil og roede sig lidt i håret så det sad lidt mere sexet end før og klappede på jorden ved sin side som ment at Rex skulle sætte sig ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:40

han så lidt undrende på hende. nero havde vidst ikke nævnt at han boede sammen med andre, og hvis han havde så havde rex glemt det. han satte sig ved siden af yuuki og smilede. "ikke noget specielt, bare lidt hygge snak. han er faktisk ret sjov at være sammen med" sagde han og grinte lidt. han kunne ikke helt afgøre med sig selv om at yuuki var i et forhold med nero siden at hun lod ham bo hjemme hos hende, eller om de bare var venner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:50

Yuuki smilede og tog stille om Rex og hviskede i hans øre" bare rolig han er ikke min fyr han er bare en af mine rigtig gode venner" hun grinte sødt og blinkede til Rex og sagde"Hvad med dig Rex har du en du bor ved eller bor du alene?? eller noget??" hun kiggede undrende på ham og grinte i det hun sagde"ja han er sjov at være sammen med lidt mærkelig men det er det der så sjovt ham man ved aldrig rigtig med ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:58

han rødmede meget idet at hun pludselig var så tæt på, og den måde hun hviskede det på. han syntes klart at det var dejligt, måske lidt for dejligt nu hvor han sad sammen med hende. heldigvis for ham selv havde han da en smule viljestyrke til at holde sine lyster nede. "nej jeg bor ikke sammen med nogen, der er bare lille mig" sagde han og grinte lidt, mens han stadig var knaldrød i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:02

Yuuki smilede til ham og sagde"såå? du bor helt alene det da synd det ellers rigtig sjovt at bo sammen med en altså vis det ikke var fordi Nero aldrig er hjemme eller noget" hun smilede og sagde"du burde da komme på besøg en dag Rex hjemme ved mig jeg bor på det 5 stjernede hotel i byen Terra" hun smilede og kiggede på ham og rødmede os selv og sagde"årh tiden løber jeg skal snart til galla festen hva med dig Rex har vi en aftale at vi ses i aften??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:25

han smilede sødt til hende og rejste sig. "selvfølgelig ses vi, men nu har jeg også travlt, jeg skal jo nå at købe pænt tøj nu hvor at det er en gallafest" sagde han og grinte lidt. han kiggede lidt på hende, beundrede hende lidt. "håber at jeg kan komme til at se det fem stjernede hotel, så kan det være at du kan komme hjem til min halvstjernede lejlighed en dag" sagde han og grinte lidt. han vendte sig om. "ses i aften" sagde han og begyndte at gå afsted med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 3 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum