Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
inspiration - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
inspiration - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
inspiration - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
inspiration - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
inspiration - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
inspiration - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
inspiration - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
inspiration - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
inspiration - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
inspiration - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

inspiration

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:16

Yuuki smilte og sagde"ulv sjovt at bruge det ord de jo flok dyr men ja nogen er jo ensomme men ender med at få venner eller noget som dig og mig" hun grinte og svabrede videre og var ved at glide på det glatte gulv og sagde"Wow!" hun grinte mega og sagde"Jeg kan vist ikke stå helt fast hva??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:21

han smilede venligt til hende. "hvis du falder skal jeg nok gribe dig" sagde han, mens han gik og samlede ting op fra gulvet. "jeg kan jo ikke lade en af mine få venner falde om vel" sagde han inden hun nåede at svare på det første. *sjovt, jeg plejer ikke at åbne op så hurtigt, men jeg er faktisk glad for at jeg har valgt at være lidt social, hvem kunne have vidst at jeg ville støde ind i en engel, og så dagen efter jeg har mødt en dødsengel* tænkte han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:12

Yuuki grinte og smilte sødt til ham og sagde"hvor er du dog sød Rex" hun prikkede blidt til ham og sagde"Såå?? hvor mange år er du egenlig Rex?? siden du jo er Demon kan det jo være du har været det i årtusinder?? eller mere" hun smilte og så rundt og stilte moppen igen igen og kørte sin hånd gemmen håret med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:12

han smilede venligt og grinte lidt. "jeg er 254 år ung" sagde han og lagde lidt tryk på ordet ung. hans blik var stadig vendt mod hende mens han gik rundt og samlede de ting op som andre havde smidt på gulvet. "men hvad med dig" spurgte han og rettede blikket mod gulvet i det, at hans hånd kunne mærke noget klistret. tyggegummi, selvfølgelig skulle der være en narhat der havde smidt tyggegummi på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:30

Yuuki smilte og begyndte at grine lidt da hun så på ham da han havde opdaget tyggegummiet og sagde"Sådan noget kan ske og mig?? Jeg er 210 år gammel" hun smilte sødt og sagde"men er Ung og føler mig som en 16 årig uanset hvad" hun grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:42

han smilede og knipsede. tyggegummiet gik op i flammer, og var reduceret til aske i løbet af få sekunder. "ja det ville være underligt hvis du følte dig som en 80årig og så lignet en på 16" sagde han lod som at han forestillede det sig inde i hovedet. "jeg kan se det for mig, du kommer gående ned af gaden med bøjet ryg og en stok" sagde han og grinte lidt, men han fejede asken fra tyggegummiet sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 20:52

Yuuki grinte og prikkede ham i siden og sagde"årh hvor er du led jeg kunne forstille mig dig som 100 årig haha med en ung krop sig mig ?? hvor gammel er du i krops alder??" hun kiggede undrende på ham han var da ældre end hende var han ik??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 20:58

han tænkte ikke rigtigt over hvor gammel hans krop var, men han havde da en ide om det. "cirka 16, men jeg ser måske lidt ældre ud" sagde han og grinte lidt. "hundrede år og så med det her ansigt" sagde han og smilede sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 21:05

Yuuki grinte og sagde"ja og så med det nuttede Demon ansigt med de røde øjne og det pjuskede hænge hår" hun smilte sødt og uglede hans hår lidt i det hun gik forbi ham med feje kosten og fejede resterne op der lå her og der med ting der ikke skulle lægge på gulvet.. Hun så over mod ham og sagde"?? sååå har du øvet dig i mange år på at tegne eller er du født som naturtalent??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 22:30

han trak lidt på skuldrene. "jeg var langt fra et naturtalent som barn, jeg tegnede kruseduller, og tændstikmænd hvis jeg var virkelig kreativ" sagde han og grinte lidt. "forresten tak for den lille kompliment om mit nuttede ansigt" sagde han og smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 22:33

Yuuki smilte sødt og sagde"jamen det var da så lidt Rex forresten ?? hvad syntes du så om skolen nu når du er her??" hun kiggede undrende på ham og grinte lidt og sagde"jeg går faktisk på to skoler i high school og så den her almindelig skole" hun smilte og sagde"Fordi så kan jeg tag min 9 eksamen og min 10 eksamen som jeg jo aldrig har fået efter som jeg er engle" hun grinte og smilte sødt til ham og satte sig udmattede på et af bordene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:26

han kiggede lidt på hende og tænkte lidt over sit svar. hvad syntes han egentlig om skolen, det kunne han ikke helt finde ud af. "det er vel okay, men jeg har et liv, og skolen er ikke en del af det" sagde han og smilede lidt. "egentlig uretfærdigt at du aldrig fik din eksamen, men man kan vel ikke noget ved det" sagde han og smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:28

Yuuki fik et smil på læberne og sagde"Hmm?? egenlig ikke rigtig altså?? Det fordi jeg voksede jo op i hæren med min mor og bror og far så jeg gik på militær skole det lidt anderledes end denne her skole eller andre faktisk men da jeg døde ville de ikke mere se mig de sagde at deres datter var død og at jeg ikke var hende" hun så ned og sagde"Men sådan er livet" hun strøg håret væk og smilte sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:40

han smilede lidt, og rystede på hovedet af hendes forældre og bror. *nogle gange gør mennesker bare ting som ikke virker helt skudt i hovedet* tænkte han. "og du accepterede det bare, at de ikke mente du er dig" spurgte han og kiggede undrende på hende. det var sådan noget han syntes var unfair, at mennesker kunne finde på at behandle andre på den måde, også selvom at de havde med en engel at gøre. men så igen, hvis han ikke lige havde mødt hende, og hun bare havde været en som han ikke kendte ville han have været fuldstændig ligeglad med hvad der var sket for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:43

Yuuki så på Rex og gav ham et kram og smilede sødt i det hun sagde"hvor er du dog sød at bekymre dig om Mig Rex og min fortid" hun smilte sødt da hun slap krammet og kiggede på ham med smilet på hendes læber og sagde stille"De ville ikke have mig der de sagde at i deres øjne var deres datter død så jeg gik uden kamp jeg forlod byen og så mig aldrig tilbage da min far lukkede døren" hun kiggede på Rex og blinkede til ham og sad på bordet og vippede bene frem og tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:51

han smilede bare da hun gav ham et kram. han var faktisk begyndt at kunne lide de kram han fik af hende. "trist" sagde han bare kort, da han ikke vidste hvad han ellers skulle sige. næsten desperat ledte han efter noget og snakke om. "øhmmm" sagde han og kløede sig lidt i håret. "så hvad øhhmmmm" ham kunne ikke finde noget og snakke om, han var løbet tør for ideer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:53

Yuuki smilte og sagde"vil du med uden for ?? jeg har jo fri nu såå vi kan godt gå vis du vil Rex" hun så på ham og lyste helt op fordi han bekymret sig om hende han var da sååå sød. hun gik ud af klassen og lukkede da Rex var kommer ud der fra og sagde"Så?? rex hvad syntes du om Di Morga??" hun kiggede undrende på ham og sagde"der mange mærkelig væsner syntes du ik???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:59

han fulgte efter og med et sødt lille smil på læben. godt at hun var kommet op med noget at snakke om, ellers ville der nok være kommet en slags pinlig tavshed. "jeg tror ikke at jeg kan tillade mig at kalde andre mærkelige når jeg selv er dæmon" sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:01

Yuuki grinte sødt da han sagde det og så på ham og sagde"hah jaaah?? måske har du ret Rex men så kan jeg jo heller ikke det efter som jeg er en engle??" hun grinte og så mod ham og sagde"Så?? har du udforsket hele?? Di Morga?? eller har du kun været rundt i byen og sådan lidt her og der??" hun strøg sit håt igen til siden og bed sig let i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:25

han smilede venligt til hende. "jeg har ikke haft tid til at kigge mig ordenligt omkring, og en dag hvor jeg har tid til at være social som nu er ret så sjælden" sagde han og grinte lidt. "men hvad med dig, kender du byen som din egen bukselomme" spurgte han bare for at de skulle have noget at snakke om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:28

Yuuki grinte og sagde"Hmm?? ja sådan da eller jeg kan se ud over hele byen og har fløjet over den så temmelig meget ja men altså?? det jo ikke noget særligt når man bor på et 5 stjernet hotel" hun grinte og sagde"Det på grund af min arv fra min morfar jeg er så rig han var den eneste der ville kendes ved mig da mine forældre ikke ville" hun så på Rex lidt og smilte lumsk der var ingen på skolen hun kiggede på ham og sagde"har du nogen sinde undret dig over hvordan det ville være at flyve Rex??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:31

*det må være dejligt for hende at hun vidst havde en var der for hende* tænkte han mens han smilede venligt til hende, og holdt sine tanker bag en facade. "flyve" sagde han spørgende, og trak på skuldrende. "ikke rigtigt, jeg holder mig mest på jorden, højderne siger mig ikke så meget, og desuden har jeg ikke så meget magt i luften, for jo højere man kommer jo mindre ilt, og så kan flammer ikke overleve hvi ikke de har ilt at spise." sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:36

Yuuki grinte og tog om ham og så rundt og sagde"Jamen så skal du da prøve det fjolle og bare rolig jeg taber dig ikke" hun grinte og fik sine vinger ud og så på ham og holdte godt fast i ham og lettede med et ovenlig vinge tag så de susede højt op allerede første gang og sagde"såå?? Rex hvad syntes du om udsigten her oppe fra??" hun kiggede lidt på ham de var over byen nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:42

han sank en klump, og sukkede så. han fik styr på sin nervøsitet, og smilede så. "den er god." sagde han og vendte blikket mod hende. "nu er den bedre" sagde han og smilede sødt til hende. han kiggede ud over byen og sagde "god" han kiggede mod hende, og smilede "bedre". sådan gjorde han et par gange, men han bare smilede sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:47

Yuuki grinte og roede ham i håret og sagde"pas nu på jeg ikke taber dig fordi du får mig sådan til at grine Rex" hun smilte til ham og sagde"årh! Nåårh ja Rex har du hørt om den store galla fest der bliver holdt på et slot her i nærheden skal du med til det??" hun kiggede nysgerrigt på ham og landede så et stykke nær skolen ved skoven og så på ham og trak sine vinger ind da de var på jorden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

inspiration - Page 2 Empty Sv: inspiration

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum