Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS!

Go down

Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! Empty Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS!

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 21:50

Hej! Er i gang med at skrive noget som måske kan minde om en bog. Her er starten fra det, modtager respons. Er altid åben.

Kære Dagbog.
Dagen nyder at dingle ved mit vindue. Sollyset skræmmer mig ikke, det der skræmmer mig er at menneskerne syntes den er smuk. Mine mørke øjne bryder sig ikke om den. Ved du hvad kan jeg kan lide? Jeg kan lidt torden, lyn, mørke skyer, månen, og natten! Nu har Bella (Izabella, Min søster) lige købt den til mig, så hvad med at hører lidt om mig? Dejligt!

Som du nok ved hedder jeg Alizah, ikke blot Alizah, men Alizah Janina Huntress! Jeg bor i Seattle med min søster Izabella som kun er 2 år ældre end mig. Vi har ingen forældre, jo vi har selvfølgelig nogle men de er nogle køer. Nå men for 2 dage siden har jeg såmen passerede de 18 år, Fedt ikke?

Spørger du om mit udseende? Jeg har mørkt blondt hår med et rødligt skær i. Lettere krøllet hår. ’Lange øjne’ sådan en blanding af koreanske og Amerikanske. Gætter vel på min far var fra Amerika? Udover det har jeg en ’anden skikkelse.’ Jeg er nemlig lyn dæmon, min søster er jord dæmon. Forskel… Min dæmon skikkelser bærer sorte brede vinger, faktisk er de kun sorte fordi jeg er ond. Jeg er født ond! Også når jeg er virkelig vred! Vokser mine horn og mine øjne bliver knald røde!

Jeg ved ikke faktisk ikke hvorfor jeg skriver i dig. Jo jeg ved det godt, men på en måde hjælper det også alligevel ikke? Vil du vide hvad der er? Du er jo trods og alt min dagbog. Ja jeg har ingen venner. Går i skole men bliver sjældent skænket en tanke. Har kun få ord; Og hvad så? Hvem behøver dem? Øv bøv for dig med alle mine spørgsmål til mig selv som jeg faktisk kender svaret på men sucks for dig. Nu til hemmeligheden! Mig og Izabella skal flytte til Firenze i Italien. Måske er der dæmoner der? Eller lækre vampyrer. Nams…” Imens Alizah skrev blev hun afbrudt af Izabella. ”Kom nu Aliz! Flyttebilen er her!” Med et smæk blev dagbogen klaskede ned i den åbne kuffert. Med et smæk blev den smækket. Med hurtige skridt fløj håret efter hende. Izabella stod med en notesblok.

Da Alizah stod bag hende fik hun sig et ordentligt chok. Det føltes mærkeligt at stå i stuen. Huset var helt nøgent. Man kunne se hvor billederne havde stået. Hvor der var blevet spildt sodavand. Tankerne blev revet ud af hendes hoved da Izabella begyndte at ruske i hende. ”Jaja jeg kommer nu!” Skændte hun med en irriteret og samtidig sarkastisk mine. Bilen var beskidt uden på. Madrester sad ved vinduet. Izabella virkede lige så overrasket som hende selv. ”Tager du med bilen så flyver jeg, godt!” Mørket havde taget tidligt på vagt så ingen ville kunne se Izabellas sorte vinger. Manden der styrede bilen var parat til at sige noget men Alizah kom ham i forkøbet. ”Jeg sætter mig inde ved møblerne og sørger for der ikke ødelægges noget” Det var en løgn. Dog var Alizah god til at lyve så ingen ville opdage det. ”Men..” Protesterede han med igen kom Alizah kan i forkøbet. ”Jeg sætter mig inde ved møblerne!” Gentog hun hidsigt. Hans ansigtsudtryk ændrede sig. Hans skaldede hoved fik små irriteret rynker. ’Døren’ til møblerne og kufferterne stod endnu åbent.
_____________________________

Det var det indtil videre. Fortsætter skam. Skriv hvis jeg skal sætte det hele ind når det er færdigt. Rent faktisk er jeg meget stolt af mit arbejde. Men som sagt: RESPONS

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS! Empty Sv: Besøget i Dæmonernes verden - Skrevet A.E. Krasniqi. RESPONS!

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 23:15

Spændende, jeeeeeg vil meget gerne læs mere af hvad u kan find på :)
Meeeeeeeeeen, jeg mener nu at jeg geeeeeeerne vil vide hvordan karaktererne(Izabelle og chaufføren) ser ud.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum